Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Αραμπατζή Ερασμία_537 Γρηγοριάδου Δέσποινα_538 Ρόγκου Ευφροσύνη_544

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Αραμπατζή Ερασμία_537 Γρηγοριάδου Δέσποινα_538 Ρόγκου Ευφροσύνη_544"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αραμπατζή Ερασμία_537 Γρηγοριάδου Δέσποινα_538 Ρόγκου Ευφροσύνη_544
Gamification Αραμπατζή Ερασμία_537 Γρηγοριάδου Δέσποινα_538 Ρόγκου Ευφροσύνη_544

2 Gamification: Τεχνολογικό εργαλείο
ενθαρρύνει τη συνεργασία αυξάνει τα κίνητρα των μαθητών σχετίζεται με την ευαισθησία του σχεδιασμού Παιχνίδια: μέρος κάθε κουλτούρας, μοιράζουν ανθρώπινη εμπειρία Ένταξη στοιχείων σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Πλούσια εμπλοκή σε ευκαιρίες ευχάριστης μάθησης

3 Συνιστώσες Gamification
Διαδικασία εφαρμογής στοιχείων παιχνιδιών: Εμπλοκή ανθρώπων Κινητοποίηση δράσης Προώθηση μάθησης Λύση προβλημάτων Εφαρμογή σε πλαίσια εκτός παιχνιδιού Συνιστώσες Gamification Game thinking Game elements Μechanics

4 Game elements & Mechanics
συνεργασία ανταγωνισμός προσωποποιήσεις σκοποί επίπεδα πίνακες κατάταξης τύχη ρίσκα αισθητική κανόνες σαφείς στόχοι Κάθε παιχνίδι διαφορετικός συνδυασμός (ξεχωριστά ή μαζί) Π.χ. Μονόπολη: ανταγωνισμός, συνεργασία, σκοπός (συγκέντρωση χρημάτων)

5 Ουσιαστικά Αποτελέσματα
Game thinking Προσέγγιση της διαδικασίας σχεδιασμού από την οπτική των δράσεων και δραστηριοτήτων, εφαρμόζοντας τη μηχανική των παιχνιδιών σε καταστάσεις εκτός παιχνιδιού. Good Gamification Προκλήσεις Ρίσκα Ουσιαστικά Αποτελέσματα

6 Τρία Είδη Δραστηριοτήτων
Συγκεκριμένος στόχος Συγκεκριμένοι κανόνες Στοιχείο Πρόκλησης Διαδραστικότητα Ανάδραση Games «Ρεαλιστικό περιβάλλον ελεγχόμενων κινδύνων, όπου οι μαθητές μπορούν εξασκηθούν σε συγκεκριμένες συμπεριφορές και αποφάσεις και να βιώσουν τα αποτελέσματά τους.» Online – Face to Face (παιχνίδι ρόλων) Έμφαση στη ρεαλιστική εμπειρία – Εφαρμογή σε πραγματικές καταστάσεις Simulations Gamification

7 Types of Gamification Content Gamefication: Structural Gamefication:
“Η εφαρμογή των στοιχείων, των μηχανισμών και της σκέψης παιχνιδιού στην αλλαγή περιεχομένου κάνοντας το να μοιάζει σαν παιχνίδι. “ Περιλαμβάνει: Ιστορία Πρόκληση Περιέργεια Μυστήριο Χαρακτήρες Structural Gamefication: “Η εφαρμογή των στοιχείων, μέσω του περιεχομένου, χωρίς όμως να αλλάζει το περιεχόμενο. “ Περιλαμβάνει: Σκοποί Πίνακες Κατάταξης Επίπεδα Σήματα

8 Θεωρίες στοιχείων του Gamification
Scaffolding Η εφαρμογή εκπαιδευτικών στρατηγικών και τεχνικών με σκοπό να μετακινήσουν τον μαθητή από το παρόν επίπεδο της γνώσης του στο επόμενο λογικό επίπεδο. Παρέχει υποστήριξη σαν ένα μαθησιακό εργαλείο Επεκτείνει το μαθησιακό εύρος των μαθητών Επιτρέπει την επίτευξη φαινομενικά δύσκολων εργασιών Λειτουργεί μέσω: Βοηθητικών συμβουλών Ανταμοιβών για σωστές συμπεριφορές Καθοδήγησης Οφέλη: Παροχή βοήθειας & βοηθητικών στοιχείων Παροχή ευκαιρίας για περιορισμό των επιλογών του Συνεχή χρήση του scaffolding

9 Self- Determination Theory
Θεωρίες στοιχείων του Gamification Self- Determination Theory Κίνητρο της αυτονομίας Κίνητρο της επάρκειας Κίνητρο της αίσθησης συνάφειας Distributed Learning Retrieval Practice Η ιδέα παρώθησης του μαθητή για ανάκληση πληροφοριών που ήδη έχει μάθει μέσω test ή quiz. Μελέτη μικρών κομματιών σε μικρό χρονικό διάστημα

