Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ο Κύκλος της Ηγεσίας Γιώργος Κορωνιάς Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Vodafone-Panafon 18 Ιουνίου 2003.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ο Κύκλος της Ηγεσίας Γιώργος Κορωνιάς Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Vodafone-Panafon 18 Ιουνίου 2003."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ο Κύκλος της Ηγεσίας Γιώργος Κορωνιάς Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Vodafone-Panafon 18 Ιουνίου 2003

2 1993 – 2003 10 χρόνια Vodafone-Panafon στην Ελλάδα Πρότυπο ανάπτυξης νέας αγοράς Πρότυπο ανάπτυξης στον Ομιλο της Vodafone

3 Πρότυπο ανάπτυξης νέας αγοράς Δημιουργία Αγοράς Kινητής Τηλεφωνίας – Εξειδικευμένες εταιρείες – Προϊόντα και υπηρεσίες – Υποδομή – Τεχνογνωσία – Δίκτυα Διανομής – Στελεχιακό Δυναμικό

4 Η Vodafone στην αγορά κινητής τηλεφωνίας – Σύνολο Επενδύσεων: 1,67 δις € – 2.400 Σύνολο Εργαζομένων – Περιαγωγή με 313 δίκτυα σε 136 χώρες σε όλο τον κόσμο – 1.500 σημεία πώλησης εκ των οποίων: – 195 Vodafone shops (45 ιδιόκτητα) – 300 δίκτυο Γερμανού – Κεφαλαιοποίηση: 2,96 δισ. € – 1.255 εκατ. € κύκλος εργασιών 2002 - 2003

5 Διαφοροποίηση… – Εξαρχής ελληνικό management – Εμπορική πολιτική και τοποθέτηση – Επικοινωνιακή πολιτική – Επιλογή «Ποιότητας» – Τεχνογνωσία – “Εξαγωγές” – Πρωτοπορία σε κερδοφόρα ανάπτυξη

6 Εμπορική Πολιτική και τοποθέτηση… – Πρωτοποριακό Μοντέλο εμπορικών συνεργατών τα πρώτα χρόνια  Απορρόφηση εμπορικών συνεργατών  Λανσάρισμα των καταστημάτων Vodafone – Προσέλκυση Πελατών υψηλής χρήσης – Στόχευση σε Εταιρικούς Λογαριασμούς – Έμφαση σε πρωτοποριακές και χρηστικές υπηρεσίες

7 Επιλογή «Ποιότητας» – Συστήματα Διοίκησης – Συστήματα Παρακολούθησης και Διαχείρισης Δικτύου – Πρώτο δίκτυο σε Ποιότητα Υπηρεσιών (βάσει μετρήσεων) – Μοναδική πιστοποίηση στην Ελλάδα από τον ΕΛΟΤ και το National Quality Assurance (N.Q.A.) της Μεγάλης Βρετανίας για Διασφάλιση Ποιότητας, Περιβαλλοντική Διαχείριση, Ασφάλεια & Υγιεινή και Ασφάλεια Δεδομένων και Πληροφοριών – Βραβείο Εξυπηρέτησης Πελατών (Teleperformance)

8 Τεχνογνωσία και …“Εξαγωγές” – Πώληση MANTIS, MIDAS – Ανάπτυξη Δικτύων (Αίγυπτος, Ολλανδία, Κένυα, Ουγγαρία, Σλοβακία, Ρουμανία ) – Συστήματα Τιμολόγησης – Επιχειρησιακή ευθύνη για Vodafone Αλβανίας

9 Εξέλιξη βασικών οικονομικών μεγεθών Πρότυπο ανάπτυξης στον Ομιλο της Vodafone Σημείωση: ποσά σε ευρώ μεταφρασμένα με την ισοτιμία 340.75 Πάθος για αποτελέσματα

10 Επενδύσεις Η μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στην Ελλάδα (€ εκατ) Πάθος για αποτελέσματα Δεν συμπεριλαμβάνει το κόστος απόκτησης αδειών GSM & 3G * *

