Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διδακτική της Πληροφορικής Ομάδα Ο Κούτλης Αναστάσιος Μητσιάνης Ευάγγελος Μουράτης Σπύρος Γέμτος Αναστάσιος Πούλος Χρήστος Τσολακίδης Στέφανος Φύκας Γιάννης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διδακτική της Πληροφορικής Ομάδα Ο Κούτλης Αναστάσιος Μητσιάνης Ευάγγελος Μουράτης Σπύρος Γέμτος Αναστάσιος Πούλος Χρήστος Τσολακίδης Στέφανος Φύκας Γιάννης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διδακτική της Πληροφορικής Ομάδα Ο Κούτλης Αναστάσιος Μητσιάνης Ευάγγελος Μουράτης Σπύρος Γέμτος Αναστάσιος Πούλος Χρήστος Τσολακίδης Στέφανος Φύκας Γιάννης Στανόγιας Νίκος

2 Περιεχόμενα Παρουσίασης ● Στόχος της εργασίας και λογισμικό ● Προϋποθέσεις ● Πλεονεκτήματα ● Στόχοι Έ δημοτικού ● Στόχοι ΄Στ δημοτικού ● Προγράμματα ● Παρουσίαση Προγραμμάτων ● Πότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ● Ερωτήσεις

3 Λογισμικό & Στόχος της εργασίας Λογισμικό ● Εκπαιδευτικό λογισμικό Μαθηματικά Έ και ΄Στ Δημοτικού Στόχος εργασίας ● Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να παρουσιαστεί το λογισμικό του παιδαγωγικού ινστιτούτου για την διδασκαλία των μαθηματικών στην Έ και ΄Στ δημοτικού. ● Υπο συγκεκριμένες προϋποθέσεις το λογισμικό αυτό μπορεί να εμπλουτίσει τη διδασκαλία των Μαθηματικών με δραστηριότητες οι οποίες βελτιώνουν την ποιότητα του μαθήματος στα πλαίσια ενός ενταξιακού και εκσυγχρονισμένου σχολείου.

4 Προϋποθέσεις ● Ύπαρξη απαραίτητου τεχνολογικού εξοπλισμού ● Ύπαρξη απαραίτητου λογισμικού ● Windows,Linux, Mac Os ● Java 3D runtime environment (έκδοση 1.3.x ή νεότερη) και ● Java plugin (έκδοση 1.4.x ή νεότερη) ● Adobe Acrobat Reader. ● Πρόσβαση σε δίκτυα ● Καλά καταρτισμένοι και εξοικειωμένοι εκπαιδευτικοί

5 Πλεονεκτήματα ● Μεγαλύτερο ενδιαφέρον και κίνητρα για μάθηση ● Οπτικοποίηση της πληροφορίας(Συνδυασμός εικόνας κειμένου) ● Έλεγχος της μάθησης ● Αυθεντικότητα των δραστηριοτήτων-Σύνδεση με την πραγματικότητα των μαθητών ● Υποστήριξη της συνεργασίας ● Μεγαλύτερη συμμετοχή ΑΜΕΑ και μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες

6 Στόχοι Μαθηματικών Έ δημοτικού ● Να διαβάζουν, να γράφουν και να διατάσσουν φυσικούς μέχρι το , καθώς επίσης κλασματικούς και δεκαδικούς αριθμούς. ● Εκτέλεση πρόσθεσης, αφαίρεσης, πολλαπλασιασμού και διαίρεσης φυσικών, κλασματικών και δεκαδικών αριθμών. ● Εκτέλεση πρόσθεσης και αφαίρεσης συμμιγών αριθμών. ● Υπολογισμός των πολλαπλάσιων του 2, 3, 4, 5, …, 10 και αντίληψη των αριθμών που διαιρούνται με το 2, το 5 και το 10. ● Εισαγωγή στην έννοια του διατεταγμένου ζεύγους.

7 Στόχοι Μαθηματικών Έ δημοτικού •Περιγραφή και επέκταση απλών αριθμητικών και γεωμετρικών μοτίβων. •Σχεδίαση γεωμετρικών σχημάτων με τη βοήθεια οργάνων. •Υπολογισμός περιμέτρου, εμβαδού βασικών γεωμετρικών σχημάτων και μήκους κύκλου. •Να γνωρίζουν την ονομασία γωνιών και τριγώνων, να τα ταξινομούν και να τα κατασκευάζουν. •Εξάσκηση στην ανάγνωση και κατασκευή ραβδογράμματος, εικονογράμματος και γραφικών παραστάσεων, καθώς και στην οργάνωση δεδομένων σε πίνακες.

