Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

5ο ΓΕΛ Χαλανδρίου Σχ. Έτος 2015-2016 Β’ Τετράμηνο Τάξη : Β’3 Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Ε. Καραΐσκου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "5ο ΓΕΛ Χαλανδρίου Σχ. Έτος 2015-2016 Β’ Τετράμηνο Τάξη : Β’3 Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Ε. Καραΐσκου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2

3 5ο ΓΕΛ Χαλανδρίου Σχ. Έτος Β’ Τετράμηνο Τάξη : Β’3 Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Ε. Καραΐσκου

4  Οι Ολυμπιακοί ήταν οι αρχαιότεροι και σημαντικότεροι από όλους τους Ελληνικούς αγώνες  Η σπουδαιότερη θρησκευτική γιορτή προς τιμήν του Ολύμπιου Δία, του πατέρα των θεών  Οι αγώνες πραγματοποιούνταν κάθε τέσσερα πλήρη χρόνια, την πρώτη πανσέληνο μετά το θερινό ηλιοστάσιο.  Οι Έλληνες χρησιμοποιούσαν τις Ολυμπιάδες ως μονάδα μέτρησης του χρόνου.

5  Σύμβολο των Ολυμπιακών Αγώνων.  Αναπαράσταση της κλοπής της φωτιάς του Δία από τον Προμηθέα, και οι ρίζες της βρίσκονται στην αρχαία Ελλάδα, όπου μια φωτιά κρατούνταν άσβεστη κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων.  Η Φλόγα επανήλθε κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1928, ενώ η λαμπαδηδρομία εισήχθη κατά τους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Βερολίνου το 1936.

6

7  Όσοι ήθελαν να λάβουν επίσημα μέρος στην Ολυμπιάδα έπρεπε να προπονηθούν στην πατρίδα τους τουλάχιστον δέκα μήνες πριν τους αγώνες.  Σύμφωνα με τους κανονισμούς, οι αθλητές έπρεπε να φτάσουν στην Ήλιδα τουλάχιστον ένα μήνα πριν για περαιτέρω προπόνηση και για να γίνουν οι απαραίτητες διατυπώσεις που απαιτούνταν για τη συμμετοχή τους στους αγώνες.

8  Οι νικητές των αγώνων, φορώντας μια κόκκινη μάλλινη ταινία στο κεφάλι και κρατώντας ένα κλαδί φοίνικα στο δεξί χέρι, εισέρχονταν στο ναό του Δία.  Οι νικητές στεφανώνονταν μ ’ ένα κλαδί φοινικιάς.

9

10 Και οι παρενέργειές τους.

11  Τα αναβολικά ανδρογόνα στεροειδή είναι φυσικές ή τεχνητές ενώσεις που δρουν με τρόπο παρόμοιο με την ορμόνη τεστοστερόνη.  Η τεστοστερόνη προκαλεί την ανάπτυξη των ανδρικών χαρακτηριστικών του φύλου ( ανδρογόνος δράση ) και τη σταδιακή αύξηση του μυϊκού ιστού ( αναβολική δράση ).

12  Bodybuilders  O ι « αναρριχώμενοι » ( φιλόδοξοι ) αθλητές και οι φανατικοί, της διατήρησης της φόρμας τους.  Λαμβάνονται από αυτούς που επιθυμούν μια πιο μυώδη σωματική ανάπτυξη για καθαρά αισθητικούς λόγους ή αυξημένη επιθετικότητα.

13  Ακμή, αυξημένη επιθετικότητα και σεξουαλική διάθεση.  Μπορεί να προκαλέσει στειρότητα και ανικανότητα, αναστολή της σπερματογένεσης, συρρίκνωση και σκλήρυνση των όρχεων, νεφρική βλάβη, γυναικομαστία, αλωπεκία, υπερτροφία προστάτη, μειωμένη παραγωγή ενδογενούς τεστοστερόνης και γοναδοτροπινών.

14  Ακμή, ανάπτυξη ανδρικών χαρακτηριστικών, μεταξύ αυτών τριχοφυΐα στο πρόσωπο και στο σώμα, βάθυνση του τόνου της φωνής, διαταραχές εμμήνου ρύσεως ( περιόδου ), αυξημένη επιθετικότητα και σεξουαλική διάθεση, υπερτροφία κλειτορίδας, συρρίκνωση του στήθους, αλωπεκία ανδρικού τύπου, πολύ αυξημένα επίπεδα τεστοστερόνης, μειωμένα επίπεδα ωοθυλακιοτρόπου ορμόνης.  Στους εφήβους : Σοβαρή ακμή στο πρόσωπο και στο σώμα, ανδρογενή σωματοκατασκευή στις κοπέλες, αναστολή της σωματικής ανάπτυξης εξαιτίας της πρώιμης σύγκλισης των επιφύσεων των οστών.