11 Άδειες 2G: GSM 900 (2x10 MHz), €91,9 εκατ. Extra 2G: GSM 900 (2x5 MHz) & GSM 1800 (2x15 MHz), €115 εκατ. 3G: (2x20 + 5 MHz), €176,4 εκατ. LMDS: (2x56MHz) στην περιοχή των 26GHz, Δεκέμβριος 2000, €8,1 εκατ. Πάθος για αποτελέσματα

12 Εξέλιξη Συνδρομητικής Βάσης (Πελάτες χιλιάδες) Συμβόλαιο Καρτοκινητή Πάθος για αποτελέσματα

13 – 1992 Απόκτηση άδειας – 1993 Έναρξη εμπορικής λειτουργίας – 1996 Πιστοποίηση ISO 9001 – 1997 Καρτοκινητή τηλεφωνία με το Panafon a la Carte – 1998 Εισαγωγή στο Χρηματιστήριο – 1998 1.000.000 συνδρομητές Ορόσημα & Επιτυχίες (1/2) Πάθος για αποτελέσματα

14 Ορόσημα & Επιτυχίες (2/2) – 1999 Πιστοποίηση της λειτουργίας Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης – 2000 2.000.000 συνδρομητές – 2001 Έναρξη λειτουργίας της Αλυσίδας Καταστημάτων Vodafone – 2002 3.000.000 συνδρομητές – 2002 Μετονομασία σε Vodafone – 2003 Πρωτοποριακό πακέτο υπηρεσιών Vodafone live! Πάθος για αποτελέσματα

15 Vodafone live! Στρατηγική Vodafone – Μεγάλη αναγνωρισιμότητα προϊόντος – Περισσότεροι από 25.000 συνδρομητές σε δύο μήνες, (διπλάσιοι των αρχικών στόχων) Σήμερα – MMS, Video MMS, Downloads, Fun & Info, UM Τα επόμενα βήματα – Vodafone Messanger, MMS photo album, μηχανές αναζήτησης, εμπλουτισμένο περιεχόμενο Πάθος για τους πελάτες Ήχος, Χρώμα, Εικόνα, Ευκολία στην χρήση

16 Το όραμα… και οι αξίες μας Να είμαστε η κορυφαία εταιρία κινητής επικοινωνίας στον κόσμο - βελτιώνοντας τη ζωή των πελατών μας, και βοηθώντας άτομα, επιχειρήσεις και κοινότητες να είναι περισσότερο συνδεδεμένα και να επικοινωνούν καλύτερα σε έναν κόσμο που βρίσκεται διαρκώς σε κίνηση – Πάθος για τους πελάτες – Πάθος για τους ανθρώπους μας – Πάθος για αποτελέσματα – Πάθος για τον κόσμο γύρω μας Πάθος για τους ανθρώπους μας

17 Η προσφορά… – Αγαθό επικοινωνίας χωρίς περιορισμούς – Τηλεπικοινωνιακές Υποδομές – «Εργοδότης» 2.400 εργαζομένων, πολλοί από τους οποίους είναι εξειδικευμένα στελέχη – «Φορολογούμενος πολίτης» για το κράτος, ~1,9 δισ. € – «Ενεργός Πολίτης» στην κοινωνία, Αρωγός και Χορηγός Πάθος για τον κόσμο γύρω μας

18

19 Vodafone Group Results - Key Financials (For year ending 31 March 2003) £30.375 billion Group Turnover £8.429 billion Group proportionate EBITDA margin (for the mobile businesses and before exceptional items) 38.4% No. of proportionate customers 119.7 million Data revenue £3.622 billion £5.171 billion Free cash flow Group Operating Profit (before taxation, goodwill amortisation and exceptional items) Πάθος για αποτελέσματα


Κατέβασμα ppt "Ο Κύκλος της Ηγεσίας Γιώργος Κορωνιάς Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Vodafone-Panafon 18 Ιουνίου 2003."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google