Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (LOGISTICS) ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Η Εφοδιαστική Αλυσίδα του Αλουμινίου και.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (LOGISTICS) ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Η Εφοδιαστική Αλυσίδα του Αλουμινίου και."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (LOGISTICS) ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Η Εφοδιαστική Αλυσίδα του Αλουμινίου και οι επιπτώσεις της στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων του κλάδου Μελέτη Περίπτωσης: ALUMIL ΑΕ ΥΛΒΑ ΧΟΤΖΑ ΕΠΟΠΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ

2 ΔΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ  Στόχοι εργασίας  Ορισμοί  Μεθοδολογία έρευνας  Αποτελέσματα  Συμπεράσματα  Προτάσεις

3 ΣΤΟΧΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Nα καταγραφεί το μέγεθος της αξιοποίησης των δυνατοτήτων που προσφέρει μια σύγχρονη Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας του κλάδου σε μελέτη περίπτωσης ( ALUMIL AE)

4 ΟΡΙΣΜΟΙ: ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ Η εφοδιαστική αλυσίδα είναι η ροή υλικών, πληροφοριών και υπηρεσιών από τους προμηθευτές πρώτων υλών μέσα από τα εργοστάσια και τις αποθήκες, στους τελικούς πελάτες παραδίδοντας τα προϊόντα στον σωστό τόπο και χρόνο αλλά και με την κατάλληλη ποιότητα και την σωστή τιμή

5 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ  Η διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας είναι ο συστηματικός, στρατηγικός συντονισμός των παραδοσιακών επιχειρηματικών λειτουργιών μέσα στην επιχείρηση και μεταξύ των επιχειρήσεων μέσα στην εφοδιαστική αλυσίδα, για τους σκοπούς βελτίωσης της μακροπρόθεσμης απόδοσης των μεμονωμένων επιχειρήσεων και της εφοδιαστικής αλυσίδας ως σύνολο (Mentzer et al. 2001).  Σύμφωνα με το Συμβούλιο των Επαγγελματιών Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας (CSCMP), η διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας περιλαμβάνει το σχεδιασμό και τη διαχείριση όλων των δραστηριοτήτων που εμπλέκονται στην προμήθεια, τη μετατροπή και τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Περιλαμβάνει επίσης τις βασικές συνιστώσες του συντονισμού και της συνεργασίας με εταιρικά κανάλια, τα οποία μπορεί να είναι οι προμηθευτές, μεσάζοντες, τρίτοι πάροχοι υπηρεσιών και οι πελάτες.

6 ΟΡΙΣΜΟΙ: LOGISTICS logistics είναι εκείνο το τμήμα της Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας που σχεδιάζει, υλοποιεί και ελέγχει την αποδοτική και αποτελεσματική ροή και αποθήκευση των προϊόντων, υπηρεσιών και των σχετικών πληροφοριών από το σημείο προέλευσης τους έως το σημείο κατανάλωσης τους, ώστε να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις των πελατών

7 Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΟΥ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΒΩΞΙΤΗΣΑΛΟΥΜΙΝΑ ΠΡΩΤΟΧΥΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ (ΗΜΙΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ) ΕΛΑΣΗ ΔΙΕΛΑΣΗ ΚΑΛΩΔΙΑ –ΧΥΤΗΡΙΑ (Πλατέα προιόντα) ( Επιμήκη προιόντα) (Χυτά αντικείμενα ) ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΟΔΙΩΣΗ- ΗΛΕΚΤΡΟΣΤΑΤΙΚΗ ΒΑΦΗ-ΥΓΡΗ ΒΑΦΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΤΑΠΟΙΗΣΗ (ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ) ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ – ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΔΟΜΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ-ΜΗΧΑΝ/ΗΛΕΚΤΡ -ΑΛΛΑ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ - ΔΕΥΤΕΡΟΧΥΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ

8 Βωξίτης O βωξίτης είναι το βασικό μετάλλευμα για την παραγωγή αλουμίνας, της βασικής πρώτης ύλης για την παραγωγή αλουμινίου. Η Ελλάδα κατέχει παγκοσμίως την 8η θέση των περιοχών με τα μεγαλύτερα αποθέματα βωξίτη και πρακτικά είναι η μόνη βωξιτοπαραγωγός χώρα της Ευρωπαϊκής Ενωσης με ετήσια παραγωγή πάνω από 2 εκατ.τόνους.

