Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΑΝΑΤΖΕΜΕΝΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ. ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Διεύθυνση Δωματίων και Υποδοχής πελατών Άμεση υπηρεσία που ξεκινά από την άφιξη ως την αναχώρηση των πελατών.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΑΝΑΤΖΕΜΕΝΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ. ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Διεύθυνση Δωματίων και Υποδοχής πελατών Άμεση υπηρεσία που ξεκινά από την άφιξη ως την αναχώρηση των πελατών."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΑΝΑΤΖΕΜΕΝΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

2 ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

3 Διεύθυνση Δωματίων και Υποδοχής πελατών Άμεση υπηρεσία που ξεκινά από την άφιξη ως την αναχώρηση των πελατών Εκπαίδευση των υπαλλήλων για τις εργασίες κ τα καθήκοντα τους Πώς να συμπεριφέρονται στους πελάτες

4 Διεύθυνση Επισιτιστικών τμημάτων Διευθυντής τροφίμων κ ποτών Σερβίρισμα, επαφή με τον πελάτη, εκπαίδευση Προσέλκυση νέων πελατών Αγορά τροφίμων κ ποτών αποτελεί ξεχωριστό τμήμα

5 Τμήμα Συντήρησης Εξαρτάται από το προσωπικό τμήματος δωματίων για το αν θα ενημερώνεται σχετικά με βλάβες κ ζημιές

6 Τμήμα πωλήσεων Μεγάλα ξενοδοχεία με αίθουσες συνεδριάσεων και συνεστιάσεων

7 Διεύθυνση/ Τμήμα Προσωπικού Πολιτική για την απασχόληση του προσωπικού και αξιοποίηση των εργαζομένων

8 Διεύθυνση/ Τμήμα Οικονομικών υπηρεσιών Προϋπολογισμό Έσοδα- δαπάνες Μισθοί

9 Γενικός διευθυντής και οι κρίσιμες λειτουργίες άμεσης εποπτείας

10 Πωλήσεις Πηγή ενέργειας ολόκληρής της οργάνωσης Οι εισπράξεις ενός ξενοδοχείου αποτελεί: 45% δωμάτια 10% ποτά 38% τρόφιμα 5% Διάφορα Τιμές και τα άλλα κίνητρα ορίζονται για ολόκληρη την περιοχή

11 Εργασιακές συγκρούσεις Οι εργασιακές σχέσεις είναι υπό την ευθύνη του διευθυντή Εργατικά σωματεία και συνδικάτα και επικοινωνία του διευθυντή με τον εκπρόσωπο του εργατικού συνδικάτου για την επίλυση των προβλημάτων

12 Μίσθωση καταστημάτων και εκχώρηση δικαιωμάτων εκμετάλλευσής Ανανεώσεις μισθωμάτων Οι επαγγελματίες που μισθώνουν ένα ξενοδοχείο συνδέονται στα μάτια των πελατών ως το ιδιοκτήτες

13 Διασκέδαση Η μουσικών και καλλιτεχνικών αποτελεί αρμοδιότητα του διευθυντή τροφίμων και ποτών Τελική έγκριση από τον διευθυντή Καθορισμός ελάχιστης τιμής

14 Αναλυτική περιγραφή των λειτουργιών των κυριότερων διευθύνσεων/ τμημάτων

15 Τμήμα υποδοχής και εξυπηρέτησεςι πελατών Front Office Κυρίως υποδοχή Κρατήσεις Θυρωρείο/ πληροφορίες Ταμείο Τηλεφωνείο Αχθοφόροι Πορτιέρης

16 Κυρίως υποδοχής Καταμέτρηση διαθέσιμων δωματίων Διάθεση δωματίων Προγραμματισμός αλλαγής δωματίων Ενημέρωση για επισκευή ή επιδιόρθωση βλαβών Επιβεβαίωση αναχωρήσεων

17 Κρατήσεις δωματίων Προφορικά Με γράμμα, fax, Κρατήσεις μεμονωμένων πελατών, ομαδικές Κρατήσεις από πρακτορεία

18 Θυρωρείο- Πληροφορίες Άμεση επαφή με τον πελάτη Ευπαρουσίαστη Διακριτικοί Καθαροί Ευγενικοί Εύστροφοι

19 Επιβλέπει τους αχθοφόρους και του πορτιέριδες Παραδίδει το κλειδί στον πελάτη Λαμβάνει μνμ για προσωπικές εξυπηρετήσεις Καταγραφή αποσκευών που αφήνει ο πελάτης Ελέγχους κλειδιών

20 Ταμείο Άνοιγμα λογαριασμού κατά την άφιξη του πελάτη Συνάλλαγμα Θυρίδες

21 Νυκτοθυρωρός Καθήκοντα όπως του υπευθύνου θυρωρείο

22 Ελεγκτής νυκτός Συγκεντρώνει όλα τα έσοδα- χρήματα Μηδενίζει τις ταμειακές μηχανές Τηρεί βιβλίο εσόδων για μια νύχτα Τηρεί βιβλίων εσόδωνδωματίωων

