Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

CLASS 6B. Πρόλογος •Ενδιαφερόμαστε για τις νοοτροπίες των παιδιών για τα ζώα και τους τρόπους με τους οποίους τα παιδιά μπορούν να βοηθήσουν τα ζώα.Θέλαμε.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "CLASS 6B. Πρόλογος •Ενδιαφερόμαστε για τις νοοτροπίες των παιδιών για τα ζώα και τους τρόπους με τους οποίους τα παιδιά μπορούν να βοηθήσουν τα ζώα.Θέλαμε."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 CLASS 6B

2 Πρόλογος •Ενδιαφερόμαστε για τις νοοτροπίες των παιδιών για τα ζώα και τους τρόπους με τους οποίους τα παιδιά μπορούν να βοηθήσουν τα ζώα.Θέλαμε να μάθουμε πόσα παιδιά έχουν κατοικίδια και ποιος φροντίζει αυτά τα κατοικίδια. Η ερώτηση της έρευνας μας ήταν «Πως τα παιδιά συμπεριφέρονται απέναντι στα ζώα;» Ελπίζαμε να ανακαλύψουμε ότι τα παιδιά συμπεριφέρονται και φροντίζουν πολύ καλά τα κατοικίδια τους.

3 Μέθοδος •Ενδιαφερόμαστε για τις νοοτροπίες των παιδιών για τα ζώα και τους τρόπους με τους οποίους τα παιδιά μπορούν να βοηθήσουν τα ζώα. Στην αρχή συζητήσαμε την επιλογή του τίτλου που θα δίναμε στην έρευνα μας. Κάθε Παρασκευή συζητούσαμε διάφορους τρόπους με τους οποίους θα γράφαμε τα ερωτηματολόγια. Στο τελικό ερωτηματολόγιο συμπεριλάβαμε ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν με ένα Ναι ή Όχι. Τις περισσότερες φορές μπορείς να απαντήσεις με «συμφωνώ έντονα, συμφωνώ, ούτε συμφωνώ ούτε διαφωνώ, διαφωνώ ή διαφωνώ έντονα. Επίσης υπάρχουν κι’ άλλες επιλογές απαντήσεων. Διανέμαμε ερωτηματολόγια στις 5 και 6 Τάξεις. Σε περίπτωση που δεν ήξεραν κάποιες από τις λέξεις μπορούσαν να ρωτήσουν. Τους είπαμε να μην γράψουν τα ονόματα τους. 83 παιδιά συμπλήρωσαν τα ερωτηματολόγια. • Συλλέξαμε τα ερωτηματολόγια και χωριστήκαμε σε ομάδες για να καταγράψουμε τις απαντήσεις. Ο υπεύθυνος των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών μας βοήθησε να μετατρέψουμε τα αποτελέσματα σε γραφικές παραστάσεις. •Επίσης πήραμε συνεντεύξεις από λίγους μαθητές από τις δυο τάξεις

4 Αποτελέσματα

5 Ερώτηση 1: Ποιό είναι το αγαπημένο σου κατοικίδιο ζώο

6 Ερώτηση 2: Έχεις κατοικίδιο

7 Ερώτηση 3:Αν έχεις κατοικίδιο ποιος το φροντίζει

8 Ερώτηση 4:Πρέπει να συμπεριφερόμαστε ευγενικά στα ζώα

9 Ερώτηση 5:Πρέπει να βοηθούμε τα πληγωμένα ζώα

10 Ερώτηση 6: Επιτρέπετε Οι σκύλοι να περιφέρονται μόνοι τους στους δρόμους

11 Ερώτηση 7:Οι σκύλοι που γαβγίζουν είναι ενοχλητικοί

12 Ερώτηση 8: Τα ζώα πρέπει να έχουν δικαιώματα

13 Ερώτηση 9:Είναι λάθος να είσαι κακός απέναντι στα ζώα

14 Ερώτηση 10:Τα κατοικίδια πρέπει να κλείνονται μέσα στο σπίτι παρά να μένουν έξω.

15 Ερώτηση 11: Πιστεύω ότι είναι πολύ σκληρό να πατάς με το αυτοκίνητο τα ζώα.

16 Ερώτηση 12: Δεν πρέπει να επιτρέπουμε στους σκύλους να κάνουν «την ανάγκη» τους ή να λερώνουν τους δρόμους ή τα πεζοδρόμια.