10 Θεωρίες στοιχείων του Gamification
Extrinsic Motivation Intrinsic Motivation Παρακίνηση από εσωτερικούς παράγοντες Συμμετοχή για παροχή ικανοποίησης Παρακίνηση από εξωτερικούς παράγοντες Συμμετοχή για απόκτηση ανταμοιβής ή αποφυγή τιμωρίας

11 Gamification Episodic Memory
Αναμνήσεις που περιέχουν πληροφορίες με εμπειρίες ζωής, που σχετίζονται με συγκεκριμένο χώρο/χρόνο & είναι συνδεδεμένες με τυπικά συναισθήματα. Τρόποι Ενθάρρυνσης: Προσθήκη διασκέδασης & συναισθημάτων Αποφυγή ήττας με δραματικό τρόπο Ύπαρξη μη-προσδοκώμενης έκπληξης Εξισορρόπηση παιχνιδιού - μάθησης Αποφυγή αρνητικών συναισθημάτων π.χ. Όχι μόνο έμφαση στη νίκη, αλλά και στη μάθηση.

12 Game Dynamic Acquiring Resources Ο παίκτης που διαθέτει τα
απαραίτητα στοιχεία για τη νίκη. Χρήση τους σε συνδυασμό Διατήρηση απλών κανόνων Σωστός αριθμός πηγών Allocating Resources Ο παίκτης δεν έχει πολλές πηγές για να παίξει και παίζει με ότι έχει από την αρχή για να κερδίσει

13 Types of Games Mystery/Discovery Strategy
Ξεκίνα με ερωτήσεις Δώσε ημιτελές πληροφορίες Χρησιμοποίησε ερωτήσεις για καθοδήγηση μαθητή Κάνε ξεκάθαρο ότι υπάρχει απάντηση Σταδιακή αραίωση πληροφοριών και στοιχείων π.χ. Cluedo Συμπεριέλαβε στρατηγικές ανταλλαγών Καθιέρωσε καταστάσεις που απαιτούν τη δημιουργία προβλέψεων Αντάμειψε τους μαθητές για τις σωστές τους προβλέψεις Αποκάλυψε πληροφορίες αργά Βοήθησε τους μαθητές Αντάμειψε μοναδικές λύσεις π.χ. Σκάκι & Stratego

14 Construction Game /Creation Game
Ευκαιρίες Απλές εντολές Ευελιξία κινήσεων Ευελιξία χρόνου Pattern Recognition Η ικανότητα αναγνώρισης σχέσεων, μεταξύ πλήθους διάσπαρτων πληροφοριών – ασύνδετων πληροφοριών . Ξεκινάς με απλά μοτίβα και ακολουθούν πιο σύνθετα Ξεκινάς με απτά μοτίβα και συνεχίζει με πιο αφηρημένα

15 Στοιχεία Gamification
Καθορισμός ευδιάκριτων στόχων Συγκρούσεις, Συνεργασία, Ανταγωνισμός Ανατροφοδότηση Conformational Feedback Corrective Feedback Explanatory Feedback Diagnostic Feedback Natural Feedback Artificial Feedback Αφήγηση- Πλοκή Ανταμοιβές Measurement Achievements Completion Αποτυχία και Επανάληψη Επίπεδα δυσκολίας Εύκολο-ενδιάμεσο-δύσκολο Σκοποί, πίνακες κατάταξης, κονκάρδες Σκορ

16 Gamification στην τάξη
Χωρίς Τεχνολογία Δημιουργία bingo card, paper base Με Τεχνολογία Χρήση audio response system

17 Άξονες μελέτης δημιουργίας ενός Gamification
1. Αναγνώρισε τα κριτήρια επιτυχίας. 2. Σκέψου εναλλακτικές προτάσεις. 3. Δημιούργησε συνδέσεις μεταξύ των επιχειρησιακών/ εκπαιδευτικών αναγκών. 4. Δημιούργησε περιεχόμενο με ανάλογες εμπειρίες. 5. Στήριξε τις προσπάθειές σου στις θεωρίες ανάπτυξης ενός gamification. 6. Play test: Έλεγξε τη λειτουργικότητα του δημιουργήματός σου. 7. Έλεγξε την πρόοδο των μαθητών.

18 Φτιάχνοντας ένα Gamification
Ξεκίνα τις οδηγίες με δράση. Ξεκίνα με τον μαθητή να παίρνει μια απόφαση. Δημιούργησε μια αίσθηση μυστηρίου. Δημιούργησε πρόκληση μεταξύ των μαθητών. Χρησιμοποίησε τεχνάσματα για ανάληψη ρίσκων. Δημιούργησε καταστάσεις στις οποίες οι μαθητές δε μπορούν να προβλέψουν το αποτέλεσμα. Δώσε ευκαιρίες στους μαθητές να αναδείξουν τις δημιουργίες τους.

19 Παίξε περισσότερα παιχνίδια, σε ρόλο παίκτη.
Δημιούργησε ένα πρωτότυπο σε χαρτί. Διασκέδασε με τη διαδικασία.

20 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!!


Κατέβασμα ppt "Αραμπατζή Ερασμία_537 Γρηγοριάδου Δέσποινα_538 Ρόγκου Ευφροσύνη_544"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google