Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΟΜΑΔΑ: Murder the Queen Ερευνητικό ερώτημα: Η κίνηση και η οπτικοποίηση του κινηματογράφου.Κατηγορίες ταινιών ανά είδος, ομιλών και έγχρωμος, τρισδιάστατες.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΟΜΑΔΑ: Murder the Queen Ερευνητικό ερώτημα: Η κίνηση και η οπτικοποίηση του κινηματογράφου.Κατηγορίες ταινιών ανά είδος, ομιλών και έγχρωμος, τρισδιάστατες."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΟΜΑΔΑ: Murder the Queen Ερευνητικό ερώτημα: Η κίνηση και η οπτικοποίηση του κινηματογράφου.Κατηγορίες ταινιών ανά είδος, ομιλών και έγχρωμος, τρισδιάστατες ταινίες, διαφήμιση προϊόντων και τρόπων συμπεριφοράς, πως ο κινηματογράφος επηρεάζει την ψυχολογία των έφηβων. Μαθητές: Αποστολοπούλου Ιωάννα Βογιατζής Γιώργος Βόγκα Αθανασία Ελευθερίου Δέσποινα

2 Ο κινηματογράφος ξεκίνησε τυχαία το 1877 ως ένα στοίχημα που έβαλε ο Eadweard Muybridge ότι ένα άλογο που καλπάζει έχει σηκωμένα και τα τέσσερα πόδια του για ένα μικρό χρονικό διάστημα.Τοποθέτησε λοιπόν εικοσιτέσσερις φωτογραφικές κάμερες κατά μήκος μιας διαδρομής που θα διένυε ένα άλογο. Ενώ επαληθεύτηκε ο ισχυρισμός του παρατήρησαν ότι η γρήγορη εναλλαγή των φωτογραφιών δημιουργούσε την ψευδαίσθηση της κίνησης. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα του κινηματογράφου. Σε αυτή την ιδέα βοήθησε ο Hannibal Goodwin που κατασκεύασε ένα διαφανές υλικό στο οποιο μπορούσαν να αποτυπωθούν οι εικόνες. Πατέρες του σύγχρονου κινηματογράφου θεωρούνται οι αδελφοί Louis και Auguste Lumière.

3 Στις 14 Οκτωβρίου του 1888 δημιουργήθηκε η πρώτη ταινία. Η ταινία έμεινε γνωστή ως «Roundhay Garden Scene». Σκηνοθέτης της ταινίας ήταν ο Louis Le Prince. Η ταινία είχε 12 καρέ ανά δευτερόλεπτο και διάρκεια 2,11 δευτερόλεπτα. Ένας από τους πρώτους σκηνοθέτες και παραγωγούς της εποχής ήταν ο Georges Melies. Οι ταινίες του θεωρήθηκαν πολύ επιτυχημένες αφού κρατούσαν προσηλωμένο το κοινό. Η παγκόσμια επιτυχία του κινηματογράφου εξακολουθούσε να μεγαλώνει και οι γαλλικές, ιταλικές και αμερικανικές ταινίες κυριαρχούν στις παγκόσμιες αγορές. Από την έννοια του υπαλλήλου γεννιέται σιγά-σιγά η έννοια του σκηνοθέτη.Πρώτος σημαντικός σκηνοθέτης είναι ο D.W. Griffith. Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1920, ο κινηματογράφος παρέμενε βωβός. Ο ηχογραφημένος κινηματογραφικός ήχος ξεκίνησε το 1926 όταν η Warner Brothers παρουσίασε μία συσκευή η οποία έδινε τη δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικής.

4 Μετείκασμα: ένας στιγμιαίος οπτικός ερεθισμός διαρκεί αρκετά αφού εξαφανιστεί η αιτία που το προκάλεσε γιατί χρειάζεται επεξεργασία από τον εγκέφαλο. Η εικόνα που σχηματίζεται στον αμφιβληστροειδή από ένα αντικείμενο δεν χάνεται αμέσως,αλλά παραμένει και μετά την εξαφάνιση του. Πρόδρομος της σύγχρονης κινηματογραφικής μηχανής προβολής αποτελεί το κινητοσκόπιο και το μουτοσκόπιο. Φιλμ: σε κάθε κινηματογραφική προβολή μπροστά στα μάτια του θεατή περνούν εκατοντάδες μέτρα φιλμ. Ένα λεπτό κινηματογράφου απαιτεί πάνω από 27μ. φιλμ και μια μεγάλη μήκους ταινία 2,5χλμ.Υπάρχουν τέσσερα είδη φιλμ:  8 χιλιοστών  9.5 χιλιοστών  35 χιλιοστών  16 χιλιοστών