9 Αλουμίνα Είναι το βασικό ενδιάμεσο προϊόν της μεταλλουργίας του αλουμινίου. Για την παραγωγή 1 τόνου αλουμίνας απαιτούνται 2 τόνοι βωξίτη. Στην χώρα μας παραγωγή αλουμίνας γίνεται από την Αλουμίνιον της Ελλάδος, η μονάδα της οποίας έχει ετήσια δυναμικότητα τόνων περίπου.

10 Πρωτόχυτο Αλουμίνιο Για την παραγωγή 1 τόνου πρωτόχυτου αλουμινίου απαιτούνται 2 τόνοι αλουμίνας. Στην χώρα μας η παραγωγή πρωτόχυτου αλουμινίου γίνεται στο εργοστάσιο της Αλουμίνιον της Ελλάδος που η ετήσια παραγωγική του δυναμικότητα ξεπερνάει τους τόνους.

11 Πρώτη Μεταποίηση Με τον όρο πρώτη μεταποίηση αλουμινίου εννοούμε τις βιομηχανικές μονάδες που επεξεργάζονται το αλουμίνιο, με σκοπό την παραγωγή ημιτελικών προϊόντων αλουμινίου. Η πρώτη μεταποίηση αποτελείται από 4 βασικούς υποκλάδους ανάλογα με την επεξεργασία που υπόκειται η πρώτη ύλη. Οι υποκλάδοι αυτοί είναι: - η βιομηχανία της έλασης, η οποία παράγει πλατέα ημιπροϊόντα αλουμινίου όπως φύλλα, αλουμινόχαρτο κλπ - η βιομηχανία της διέλασης που παράγει επιμήκη ημιπροϊόντα αλουμινίου όπως τα προφίλ που συνθέτουν ένα παράθυρο, - η βιομηχανία καλωδίων και - οι μονάδες παραγωγής χυτών προϊόντων αλουμινίου.

12 Δεύτερη Μεταποίηση Στη δεύτερη μεταποίηση δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με την παραγωγή τελικών προϊόντων για διάφορες χρήσεις όπως κατασκευές κτιρίων σε μορφή δομικού υλικού και εξωτερικών επικαλύψεων, συσκευασίες τροφίμων και ποτών, κατασκευή μεταφορικών μέσων, κατασκευή οικιακού εξοπλισμού κλπ. Εκτιμάται ότι πάνω από επιχειρήσεις, από μεγάλες βιομηχανίες μέχρι οικογενειακές βιοτεχνίες, δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτόν.

13 Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΣΤΗΝ ALUMIL ΠΡΩΤΟΧΥΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ (ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ) ALUMIL ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΔΙΕΛΑΣΗ (ΕΠΙΜΗΚΗ ΠΡΟΙΟΝΤΑ) ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ( ΑΝΟΔΙΩΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΣΤΑΤΙΚΗ ΒΑΦΗ) ΔΟΜΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ (ΠΡΟΦΙΛ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΓΙΑ ΠΟΡΤΕΣ- ΠΑΡΑΘΥΡΑ- ΥΑΛΟΠΕΤΑΣΜΑΤΑ ΚΛΠ) ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΕΤΟΙΜΑ ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΚΛΠ ΤΕΛΙΚΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ

14 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Η μέθοδος συλλογής στοιχείων πραγματοποιήθηκε  με ερωτηματολόγιo  με προσωπική συνέντευξη και συμμετοχική παρατήρηση.