15

16  Καρδιαγγειακές βλάβες : Σχηματισμός θρόμβων, αυξημένη πίεση αίματος, υπέρταση, ταχυκαρδία, καρδιακή προσβολή, υπερινσουλιναιμία.  Ενδοκρινικές βιοχημικές διαταραχές : Μειωμένη ανοχή στη γλυκόζη, αλλαγές στο λιποπρωτεϊνικό προφίλ ( αλλαγές στο ισοζύγιο HDL / LDL), αυξημένα επίπεδα τριγλυκεριδίων.  Ηπατικές βλάβες : Ηπατίτιδα, καρκίνος, ίκτερος, ηπατοκυτταρικό αδένωμα.  Άλλες βλάβες : Νανισμός ( πολύ μικρό ύψος ).  Ψυχολογικές παρενέργειες : Κατάθλιψη, ερεθιστικότητα, αδυναμία συγκέντρωσης, επιθετικότητα, βιαιότητα, παράνοια, υπερδιέγερση.

17 Από το χθες μέχρι το σήμερα.

18  Προέλευση - Μεταβολές  Οι πρώτοι αγώνες για αθλητές με αναπηρία έγιναν το 1948 στο Στόουκ M άντεβιλ στην Αγγλία. Την ημέρα της τελετής έναρξης για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1948 στο Λονδίνο, ξεκίνησαν και θεσμοθετήθηκαν οι αγώνες του Στόουκ M άντεβιλ και πραγματοποιήθηκε η πρώτη αθλητική διοργάνωση για αθλητές με αμαξίδιο.

19  Χειμερινά αθλήματα :  Δίαθλο  Αλπικό σκι  Κέρλινγκ με αμαξίδιο  Χόκεϊ επί πάγου με έλκηθρο

20  Θερινά αθλήματα :  Αντισφαίριση με αμαξίδιο  Άρση βαρών σε πάγκο  Γκόλμπολ  Επιτραπέζια αντισφαίριση  Ιππασία  Ιστιοπλοΐα  Κολύμβηση  Μπότσια  Πετοσφαίριση ( καθιστών )  Ξιφασκία με αμαξίδιο

21  Ποδόσφαιρο 5x5  Ποδόσφαιρο 7x7  Ποδηλασία  Ράγκμπυ με αμαξίδιο  Σκοποβολή  Τζούντο  Στίβος

22

23  "Olympic" video games είναι το όνομα που δόθηκε σε αθλητικά video games, συμπεριλαμβανομένων περισσότερο από ένα γεγονός ή / και διάφορα αθλήματα.  Είναι ένα από τα μεγαλύτερα είδη βίντεο παιχνιδιών, έχοντας εμφανιστεί για πρώτη φορά με το 1983 με το κλασικό arcade Track & Field.  Από τότε, πολλοί τίτλοι έχουν κυκλοφορήσει, συνήθως στην άμεση πορεία ενω κάθε παιχνίδι προορίζεται για την κάλυψη των Ολυμπιακών Αγώνων.  Επίσημες IOC άδειες έγιναν νόρμα από το πρώτο επίσημο παιχνίδι, Olympic Gold, το οποίο κυκλοφόρησε εγκαίρως για τους Ολυμπιακούς Αγώνες το καλοκαίρι του 1992

24

25  Παραγωγές :  Metal Gear (1987)  Metal Gear Solid 1(1998)  MGS SONS OF LIBERTY (2001)  MGS 3 SNAKE EATER (2004)  MGS4 GUNS OF THE PATRIOTS (2008)  MGS PEACE WALKER (2010)  MGS5 PHANTOM PAIN (2015)

26

27  Resident Evil (1996)  Resident Evil 2(1998)  Resident Evil 3: Nemesis  Resident Evil 4 (2005)  Resident Evil 5 (2009)  Resident Evil 6 (2012)  Resident Evil: Revelations (2012)  Resident Evil: Revelations2 (2015)  Resident Evil Zero HD (2016)

28

29  (Tekken) 1994–1995,  (Tekken 2) 1995–1996,  (Tekken 3) 1996–1998  (Tekken 4) 2001–2002,  (Tekken 5) 2004–2005,  (Tekken 6) 2009

30  Mortal Kombat (1992)  Mortal Kombat 2 (1993)  Mortal Kombat 3 (1995)  Mortal Kombat 4 (1997)  Mortal Kombat 10 (2015)  FATALITIES ( Τελικές κινήσεις οι οποίες είναι αποτέλεσμα εκτέλεσης μια σειράς πλήκτρων ).  Επιτρέπουν στον χαρακτήρα - νικητή να τερματίσει με ένα συγκεκριμένο ( ιδιαίτερα βίαιο ) τρόπο τον αγώνα.  Χαρακτήρες οι οποίοι έχουν εμγανιστοί από ταινίες τρόμου (Alien,Predator,Leatherface,Freddie cruger,Jason voorhees).