5 Ο όρος βωβός κινηματογράφος χρησιμοποιείται για να περιγράψει τις ταινίες που δεν είχαν συγχρονισμένο ηχογραφημένο ήχο και πιο συγκεκριμένα δεν είχαν ηχητικούς διαλόγους. Στις βωβές ταινίες οι διάλογοι γίνονται μέσω παντομίμας και κάρτες τίτλων/διαλόγων. Μεσότιτλοι: τίτλοι σε σημεία της ταινίας που διηγούνται σημεία της ιστορίας, εμφανίζουν διαλόγους ή μερικές φορές σχολιάζουν τη δράση για το κοινό. Στην αρχή οι ταινίες συνοδευόταν από ζωντανή μουσική.Οι ηθοποιοί βωβών ταινιών έδιναν μεγάλη έμφαση στη γλώσσα του σώματος και στις εκφράσεις του προσώπου τους έτσι ώστε το κοινό να καταλάβει καλύτερα τι αισθανόταν ο/η ηθοποιός.

6 Ο Τσαρλς Τσάπλιν ο νεότερος (1889−1977),υπήρξε Άγγλος ηθοποιός και σκηνοθέτης, που μεγαλούργησε στις πρώτες δεκαετίες του Χόλυγουντ. Η παγκόσμια καταξίωση ήρθε μέσα από τις μεγάλου μήκους ταινίες του, όπως οι Μοντέρνοι καιροί, Ο Μεγάλος Δικτάτωρ, Τα φώτα της πόλης, Ο κύριος Βερντού και άλλες που τον κατέταξαν ανάμεσα στους σημαντικότερους δημιουργούς της έβδομης τέχνης. Στη ζωή του Τσάρλι Τσάπλιν υπήρξαν πολλές γυναίκες.Ο Τσάπλιν παντρεύτηκε τέσσερις φορές, όλες με συναδέλφους του. Εκτός των τεσσάρων γάμων του όμως είχε και πολλές άλλες σχέσεις. Συνολικά απέκτησε 11 παιδιά. Το 1952,έπεσε σε δυσμένεια λόγω των αριστερών πολιτικών φρονημάτων του. Ενώ ταξίδευε προς το Λονδίνο, το αμερικανικό Υπουργείο Δικαιοσύνης άρει τη βίζα του και επομένως το δικαίωμα επιστροφής.Τότε παραμένει οριστικά στο Βεβέ της Ελβετίας, όπου πέθανε στις 25 Δεκεμβρίου Ταξίδεψε στην Αμερική μόνο μια φορά, το 1972, για να παραλάβει το ειδικό Τιμητικό Όσκαρ για τη συνεισφορά του στην έβδομη τέχνη.

7  Greta Garbo (18/9/ /4/1990)  Gabriel-Maximilien Leuvielle (16/12/ /10/1925)  Harold Lloyd Clayton (20/4/1893 – 8/3/1971)  William Surrey Hart (6/12/ /6/1946)  Louise Brooks (14/11/1906 – 8/8/1985)  Joseph Frank "Buster" Keaton VI (4/10/ /2/1966)

8  Modern Times-Μοντέρνοι Καιροί (1936). Στην ταινία εμφανίζεται ο γνωστός αλητάκος με το χαρακτηριστικό καπέλο και μουστάκι, ο οποίος αγωνίζεται να επιβιώσει στον μοντέρνο, κόσμο. Παρέα του έχει μια νεαρή άστεγη κοπέλα. Στην ταινία γίνονται ειρωνικές αναφορές για την έντονη βιομηχανοποίηση. Η Modern Times ήταν η πρώτη ταινία όπου η φωνή του Τσάπλιν ακούγεται και ερμηνεύει το τραγούδι με τίτλο "The Nonsense Song”.  The Gold rush-Ο Χρυσοθήρας(1925) Ο αλητάκος ταξιδεύει στο Yukon για να λάβουν μέρος σε ένα "κυνήγι θησαυρού". Εκεί ερωτεύεται την Georgia. Αφού εντωμεταξύ έχουν συμβεί πολλά γεγονότα ο αλητάκος καταφέρνει να βρει χρυσό και να γίνει πλούσιος. Η ταινία τελειώνει με τον αλητάκο και την Georgia να φιλιούνται στην προβλήτα ενός πλοίου.