15 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εταιρεία « ALUMIL ΑΕ »  Έτος ίδρυσης: Η μητρική εταιρία ιδρύθηκε το 1988  Έδρα: βιομηχανική περιοχή του Κιλκίς  Κύκλος εργασιών (2011) : €.  Απασχολούμενο προσωπικό : 801 Η ALUMIL παράγει και διαθέτει μέσω του δικτύου διανομής της:  συστήματα αλουμινίου για όλες τις γνωστές αρχιτεκτονικές εφαρμογές  βιομηχανικά προφίλ ειδικών προδιαγραφών  εσωτερικές θύρες, θύρες ασφαλείας και πυρασφάλειας  εξαρτήματα για προφίλ αλουμινίου  σύνθετα φύλλα αλουμινίου (composite panels),  συστήματα αυτοματισμών (ασανσέρ, πόρτες, κλπ.)  συστήματα ηλιοπροστασίας -φωτοβολταικά

16

17

18

19 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Τα σημαντικότερα ΠΡΟΪΟΝΤΑ / ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ και δραστηριοτήτων που παράγει η ΑΛΟΥΜΙΛ και το ποσοστό επί του συνολικού τζίρου που αντιπροσωπεύει το κάθε ένα.

20 Αριθμός προμηθευτών την τελευταία διαχειριστική χρήση 1069 Ποσοστό της αξίας των προμηθειών του μεγαλύτερου προμηθευτή επί του συνόλου της αξίας των προμηθειών την τελευταία διαχειριστική χρήση. 28% Ποσοστό της αξίας των προμηθειών των τριών μεγαλύτερων προμηθευτών επί του συνόλου της αξίας των προμηθειών την τελευταία διαχειριστική χρήση. 56% Ποσοστό των προμηθειών που δεν παραλήφθηκαν έγκαιρα την τελευταία διαχειριστική χρήση. 34% Διαχείριση προμηθειών ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Συμπεριλαμβάνεται ακόμα και η καθυστέρηση μίας ημέρας

21 Εφαρμοζόμενοι μέθοδοι πρόβλεψης για την προμήθεια των πρώτων και βοηθητικών υλών Στην βασική Α ύλη (Αλουμίνιο) χρησιμοποιείται η πρόβλεψη πωλήσεων από την Εμπορική Δ/νση (MRP) με βάση τις συνταγές παραγωγής των προϊόντων. Στα Εξαρτήματα χρησιμοποιείται αναλόγως της κατηγορίας των ειδών η μέθοδος του «Εκθετικά Ζυγισμένου Κινούμενου μέσου όρου» είτε «Κινούμενου μέσου όρου με διόρθωση εποχικότητας» Στα Φωτοβολταικά, ελλείψει ιστορικών στοιχείων και λόγω του γεγονότος ότι η αγορά μεταβάλλεται έντονα από εξωγενείς παράγοντες )Νομοσχέδια, τιμοκατάλογοι Τέλους ανανεώσιμων πηγών ενέργειας Α.Π.Ε.) η πρόβλεψη δίνεται από την Εμπορική Δ/νση.

22 Αξιολόγηση των προμηθευτών Γίνεται σε ετήσια βάση χρησιμοποιώντας προδιαγεγραμμένη μεθοδολογία custom made φόρμα που τελεί υπό αναθεώρηση Η αξιολόγηση των προμηθευτών γίνεται με σύστημα που ανέπτυξε η εταιρεία και διαμορφώνεται όταν κριθεί απαραίτητο.

23 ΕΓΧΩΡΙΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ12345 Μη έγκαιρη παράδοση α’ υλών και λοιπών υλικών Χ Κακή συνεννόηση Χ Έλλειψη ακριβούς πληροφόρησης Χ Θέματα ποιότητας Χ Προβλήματα αποθήκευσης Χ Αστάθεια τιμών Χ Όροι συμβάσεων με προμηθευτές Χ Άλλος λόγος : Κύριες αιτίες διακοπής του εφοδιασμού στην εταιρείας ( 1 = χωρίς σημασία 5 =πολύ σημαντικό )

24 Τύποι αποθηκών της ΑΛΟΥΜΙΛ ΟΙ Α ύλες, αποθηκεύονται σε εξωτερικούς χώρους (το σκραπ Αλουμινίου χύδην, οι μπιγέτες Αλουμινίου σε στιβάξιμα δέματα) Το εμβαδόν των αποθηκών Α’ υλών σε 20,000 m2 Το εμβαδόν των αποθηκών των τελικών προϊόντων είναι: 27,000m2

25 Συστήματα αποθήκευσης που χρησιμοποιούνται στους κλειστούς αποθηκευτικούς χώρους Τα τελικά προιοντα όταν είναι συσκευασμένα σε standard συσκευασία σε BTB ράφια, ενώ όταν είναι «ειδικά συσκευασμενα (ξυλοπαλέτες) σε στιβάξιμα δέματα.

26  Ο μέσος χρόνος παραμονής των Α υλών στην αποθήκη μέχρι την επεξεργασία τους σε τελικό προιόν Για την Α ύλη είναι 8 ημέρες Για τις Βοηθητικές ύλες είναι 60 ημέρες  Ο μέσος χρόνος παραμονής των τελικών προιόντων στην αποθήκη ετοίμων Ο μέσος χρόνος παραμονής των τελικών προιόντων στην αποθήκη ετοίμων είναι 80 ημέρες.  Μηχανογραφικό σύστημα διαχείρισης αποθηκών που εφαρμόζει η εταιρεία Το μηχανογραφικό σύστημα διαχείρισης αποθηκών που εφαρμόζει η εταιρεία είναι το: Warehouse Management system (τo logistics Vision της MANTIS)

27 Περιοριστικοί παράγοντες στην ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης (1 ασήμαντο, 5 πολύ σημαντικό) Το κόστος παραγωγής επηρεάζεται από το :

28 Περιοριστικοί παράγοντες στην ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης (1 ασήμαντο, 5 πολύ σημαντικό) Αδυναμία τυποποίησης Χ Έλλειψη ποιοτικού ελέγχουΧ Χαμηλή ποιότητα πρώτων υλώνΧ Χρησιμοποιούμενη ΤεχνολογίαΧ Περιοριστικοί παράγοντες στην Ποιότητα των προϊόντων

29 12345 Ανεπαρκής εμπορική προώθηση προϊόντωνΧ Ανεπαρκής γνώση αγορών Χ Ανεπαρκές δίκτυο διανομήςΧ Ύπαρξη καθιερωμένων brand names Χ Μονοπώληση μεριδίων αγοράς από brand namesΧ Δυσκολία διείσδυσης της επιχείρησής σε νέες αγορές Χ Περιοριστικοί παράγοντες για την βελτίωση της θέσης στην αγορά Περιοριστικοί παράγοντες στην ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης (1 ασήμαντο, 5 πολύ σημαντικό)

30 12345 Ασάφεια/ πολυπλοκότητα νομικού πλαισίου Χ Αναποτελεσματικότητα επενδυτικών νόμων Χ Ανεπάρκεια χρηματοπιστωτικών μηχανισμών Χ Αστάθεια οικονομικού περιβάλλοντος Χ Αλλοι περιοριστικοί παράγοντες για την στήριξη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων : Περιοριστικοί παράγοντες στην ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης (1 ασήμαντο, 5 πολύ σημαντικό)

