Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεDamion Tata Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
IR RELEASE 6M 2011 25 Αυγούστου 2011 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΙΚΡΗΣ & ΜΕΣΑΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗΣ Εμπόριο - Εμπόριο Ενδυμάτων SPDr.AT SPRDER GA ΣΠΡΙ H SPRIDER STORES αποτελεί την μεγαλύτερη Ελληνική πολυεθνική αλυσίδα οικονομικής μόδας και οικιακού εξοπλισμού, η οποία προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις ένδυσης – υπόδησης για ολόκληρη την οικογένεια, πάντα με την άριστη σχέση τιμής – μόδας – ποιότητας. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Σημαντικές παρατηρήσεις στη σελίδα 2 Βασικά στοιχεία ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΤΟΧΗΣ ΜΕΤΟΧΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ Ισχυρό δίκτυο «Οικονομικής Μόδας» με 113 καταστήματα σε 4 χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Επώνυμο προϊόν υψηλής αναγνωρισιμότητας, Ηγετική θέση στην οικονομική μόδα, Ιδιόκτητη εφοδιαστική αλυσίδα, Υπερσύγχρονο κέντρο logistics. Ενοποιημένα Οικονομικά Αποτελέσματα 6Μ 2011 Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών μειώθηκε κατά 18,4% και ανήλθε σε € 58.968 χιλ. έναντι € 72.223 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Η μείωση αυτή αποδίδεται κυρίως στην παρατεταμένη ύφεση τόσο της εγχώριας οικονομίας όσο και της οικονομίας των χωρών όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος και στις ιδιαίτερα δυσμενείς επιπτώσεις που επέφερε στον κλάδο του λιανικού εμπορίου και ιδιαίτερα στον κλάδο ένδυσης και υπόδησης, ο οποίος έχει πληγεί σημαντικά από την αρνητική οικονομική συγκυρία. Η παρατεταμένη ύφεση και η συρρίκνωση του διαθέσιμου εισοδήματος έχουν αναπόφευκτα οδηγήσει στη μείωση της κατανάλωσης και της καταναλωτικής εμπιστοσύνης εν γένει. Τα μικτά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε € 32.368 χιλ. έναντι € 42.965 χιλ. το πρώτο εξάμηνο του 2010, μειωμένα κατά 24,7%. Σελίδα 1 Το μικτό περιθώριο κέρδους μειώθηκε κατά 4,6 ποσοστιαίες μονάδες και διαμορφώθηκε σε 54,9% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών έναντι 59,5% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Η μείωση του μικτού κέρδους καθώς και η συμπίεση του μικτού περιθωρίου οφείλεται σε μια σειρά από παράγοντες όπως η επίπτωση από τη μείωση του κύκλου εργασιών, ο αντίκτυπος της απορρόφησης από την Εταιρία των διαδοχικών αυξήσεων του Φ.Π.Α. που έλαβαν χώρα κατά την προηγούμενη χρήση, η επιβάρυνση του κόστους πωληθέντων από την αύξηση της τιμής της πρώτης ύλης (βαμβάκι) σε συνδυασμό με την εντονότερη πολιτική εκπτώσεων που ακολουθήθηκε φέτος με στόχο την ενίσχυση της ζήτησης και την προσέλκυση νέων πελατών. Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε ζημίες € 773 χιλ. έναντι κερδών € 8.791 χιλ. το πρώτο εξάμηνο του 2010. Τα συνολικά έξοδα του Ομίλου, προ αποσβέσεων, κατά το πρώτο εξάμηνο 2011 ανήλθαν σε € 34.082 χιλ. από € 38.439 χιλ. το πρώτο εξάμηνο του 2010, μειωμένα κατά 11,3%, επιβεβαιώνοντας έτσι τις συνεχείς προσπάθειες της Διοίκησης για τη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους και στην τρέχουσα χρήση, παρόλο που ο Όμιλος την 30/06/2011 είχε επιβαρυνθεί και από τα έξοδα λειτουργίας τεσσάρων (4) επιπλέον σημείων πώλησης (30/06/2011: 115 καταστήματα – 30/06/2010: 111 καταστήματα). Τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ΕΑΤΑΜ) διαμορφώθηκαν σε ζημίες € 8.473 χιλ. έναντι ζημιών € 408 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο του 2010. Η Διοίκηση του Ομίλου εντείνει τις ενέργειές της για τη βέλτιστη δυνατή διαχείριση της συνεχιζόμενης ύφεσης και των αναπόφευκτων επιπτώσεών της στον κλάδο της ένδυσης και υπόδησης, ο οποίος χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό. Οι μεταβαλλόμενες συνθήκες τόσο στην εγχώρια όσο και στις διεθνείς αγορές όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος, επιβάλλουν δραστικά μέτρα και συνεχή προσαρμογή στα νέα δεδομένα. Παρόλα αυτά, η Διοίκηση του Ομίλου παραμένει σταθερά προσηλωμένη στους στόχους της που πέρα από τη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους περιλαμβάνουν τον εξορθολογισμό του δικτύου με το κλείσιμο ζημιογόνων σημείων πώλησης και ταυτόχρονα την ενίσχυση του δικτύου με το άνοιγμα νέων στρατηγικά επιλεγμένων καταστημάτων. Στο πλαίσιο αυτό εντός της τρέχουσας χρήσης, δημιουργήθηκαν δύο (2) νέα σημεία πώλησης σε Ξάνθη και Οραντέα Ρουμανίας ενώ παράλληλα διεκόπη η λειτουργία τριών (3) σημείων πώλησης σε Προμαχώνα, Κομοτηνή και Σόφια Βουλγαρίας. ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2011 Βασικά Μεγέθη & Επενδυτικοί Αριθμοδείκτες ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΤΟΧΗΣ Επενδυτικοί αριθμοδείκτες υπολογισμένοι με αριθμό μετοχών τέλους χρήσης (26.262.660) & τιμή μετοχής € 0,37 (τιμή μετοχής 22/08/2011). 34,3% Ελεύθερη Διασπορά Χατζηιωάννου ΑΒΕΕ Ιδιώτες Επενδυτές Οικ. Χατζηιωάννου Θεσμικοί Επενδυτές
2
*aea relate Α.Ε. – Επενδυτικές Σχέσεις & Εταιρική Επικοινωνία Σελίδα 2 Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατάρτιση και ανάλυση των Οικονομικών Καταστάσεων με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (IFRS) έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της εταιρίας: www.spriderstores.com (*) Τυχόν διαφορές σε ποσοστά οφείλονται σε στρογγυλοποιήσεις. IR Release (Αύγουστος 2011) SPRIDER STORES S.A. Ενοποιημένα Στοιχεία Κατάστασης Αποτελεσμάτων Ενοποιημένα Στοιχεία Οικονομικής ΘέσηςΑνάλυση Πωλήσεων 6Μ 2011 Ανά Γεωγραφικό Τομέα Ανά τρίμηνο (000. €) SPRIDER STORES ΑΕ: Σύρου 1, 153 49, Ανθούσα Αττικής, τηλ.: 210 6609900, fax: 210 6667234, www.spriderstores.com I.R.O. : Αθανάσιος Μαλτεζάκης, τηλ.: 210 660 9924, ir@spriderstores.com I.R. Consultants: *aea relate, τηλ.: +30210 7418900, Αλεξία Μπακογιάννη bakoyannis@aea.gr, Θανάσης Μαργέλλος margellos@aea.gr
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.