9  City Lights-Τα φώτα της πόλης (1931) Ο αλητάκος ερωτεύεται ένα τυφλό κορίτσι που πουλά λουλούδια. Σώζει από πνιγμό ένα ζάπλουτο Νεοϋορκέζο, που επιχειρεί να αυτοκτονήσει, και μέσω εκείνου προσπαθεί να βοηθήσει οικονομικά την κοπέλα... Η ταινία κυκλοφόρησε το 1931 σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία. Ενας ανεμοστρόβιλος χιούμορ, πάθους,μελοδράματος και ποιητικών συναισθημάτων.  The Artist (2011) Το 1927 ο κινηματογραφικός αστέρας του βωβού κινηματογράφου, Ζωρζ Βαλεντίν, συνειδητοποιεί πως η καριέρα του φτάνει στο τέλος της καθώς ο ήχος έχει αρχίσει να εισέρχεται στις ταινίες. Ταυτόχρονα, μια φιλόδοξη ηθοποιός, η Πέπι Μίλερ, θα κάνει το όνειρό της πραγματικότητα. Ο Βαλεντίν παλαιότερα είχε βοηθήσει τη Πέπι και τώρα αναρωτιέται αν υπάρχει η δυνατότητα να διατηρηθεί μια ειλικρινής σχέση ανάμεσά τους. Βραβεύτηκε με τρεις Χρυσές Σφαίρες συμπεριλαμβανομένης και Καλύτερης Ταινίας Κωμωδία/Μιούζικαλ, 12 υποψηφιότητες για BAFTA κερδίζοντας 7 και και 10 υποψηφιότητες για Όσκαρ κερδίζοντας 5.

10 Περιπέτειες είναι ένα κινηματογραφικό είδος στο οποίο ένας ή περισσότεροι ήρωες ωθούνται σε μια σειρά από προκλήσεις που συνήθως περιλαμβάνει σωματικά κατορθώματα, εκτεταμένες σκηνές πάλης, βία, και ξέφρενες καταδιώξεις. Οι περιπέτειες τείνουν να διαθέτουν ένα επινοητικό χαρακτήρα που αγωνίζονται ενάντια στις απειλητικές για τη ζωή καταστάσεις και έναν κακοποιό, ή μια αναζήτηση. Οι ταινίες αυτές συνήθως καταλήγουν σε μια νίκη για τον ήρωα. Εξελίξεις στην CGI (Computer-generated imagery) έχουν καταστήσει φθηνότερο και ευκολότερο να δημιουργηθούν σκηνές δράσης και άλλα οπτικά εφέ σε αντίθεση με το παρελθόν που απαιτούνταν οι προσπάθειες ειδικού επαγγελματικού πληρώματος αλλά και η δαπάνηση υπέρογκων χρηματικών ποσών.

11 Οι περιπέτειες χωρίζονται σε ορισμένα υπο-είδη:  Κωμωδία δράσης  Περεπέτεια τρόμου  Ταινία καταστροφής  Πολεμικές τέχνες  Κατασκοπικές περιπέτειες  Θρίλερ δράσης  Superhero ταινίες Ορισμένα Αξιοσημείωτα άτομα:  Ηθοποιοί: John Wayne, Steve McQueen, Lee Marvin, Bruce Lee, Chuck Norris, Clint Eastwood, Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone, Steven Seagal, Bruce Willis.  Σκηνοθέτες/Παραγωγοί: John Woo, John McTiernan, Ridley Scott, The Wachowski Brothers, Andrzej Bartkowiak, Robert Rodriguez, Harvey Weinstein, Jerry Bruckheimer, Jerry Weintraub

12  Πολυ σκληρός για να πεθάνει. Η ταινία ακολουθεί τον αξιωματικό αστυνομίας της Νέας Υόρκης Τζον Μακλέιν καθώς τα βάζει με μια ομάδα εξαιρετικά οργανωμένων εγκληματιών με επικεφαλής τον Χανς Γκρούμπερ, οι οποίοι εκτελούν μια ληστεία υπό το πρόσχημα τρομοκρατικής επίθεσης και κρατούν ομήρους, συμπεριλαμβανομένης και της συζύγου του Μακλέιν, για να αποτρέψουν την αστυνομία από το να τους σταματήσουν.  Robin Hood: Prince of Thieves Η περιπέτεια ξεκινά όταν ο Ρομπέν ξεφεύγει από την Ιερουσαλήμ, όπου ήταν αιχμάλωτος από τους μουσουλμάνους με το απίστευτο στυλ του και επιστρέφει από τις Σταυροφορίες στην Αγγλία με τον σύντροφό του Αζίμ Ελ Σιρ Αλ Μπακίρ, για να ανακαλύψει ότι πρέπει να εκδικηθεί τον θάνατο του πατέρα του. Σε αυτό το ταξίδι, ο Ρομπέν γίνεται αρχηγός των παρανόμων, και η μία περιπέτεια συνοδεύει την άλλη, κλέβουν από τους πλούσιους και δίνουν στους φτωχούς.