31  Electronic Arts  1999Medal of Honor  2003Medal of Honor: Rising Sun  2005Medal of Honor: European Assault  2007Medal of Honor: Airborne  2012Medal of Honor: Warfighter

32  Activision  2003Call of Duty (ww II)  2005Call of Duty 2 (ww II)  2006Call of Duty 3 (ww II)  2007Call of Duty 4: Modern Warfare (modern day)  2009Call of Duty: Modern Warfare 2  2010Call of Duty: Black Ops (cold war)  2011Call of Duty: Modern Warfare 3  2012Call of Duty: Black Ops II  2013Call of Duty: Ghosts  2014Call of Duty: Advanced Warfare  2015Call of Duty: Black Ops III

33  Electronic Arts and EA DICE  2002 Battlefield 1942  2005Battlefield 2  2008 Battlefield: Bad Company  2010 Battlefield: Bad Company 2  2011Battlefield 3  2013Battlefield 4  2015Battlefield Hardline

34  Η Ιστορία των Βιντεοπαιχνιδιών, αρχίζει στα τέλη της δεκαετίας του '40.  Προς τα τέλη του '50 και στα μέσα του '60, στην Αμερική, αρχίζουν να μπαίνουν στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων οι υπολογιστές  Το πρώτο παιχνίδι - μηχάνημα που διαφημίστηκε επίσημα, ήταν το Computer Space, το 1971.

35  Μέχρι και τα τέλη του '70, είχε εμφανιστεί στις Η. Π. Α., την Ευρώπη, την Ιαπωνία, και τη Λατινική Αμερική.  Οι ιαπωνικές εταιρίες, αφού εκεί άρχιζε να ανθεί η τεχνολογία. Δημιούργησαν τις λεγόμενες φορητές κονσόλες.  Αυτή η κίνηση δεν ήταν καλοδεχούμενη από τις αμερικάνικες εταιρίες, καθώς μεγαλύτερη επιρροή στη βιομηχανία των παιχνιδιών είχαν οι ιαπωνικές εταιρείες.  Αυτές κατασκεύασαν δημοφιλείς κονσόλες όπως το PlayStation της Sony και το NES της Nintendo.  Σήμερα, εμφανίζονται στα κινητά τηλέφωνα, τα tablets και τους προσωπικούς ψηφιακούς οδηγούς.

36 Συμπερασματικά  Η σημασία των Ολυμπιακών Αγώνων είναι αξιοσημείωτη καθώς καλλιεργεί την άμυλα και τη συνεργασία  Οι αθλητές συνηθίζουν σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής που θα τους ωφελήσει μακροχρόνια.  Οι Παραολυμπιακοί Αγώνες, δίνουν την ευκαιρία σε άτομα με ιδιαίτερες ικανότητες όχι μόνο να πάρουν μέρος σε αθλήματα αλλά και να κοινωνικοποιηθούν.

37  Videogames δίνουν τη δυνατότητα στο άτομο να δημιουργήσει μια εικονική πραγματικότητα μέσα από την οποία μπορούν να ξεφύγουν από τα δεσμά της καθημερινότητας.  Αν και είναι μια τέλεια ευκαιρία για να διασκεδάσει κάποιος, υπάρχουν κάποια όρια τα οποία δεν πρέπει να υπερβαίνονται ώστε το άτομο να ωφελείται πλήρως από αυτή την ενασχόληση.  Γιατί αλλιώς οι συνέπειες μπορούν να οδηγήσουν στον εθισμό και στην κοινωνική απομόνωση.

38  Βιβλιογραφία  Βικιπαίδεια  Ιστορία του Ελληνικού Έθνους  Ολυμπία Σπύρου Φοτεινού  Ίδρυμα Μείζωνος Ελληνισμού

39  https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80 %CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF_%CE%91%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%82 https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80 %CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF_%CE%91%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%82    E%AF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5- %CE%B1%CE%BC%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%BF/ E%AF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5- %CE%B1%CE%BC%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%BF/     %CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CE%BD- %CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CF%89%CE%BD/ %CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CE%BD- %CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CF%89%CE%BD/  https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80 %CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF_%CE%91%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%82#.CE.98.CE.B5.CF.81.CE.B9.CE.BD.CE.AC_.CE.91.CE.B8.CE.BB.CE.AE.CE.BC.CE.B1.CF.84.CE.B1 https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80 %CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF_%CE%91%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%82#.CE.98.CE.B5.CF.81.CE.B9.CE.BD.CE.AC_.CE.91.CE.B8.CE.BB.CE.AE.CE.BC.CE.B1.CF.84.CE.B1      %CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%BF/ %CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%BF/  / /


Κατέβασμα ppt "5ο ΓΕΛ Χαλανδρίου Σχ. Έτος 2015-2016 Β’ Τετράμηνο Τάξη : Β’3 Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Ε. Καραΐσκου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google