17 Ερώτηση 13:Αν είχες σκύλο, θα το άφηνες αλυσοδεμένο

18 Τα πιο πολλά παιδιά έχουν για αγαπημένο κατοικίδιο ζώο το σκύλο. Τα περισσότερα παιδιά από την 5 και 6 τάξη έχουν κατοικίδια και τα φροντίζουν οι ίδιοι. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα πιο πολλά παιδιά συμφωνούν έντονα με το ότι πρέπει να συμπεριφερόμαστε ευγενικά στα ζώα, ότι πρέπει να βοηθούμε πληγωμένα ζώα, ότι είναι λάθος να συμπεριφερόμαστε βάναυσα στα ζώα και ότι τα ζώα πρέπει να έχουν δικαιώματα. Η πλειοψηφία των παιδιών είπε ότι οι σκύλοι δεν πρέπει να περιφέρονται μόνοι τους στους δρόμους. Εκπληκτική η απάντηση των παιδιών όταν δεν βρήκαν ενοχλητικό το γάβγισμα των σκύλων. Παρουσιάστηκαν διαφορετικές γνώμες ως προς το αν τα ζώα πρέπει να μένουν μέσα ή έξω από το σπίτι. Σχεδόν όλοι πιστεύουν ότι είναι βάναυσο να πατούμε τα ζώα με το αυτοκίνητο. Όταν τα παιδιά ερωτήθηκαν σχετικά με την ακαθαρσία των ζώων στα πεζοδρόμια και στους δρόμους, οι περισσότερες απαντήσεις ήταν ούτε συμφωνούν αλλά ούτε και διαφωνούν. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα περισσότερα παιδιά δεν δένουν το σκύλο τους με λουρί.

19 Οι συνεντεύξεις έδειξαν παρόμοια αποτελέσματα. Στις συνεντεύξεις πήραμε περισσότερα στοιχεία για τις απόψεις των παιδιών για τα ζώα. Νιώθουν πολύ στεναχωρημένα όταν το κατοικίδιο ζώο τους πεθάνει και πιστεύουν ότι είναι καλύτερα να το θάψουν. Αφού τα περισσότερα παιδιά απάντησαν ότι πρέπει να βοηθούμε τα πληγωμένα ζώα, θέλαμε να μάθουμε τον τρόπο με τον οποίο θα τα βοηθήσουν. Από τις συνεντεύξεις ειπώθηκε ότι τα παιδιά θα μεταφέρουν το πληγωμένο ζώο στο κτηνιατρείο. Επίσης τα παιδιά πιστεύουν ότι το δημαρχείο πρέπει να μαζεύει τα ζώα που είναι πατημένα από αυτοκίνητο παρά να μένουν στο δρόμο. Από τις συνεντεύξεις μάθαμε ότι τα πιο πολλά παιδιά που δεν έχουν κατοικίδιο ζώο, είναι γιατί οι γονείς δεν το επιτρέπουν.

20 Συζήτηση •Τα δεδομένα που συλλέχτηκαν δεν μας ξάφνιασαν και ήταν προβλεπόμενα. Τα παιδιά συμπεριφέρονται πολύ καλά στα ζώα, τους αρέσουν τα ζώα και τους αρέσει να τα φροντίζουν. Επιπλέον, τα παιδιά δεν ενοχλούνται με το γάβγισμα των σκύλων αλλά δέν έχουν κάποια οριστική άποψη σχετικά με τους σκύλους που λερώνουν τα πεζοδρόμια.

21 Επίλογος •Παρόλο που η έρευνα μας ήταν μικρή και τα αποτελέσματα ήταν όμοια με τις προβλέψεις μας, μάθαμε πολλά σχετικά για τη διαδικασία διεξαγωγής μιας έρευνας και τις πιθανότητες τις οποίες μπορεί να μας προσφέρει. Ήταν ενδιαφέρον να δούμε την συμπεριφορά των παιδιών απέναντι στα ζώα που τις περισσότερες φορές είναι πολύ καλή. •Αν μας δινόταν η ευκαιρία να ξανακάναμε τέτοιου είδους έρευνα θα αλλάζαμε κάποια πράγματα. Πρώτα απ’ όλα, οι ερωτήσεις μας στο ερωτηματολόγιο δεν ήταν ξεκάθαρες και κάποια παιδιά δεν μπορούσαν να επιλέξουν μόνο μία απάντηση. Μάθαμε επίσης ότι οι συνεντεύξεις χρειάζονται πολύ χρόνο, όχι μόνο στην διεξαγωγή αλλά επίσης και στην καταγραφή και ανάλυση των δεδομένων. Μπορούμε να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο. Θα ήταν επίσης ενδιαφέρον να μάθουμε τι απόψεις έχουν και τα μικρότερα παιδιά του σχολείου μας.


Κατέβασμα ppt "CLASS 6B. Πρόλογος •Ενδιαφερόμαστε για τις νοοτροπίες των παιδιών για τα ζώα και τους τρόπους με τους οποίους τα παιδιά μπορούν να βοηθήσουν τα ζώα.Θέλαμε."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google