Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 Οι ψευδαισθήσεις και τα κόλπα του ματιού που χρησιμοποιούνται σε ταινίες, τηλεόραση, θέατρο,video game, για να προσομοιώσουν τα φανταστικά γεγονότα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " Οι ψευδαισθήσεις και τα κόλπα του ματιού που χρησιμοποιούνται σε ταινίες, τηλεόραση, θέατρο,video game, για να προσομοιώσουν τα φανταστικά γεγονότα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2  Οι ψευδαισθήσεις και τα κόλπα του ματιού που χρησιμοποιούνται σε ταινίες, τηλεόραση, θέατρο,video game, για να προσομοιώσουν τα φανταστικά γεγονότα σε μία ιστορία ή στον εικονικό κόσμο και λέγονται ειδικά εφέ.

3  Τα ειδικά εφέ χωρίζονται παραδοσιακά σε :  ~ Οπτικά εφέ και  ~ Μηχανικά εφέ

4  Οπτικά εφέ ( ονομάζονται επίσης φωτογραφικά εφέ ), είναι τεχνικές στις οποίες οι εικόνες και τα πλαίσια των ταινιών δημιουργήθηκαν φωτογραφικά, είτε μέσα από την κάμερα με τη χρήση πολλαπλών εκθέσεων, ή τη διαδικασία Schüfftan, ή σε διαδικασίες post-production χρησιμοποιώντας ένα οπτικό εκτυπωτή. Ένα οπτικό εφέ θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να τοποθετηθούν οι ηθοποιοί ή ενέργειες σε ένα διαφορετικό backround.

5  Τα μηχανικά εφέ ( ονομάζονται επίσης πρακτικά ή φυσικά εφέ ) συνήθως επιτυγχάνονται κατά τη διάρκεια της λήψης ζωντανής δράσης. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση των μηχανοκίνητων στηριγμάτων, σκηνικών, μακετών, animations, πυροτεχνημάτων και ατμοσφαιρικών επιδράσεων : τη δημιουργία φυσικών ανέμων, βροχών, ομιχλών, χιονιού, συννεφών κλπ. Κάνοντας ένα αυτοκίνητο να φαίνεται να οδηγείται από μόνο του και η ανατίναξη ενός κτιρίου αποτελούν παραδείγματα μηχανικών εφέ. Οι μηχανικές επιδράσεις συχνά ενσωματώνονται στα σκηνικά και στα μακιγιάζ. Για παράδειγμα, προσθετικό υλικό ( μακιγιαζ ) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να μοιάζει ένας ηθοποιός με ένα μη - ανθρώπινο πλάσμα.

6  Από τη δεκαετία του 1990, εικόνες που έχουν δημιουργηθεί από τον υπολογιστή βρίσκονται πλέον στο προσκήνιο των ειδικών εφέ τεχνολογιών. Οι εικόνες αυτές δίνουν στους δημιουργούς των ταινιών μεγαλύτερο έλεγχο, και επιτρέπουν σε πολλά εφέ την ολοκλήρωση τους με μεγαλύτερη ασφάλεια και με πειστικό τρόπο - και μάλιστα, όσο η τεχνολογία βελτιώνεται, τόσο χαμηλότερο είναι το κόστος. Ως αποτέλεσμα, πολλές οπτικές και μηχανικές τεχνικές επιδράσεις έχουν αντικατασταθεί από τις εικόνες.

7  Flying εφέ  Φωτισμός laser  Θεατρικός καπνός  Πυροτεχνήματα  Κονφετί  κ. α ατμοσφαιρικά εφέ

8  Μήνα με το μήνα, τα τελευταία χρόνια, τα Cahiers du cinema έχουν αφιερώσει άρθρα και αναλύσεις στη γρήγορη ανάπτυξη, τόσο οικονομική όσο και αισθητική, του ψηφιακού κινηματογράφου. Ο ψηφιακός κινηματογράφος είναι μια ευκαιρία να εστιάσουμε σε αυτή τη νεότερη, ακόμα, ιστορία, να ξαναδούμε τους θεσμούς και τα κυριότερα στάδια : τεχνικές καινοτομίες, ηθοποιοί σημαντικοί, ταινίες - κλειδιά.

9  Εισαγωγή στις ταινίες ρεαλιστικών εικόνων που έχουν παραχθεί από υπολογιστή. Τα πρώτα στάδια αυτής της ιστορίας είναι : «Westworld» (1973), του Michael Crichton, «Alien» (1979), του Ridley Scott, «Blade runner» (1982), του Ridley Scott, «Tron» (1982), του Steven Lisberger.

10  Η ψηφιακή επανάσταση είναι σήμερα σε εξέλιξη και αναπόδραστη. Είναι στο επίπεδο της παραγωγής που είναι πιο προωθημένο : σχεδόν όλες οι ταινίες σήμερα προπαρασκευάζονται με ψηφιακό τρόπο. Όσον αφορά στη σκηνοθεσία, το DV και η HD δε σταματούν να κερδίζουν έδαφος, τόσο στον καλλιτεχνικό όσο και στο βιομηχανικό τομέα, στους υψηλούς προϋπολογισμούς και στον εμπορικό κινηματογράφο

11 Προκειμένου να παραχθούν τρισδιάστατα ρεαλιστικά εικονικά περιβάλλοντα απαραίτητος είναι ο σχεδιασμός μοντέλων. Τα τρισδιάστατα μοντέλα πρέπει να δημιουργηθούν και να τοποθετηθούν μέσα σε κάποιο σκηνικό συμπληρώνοντας όλες τις λεπτομέρειες όπως ο ρουχισμός των ηρώων και η φωνή τους, η μουσική υπόκρουση, η θέση της κάμερας, τα ειδικά εφέ. Το τελικό αποτέλεσμα είναι σε μία πλατφόρμα τρισδιάστατη με εικόνες με βάθος, φως, σκίαση και πολλαπλή προοπτική. Με τη βοήθεια διαφόρων λογισμικών στην αγορά για τη δημιουργία τρισδιάστατων, ο δημιουργός έχει το πλεονέκτημα ότι με 3D Animation μπορεί να κάνει ευκολότερα αλλαγές.

12

13

14

15


Κατέβασμα ppt " Οι ψευδαισθήσεις και τα κόλπα του ματιού που χρησιμοποιούνται σε ταινίες, τηλεόραση, θέατρο,video game, για να προσομοιώσουν τα φανταστικά γεγονότα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google