Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4 MARKETING ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ II:ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

2 ΚΟΙΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑKΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ… ΚΟΙΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ: ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ-ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ (ENTERTAINMENT) ΕΞΑΨΗ-ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ (EXCITEMENT) ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΜΕΣΩ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΡΙΣΚΟΥ (ENTERPRICE)

3 ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ-ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ (Π.Χ. ΣΥΝΕΔΡΙΟ) ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΤΛ. ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΚΤΛ.

4 ΕΞΑΨΗ-ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΚΠΛΗΨΕΙΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΥΠΟΚΡΟΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΜΕ ΔΩΡΑ

5 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΚΛΙΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΠΟΡΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΑΡΓΟ ΚΕΤΕΡΙΝΓΚ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΜΕΙΩΣΗ-ΠΡΟΒΛΕΨΗ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

6 ΕΡΓΑΛΕΙΑ MARKETING ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΠΡΟΙΟΝ (PRODUCT) ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ (PRICE) ΔΙΑΝΟΜΗ (PLACE) ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ (PR-PUBLICITY) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ (POSITIONING)

7 ΜΑΡΚΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΟΝΟΜΑ-ΣΥΜΒΟΛΟ-ΛΟΓΟΤΥΠΟ-ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΚΤΛ.
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝ ΕΝΑΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΕΥΧΑΡΙΣΑΤΩΝ ΑΝΑΜΝΗΣΕΩΝ ΧΤΙΣΙΜΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ (BRANDING)

8 ΕΙΚΟΝΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ & ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ-ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ-ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΛΟΓΩ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

9 ΑΞΙΑ ΜΑΡΚΑΣ-BRAND EQUITY
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ 1.ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ (BRAND AWARENESS) 2.ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ (PERCEIVED QUALITY) 3.ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ (BRAND ASSOCIATIONS) 4.ΠΙΣΤΗ ΣΕ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΣΗΜΑΤΑ (BRAND LOYALTY)

10 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ

11 ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ

12 ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΑΞΙΑΣ ΜΑΡΚΑΣ

13 BΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Βασιλειάδης, Χ. (2014). «Διαχείριση Μάρκετινγκ Γεγονότων και Εκδηλώσεων». Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας Getz, D. (2005). “Event Management and Event Tourism”. New York: Cognizant.


Κατέβασμα ppt "ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google