Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Λογισμικό για την εκπαιδευτική πράξη. ΚατηγορίαΕφαρμογήLink 1) ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ISEEK-Educationhttp://education.iseek.com/iseek/home.page 2) ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Λογισμικό για την εκπαιδευτική πράξη. ΚατηγορίαΕφαρμογήLink 1) ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ISEEK-Educationhttp://education.iseek.com/iseek/home.page 2) ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Λογισμικό για την εκπαιδευτική πράξη

2 ΚατηγορίαΕφαρμογήLink 1) ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ISEEK-Educationhttp://education.iseek.com/iseek/home.page 2) ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ONLINE ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ collaborize classroomhttp://www.collaborizeclassroom.com 3) ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ SChoolOGY Wikispaces Wiggio https://www.schoology.com/home.php 4) ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ TikaTokhttp://www.tikatok.com 5) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑGame classroom Learning Games For Kids Quiz Busters direct.co.uk/resources/quiz-busters/ 6) ΓΕΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑGeoGebra Mathisis.org 7) ΧΑΡΤΕΣ ΕΝΝΟΙΩΝPopplet Bubb.us https://bubbl.us/ 8) ΣΧΕΔΙΑΣΗ Board800http://board800.com 9) ΚΟΜΙΚMakeBeliefsComixhttp://www.makebeliefscomix.com/Comix ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

3 iSeek Education

4 Χαρακτηριστικά ● Μηχανή αναζήτησης τόσο για τους μαθητές όσο και για τους δασκάλους ● Ευρεία αναζήτηση για όλα τα γνωστικά πεδία ● Γλώσσα Αναζήτησης: Αγγλικά και Ελληνικά Λειτουργικότητα ● Παρέχει ένα πλήθος ιστοσελίδων σε κάθε αναζήτηση ● Οι παρεχόμενες ιστοσελίδες κατηγοριοποιούνται ανάλογα με την Πηγή από όπου αντλήθηκε η ιστοσελίδα, το Γενικό Θέμα, το Μάθημα, κλπ. ● Δυνατότητα δημιουργίας προσωπικής βιβλιοθήκης, μέσα από την αποθήκευση χρήσιμων συνδέσμων στο φάκελο αγαπημένα.

5 Σενάρια Αξιοποίησης της Εφαρμογής ● Ο δάσκαλος δημιουργεί μία βιβλιοθήκη με ποικίλες ιστοσελίδες, τις οποίες παρέχει στους μαθητές του και τους αναθέτει ομαδική εργασία. ● Στο μάθημα της γλώσσας, ο κάθε μαθητής αναζητεί πληροφορίες για την αρχαία Ελλάδα και παράγει γραπτό κείμενο για ένα ενδιαφέρον θέμα. ● Οι μαθητές δουλεύουν ομαδικά για το μάθημα της φυσικής και παρουσιάζουν έναν σπουδαίο επιστήμονα στην ολομέλεια της τάξης

6

7

8

9 ShcoolOGY https://www.schoology.com/home.php Σύστημα διαχείρισης της μάθησης ευέλικτο, εύκολα προσβάσιμο και δωρεάν. Ηλεκτρονική πλατφόρμα εκπαίδευσης, που επιτρέπει τη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας μέσα από τη συλλογική προσπάθεια.