13  V for Vendetta Η ταινία διαδραματίζεται στο Λονδίνο του κοντινού μέλλοντος. Πρωταγωνιστεί η Νάταλι Πόρτμαν στο ρόλο της Ίβι, μιας εργαζόμενης κοπέλας που πρέπει να καθορίσει αν ο ήρωάς της έχει γίνει η ίδια η απειλή την οποία μάχεται. Ο Χιούγκο Γουίβινγκ υποδύεται τον V, έναν θαρραλέο, χαρισματικό μαχητή της ελευθερίας που θέλει να εκδικηθεί αυτούς που τον παραμόρφωσαν. Ο Στίβεν Ρία υποδύεται τον ντετέκτιβ που ηγείται μιας απεγνωσμένης έρευνας να συλληφθεί ο V πριν ξεκινήσει επανάσταση.  Mr. & Μrs. Smith Ένα ζευγάρι παντρεμένων, ο John και η Jane, αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα με το γάμο του. Τα προβλήματα αυτά φτάνουν στο αποκορύφωμα, όταν αντιλαμβάνονται ο ένας για τον άλλον ότι είναι πληρωμένοι δολοφόνοι, για διαφορετική ο καθένας εταιρία. Σαν να μην έφτανε αυτό, οι εντολές που φτάνουν από ψηλά προστάζουν ο John να σκοτώσει την Jane και αντιστρόφως.

14 Ο φανταστικός κινηματογράφος βασίζεται στην ανατροπή της φυσικής τάξης των πραγμάτων και διαιρείται σε 2 μεγάλες κατηγορίες: την ταινία επιστημονικής φαντασίας και τη κατεξοχήν φανταστική ταινία. Η πρώτη βασίζει τη θεματολογία της σε ένα φανταστικό μέλλον ή σπανιότερα σε ένα μυθικό παρελθόν. Η δεύτερη βασίζεται στην μη αναμενόμενη και ορθολογική συμπεριφορά ρεαλιστικών στοιχείων, στην ύπαρξη παράξενων πλασμάτων και τεράτων ακόμα και στην τοποθέτηση των τελευταίων σε ένα σύγχρονο χωροχρόνο. Συγκεκριμένα, η επιστημονική φαντασία είναι κατηγορία του ευρύτερου μυθοπλαστικού τομέα του φανταστικού στην οποία πιθανές και εύλογες μελλοντικές ή εναλλακτικές εξελίξεις στην επιστήμη, στην τεχνολογία ή στην κοινωνία κατέχουν κεντρικό ρόλο στην πλοκή ή στο περιβάλλον όπου εκτυλίσσεται η ιστορία. Είναι ωστόσο σύνηθες ένας κόσμος επιστημονικής φαντασίας να χρησιμοποιείται μόνο ως σκηνικό για την αφήγηση κάποιας πιο συμβατικής ιστορίας.

15 Συστατικό στοιχείο, της επιστημονικής φαντασίας είναι το ότι επιφέρει στον θεατή μία γνωστική αποξένωση. Για να επιτευχθεί αυτή η ρήξη του κειμένου με την εμπειρική πραγματικότητα του αποδέκτη, αξιοποιούνται κατά κανόνα μέθοδοι οι οποίες εφιστούν την προσοχή στο ίδιο το κείμενο αντί για την πλοκή ή τους χαρακτήρες της αφήγησης: γλωσσικές στρατηγικές, τοποθέτηση του αφηγηματικού υποβάθρου στο επίκεντρο εις βάρος της πλοκής, περιγραφή ασυνήθιστων ή εξαιρετικών εμπειριών και συναντήσεων ή η διαστρέβλωση αναγνωρίσιμων πολιτισμικών συμβόλων του αληθινού κόσμου. Οι μέθοδοι αυτοί υποβοηθούν την εξερεύνηση της επίδρασης της μυθοπλαστικής καινοτομίας, στην κοινωνική πραγματικότητα. Η εν λόγω εξερεύνηση, σε τελική ανάλυση, αισθητικά αποσκοπεί στην αφύπνιση της αίσθησης του θαυμαστού, όπως κάποτε συνέβαινε με τα ηρωικά έπη ή τα γοτθικά μυθιστορήματα.

