Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Το Marketing στο Λιανικό Εμπόριο και η εφαρμογή του στην Επιχείρηση Ελληνικών Μεζεδοπαντοπωλείων ΕΡΓΟΝ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε. Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας από τον.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Το Marketing στο Λιανικό Εμπόριο και η εφαρμογή του στην Επιχείρηση Ελληνικών Μεζεδοπαντοπωλείων ΕΡΓΟΝ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε. Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας από τον."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Το Marketing στο Λιανικό Εμπόριο και η εφαρμογή του στην Επιχείρηση Ελληνικών Μεζεδοπαντοπωλείων ΕΡΓΟΝ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε. Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας από τον Ναθαναηλίδη Κωνσταντίνο υπό την επίβλεψη του επίκουρου καθηγητή κ. Κοτζαϊβάζογλου Ιορδάνη ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΣΕΡΡΕΣ 2014

2 Το Marketing στο Λιανικό Εμπόριο και η εφαρμογή του στην Επιχείρηση Ελληνικών Μεζεδοπαντοπωλείων ΕΡΓΟΝ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε. Σκοπός εργασίας Η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το marketing η εταιρία Έργον στο χώρο του λιανικού εμπορίου. Η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το marketing η εταιρία Έργον στο χώρο του λιανικού εμπορίου. Μέθοδος εργασίας  Άντληση πληροφοριών για την εταιρία από δευτερογενής πηγές  Πραγματοποίηση μιας ημιδομημένης συνέντευξης από τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας κ. Δούζη Θωμά

3 Δομή Πτυχιακής Εργασίας  Περίληψη  Εισαγωγή  Θεωρητικό μέρος 1 ο Κεφ.: Η έννοια του marketing και το λιανικό εμπόριο 1 ο Κεφ.: Η έννοια του marketing και το λιανικό εμπόριο 2 ο Κεφ.: Στρατηγικός σχεδιασμός marketing 2 ο Κεφ.: Στρατηγικός σχεδιασμός marketing 3 ο Κεφ.: Το μίγμα marketing 3 ο Κεφ.: Το μίγμα marketing  Πρακτικό μέρος 4 ο Κεφ.: Η εφαρμογή του marketing στην εταιρία Έργον 4 ο Κεφ.: Η εφαρμογή του marketing στην εταιρία Έργον  Συμπεράσματα  Παράρτημα Ι

4 Έργον Τρόφιμα Α.Ε.  Σειρά ελληνικών μεζεδοπαντοπωλείων στην Ελλάδα και το εξωτερικό  Περιέχει μια συλλογή ελληνικών προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας με το λογότυπο της εταιρίας (brand name)  Προβαίνει σε συνεργασίες με μικρούς παραγωγούς, ενισχύοντας την εκάστοτε τοπική οικονομία  Προσφέρει στον καταναλωτή αγαθά από κάθε περιοχή της Ελλάδας  Αξιοποιεί τα προϊόντα της και για τις συνταγές του μεζεδοπωλείου

5 Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός Α) Οι αρχικοί τομείς στους οποίους επικεντρώθηκαν ήταν: 1. Οικονομικός τομέας 1. Οικονομικός τομέας 2. Τομέας πελατών 2. Τομέας πελατών 3. Διεργασίες 3. Διεργασίες 4. Προσωπικό – Υποδομή 4. Προσωπικό – Υποδομή Β) Δημιουργία συνειρμών στον καταναλωτή Γ) Πραγματοποίηση συμμαχιών – συνεργασιών Δ) Ανάληψη επιχειρηματικών αποφάσεων με υψηλό επιχειρηματικό κίνδυνο Ε) Ανάπτυξη της εταιρίας με τη μορφή του franchise ΣΤ) Δημιουργία καίριων και μελλοντικών στόχων