31 Ποιότητα Πολύ χειρότερη Χ Πολύ καλύτερη Συσκευασία Πολύ χειρότερη Χ Πολύ καλύτερη Σχεδιασμός/ Design Πολύ χειρότερο ς Χ Πολύ καλύτερος Ευκολία χρήσης Πολύ χειρότερη Χ Πολύ καλύτερη Καινοτομικά χαρακτηριστι κά Πολύ χειρότερα Χ Πολύ καλύτερα Δυνατότητες του προϊόντος και οφέλη για το χρήστη Πολύ χειρότερε ς Χ Πολύ καλύτερες Ανανέωση / Βελτίωση του προϊόντος Καθόλου ΧΣυχνά Διαφήμιση Πολύ λιγότερη Χ Πολύ περισσότερ η Επωνυμία (brand name) Εντελώς ανώνυμο Χ Καθιερωμέ νη ισχυρή επωνυμία Αξιοπιστία παράδοσης Πολύ μικρή Χ Πολύ μεγάλη Υπηρεσίες μετά την πώληση Πολύ χειρότερε ς Χ Πολύ καλύτερες Τιμή Πολύ χαμηλότε ρη Χ Πολύ υψηλότερη Εύρος της αγοράς που προορίζεται Καλύπτει πολύ συγκεκριμ ένη γεωγραφι κά αγορά Χ Απευθύνετ αι σε όλο το γεωγραφικ ό εύρος της αγοράς Εύρος των αναγκών της αγοράς που προορίζεται Καλύπτει πολύ συγκεκριμ ένες ανάγκες Χ Απευθύνετ αι σε όλο το εύρος αναγκών της αγοράς Σύγκριση των σημαντικότερων προϊόντων σε σχέση με αυτό/αυτά των σημαντικότερων ανταγωνιστών: ΠοιότηταΠολύ χειρότερη ΧΠολύ καλύτερη ΣυσκευασίαΠολύ χειρότερη ΧΠολύ καλύτερη Σχεδιασμός/DesignΠολύ χειρότερος ΧΠολύ καλύτερος Ευκολία χρήσηςΠολύ χειρότερη Χ Πολύ καλύτερη Καινοτομικά χαρακτηριστικά Πολύ χειρότερα ΧΠολύ καλύτερα Δυνατότητες του προϊόντος και οφέλη για το χρήστη Πολύ χειρότερες ΧΠολύ καλύτερες Ανανέωση / Βελτίωση του προϊόντος Καθόλου ΧΣυχνά ΔιαφήμισηΠολύ λιγότερη Χ Πολύ περισσότερη Επωνυμία (brand name)Εντελώς ανώνυμο Χ Καθιερωμένη ισχυρή επωνυμία Αξιοπιστία παράδοσηςΠολύ μικρή Χ Πολύ μεγάλη Υπηρεσίες μετά την πώληση Πολύ χειρότερες Χ Πολύ καλύτερες ΤιμήΠολύ χαμηλότερη Χ Πολύ υψηλότερη Εύρος της αγοράς που προορίζεται Καλύπτει πολύ συγκεκριμένη γεωγραφικά αγορά Χ Απευθύνεται σε όλο το γεωγραφικό εύρος της αγοράς Εύρος των αναγκών της αγοράς που προορίζεται Καλύπτει πολύ συγκεκριμένες ανάγκες Χ Απευθύνεται σε όλο το εύρος αναγκών της αγοράς

32 ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ- ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ένα κρίσιμο σημείο στην διαχείριση της Εφοδιαστικής αλυσίδας της εταιρείας εμφανίζεται στο θέμα των προμηθειών. Η ALUMIL στην προσπάθεια να εφαρμόσει τις just in time προμήθειες προφανώς κινείται στα όρια των δυνατοτήτων των προμηθευτών της (34% των προμηθειών δεν παρελήφθησαν έγκαιρα!) Με μια εξαιρετικά μικρή χρονική παραμονή των Α και βοηθητικών υλών στις αποθήκες της μέχρι την επεξεργασία τους σε τελικό προιόν, η ALUMIL AE μειώνει σημαντικά το κόστος προμηθειών, αυξάνει όμως τον κίνδυνο μη έγκαιρης προμήθειας.

