Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Www.commgroup.org Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Www.commgroup.org Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων

2 Χθες  Επιλογή Επαγγελματικής Αποκατάστασης  Καμιά Επιχειρηματική ή Επαγγελματική Υποδομή  Το προσωπικό στοιχείο εις βάρος των δεδομένων της αγοράς  Ανειδίκευτη Εργασία

3 Χθες •Εγκαίνια •Φυλλάδια •Καταχωρίσεις σε τοπικό τύπο •Προσφορές και Εκπτώσεις •Ταμπέλες και Αφίσες •Ο Ιδιοκτήτης – Καταστηματάρχης σε Κεντρικό Ρόλο

4 Η Εξέλιξη •Τη δεκαετία του ’90 ανατρέπεται η εικόνα της αγοράς:  Αλυσίδες  Concept Stores  Discount/Outlet  Shop in a Shop  Internet Retailing

5 DNAΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ SHOPPING- ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΠΟΛΛΑΠΛΗΣΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΩΝΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

6 Η Εξέλιξη •Εμφάνιση των Malls •Εισαγωγή του Lifestyle Center •Εργαλεία Επικοινωνίας  Διαφήμιση  Δημόσιες Σχέσεις  Direct Marketing  Events  Parties  Διαγωνισμοί  Δώρα  BTL  Ambassadors  Promotions

7 Τι Κάνουμε  To Lifestyle Center είναι ένα περιβάλλον retail που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις αξίες του lifestyle του καταναλωτή  1950 – 1980 το lifestyle center ήταν η Κηφισιά, το Κολωνάκι, η Γλυφάδα  Η κρίση είναι ευκαιρία  Επαναπροσδιορίζουμε το χώρο μας

8 Τι Κάνουμε Η Ναύπακτος, η Γλυφάδα, το Χαλάνδρι, οι Σέρρες, η Λάρισα, το Ηράκλειο, η Θεσσαλονίκη, τα Τρίκαλα, η Καλαμάτα, η Κηφισιά... είναι  Lifestyle Center  New Town Center Οι πόλεις μας μπορούν να γίνουν Brands!

9 New Town Center  Κρίσιμη μάζα πληθυσμού  Κρίσιμος όγκος retailers  Συνύπαρξη χρήσεων  Φιλικός χώρος περίπατου για όλους και 7/24  Επιλογές πολιτισμού και διασκέδασης  Πράσινο

10 New Town Center  Ένας ζωντανός οργανισμός με παρελθόν παρόν και μέλλον  Δεν επηρεάζεται από μόδα και πρότυπα  Αντιπροσωπεύει και σέβεται  Τις βασικές ανθρώπινες αξίες  Επενδύει στον καταναλωτή – άνθρωπο  Στον όποιο στηρίζεται και υπηρετεί με πάθος Τα εμπορικά κέντρα των πόλεων

11 Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις •Όχι στο σύνδρομο εκπτώσεων και προσφορών:  Οι εκπτώσεις έχουν αξία όταν είναι μοναδικές  Οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται λιανέμπορους που έχουν συνεχεία εκπτώσεις  15% μείωση τιμών σημαίνει 50% αύξηση πωλήσεων για το ίδιο κέρδος  Η εκπαίδευση των καταναλωτών σε εκπτώσεις τους αλλάζει τις αγοραστικές συνήθειες

12 Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις  Επανατοποθέτηση – Relaunch  Προωθητικές Ενέργειες  Word of Mouth  Κοινωνική Δικτύωση – Χρήση των Νέων Μέσων  Digital Pr

13 Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις  Direct Marketing  Media Relations – Ενεργοποιήστε τα Μέσα  Εκδηλώσεις Θεσμοί  Εξυπηρέτηση Πελατών  Customer Relationship Marketing

14 Η Επικοινωνία Σήμερα = Πωλήσεις  Οργανωμένες Προσφορές – Οργανωμένες Εκπτώσεις  Δημιουργία Καταναλωτικής Πίστης – Loyalty  Δημιουργήστε Νέα

15 Υπάρχουν Επιλογές – Υπάρχουν Λύσεις  Ο κάθε Επιχειρηματίας  Η κάθε Επιχείρηση  Ο Εμπορικός Σύλλογος  Η Πόλη

16

17

18 Ευχαριστώ


Κατέβασμα ppt "Www.commgroup.org Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google