10 Οι μαθητές : έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν, να εξάγουν αλλά και να δημιουργήσουν δικά τους αρχεία σχετικά με το μάθημα. Για την ευκολότερη διαχείριση μεγάλων ομάδων ανθρώπων μπορούν να οριστούν ρόλοι από τον εκπαιδευτικό. Χαρακτηριστικό του είναι ότι συνδέει τους μαθητές μεταξύ τους αλλά και με τον εκπαιδευτικό, αφού παρέχει τη δυνατότητα ανταλλαγής μηνυμάτων, συνομιλίας (τύπου ) και ανάρτησης ανακοινώσεων καλλιεργώντας το συνεργατικό περιβάλλον μάθησης και την κοινωνική δικτύωση. Ο εκπαιδευτικός : μπορεί να δημιουργήσει στο SchoolOGY την δική του ιστοσελίδα, με τα δικά του μαθήματα. Μπορεί, επιπλέον, να δημιουργήσει διαφορετικές σελίδες για κάθε μάθημα όπως και να έχει ένα είδος δικού του ημερολογίου. Το σύστημα αυτό παρέχει, επίσης, ένα πλούσιο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου και διαχείρισης εργαλείων όπως και τη δυνατότητα να βλέπουν όλοι τις εργασίες που ανατέθηκαν σ’ έναν συγκεκριμένο μαθητή από κάθε μάθημα, ώστε να καθορίζονται τα όρια του φόρτου εργασίας του. Επιτρέπει την εύκολη καταγραφή ήχου και βίντεο απευθείας από τον υπολογιστή, την πρόσβαση σε έγγραφα της Google και την υποβολή εργασιών απευθείας από το Google Docs. Οι χρήστες του μπορούν να δουν την αξιολόγηση τους σε κάθε μάθημα. Ακόμη, δίνει στον διαχειριστή της ομάδας τη δυνατότητα να παρακολουθεί πιο αυστηρά τη δραστηριότητα του κάθε χρήστη (εργασίες, συχνότητα εισόδου στην πλατφόρμα, παρατηρήσεις, προβολές σελίδων). Τέλος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μέσω κινητού τηλεφώνου.

11 Δειγματικά Σενάρια «Επίλυση Μαθηματικού Προβλήματος»: Ο εκπαιδευτικός ανεβάζει στην ιστοσελίδα του μαθήματος «Μαθηματικά» ένα πρόβλημα ανοιχτού τύπου με πολλές λύσεις. Ζητά από τους μαθητές να χωριστούν σε ομάδες των 8 ατόμων και κάθε ομάδα θα πρέπει να βρει όσες περισσότερες λύσεις μπορεί. Στο τέλος, ο αρχηγός της κάθε ομάδας, που έχει οριστεί στην αρχή, θα γράφει κάτω από το πρόβλημα τις πιθανές λύσεις που βρήκε με την ομάδα του, συζητώντας ταυτόχρονα με τον εκπαιδευτικό και τις υπόλοιπες ομάδες για τον τρόπο σκέψης. «Ψάχνοντας το “Αλάτι”»: Στα πλαίσια του μαθήματος της Γεωγραφίας ο εκπαιδευτικός ζητά από τους μαθητές να βρουν στο διαδίκτυο έναν γεωγραφικό χάρτη της Ελλάδας, να τον εισάγουν στον λογαριασμό τους και να σημειώσουν πάνω σ’ αυτόν τις περιοχές όπου βρίσκονται οι αλυκές (τόποι παραγωγής αλατιού) στην Ελλάδα. Ακολουθεί συζήτηση μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικού για τον τρόπο παραγωγής αλατιού. «Ιστορικές Προσωπικότητες»: Ο εκπαιδευτικός αναθέτει σε κάθε μαθητή έναν ήρωα της επανάστασης του Ο κάθε μαθητής πρέπει να κατεβάσει τον δικό του σύνδεσμο, να τον μελετήσει και να γράψει μια σελίδα για τον ήρωα αυτό (πότε, που, με ποιο τρόπο συνέβαλλε στην Ελληνική Επανάσταση). Κάθε μαθητής θα ανεβάσει την εργασία του στην αντίστοιχη σελίδα. Στο τέλος, θα συλλεχτούν όλες οι εργασίες και θα αποτελέσουν υλικό για τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου.

