Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεTimeus Laskaris Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών
2
δύο λογικές για το λύκειο… Λύκειο … της προπαρασκευής της ασκησιολογίας της μεθοδολογίας του ανταγωνισμού του ωφελιμισμού Λύκειο φροντιστήριο Λύκειο… της συνεργατικότητας της διαθεματικότητας των νέων τεχνολογιών της αναζήτησης της κριτικής Λύκειο …σχολείο
3
το ερευνητικό ερώτημα Γιατί επέλεξαν ως μάθημα την Πληροφορική; Πώς βλέπουν τον εαυτό τους, τους συμμαθητές και τον καθηγητή τους στο νέο μαθησιακό περιβάλλον; Πώς βλέπουν το περιεχόμενο του μαθήματος και τον τρόπο εργασίας τους; Πώς το φύλο και η επίδοση επηρεάζουν τις απαντήσεις;
4
το δείγμα: το δείγμα: 252 μαθητές Α΄ & Β΄ τάξης από 4 Λύκεια Το φύλο: Το φύλο: 41% αγόρια 59% κορίτσια Η επίδοση: Η επίδοση: 36% υψηλή (17-20) 48% μέτρια (13-17) 16% χαμηλή (10-13) Η συνεργατικότητα: Η συνεργατικότητα: 86% εργάζονται σε ομάδες 14% εργάζονται μόνοι
5
γιατί επέλεξες ως μάθημα επιλογής την πληροφορική;
6
σύγκριση του μαθήματος στο εργαστήριο με αυτό στην τάξη
7
Στο εργαστήριο επικοινωνείς με τους συμμαθητές σου;
8
πώς επέλεξες τον διπλανό σου;
9
στην εργαστηριακή τάξη επικοινωνείς με τον καθηγητή σου;
10
η μάθηση μαζί με τον διπλανό μπροστά στην οθόνη
11
πώς είναι ο καθηγητής σου στην εργαστηριακή τάξη;
12
θα ήθελες και άλλα μαθήματα να γίνονται σε υπολογιστικό περιβάλλον;
13
τι σου αρέσει περισσότερο στο περιεχόμενο του μαθήματος;
14
συμπεράσματα μάθημα οικείο και χρήσιμο εργασία σε ομάδες δάσκαλος πιο χαλαρός και αποτελεσματικός κορίτσια και άριστοι: διατηρούν τους ρόλους αγόρια, μέτριοι και αδύνατοι: ευπροσάρμοστοι εφαρμογή σε άλλα διδακτικά αντικείμενα
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.