16  The Matrix Έτος Η ζωή κυλά ήρεμα για τον νεαρό χάκερ Τόμας Άντερσον, μέχρι τη στιγμή που προσεγγίζεται από τον αινιγματικό Μορφέα. Αυτός θα του αποδείξει πως η ζωή είναι ένα ψέμα, αφού στην πραγματικότητα πρόκειται για το έτος 2199 και οι μηχανές έχουν καταλάβει τον κόσμο. Τα κομπιούτερς έχουν δημιουργήσει μια εικονική πραγματικότητα της ζωής του 20ου αιώνα, όπου εκμεταλλεύονται την ενέργεια των ανθρώπων προς όφελός τους. Ο Μορφέας αποκαλύπτει στον Άντερσον πως αυτός είναι που θα πολεμήσει τις μηχανές και θα απελευθερώσει τους ανθρώπους. Στην αρχή, ο Άντερσον διστάζει να τον πιστέψει, όταν όμως αντιλαμβάνεται ότι οι «Πράκτορες» βρίσκονται στο κατόπι του με σκοπό να τον σκοτώσουν, αποφασίζει να πάρει την τύχη στα χέρια του και να αγωνιστεί ενάντιά τους... Το Μάτριξ ήταν μια συμπαραγωγή της Warner Bros και της αυστραλιανής Village Roadshow Pictures. Όλες οι σκηνές εκτός από ελάχιστες γυρίστηκαν στο στούντιο της Fox στο Σίδνεϊ. Τα ηχητικά εφέ της ταινίας επιμελήθηκε ο Ντον Ντέιβις. Ακόμα η ταινία περιέχει στοιχεία από τις ασιατικές ταινίες πολεμικών τεχνών.

17  E.T.: The Extra-Terrestrial Ενώ επισκέπτονταν τη Γη, μια ομάδα εξωγήινων ανακαλύπτεται και ενοχλείται από μια ανθρώπινη ομάδα δράσης. Εξαιτίας της γρήγορης απογείωσής τους, ένας από τους εξωγήινους μένει πίσω. Ο μικρός επισκέπτης βρίσκεται ολομόναχος σε έναν πολύ περίεργο πλανήτη. Ευτυχώς γι' αυτόν, γρήγορα βρίσκει ένα φίλο, τον 10χρονο Έλιοτ. Ενώ ο Ε.Τ. σταδιακά γνωρίζεται με τον αδερφό του Έλιοτ, Μάικλ, και την αδερφή του Γκέρτι η ομάδα δράσης ψάχνει μέρα και νύχτα τον πρώτο επισκέπτη από το Διάστημα. Η επιθυμία του Ε.Τ. να επιστρέψει σπίτι του είναι πολύ μεγάλη και αφού καταφέρει να επικοινωνήσει με τον Έλιοτ και τους άλλους, ο Ε.Τ. αρχίζει να κατασκευάζει μια αυτοσχέδια συσκευή ώστε να στείλει μήνυμα στους δικούς του και να έρθουν να τον πάρουν. Ο Ε.Τ. θα αρρωστήσει σοβαρά και εξαιτίας της ιδιαίτερης σύνδεσής του με τον Έλιοτ, το αγόρι υποφέρει κι αυτό. Η κατάσταση γίνεται ακόμα χειρότερη όταν η ομάδα δράσης καταφέρνει να εντοπίσει τον Ε.Τ. Με προϋπολογισμό δολάρια, η ταινία Ε.Τ. ο Εξωγήινος έκανε πρεμιέρα τριημέρου στην 1η θέση με 11,8 εκατομμύρια δολάρια.

18  Ο Εξολοθρευτής Στο κοντινό μέλλον, μετά από επανάσταση στο χώρο της τεχνολογίας, ο υπερ-υπολογιστής Skynet αναπτύσσει ταχύτατα τη νοημοσύνη του. Σύντομα προκαλεί πυρηνικό πόλεμο με σκοπό την εξόντωση του δημιουργού του, του ανθρώπου. Η μόνη ελπίδα των ανθρώπων είναι μια ομάδα επαναστατών με ηγέτη τον Τζων Κόνορ. Όταν το 2029 είναι πλέον φανερό ότι Κόνορ θα οδηγήσει τους ανθρώπους στη νίκη, ο Skynet στέλνει πίσω στο χρόνο έναν σάιμποργκ εξολοθρευτή του τύπου Τ-800 με σκοπό να δολοφονήσει τη μητέρα του Κόνορ, πριν καν φέρει στον κόσμο τον Τζων. Συγχρόνως και η πλευρά των ανθρώπων στέλνει πίσω στο χρόνο έναν στρατιώτη για να την προστατεύσει. Το κείμενο του Σβαρτζενέγκερ σε ολόκληρη την ταινία είναι 17 προτάσεις με περίπου 70 λέξεις. Με το σχετικά χαμηλό κόστος παραγωγής 6,4 εκατομμυρίων δολαρίων η ταινία αποτέλεσε για τον Σβαρτζενέγκερ την μεγαλύτερη του μέχρι τότε επιτυχία. Η ταινία βραβεύτηκε το 1984 με το Saturn Award στην κατηγορία Καλύτερη ταινία επιστημονικής φαντασίας.