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21 Game Classroom

22 -Δωρεάν και εύκολα προσβάσιμο -Απευθύνεται σε μαθητές για όλες τις τάξεις του δημοτικού αλλά και του νηπιαγωγείου -Υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικά παιχνίδια για αδύναμους μαθητές -Παρέχει μαθηματικά παιχνίδια, φύλλα εργασίας, υποστηρικτικό υλικό, videos και γλωσσικά παιχνίδια -Εξάσκηση σε μαθήματα όπως: γλώσσα, μαθηματικά, ιστορία και λογοτεχνία

23 Διδακτική Αξιοποίηση -«Κλασματικές Ασκήσεις»: Εξάσκηση στο δύσκολο για τα παιδιά κεφάλαιο των κλασμάτων.Αναθέτουμε στους μαθητές να μπουν στο συγκεκριμένο site και κάνοντας τις υπάρχουσες ασκήσεις, εξασκούνται περισσότερο πάνω στην θεωρία που διδάχθηκαν και μέσω αυτών ο εκπαιδευτικός μπορεί να καταλάβει τις αδυναμίες των μαθητών. -«Ώρα για video!»: Ξέροντας πως τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα με τη χρήση οπτικοακουστικών μέσω, αξιοποιούμε αυτή τη δυνατότητα που μας προσφέρει το gameclassroom και χρησιμοποιούμε ένα βίντεο σχετικό με τους μήνες. Μέσω αυτού η αποτύπωση και η μάθηση των μηνών γίνεται σαφώς και πιο εύκολα αλλά και πιο διασκεδαστικά. -«Αριθμητικά παιχνίδια»: Αφού οι μαθητές διδαχθούν τις πράξεις (πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό και διαίρεση) να εξασκηθούν σε αυτές και συγχρόνως να διασκεδάζουν. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω του δασκάλου, είτε στο σπίτι για περαιτέρω εξάσκηση.

24

25

26

27

28

29

30 GEOGEBRA Δυναμικά Μαθηματικά για την εκμάθηση και διδασκαλία των θετικών επιστημών Βραβευμένο και ελεύθερο λογισμικό!

31 Με την επιλογή “Basic Geometry” μπορούν να διδαχθούν τα βασικά στοιχεία της γεωμετρίας, όπως: ●Χάραξη ευθείας ●Ευθεία μοναδική που διέρχεται από δύο σημεία Α ●Ευθύγραμμο τμήμα ●Ημιευθεία ●Χάραξη καθέτου σε μία ευθεία ●Εύρεση μεσοκαθέτου ●Χάραξη παραλλήλου ●Τρίγωνα και είδη τριγώνων ανάλογα με τις γωνίες ●Κάθετοι, διαγώνιοι και ύψη, διχοτόμοι και διάμεσοι του τριγώνου ●Πολύγωνα και χαρακτηριστικά τους ●Κύκλος, διάμετρος και ακτίνα ●Συμμετρικό σημείο ως προς μία ευθεία ●Συμμετρικά σχήματα και εικόνες ως προς ευθεία

32 Διδακτική Αξιοποίηση της εφαρμογής ●Με την εργασία “Χτίσε το δικό σου σπίτι” οι μαθητές του δημοτικού μπορούν να χτίσουν ένα σπίτι με σχήματα, όπως οξυγώνιο τρίγωνο, πολύγωνο, κύκλο και άλλα. Χρησιμοποιούν τα σχήματα ελεύθερα, για να φτιάξουν ένα σπίτι, αλλά και να εξοικειωθούν με το λογισμικό. ●Με τη δραστηριότητα “Καθρέφτης” οι μαθητές αρχικά σχεδιάζουν σ' ένα χαρτί τα συμμετρικά κάποιων γραμμών, σχημάτων και εικόνων και έπειτα χρησιμοποιούν το geogebra, για να δουν αν τα σχεδίασαν σωστά ●Με την άσκηση “Στοιχεία του τριγώνου” οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες και σχηματίζουν διάφορα είδη τριγώνων. Έπειτα δίνουν σε μία άλλη ομάδα αυτά που σχεδίασαν και η άλλη ομάδα καλείται να σχεδιάσει τα ύψη, τις διχοτόμους και τις διαμέσους όσο πιο γρήγορα, αλλά και σωστά μπορεί. ●Έπειτα θα μπορούσε να γίνει αξιολόγηση των μαθητών με τη χρήση του λογισμικού αυτού χωρίς να βάζει τα παιδιά στην τυπική διαδικασία των εξετάσεων.

