Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Β. Βασιλείου 1 Βασικές δεξιότητες μελέτης.. Β. Βασιλείου 2 Α. Οργάνωση της μελέτης κατά μέρα Οι μαθητές πρέπει να χρησιμοποιούν ένα σημειωματάριο όπου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Β. Βασιλείου 1 Βασικές δεξιότητες μελέτης.. Β. Βασιλείου 2 Α. Οργάνωση της μελέτης κατά μέρα Οι μαθητές πρέπει να χρησιμοποιούν ένα σημειωματάριο όπου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Β. Βασιλείου 1 Βασικές δεξιότητες μελέτης.

2 Β. Βασιλείου 2 Α. Οργάνωση της μελέτης κατά μέρα Οι μαθητές πρέπει να χρησιμοποιούν ένα σημειωματάριο όπου θα καταγράφουν τις εργασίες τους ούτως ώστε να τους βοηθά να οργανώνουν το χρόνο τους καλύτερα. Εργασία που πρέπει να κάνω Ημερομηνία προθεσμίας Ημερομηνία που θα γίνει Στο σχολείο Στο σπίτι Υπολογισμέ νες ώρες που χρειάζονται Λίστα με τι θα κάνεις Και πότε θα παραδοθεί οργανώθου Διαθέσιμες ώρες Πρόγραμμα στο σπίτι Πόση ώρα θα σου πάρει Οι εργασίες γίνονται εκ των προτέρων και όχι την τελευταία στιγμή Διάβασε τις σημειώσεις αμέσως μετά την τάξη. Θα τις καταλάβεις και θα τις μάθεις καλύτερα παρά αν μείνεις να τις διαβάσεις άλλη μέρα.

3 Β. Βασιλείου 3 Β. Ο μαθητής χρειάζεται κατάλληλο περιβάλλον για διάβασμα. Γεωργίου Κυριάκος Μαθητής Πρέπει να νιώθει άνετα Π.χ καλός φωτισμός Να κάθεται ίσια στην καρέκλα Να έχει δικό του χώρο για διάβασμα Π.χ γραφείο Να κρατά τακτικές ώρες διαβάσματος ΗΣΥΧΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ Χωρίς ράδιο Τηλεφωνήματα Θόρυβο, ομιλίες Ή οτιδήποτε αποσπά την προσοχή ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ Μην αναβάλεις ότι μπορεί να γίνει σήμερα Διάβαζε τακτικά.... Και μόνος σου.

4 Β. Βασιλείου 4 Γ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ είναι ένας σημαντικός παράγοντας για επιτυχία στο διάβασμα και στη μάθηση  Γ Ι ΑΤ Ι; 1. Καταγράφεις τι πρέπει να ξέρεις όπως εσύ το καταλαβαίνεις. 2. Σε βοηθά να συγκεντρωθείς στη τάξη. 3. Εμπλέκει στη μάθηση «2» αισθήσεις την ακοή και την όραση. 4. Είναι ένα βοήθημα για την ώρα της επανάληψης. Σημειώσεις στην τάξη  Πρόσεχε στο μάθημα  Να είσαι σε ετοιμότητα Σημειώσεις από το βιβλίο

5 Β. Βασιλείου 5 Κάτι ακόμα για τις σημειώσεις 1. Στόχος – κεντρικές ιδέες Γεγονότα Πλοκή 2. Κατανοώ τις νέες Λέξεις 3. Καταλαβαίνω το γ ι α τ ί των γεγονότων που διαβάζω 4. Κάνω ένα σχεδιάγραμμα για σκοπούς επανάληψης. 5. Π ε ρ ί λ η ψ η των κυριοτέρων σημείων. 6. Εξηγώ σε κάποιο το μάθημα.

6 Β. Βασιλείου 6 Οι σημειώσεις είναι: 1. Καθαρογραμμένες 2. Οργανωμένες. Τα γεγονότα ακολουθούν μια λογική συσχέτιση. 3. Σημειώνονται τα κύρια σημεία. ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ ΛΕΞΙΚΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΧΑΡΤΕΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

7 Β. Βασιλείου 7 Δ. Γράφω μια αναφορά / έκθεση Ξέρω την ύλη μου. Κάνω τις σημειώσεις μου. Σκέφτομαι τα κύρια σημεία. Κάνω ένα σχεδιάγραμμα που απαντά στο: Γιατί; Πως; Τι; Πού; Ποιος; Αποτέλεσμα; Οργανώνω τις σημειώσεις μου κατά θέμα Μία πρόχειρη έκθεση χρησιμοποιώντας το σχεδιάγραμμα. Ξαναγράφω, ξανασκέφτομαι. Γράφω την τελική έκθεση. Ελέγχω την έκθεση – ορθογραφία, λεξιλόγιο, σύνταξη, παράγραφοι, νόημα, οργάνωση. Τέλος. Κριτικάρω την δουλεία μου.

8 Β. Βασιλείου 8 Ε. Γραπτά??? Πριν το γραπτό..... Πριν το γραπτό..... α. Δες το σαν μια πρόκληση. β. Διάβασε την ύλη. γ. Προσπάθησε να μαντέψεις τις ερωτήσεις.  Κατά την διάρκεια του γραπτού.... α. Χαλάρωσε, ξέχασε τι γίνεται γύρω σου. β. Διάβασε τις οδηγίες προσεκτικά. γ. Ρίξε μια ματιά σε όλο το διαγώνισμα. δ. Διάβασε προσεκτικά την ερώτηση πριν την απαντήσεις. ε. Σκέφτου πριν να ξεκινήσεις να γράφεις. στ. Έλεγξε το γραπτό σου πριν το παραδώσεις. ζ. Μη βιάζεσαι να παραδώσεις το γραπτό σου.  Μετά το γραπτό.... Όταν επιστραφεί το γραπτό, μελετώ προσεκτικά τα σχόλια του καθηγητή/τριας. Ζητώ διευκρινήσεις αν χρειάζονται.


Κατέβασμα ppt "Β. Βασιλείου 1 Βασικές δεξιότητες μελέτης.. Β. Βασιλείου 2 Α. Οργάνωση της μελέτης κατά μέρα Οι μαθητές πρέπει να χρησιμοποιούν ένα σημειωματάριο όπου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google