19  Σκοτεινή Πόλη(Dark City) Ο Τζων Μέρντοκ ξυπνά στην μπανιέρα ενός ξενοδοχείου, και φαίνεται πως έχει πάθει αμνησία. Ένας άγνωστος, ο Δρ Ντάνιελ Σρέμπερ, τον προειδοποιεί να φύγει από το ξενοδοχείο γιατί τον κυνηγάν οι «ξένοι». Ο Μέρντοκ δραπετεύει, αποκαλύπτει τελικά το πραγματικό του όνομά, και ανακαλύπτει τη σύζυγό του Έμμα. Η Αστυνομία τον κυνηγάει επειδή είναι ύποπτος μιας σειράς δολοφονιών κοινών γυναικών. Ο Τζων που δεν μπορεί να θυμηθεί τίποτα, συναντά τον επιθεωρητή της αστυνομίας Φρανκ Μπούμστετ. Ο Μέρντοκ συνειδητοποιεί ότι η πόλη που μένει είναι πολύ παράξενη. Κάθε μεσάνυχτα τα πάντα μένουν ακίνητα, ενώ όλο το εικοσιτετράωρο κυριαρχεί διαρκής νύχτα.  Βραβεύσεις: Bram Stoker Award-Καλύτερη Ταινία Amsterdam Fantastic Film Festival-Silver Scream Saturn Award-Καλύτερη Ταινία Επιστημονικής Φντασίας Brussels International Festival of Fantasy Film-Pegasus Audience Award Film Critics Circle of Australia Award-Καλύτερη Πρωτότυπη Ταινία

20  The Chronicles of Narnia: Prince Caspian (2008) Καθώς ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος ξεσπά, ο Πίτερ, η Σούζαν, ο Έντμουντ και η Λούσι Πέβενσι εγκαταλείπουν το Λονδίνο και επιστρέφουν στη Nάρνια, για να ανακαλύψουν πως έχουν περάσει 1300 χρόνια από την τελευταία τους επίσκεψη, και πως όλα όσα γνώριζαν αποτελούν παρελθόν. Τα μυθικά πλάσματα της μαγικής αυτής χώρας φαίνεται να έχουν εκλείψει και στη χώρα κυριαρχεί πλέον η ανθρώπινη φυλή των Τελμαρίνων, με ηγέτη τους τον μοχθηρό Λόρδο Μιράζ, σφετεριστή του θρόνου. Ο Πρίγκιπας Κάσπιαν, ο νεαρός ανηψιός του και νόμιμος διάδοχος, καταφέρνει μεν να γλιτώσει από βέβαιο θάνατο, ο κίνδυνος ωστόσο να ξαναπέσει στα χέρια του είναι πάντα ορατός. Μέσα από μια σειρά αναπάντεχες εξελίξεις, τα αδέρφια Πέβενσι θα βρεθούν να μάχονται τον Μιράζ στο πλευρό του Κάσπιαν, μαζί και με τους Ναρνιανούς, οι οποίοι αποφασίζουν να επανακάμψουν, σε μια προσπάθεια αναβίωσης της παλιάς καλής εποχής…

21  Η Αλίκη Στη Χώρα Των Θαυμάτων (2010) Τρέχοντας να ξεφύγει από μία ανεπιθύμητη πρόταση γάμου, η 19χρονη Αλίκη (Mia Wasikowska) θα βρεθεί στη Χώρα των Θαυμάτων (Wonderland), έναν κόσμο παράξενο και ολότελα διαφορετικό από ό,τι έχει δει ποτέ της. Ή μάλλον, ό,τι θυμάται πως έχει δει, αφού δέκα χρόνια πριν είχε βρεθεί και πάλι εκεί. Στη χώρα αυτή θα ξαναβρεί τους ξεχασμένους παιδικούς της φίλους όπως τον Άσπρο Λαγό, τον Γάτο Τσεσάιρ και τον Τρελό Καπελά (Johnny Depp) και θα ανακαλύψει το μαγευτικό όσο και τολμηρό πεπρωμένο της, αλλά και πώς αυτό σχετίζεται με την τρομερή Κόκκινη Βασίλισσα (Helena Bonham Carter) και το τυραννικό καθεστώς της.

