Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι Επιστολή προς τον κοινοτάρχη: Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι Επιστολή προς τον κοινοτάρχη: Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι Επιστολή προς τον κοινοτάρχη: Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και εισηγήσεις για επίλυση των προβλημάτων αυτών. Δασκάλα : Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

2 Παρακολούθηση ταινίας: «2003: Ευρωπαϊκό έτος ατόμων με αναπηρίες»

3 Προβλήματα που αντιμετώπισαν οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες:  Σκάλες: Δεν υπάρχουν ράμπες ή οι ράμπες που υπάρχουν είναι ακατάλληλες.  Δεν υπάρχουν παντού πεζοδρόμια.  Πάνω στα πεζοδρόμια δεν υπάρχουν αυλακώσεις για τους τυφλούς.  Εμπόδια πάνω στα πεζοδρόμια: κάδοι απορριμμάτων, ανθώνες, σταθμευμένα αυτοκίνητα, πάσσαλοι, σκουπίδια.  Φθαρμένα πεζοδρόμια, φθαρμένες ράμπες  Στενά περάσματα  Διαβάσεις πεζών: Σταθμευμένα αυτοκίνητα πάνω στις διαβάσεις.  Υπηρεσίες: ψηλοί πάγκοι εξυπηρέτησης του κοινού.  Δημόσια έργα: Δεν έγινε καλή φύλαξη των υλικών, δεν μπήκαν προειδοποιητικά σήματα.  Στενοί ανελκυστήρες

4 Όλα τα παιδιά έχουν δικαιώματα! Τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν δικαίωμα σε ιδιαίτερη φροντίδα και εκπαίδευση.

5 Τετρ. Εργ. Σελ. 47 Ποια παιδιά έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες;

6 Τετρ. Εργ. Σελ. 47 Θα έχουμε κατά νου παιδιά τυφλά, κωφά, ανάπηρα.

7 Εργασία στις ομάδες  Η πρώτη ομάδα θα εντοπίσει και θα καταγράψει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολείο. (Τι δεν υπάρχει στο σχολείο;)  Η δεύτερη ομάδα θα εντοπίσει και θα καταγράψει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γειτονιά. ( Ο καθένας να σκεφτεί τι δεν υπάρχει σ τη δική του γειτονιά. )  Η τρίτη ομάδα θα εντοπίσει και θα καταγράψει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο χωριό. ( Τι δεν υπάρχει στο χωριό: σκεφτείτε τα πεζοδρόμια, τους αθλητικο ύς χώρο υς, τα κοινοτικά κτίρια κτλ)

8 Εντοπισμός των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολείο, στη γειτονιά, στην πόλη ή το χωριό σας.  Προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο σχολείο:

9 Εντοπισμός των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολείο, στη γειτονιά, στην πόλη ή το χωριό σας.  Προβλήματα που αντιμετωπίζουν στη γειτονιά:

10 Εντοπισμός των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολείο, στη γειτονιά, στην πόλη ή το χωριό σας.  Προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο χωριό:

11 Εργασία στις ομάδες  Η πρώτη ομάδα θα καταγράψει τις λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολείο. (Τι πρέπει να γίνει/να υπάρχει/να κτιστεί/να τοποθετηθεί κτλ;)  Η δεύτερη ομάδα θα καταγράψει τις λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γειτονιά.  Η τρίτη ομάδα θα καταγράψει τις λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο χωριό.

12 Εισηγήσεις για το πώς θα λυθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολείο, στη γειτονιά, στην πόλη ή το χωριό σας.  Λύσεις που προτείνουμε για το σχολείο:

13 Εισηγήσεις για το πώς θα λυθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολείο, στη γειτονιά, στην πόλη ή το χωριό σας.  Λύσεις που προτείνουμε για τη γειτονιά:

14 Εισηγήσεις για το πώς θα λυθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολείο, στη γειτονιά, στην πόλη ή το χωριό σας.  Λύσεις που προτείνουμε για το χωριό:

15  Σκοπός  Σκοπός σας είναι να ενημερώσετε τον κοινοτάρχη για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και να τον πείσετε να κάνει κάποιες αλλαγές στο σχολείο και στο χωριό σας.  Άρα  Άρα, για να τον πείσετε πρέπει να μετατρέψετε τις πιο πάνω εισηγήσεις σε πειστικά επιχειρήματα δικαιολογώντας τη θέση σας.  Τα επιχειρήματα πρέπει να στηρίζονται στη λογική και στο συναίσθημα.  Αν προσθέσετε στην επιστολή σας κάποιο επεισόδιο που συνέβηκε σε έναν συμμαθητή ή συγχωριανό με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αν περιλάβετε ένα απόσπασμα από μια δήλωσή του, τότε το γράμμα σας θα είναι πιο πειστικό. Ένας άλλος πειστικός τρόπος είναι να βάλουμε τον κοινοτάρχη στη θέση του ατόμου με ειδικές ανάγκες (π.χ. πώς θα νιώθατε αν εσείς δεν μπορούσατε να … ή αν το παιδί σας δεν μπορούσε να …) Αξιοποίηση των εισηγήσεων

16 Τετρ. Εργ. Σελ. 48 Βοήθεια Παράγραφοι

17 Κριτήρια 1. Γράφω στο κατάλληλο μέρος της επιστολής τον τόπο και την ημερομηνία. 2. Προσέχω την προσφώνηση. 3. Κάνω παραγράφους. 4. Γράφω προσεκτικά, με απλό και κατανοητό τρόπο όσα θέλω να πω. 5. Χρησιμοποιώ λογικά επιχειρήματα. 6. Προσπαθώ να συγκινήσω τον αναγνώστη. 7. Προσπαθώ να μην επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα. 8. Κλείνω την επιστολή με ένα χαιρετισμό και υπογράφω. Τι να προσέξω!

18  Γράψτε πρόχειρα την επιστολή σας.  Όταν τελειώσετε ξαναδιαβάστε την και δώστε την στο διπλανό σας για να την αξιολογήσει με βάση τα κριτήρια που συμφωνήθηκαν από την αρχή.  Ξαναγράψτε την επιστολή σας. Προσέξτε! Πρέπει να είναι καθαρογραμμένη, με ευανάγνωστα γράμματα και όσο το δυνατό λιγότερα ορθογραφικά λάθη. Γράφω την επιστολή

19 ΕρώτησηΝαιΌχι 1. Έγραψε στο κατάλληλο μέρος της επιστολής τον τόπο και την ημερομηνία; 2. Πρόσεξε την προσφώνηση; 3. Έγραψε προσεκτικά, με απλό και κατανοητό τρόπο όσα ήθελε να πει; 4. Χρησιμοποίησε λογικά επιχειρήματα; 5. Πέτυχε να σε συγκινήσει; 6. Μήπως έγραψε πολλές φορές τα ίδια πράγματα; Αν ναι, δώσε στο διπλανό σου εναλλακτικές λύσεις. 7. Έκλεισε την επιστολή με ένα χαιρετισμό και έβαλε την υπογραφή του; 8. Έκανε παραγράφους; Αν όχι, βάλε με ένα κόκκινο σημάδι τα σημεία που κατά τη γνώμη σου έπρεπε να αρχίζει μια παράγραφος. Μετασυγγραφικό Στάδιο: Αξιολογώ την επιστολή του διπλανού μου

20  Αν όντως αντιμετωπίζετε ανάλογη κατάσταση στην περιοχή σας ταχυδρομήστε το γράμμα σας στον κοινοτάρχη. Αποστολή επιστολής


Κατέβασμα ppt "Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι Επιστολή προς τον κοινοτάρχη: Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google