Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις. Μελέτη - Έρευνα :Γεώργιος Ιωάννου Παπατριανταφύλλου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις. Μελέτη - Έρευνα :Γεώργιος Ιωάννου Παπατριανταφύλλου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις. Μελέτη - Έρευνα :Γεώργιος Ιωάννου Παπατριανταφύλλου.

2 H Φήμη. Είναι ένα από τα σπουδαιότερα περιουσιακά στοιχεία κάθε επιχείρησης, οργανισμού και μία αστείρευτη πηγή συνεχούς ενδυνάμωσης της προόδου και της επιτυχίας αυτών.

3 Εταιρική Ταυτότητα. Τα σύμβολα ταυτοποίησης. Όνομα – λογότυπο – χρώματα – ατμόσφαιρα – οπτική παραστατική εικόνα – slogan – διαφημιστική επικοινωνία.

4 Εταιρική εικόνα. Η άποψη – εκτίμηση που έχει ένας άνθρωπος για έναν οργανισμό. Περιλαμβάνονται η Γνώμη η Εμπιστοσύνη και τα Συναισθήματα.

5 Εταιρική Φήμη. Οι αξίες που αποδίδονται όταν έρχεται στη σκέψη ο οργανισμός. Περιλαμβάνονται η Αυθεντικότητα, η Τιμιότητα, η Υπευθυνότητα η Ακεραιότητα.

6 Εταιρεία ηγέτης – ξεχωριστή. Super Brand. H εμπιστοσύνη και η υποστήριξη που ακολουθούν τον άνθρωπο μετά τις αξίες που αυτός αποδίδει στον οργανισμό.

7 H Σύνδεση των εννοιών. Εταιρική Ταυτότητα. Ανάκληση / Αναγνώριση. Εταιρική εικόνα : Αξίες Συμπεριφορά. Σεβασμός πρός Τον οργανισμό. Εταιρική φήμη : Εμπιστοσύνη / Υποστήριξη.

8 Ψυχολογία. Ψυχολογικοί – συναισθηματικοί λόγοι ωθούν τους ανθρώπους σε κάποια εταιρεία ή τον απωθούν από κάποια άλλη. Καθοριστικό ρόλο παίζουν οι αξίες της εταιρείας.

9 Οι Δ/Σ σε σύγκριση με τη Διαφήμιση. Οι παραδοσιακές διαφημιστικές τεχνικές δεν διαμορφώνουν εικόνα και φήμη αλλά ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας.

10 Οι σχέσεις. Το είδος και η ποιότητα των σχέσεων μίας εταιρείας με τα κοινά της καθορίζουν την επιλογή αυτών πρός την εταιρεία. Οι καλές σχέσεις επηρρεάζουν την επικοινωνία. Ότι τραβά την προσοχή επηρρεάζει.

11 Το δυνατό όνομα. Οι κοινωνίες εμπιστεύονται τα δυνατά ονόματα. Τα δυνατά ονόματα δημιουργούνται από τις αξίες.

12 Καλή εικόνα. Όταν ξεχωρίζει για τη διοίκηση της. Τα προιόντα της. Τους ανθρώπους της. Την αναπτυξιακή της πορεία. Τα οικονομικά της μεγέθη. Την εξυπηρέτηση της. Την επίλυση προβλημάτων. Την ηθική της και τις αξίες της.

13 Δομικά στοιχεία. Όραμα. Κουλτούρα. Στρατηγική – Αποστολή. Σχεδιασμός. Έρευνα – ανάπτυξη.

14 Κουλτούρα. Το σύστημα δημιουργίας και διαχείρισης των αξιών ενός οργανισμού, τι θεωρεί αυτός σημαντικό, τη δομή των εργασιακών σχέσεων και τους κανόνες – τρόπους συμπεριφοράς.

15 Εικόνα – Φήμη. Πρώ τη επιλογή Δημιουργία Τάσεων. Δημιουργία Εικόνας. Ανάπτυξη Σχέσεων. Ανάκληση. Αναγνώριση.


Κατέβασμα ppt "Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις. Μελέτη - Έρευνα :Γεώργιος Ιωάννου Παπατριανταφύλλου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google