Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μεταπτυχιακό - M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης Βλάσης Σταθακόπουλος Επιστημονικός Υπεύθυνος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μεταπτυχιακό - M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης Βλάσης Σταθακόπουλος Επιστημονικός Υπεύθυνος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μεταπτυχιακό - M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης Βλάσης Σταθακόπουλος Επιστημονικός Υπεύθυνος

2 “The Learning Experience”  Υποβολή Αίτησης  Συνέντευξη  Προπαρασκευαστικά Μαθήματα  Χειμερινή Περίοδος Φοίτησης  Εαρινή Περίοδος Φοίτησης  Θερινή Περίοδος Φοίτησης  Διπλωματική Εργασία  Απονομή Μεταπτυχιακού Τίτλου

3 “The Learning Experience”  Πολυδιάστατη εμπειρία με: Simulation Games Case Studies Βήμα των επιχειρήσεων – Workshops Εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Ελλάδα & στο εξωτερικό Πρόγραμμα επαγγελματικής & προσωπικής ανάπτυξης Εκπαιδευτικές επισκέψεις σε εταιρείες

4 Υποβολή Αίτησης-Συνέντευξη  1η Περίοδος Αιτήσεων: Νοέμβριος -Φεβρουάριος  2η Περίοδος Αιτήσεων: Απρίλιος - Ιούνιος  Περίοδος Προσωπικών Συνεντεύξεων: Μάρτιος & Ιούνιος

5 Χρονοδιάγραμμα Σπουδών Οκτώβριος - Ιανουάριος Διπλωματική Εργασία Ιούλιος – Σεπτέμβριος 4 Μαθήματα Θερινή Περίοδος Φεβρουάριος – Ιούνιος 4 Μαθήματα Εαρινή Περίοδος Οκτώβριος – Ιανουάριος 4 Μαθήματα Χειμερινή Περίοδος 8 Μαθήματα Κορμού 3 Μαθήματα Κατεύθυνσης & 1 Μάθημα Επιλογής Υποχρεωτική παρακολούθηση & επιτυχημένη εξέταση στα παραπάνω 12 μαθήματα.

6 Μαθήματα Κορμού Χειμερινή Περίοδος Φοίτησης Εαρινή Περίοδος Φοίτησης Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Επιχειρησιακή Επικοινωνία Συμπεριφορά Καταναλωτή     Επιχειρησιακή Στρατηγική & Στρατηγικό Μάρκετινγκ Ερευνητική Μεθοδολογία & Έρευνα Μάρκετινγκ Πολιτική Προϊόντος & Καινοτομίας Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα     Διαφήμιση

7 Θερινή Περίοδος ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Κατευθύνσεις

8 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

9 Μαθήματα Κατεύθυνσης Μάρκετινγκ  Διοίκηση Δικτύων Διανομής & Logistics  Βιομηχανικό (Β2Β) Μάρκετινγκ  Αρχές & Μέθοδοι Προώθησης Πωλήσεων  Διεθνές & Εξαγωγικό Μάρκετινγκ  Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Οι φοιτητές καλούνται να επιλέξουν τρία μαθήματα, από τον κατάλογο μαθημάτων της κατεύθυνσης Μάρκετινγκ

10 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

11 Μαθήματα Κατεύθυνσης Επικοινωνίας Οι φοιτητές καλούνται να επιλέξουν τρία μαθήματα, από τον κατάλογο μαθημάτων της κατεύθυνσης Επικοινωνίας  Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη  Δημιουργικό Διαφήμισης  Δημόσιες Σχέσεις  Διαφήμιση στο Διαδίκτυο  Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Στρατηγική

12 Κοινά Μαθήματα Επιλογής  Οργάνωση & Διοίκηση Πωλήσεων  Διαπραγματεύσεις  Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Μάρκετινγκ  Μάρκετινγκ Εμπορίου Το τέταρτο μάθημα της θερινής περιόδου, επιλέγεται υποχρεωτικά από τον κατάλογο κοινών μαθημάτων επιλογής