33 Mathisis. org

34 Χαρακτηριστικά ● Αποτελεί ένα on-line σχολείο ● Είναι δωρεάν και εύκολα προσβάσιμο στα παιδιά ● Οι μαθητές μπορούν να αποκτήσουν εύκολα και γρήγορα πρόσβαση σε ένα εύρος βοηθητικού και διδακτικού υλικού Λειτουργικότητα ● Η δομή του βοηθάει στην καλύτερη οργάνωση της πορείας της διδασκαλίας ● Ο κάθε μαθητής ασχολείται με τα θέματα που τον ενδιαφέρουν -> προωθείται η διαφοροποίηση της διδασκαλίας ● Ο δάσκαλος είναι συντονιστής. ● Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να δουλέψουν ομαδικά πάνω σε ένα θέμα.

35 Σενάρια Αξιοποίησης της εφαρμογής ● Αξιοποίηση πολλών διαφορετικών πηγών για το μάθημα της ιστορίας. Πλούσιο εποπτικό και ηχητικό υλικό, αλλά και βίντεο ή ντοκιμαντέρ ● Στο μάθημα της γλώσσας, παρουσίαση πρότυπων κειμένων που θα βοηθούν τους μαθητές στην παραγωγή γραπτού λόγου ● Εισαγωγή της διαθεματικότητας στο μάθημα της γεωγραφίας, μέσα από ανάδειξη πολιτιστικών στοιχείων του κάθε τόπου και τοπικούς διαλέκτους.

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45 MAKEBELIEFSCOMIX

46 Το MakeBeliefsComic είναι μια χρηστική εφαρμογή, τόσο για τον δάσκαλο όσο και για τους μαθητές. Οι μαθητές μπορούν να αποκτήσουν γνώσεις με έναν διασκεδαστικό και δημιουργικό τρόπο, φτιάχνοντας ουσιαστικά δικά τους κόμικς. Επίσης, μέσα από τα εργαλεία που θα επιλέξουν και τους χαρακτήρες που θα δημιουργήσουν (οι οποίοι συνήθως αποτελούν μια μικρογραφία του εαυτού τους), θα είναι σε θέση να εκφράσουν ελεύθερα τις απόψεις, τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς τους, δίνοντας την εντύπωση ότι τις επικοινωνεί ο χαρακτήρας κόμικς, ενώ στην ουσία είναι οι ίδιοι που θα ψάχνουν απαντήσεις, γεγονός που μπορεί να πυροδοτήσει την δικτύωση και συνεργασία με μαθητές ανά την Ελλάδα ή και έξω από τα σύνορα της χώρας και φυσικά την άμεση και αποτελεσματική κινητοποίηση του εκπαιδευτικού.

47 Σενάρια Αξιοποίησης της Εφαρμογής Παραγωγή γραπτού κειμένου: Αναθέστε στους μαθητές, να κάνουν περίληψη ενός κειμένου που διαβάσατε στην τάξη, φτιάχνοντας κόμικς. Ακόμη ζητήστε τους να αναπαραστήσουν την αγαπημένη τους σκηνή από μια ταινία ή ένα βιβλίο. Οι εργασίες των παιδιών παρουσιάζονται στην τάξη και ακολουθεί συζήτηση-σχολιασμός, ενώ παράλληλα γίνονται τυχόν διορθώσεις. Η χλωρίδα και η πανίδα: Στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν κόμικς που θα δείχνουν τη σχέση των φυτών με τα ζώα. Θα γίνει αναφορά στις διατροφικές αλυσίδες, στη μόλυνση του περιβάλλοντος και στις επιπτώσεις της σε αυτό και τους καταναλωτές ανά τάξη. Τέλος, θα γίνει αναφορά στο φαινόμενο της βιοσυσσώρευσης και στον αντίκτυπό της στον άνθρωπο.


Κατέβασμα ppt "Λογισμικό για την εκπαιδευτική πράξη. ΚατηγορίαΕφαρμογήLink 1) ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ISEEK-Educationhttp://education.iseek.com/iseek/home.page 2) ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google