22 Animation είναι η ταχεία προβολή μιας σειράς από εικόνες ή θέσεων ενός μοντέλου, έτσι ώστε να δημιουργείται η ψευδαίσθηση της κίνησης. Στην πραγματικότητα όμως είναι μια οπτική οφθαλμαπάτη της κίνησης και αυτό συμβαίνει επειδή το μάτι μπορεί να διατηρήσει μια εικόνα μόνο για 1/12 του δευτερολέπτου. Το animation είναι μια μορφή τέχνης. Επιπλέον, σε ένα animation μπορεί κάποιος να εφαρμόσει και να συνδυάσει διάφορες μορφές τέχνης με την επιπρόσθετη δυνατότητα να δώσει κίνηση στα δημιουργήματά του. Πριν την δημιουργία του κινηματογράφου και των πολύπλοκων μηχανημάτων της σημερινής εποχής, υπήρχαν διάφορες συσκεύες. Χρησιμοποιούνταν κυρίως για διασκέδαση, θαυμασμό και σε κάποιες περιπτώσεις για εκφοβισμό. Στην πραγματικότητα θεωρούνται ένα είδος παιχνιδιών παρά οργανομένες μηχανές απεικόνισης εικόνων.

23 Μερικες Απο Τις Παραπανω Συσκευες  Μαγική Λατέρνα  Θαυματρόπιο  Ζωοτρόπιο  Πραξικονοσκόπιο Ιαπωνικά κινούμενα σχέδια-Anime Ο όρος anime (άνιμε) χρησιμοποιείται από τον δυτικό κόσμο για να χαρακτηρίσει τα Ιαπωνικά κινούμενα σχέδια. Στα Ιαπωνικά γράφεται με τους τρεις χαρακτήρες κατακάνα: “α”, “νι”, “με” ( アニメ ) και προφέρεται όπως διαβάζεται. Η μεγαλύτερη διαφορά τους με τα υπόλοιπα κ.σχέδια είναι πως αντίθετα με αυτό που πιστεύεται στην δύση, πως τα κινούμενα σχέδια είναι κάτι μόνο για παιδιά, στα άνιμε αυτό δεν ισχύει. Υπάρχουν άνιμε για αγόρια " 少年 " (σ'όνεν), άνιμε για κορίτσια " 少女 " (σ'ότζο), για μικρές ηλικίες ως και αποκλειστικά για ενήλικους " 成年 " (σέινεν).Οι χαρακτήρες στα άνιμε έχουν συνήθως αρκετά μεγάλα μάτια. Επίσης συνήθως δίνεται αρκετή σημασία στην λεπτομέρεια, έτσι ώστε τα σχέδια να είναι όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικά. Τα anime έχουν εξελιχθεί σε μεγάλες και κερδοφόρες επιχείρησης στη Δύση. Από τον 19ο αιώνα, πολλοί Δυτικοί έχουν εκφράσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον προς την Ιαπωνία και το anime έχει επεκταθεί δραματικά και σε άλλες επιχειρήσεις.

24 Ο κορυφαίος, ίσως, παραμυθάς του 20ου αιώνα. Υπήρξε ο «πατέρας» του Μίκυ Μάους και ο άνθρωπος που το όνομά του ταυτίστηκε με τη μαγεία των κινούμενων σχεδίων. Ο Γουόλτ Ντίσνεϊ (Walt Disney) γεννήθηκε στο Σικάγο στις 5 Δεκεμβρίου Αφού μετήλθε διαφόρων επαγγελμάτων και πήρε μέρος ως οδηγός ασθενοφόρου στον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο, αποφάσισε το 1920 ότι η δημιουργία κινουμένων σχεδίων ήταν η δουλειά που του ταίριαζε. Αρχικά εργαζόταν για 40 δολάρια την εβδομάδα (29 Ιανουαρίου 1920). Το 1923 μετακόμισε στην Καλιφόρνια κι έστησε το δικό του στούντιο σ' ένα εγκαταλελειμμένο γκαράζ. Στο ταπεινό αυτό μέρος γεννήθηκε από τη γραφίδα του ο Μίκυ Μάους, η διασημότερη ίσως φιγούρα στην ιστορία των κινουμένων σχεδίων. Με σκληρή δουλειά έκανε το όνειρό του πραγματικότητα και μέσα από το έργο του προσπάθησε να χαρίσει μαγικές στιγμές στα παιδιά όλου του κόσμου και όχι μόνο, καθώς πίστευε ότι και οι ενήλικοι είναι παιδιά που απλά ξεχνάνε την αθοώτητα της παιδικής ηλικίας και ότι η πραγματική φύση τους και φαντασία τους, βρίσκεται στην καρδιά τους.