13 Διπλωματική Εργασία  Η εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας διέπεται από ιδιαίτερο κανονισμό: Ο φοιτητής υποβάλλει πρόταση, το αργότερο έως το τέλος της δεύτερης εκπαιδευτικής περιόδου Η πρόταση συνυπογράφεται από τον επιβλέποντα καθηγητή και εγκρίνεται από τον επιστημονικό υπεύθυνο του τμήματος Έγκριση και προφορική εξέταση της Διπλωματικής Eργασίας του φοιτητή από τριμελή επιτροπή καθηγητών

14 Διπλωματική Εργασία  Είδη Διπλωματικής Εργασίας: Field Study Project  Καινοτόμο είδος διπλωματικής, όπου φοιτητές σε συνεργασία με εταιρείες, αναλαμβάνουν πραγματικά project Ανάπτυξη ή Διερεύνηση ενός Θεωρητικού Μοντέλου μέσω Ελέγχου Υποθέσεων (Hypothesis Testing) Ανάπτυξη στρατηγικού πλάνου Μάρκετινγκ/Επικοινωνίας

15 Όροι Φοίτησης  Απουσίες:  Υποχρεωτική παρακολούθηση των διαλέξεων  Επιτρεπτό όριο απουσίων  3 απουσίες ανά μάθημα (9 διδακτικές ώρες)  Απουσίες > 9 ωρών διδασκαλίας ανά μάθημα  Αυτοδίκαιη απόρριψη από το μάθημα  Στα θερινά μαθήματα  Καμία απολύτως απουσία  Θερινή περίοδος:  Έναρξη  Δεύτερο δεκαπενθήμερο Ιουλίου  Λήξη  Μέσα Σεπτεμβρίου  Διάρκεια κάθε μαθήματος  Μια εβδομάδα

16 Υποδομή  Τα μαθήματα διεξάγονται στο Κτίριο μεταπτυχιακών σπουδών Ο.Π.Α. Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος

17 Οφέλη του προγράμματος Εξειδίκευση Σπουδές με διαπιστευμένη ποιότητα (EFQM) Μοναδική εμπειρία εκπαίδευσης Σύγχρονες εκπαιδευτικές μέθοδοι Εκπαιδευτικές επισκέψεις Επαφή με την επιχειρηματική κοινότητα Προοπτικές επαγγελματικής σταδιοδρομίας

18 Team-working Solution orientation Multitasking Problem solving Strategic way of thinking Working under pressure Οφέλη του προγράμματος (διαπροσωπικές ικανότητες-soft skills)

19 Τελετή Υποδοχής

20 Εκπαιδευτική επίσκεψη - Σκωτία

21 Εκπαιδευτική επίσκεψη - Βαρκελώνη

22 Εκπαιδευτική επίσκεψη - Apivita

23 Εκπαιδευτική Επίσκεψη –Λούξ

24 Βήμα των επιχειρήσεων #LMEF #LMEF  Το Leading Marketing Experts Forum - Βήμα των Επιχειρήσεων - αποτελεί ένα διαδραστικό workshop  Οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα: - να παρακολουθήσουν διαλέξεις από αναγνωρισμένους επαγγελματίες - να μάθουν τις τάσεις και τις εξελίξεις στον τομέα του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας

25 Βήμα των επιχειρήσεων #LMEF #LMEF

26 Πρόγραμμα επαγγελματικής & προσωπικής ανάπτυξης

27 Απασχόληση Αποφοίτων

28 Απασχόληση Αποφοιτών (Ενδεικτικές εταιρείες)

29 Στοιχεία Επικοινωνίας Ευελπίδων 47, 7ος όροφος & ή μέσω MScMENTFTAUEB https://twitter.com/aueb_m cft Marketing and Communication AUEB MSc Marketing and Communication with New Technologies

30 “Live the Learning Experience” M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης https://www.youtube.com/watch?v=gBu68pOFxis


Κατέβασμα ppt "Μεταπτυχιακό - M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης Βλάσης Σταθακόπουλος Επιστημονικός Υπεύθυνος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google