8 ● Ανάγνωση,γραφή και διάταξη φυσικών, κλασματικών και δεκαδικών αριθμών και εκτέλεση όλων των πράξεων τους. ● Να γνωρίζουν ποιοί αριθμοί διαιρούνται με 2, 3, 4, 5, 9, 10 και 25. ● Ανάλυση φυσικών αριθμών σε γινόμενο πρώτων παραγόντων και δυνάμεις αριθμών. ● Γνώση μήκους, μάζας, χρόνου, επιφάνειας και χωρητικότητας. ● Διατύπωση κανόνων για απλά αριθμητικά/γεωμετρικά μοτίβα. ● Σχεδιασμός ευθύγραμμων σχημάτων και κύκλων με κανόνα (χάρακα) και διαβήτη. ● Υπολογισμός μήκους κύκλου και εμβαδού κυκλικού δίσκου, εμβαδού και όγκου βασικών στερεών σχημάτων. Στόχοι Μαθηματικών ΄Στ δημοτικού

9 •Αναπαραγωγή, κατασκευή και σύγκριση γωνιών. •Να σχεδιάζουν το συμμετρικό ενός σχήματος. •Συλλογή και καταγραφή των δεδομένων ενός προβλήματος. •Κατασκευή πινάκων δεδομένων και γραφικών παραστάσεων. •Εξοικείωση με την έννοια του διατεταγμένου ζεύγους και υπολογισμός μέσου όρου. •Να γνωρίζουν την απλή μέθοδο των τριών. •Κατανόηση και εφαρμογή των εννοιών του λόγου, της αναλογίας και του ποσοστού. •Λύση απλών εξισώσεων με τη βοήθεια του ορισμού των πράξεων. Στόχοι Μαθηματικών ΄Στ δημοτικού

10 ● Χελωνοσελίδα Σκοπός της είναι να συμβάλλει στον προγραμματισμό και στη σκέψη. ● Γεωπίνακας Προσφέρει βασικές έννοιες γεωμετρίας ● Ηλεκτρονικό Αριθμητήριο Αναπαράσταση φυσικών αριθμών και πρόσθεση μεταξύ 2 αριθμών ● Πολλαπλασιασμός Εκμάθηση της πράξης του πολλαπλασιασμού με 4 διαφορετικές αναπαραστάσεις Προγράμματα

11 ● Διαίρεση Εκμάθηση της πράξης της διαίρεσης με 4 διαφορετικές αναπαραστάσεις ● Κερματοδέκτης Επαφή του μαθητή με φυσικούς και δεκαδικούς αριθμούς ● Αριθμογραμμή Διαίρεση αριθμών σε επιμέρους τμήματα ● Περιδέραιο Χρησιμοποίηση κριτήριων διαιρετότητας ● Μαθαίνω το Ευρώ Σχέση μεταξύ κερμάτων και χαρτονομισμάτων του ευρώ Σύνδεση σχέσεων με τη βοήθεια φυσικών και δεκαδικών αριθμών Προγράμματα

12 ● ΜΚΔ-ΕΚΠ Ανάλυση φυσικών αριθμών Αναζήτηση πρώτων παραγόντων Εύρεση ΜΚΔ-ΕΚΠ ● Χαλασμένος Υπολογιστής Ανάλυση ενός αριθμού με τη βοήθεια άλλων αριθμών ● Στατιστική Εισαγωγή και επεξεργασία δεδομένων Γραφήματα Δημιουργία συναρτήσεων ● Μπάρες Δυνατότητα σχηματισμού κλασματικών αριθμών και συμβολισμού με 2 τρόπους Προγράμματα

13 ● Αριθμητάριο Πράξεις μεταξύ αριθμών Εικασία ενός αριθμού και επιβεβαίωση του ● Μέτρηση Χρόνου Εικονικές μετρήσεις χρόνου Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων ● Ζυγαριά Μετρήσεις μάζας αντικειμένων ● Τετράγωνο Πλέγμα Επαφή με την έννοια των κλασμάτων Προγράμματα

14 Πότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί? Από το Δάσκαλο ● Τις ώρες προετοιμασίας στο σχολείο ● Την ώρα του μαθήματος στο σχολείο Από το Μαθητή ● Στο σχολείο ● Στο σπίτι ● Στην παρέα

15 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ? ? ? ? ?


Κατέβασμα ppt "Διδακτική της Πληροφορικής Ομάδα Ο Κούτλης Αναστάσιος Μητσιάνης Ευάγγελος Μουράτης Σπύρος Γέμτος Αναστάσιος Πούλος Χρήστος Τσολακίδης Στέφανος Φύκας Γιάννης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google