Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Μελέτη - Έρευνα :Γεώργιος Ιωάννου Παπατριανταφύλλου .

2 H Φήμη . Είναι ένα από τα σπουδαιότερα περιουσιακά στοιχεία κάθε επιχείρησης , οργανισμού και μία αστείρευτη πηγή συνεχούς ενδυνάμωσης της προόδου και της επιτυχίας αυτών .

3 Εταιρική Ταυτότητα . Τα σύμβολα ταυτοποίησης . Όνομα – λογότυπο – χρώματα – ατμόσφαιρα – οπτική παραστατική εικόνα – slogan – διαφημιστική επικοινωνία .

4 Εταιρική εικόνα . Η άποψη – εκτίμηση που έχει ένας άνθρωπος για έναν οργανισμό . Περιλαμβάνονται η Γνώμη η Εμπιστοσύνη και τα Συναισθήματα.

5 Εταιρική Φήμη . Οι αξίες που αποδίδονται όταν έρχεται στη σκέψη ο οργανισμός . Περιλαμβάνονται η Αυθεντικότητα , η Τιμιότητα , η Υπευθυνότητα η Ακεραιότητα .

6 Εταιρεία ηγέτης – ξεχωριστή . Super Brand .
H εμπιστοσύνη και η υποστήριξη που ακολουθούν τον άνθρωπο μετά τις αξίες που αυτός αποδίδει στον οργανισμό .

7 H Σύνδεση των εννοιών .

8 Ψυχολογία . Ψυχολογικοί – συναισθηματικοί λόγοι ωθούν τους ανθρώπους σε κάποια εταιρεία ή τον απωθούν από κάποια άλλη . Καθοριστικό ρόλο παίζουν οι αξίες της εταιρείας .

9 Οι Δ/Σ σε σύγκριση με τη Διαφήμιση .
Οι παραδοσιακές διαφημιστικές τεχνικές δεν διαμορφώνουν εικόνα και φήμη αλλά ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας .

10 Οι σχέσεις . Το είδος και η ποιότητα των σχέσεων μίας εταιρείας με τα κοινά της καθορίζουν την επιλογή αυτών πρός την εταιρεία . Οι καλές σχέσεις επηρρεάζουν την επικοινωνία . Ότι τραβά την προσοχή επηρρεάζει .

11 Το δυνατό όνομα . Οι κοινωνίες εμπιστεύονται τα δυνατά ονόματα .
Τα δυνατά ονόματα δημιουργούνται από τις αξίες .

12 Καλή εικόνα . Όταν ξεχωρίζει για τη διοίκηση της . Τα προιόντα της .
Τους ανθρώπους της . Την αναπτυξιακή της πορεία . Τα οικονομικά της μεγέθη . Την εξυπηρέτηση της . Την επίλυση προβλημάτων . Την ηθική της και τις αξίες της .

13 Δομικά στοιχεία . Όραμα . Κουλτούρα . Στρατηγική – Αποστολή .
Σχεδιασμός . Έρευνα – ανάπτυξη .

14 Κουλτούρα . Το σύστημα δημιουργίας και διαχείρισης των αξιών ενός οργανισμού , τι θεωρεί αυτός σημαντικό , τη δομή των εργασιακών σχέσεων και τους κανόνες – τρόπους συμπεριφοράς .


Κατέβασμα ppt "Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google