6 Το Marketing των καταστημάτων Τα μεζεδοπαντοπωλεία στοχεύουν στους παρακάτω τομείς: 1) Επικοινωνιακή υποστήριξη της ανάπτυξης του brand 1) Επικοινωνιακή υποστήριξη της ανάπτυξης του brand 2) Ενίσχυση της ρευστότητας και προσφορά οργανικής ανάπτυξης 2) Ενίσχυση της ρευστότητας και προσφορά οργανικής ανάπτυξης 3) Δημιουργία του κατάλληλου brand awareness σε εθνικό και διεθνές επίπεδο 3) Δημιουργία του κατάλληλου brand awareness σε εθνικό και διεθνές επίπεδο 4) Χώροι υψηλής αισθητικής που κατορθώνουν να ανταγωνιστούν delicatessen στο εξωτερικό 4) Χώροι υψηλής αισθητικής που κατορθώνουν να ανταγωνιστούν delicatessen στο εξωτερικό 5) Δημιουργία δικτύου ιδιόκτητων καταστημάτων αλλά και franchise 5) Δημιουργία δικτύου ιδιόκτητων καταστημάτων αλλά και franchise

7 Το Μίγμα Marketing  Προϊόν  Τιμή  Προώθηση  Τόπος – Διανομή

8 Franchising Καταστημάτων  Στόχος είναι η δημιουργία ενός δικτύου συνεργατών σε στρατηγικά σημεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με σκοπό την κοινή επικοινωνία του brand name  Αναζήτηση επιχειρηματιών με κοινή νοοτροπία και θέληση για πρόοδο  Προσφορά της γνώσης και της εμπειρίας του προσωπικού της εταιρίας, της καλής φήμης των καταστημάτων με αποτέλεσμα της ελαχιστοποίησης του κινδύνου επένδυσης  Παραχωρούνται όλες οι αρχές, διαδικασίες, προδιαγραφές, τακτικές και ενέργειες που έχουν σχεδιαστεί ώστε να λειτουργήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κάθε κατάστημα

9 Franchising Καταστημάτων  Δημιουργία καταστημάτων που να προσελκύουν το ενδιαφέρον και την προσοχή και να προκαλούν τη διάθεση στον καταναλωτή για μια επόμενη επίσκεψη  Έμφαση στις αρχιτεκτονικές ιδιαιτερότητες της περιοχής, στα ήθη και έθιμα των καταναλωτών, κ.λπ.

10 Συμπεράσματα  Σχεδόν κάθε λειτουργία της εταιρίας Έργον καθοδηγείται ή επηρεάζεται από το marketing, λαμβάνοντας από αυτό σημαντικά οφέλη για τη μελλοντική της ανάπτυξη  Η ανάπτυξη του branding, δηλαδή ενός ονόματος και ενός λογότυπου, έδωσαν ένα σημαντικό προβάδισμα και κατόρθωσαν να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους  Δημιούργησαν χώρους λιανικού εμπορίου σε στρατηγικούς για την του brand τόπους είτε με τη μορφή franchise, store in store ή ακόμα και ιδιόκτητων καταστημάτων  Πραγματοποίησαν συνεργασίες με αποτέλεσμα να αναπτυχθούν και να εδραιώσουν τη θέση τους στην αγορά

11 Συμπεράσματα  Εντάξανε, κάτω από το brand Έργον, προϊόντα με κάποια ποιότητα, οργανοληπτικά χαρακτηριστικά και με ένα μοναδικό χαρακτηριστικό  Στοχεύουν στην δημιουργία μιας κουλτούρας, η οποία να δίνει έμφαση στη λήψη τιμολογιακών πρωτοβουλιών και όχι στην αντίδραση σε πρωτοβουλίες των ανταγωνιστών  Διαθέτουν κάθε χρόνο ένα σεβαστό ποσό του ετήσιου τζίρου τους με σκοπό την αναγνωρισιμότητα της εταιρίας  Λαμβάνουν αποφάσεις με μεγάλο επιχειρηματικό ρίσκο ούτως ώστε να επιτύχουν τους στόχους τους  Τέλος, αποσκοπούν στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρίας, με σκοπό την εδραίωση τους και σε αγορές του εξωτερικού

12 Σας ευχαριστώ για τη προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "Το Marketing στο Λιανικό Εμπόριο και η εφαρμογή του στην Επιχείρηση Ελληνικών Μεζεδοπαντοπωλείων ΕΡΓΟΝ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε. Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας από τον."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google