25 Υπάρχουν ορισμενες τεχνικές με τις οποιές δημιοργούνται τα κινούμενα σχέδια. Τέτοιες είναι: το Παραδοσιακό Animation, το Πλήρες animation, το Περιορισμένο animation, το Rotoscoping, το Stop Motion, το Clay animation, το Pixilation και το Computer Animation. Υπάρχουν βέβαια και τύποι animation:  Animation δύο διαστάσεων  Cell animation  Path animation  Animation τριών διαστάσεων(3D) Μοντελοποίηση Προσομοίωση κίνησης Φωτορεαλιστική απεικόνιση  Animation χαρακτήρων

26  Η Νεκρή Νύφη Του Τιμ Μπάρτον Σε ένα χωριό της Ευρώπης του19ου αιώνα ο εξαιρετικά ντροπαλός Victor, γόνος παρακατιανών εισοδηματιών, ετοιμάζεται να παντρευτεί τη Victoria, θυγατέρα ξεπεσμένων ευγενών. Υπερβολικά αγχωμένος όπως είναι, οVictorτα κάνει θάλασσα στην πρόβα του γάμου και μερικές στιγμές αργότερα βρίσκεται ολομόναχος στο δάσος με τη βέρα στα χέρια. Τα πραγματικά του προβλήματα ωστόσο ξεκινούν από τη στιγμή που, εν αγνοία του, περνά τη βέρα στο δάχτυλο μιας...νεκρής νύφης.  Coraline Μετακομίζοντας σε καινούργιο σπίτι στην εξοχή, η μικρή Coraline νιώθει ότι βρίσκεται μακριά από τους φίλους της και ότι την παραμελούν οι πολυάσχολοι γονείς της.Κάποια μέρα ανακαλύπτει μια πόρτα που οδηγεί σ' έναν άλλο κόσμο, όπου η καθημερινότητά της είναι συναρπαστική, αλλά το τίμημα της παραμονής της εκεί είναι μεγάλο.

27  Φαντασία(Fantasia) Η Fantasia είναι μία ταινία που αποτελείται απο οκτώ διαφορετικές ιστορίες, οι οποίες βασίζονται σε τρία στοιχεία:στη μουσική που μπορεί να υπάρχει από μόνη της, στη μουσική που δημιουργεί τις εικόνες χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένο θέμα, και στη μουσική που αφηγείται μια συγκεκριμένη ιστορία.  The Nightmare Before Christmas Ο Jack Skellington είναι ο Βασιλιάς του Halloween, όπου αυτός και οι υπόλοιποι κάτοικοι, όλο το χρόνο προετοιμάζονται για την ετήσια γιορτή του Halloween. Η δουλειά του επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο και κοντεύει να γίνει ρουτίνα, γι`αυτό ο Jack νιώθει μια έντονη ανάγκη για ανανέωση. Όταν θα βρεθεί ξαφνικά στο χωριό του Αϊ Βασίλη, θα έρθει για πρώτη φορά με το κλίμα των Χριστουγέννων το οποίο θα προσπαθήσει να μεταφέρει στη γιορτή του Halloween. Οι συμπολίτες του όμως δεν θα ενθουσιαστούν με αυτή την ιδέα.

28  Μουλάν(Mulan) Οι Ούννοι, με επικεφαλής τον αδίστακτο Shan Yu, εισβάλουν στην Κίνα, αναγκάζοντας την κινεζική αυτοκρατορία να τεθεί μια γενική επιστράτευση.Σε οικογένεια έχει δοθεί προθεσμία υποχρεωτικής στράτευσης, απαιτώντας ένα άνδρα από την κάθε οικογένεια να ενταχθεί στο κινεζικό στρατό. Όταν η Φα Μουλάν ακούει ότι ο ηλικιωμένος πατέρας της Φα Ζου, ο μόνος άνθρωπος στην οικογένειά τους, πρέπει για μια ακόμη φορά να πάει στον πόλεμο, το άγχος και ο φόβος την κάνει να πάρει την κατάσταση στα χέρια της. Μεταμφιέζεται σε άνδρας και δημώνει συτή στον στρατό αντί για τον πατέρα της. Όταν η οικογένειά της, μαθαίνει το μυστικό της αναχώρησης της Μουλάν, είναι όλοι πολύ ανήσυχοι. Φα Zoυ, ο πατέρας της Mulan, προσεύχεται στους προγόνους οικογένειά του για την ασφάλεια του παιδιού του. Οι πρόγονοι προκειμένου να προστατεύσουν Μουλάν. Στέλνουν έναν μικρό δράκο τον Mushu να την προστατεύσει.

29       https://www.google.gr/imghp?hl=el&tab=wi&ei=do1SU_ThD qOv0QXdsYGQDg&ved=0CAQQqi4oAg    https://movies.yahoo.com/       https://www.youtube.com/


Κατέβασμα ppt "ΟΜΑΔΑ: Murder the Queen Ερευνητικό ερώτημα: Η κίνηση και η οπτικοποίηση του κινηματογράφου.Κατηγορίες ταινιών ανά είδος, ομιλών και έγχρωμος, τρισδιάστατες."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google