33 ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ- ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η ALUMIL έχει ανεπτυγμένο τμήμα logistics και εφαρμόζει σε ευρύ φάσμα λειτουργιών της σύγχρονες μεθόδους διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Στην παραγωγική διαδικασία εφαρμόζει ολοκληρωμένα συστήματα προγραμματισμού και παρακολούθησης της παραγωγής. Τα συστήματα αυτά επιτρέπουν να παίρνει γρήγορες πληροφορίες και αποφάσεις μειώνοντας τους χρόνους καθυστέρησης και αξιοποιώντας το παραγωγικό της μηχανολογικό και ανθρώπινο δυναμικό.

34 ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ- ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Eκτός από το πρόβλημα των καθυστερημένων προμηθειών, δεν διαπιστώνονται άλλα σημαντικά προβλήματα που σχετίζονται με την διαχείριση της Εφοδιαστικής αλυσίδας και επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα της ALUMIL AE.

35 ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ- ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Οι σημαντικότεροι περιοριστικοί παράγοντες της ανταγωνιστικότητας για την επιχείρηση, σε ότι αφορά στο κόστος παραγωγής, σχετίζονται με το κόστος απόκτησης τεχνολογίας και τεχνογνωσίας το κόστος προσωπικού και το κόστος ενέργειας

36 ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ- ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Στους σημαντικότερους, για την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης, περιοριστικούς παράγοντες συγκαταλέγονται Η αστάθεια του οικονομικού περιβάλλοντος η ασάφεια και πολυπλοκότητα του νομικού πλαισίου η αναποτελεσματικότητα των επενδυτικών νόμων η ανεπάρκεια των χρηματοπιστωτικών μηχανισμών της χώρας.

37 ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ- ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η εταιρεία εμφανίζει υψηλό βαθμό εξωστρέφειας και κατόρθωσε να εξάγει το μεγαλύτερο μέρος των προιόντων της σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό ευρωπαικό και διεθνές οικονομικό περιβάλλον. Η θέση της εταιρείας στην παγκόσμια αγορά μπορεί να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο με την εντατικοποίηση των προσπαθειών προώθησης των εξαγωγών. Είναι σαφές ότι οι σύγχρονες μέθοδοι logistics που εφαρμόζει η εταιρεία συμβάλουν θετικά σε μεγάλο βαθμό στην προσπάθεια αυτή.

38 ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ- ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Στην παρούσα εργασία προσεγγίστηκε μια σειρά παραμέτρων που επηρεάζουν την εφοδιαστική αλυσίδα του αλουμινίου. Αναδείξαμε τον σημαντικό ρόλο των logistics και των υπηρεσιών διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας στην εξασφάλιση της ανταγωνιστικότητας μιας εκ των μεγαλυτέρων εταιρειών του κλάδου

39 Η εξασφάλιση της βιωσιμότητας των εταιρειών του κλάδου περνά, εξαιτίας της μεγάλης οικονομικής κρίσης στον τομέα των κατασκευών στην Ελλάδα, μέσα από την εξωστρέφεια αυτών των επιχειρήσεων Αυτό αποτελεί και την πρότασή μας για όλες τις εταιρείες του κλάδου. Η εξωστρέφεια απαιτεί την εφαρμογή όλων των απαραίτητων εργαλείων της εφοδιαστικής, όπως αυτά προβλήθηκαν στα πλαίσια της παρούσας εργασίας. Εκτιμάται ως χρήσιμο σε μια μελλοντική μελέτη να εξετασθούν μικρότερες εταιρείες του κλάδου, με στόχο να εντοπισθούν προβλήματα που δεν αναδείχθηκαν στα πλαίσια της παρούσης μελέτης. ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ- ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

40 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ…


Κατέβασμα ppt "ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (LOGISTICS) ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Η Εφοδιαστική Αλυσίδα του Αλουμινίου και."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google