23 Αχθοφόροι Μεγάλη προσοχή να μην μπερδεύονται οι αποσκευές Ενημερώνει την υποδοχή για την αντίδραση του πελάτη όταν είδε το δωμάτιο Ασχολείται με την εμφάνιση του σαλονιού υποδοχής Αποθήκη αποσκευών

24 Πορτιέρης Καθαρά ενδεικτική της πολυτέλειας του ξενοδοχείου Ενδυμασία Ανεύρεση ταξί και ρύθμιση στάθμευσης

25 Τμήμα προϊσταμένης ορόφων Καθαριότητα και συντήρηση δωματίων Προϊσταμένη Βοηθοί Καμαριέρες Καθαρίστριες Εργαζόμενες στην αποθήκη λινών Στο πλυντήριο Απολεσθέντων και ανευρεθέντων

26 Πλυντήριο Ο πελάτης καταγράφει σε ειδικό έντυπο τα ρούχα που είναι για πλύσιμο Η καμαριέρα παραλαμβάνει το έντυπο Καταγραφή των ρούχων και από το άτομο για να αποφευχθούν τα λάθη

27 Διεύθυνση τμήμα πωλήσεων ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΟΥΣ ΣΕ ΤΑΞΔΙΩΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Τοπικές ατομικές πωλήσεις Δημόσιες σχέσης Ιστορικό πελάτη

28 Ευθύνες του τμήματος πωλήσεων

29 Σχεδιασμός Οι πωλήσεις γίνονται νωρίτερα Σχεδιασμός των στόχων είναι ζωτικής σημασίας

30 Πολιτικές Τιμών Το μέγεθος των ομάδων που πρέπει να γίνει αποδεκτό Τα ποσά προκαταβολών Προμήθειες Αναγκαίες εργασίες Αριθμός επιπλέον δωματίων Ειδική κατανομή δωματίων

31 Έρευνα Έρευνα αγορά Οργάνωσης συνεδρίων για παράδειγμα

32 Διοίκηση προσωπικού πωλήσεων Ο καλός πωλητής δεν είναι πάντα καλός μάνατζερ Διοικητικές ικανότητες Καθοδηγήσει πωλητών

33 Συνεργασία μεταξύ των τμημάτων Έλλειψη επικοινωνίας και συνεργασίας Υπόσχεση για 100 δωμάτια με θέα και υπάρχουν μόνο 50 Πρωινό για 500 άτομα και να μην υπάρχει σάλα τέτοιας χωριτικότητας

34 Εκπαίδευση

35 Προϋπολογισμός Δεν πρέπει να ξεπερνά τον προϋπολογισμό του κάθε τμήμα

36 Κίνητρα Δεν επιδοκιμάζουμε την αναγκαιότητα οικονομικών κινήτρων Πληρωμή μετά το τέλος εργασίας κ όχι με το κλείσιμο

37 Τύποι πωλήσεων

38 Άμεση ταχυδρόμηση Μαζική αποστολή εντύπων

39 Εσωτερικές πωλήσεις Εταιρίες με στοιχεία πελατών

40 Πωλήσεις σε ομάδες και συνέδρους Κατανομές δωματίων Σχεδιασμός – συνέδρια σχεδιάζονται μεγάλο χρονικό διάστημα πριν Ομάδες κινήτρων Επαγγελματικά ταξίδια Συνέδρια Σχολικές εκδρομές

41 Ο Συντονιστής Διεκπεραίωση των αεροπορικών αφίξεων Παρόν κατά την άφιξη της ομάδας Η διακίνηση των αποσκευών Ετικέτες αποσκευών ομοιόμορφου σχεδίου αν παραλειφθούν από το αεροδρόμιο Εκτέλεση σωστά της λειτουργίας Ευθύνη επαλήθευσης Καταγραφές (των πωλητών, ομαδικές κρατήσεις)

42 Πωλήσεις ταξιδιωτικών πρακτόρων Μεγάλοι πράκτορες Μικροί πράκτορες (αυτοί που απευθύνονται σε άτομα)

43 Πωλήσεις συνεδρίων και εκδηλώσεων

44 Πωλήσεις σε τοπικό επίπεδο Αεροπορικές εταιρίες Ταξιδιωτικοί πράκτορες Γραμματείς (σε μεγάλες εταιρίες) Οδηγοί ταξί Επαγγελματίες (δικηγόρους- ιατρούς) Πρεσβείες


Κατέβασμα ppt "ΜΑΝΑΤΖΕΜΕΝΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ. ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Διεύθυνση Δωματίων και Υποδοχής πελατών Άμεση υπηρεσία που ξεκινά από την άφιξη ως την αναχώρηση των πελατών."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google