Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεAngell Chaconas Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα
2
Συνθετική κίνηση Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 2 Λειτουργεί όπως το βίντεο μόνο που τα καρέ δημιουργούνται με κατάλληλο πρόγραμμα. Συνθετική κίνηση Δύο διαστάσεων Τριών διαστάσεων (3D animation) Λογισμικά επεξεργασίας συνθετικής κίνησης Kinetix 3D Studdio Max Caligari Truspace Pivot κ. α.
3
Μοντελοποίηση με το Truspace 3 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα
4
Μεταμορφώσεις 4 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα
5
Μεταμορφώσεις Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 5 Δίνεται η αρχική και η τελική μορφή. Το σύστημα υπολογίζει τις ενδιάμεσες μορφές, ώστε όλες μαζί οι εικόνες να αποτελέσουν ένα βίντεο με το οποίο θα προβάλλεται ο σταδιακός μετασχηματισμός.
6
Εφαρμογή MORPH 6 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα
7
Παρουσιάσεις, παιχνίδια, ταινίες, εφαρμογές τηλεεκπαίδευσης κ. α. Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων 7 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα
8
Φάσεις ανάπτυξης εφαρμογών πολυμέσων Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 8 Φάση ανάλυσης Καταγράφονται, αναλύονται οι απαιτήσεις Υπολογίζεται το κόστος ανάπτυξης Καθορίζονται οι προδιαγραφές της και δημιουργείται πλάνο εργασίας για την εκτέλεση του έργου Φάση σχεδίασης Το στάδιο της λειτουργικής σχεδίασης. Περιγράφεται η διεπαφή, οι λειτουργίες και το περιεχόμενό της Το στάδιο τεχνικής σχεδίασης. Λεπτομερές σχέδιο της αρχιτεκτονικής της
9
Φάσεις ανάπτυξης εφαρμογών πολυμέσων ΙΙ Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 9 Φάση υλοποίησης Συγγραφή κώδικα Συγκέντρωση, δημιουργία και επεξεργασία δομικών στοιχειών Κατάλληλες δοκιμές Οι εργασίες αυτές γίνονται σε στάδια οπότε προκύπτουν διάφορες εκδόσεις
10
Φάσεις ανάπτυξης εφαρμογών πολυμέσων ΙΙΙ Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 10 Φάση ολοκλήρωσης Τρόποι προστασίας της εφαρμογής Δημιουργία προγράμματος εγκατάστασης – απεγκατάστασης Μαζική αναπαραγωγή του προϊόντος Φάση λειτουργίας και συντήρησης Επέκταση ή βελτίωση Διόρθωση προβλημάτων
11
1. Διαχειριστής έργου 2. Παραγωγός και βοηθός παραγωγής 3. Σεναριογράφος, σχεδιστής / σκηνοθέτης και αναλυτής 4. Δημιουργοί δομικών στοιχείων πολυμέσων 5. Ειδικοί στην ψηφιακοί επεξεργασία δομικών στοιχείων πολυμέσων 6. Προγραμματιστής πολυμέσων 7. Προσωπικό υποστήριξης Ομάδα ανάπτυξη εφαρμογής πολυμέσων 11 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα
12
Ο εξοπλισμός που απαιτείται από την πλευρά του χρήστη καλύπτεται συχνά από έναν σύγχρονο υπολογιστή, ενώ από την πλευρά του δημιουργού οι απαιτήσεις είναι περισσότερες τόσο σε λογισμικό όσο και σε υλικό. Εξοπλισμός για εφαρμογές πολυμέσων 12 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα
13
Ανάπτυξη εφαρμογής πολυμέσων Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 13 Μία εφαρμογή πολυμέσων μπορεί να ανπτυχθεί με ορισμένες γλώσσες προγραμματσιμού με εργαλεία συγγραφής Τα εργάλεία συγγραφής είναι γραφικά περιβάλλοντα, ορίζει τον τρόπο παρουσίασης και το συγχρονισμό των δομικών στοιχείων, ενώ το περιβάλλον δημιουργεί αυτόματα την κατάλληλη υποδομή σε δομές και σε κώδικα.
14
Κατηγορίες εργαλείων συγγραφής – Συγγραφικά εργαλεία Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 14 Συγγραφικά εργαλεία σελίδας Τα συστατικά της εφαρμογής οργανώνονται σε κάρτες / σελίδες. Το τελικό προϊόν μοιάζει με ένα ηλεκτρονικό βιβλίο ή με σωρό από κάρτες.
15
Κατηγορίες εργαλείων συγγραφής – Χρονοδιαδρόμου Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 15 Χρονοδιαδρόμου Τα δομικά στοιχεία τοποθετούνται σε άξονα χρόνου (timeline). Το τμήμα που καταλαμβάνει το αντίστοιχο στοιχείο ορίζει πότε αυτό θα ενεργοποιηθεί και πότε θα διακοπεί.
16
Κατηγορίες εργαλείων συγγραφής – Εικονιδίων / διαγράμματος ροής Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 16 Εικονιδίων / διαγράμματος ροής Είναι οργανωμένα σε ιδεατές γραμμές ροής. Αυτές σχηματίζουν ένα διάγραμμα ροής, το οποίο κατευθύνει την εξέλιξη της παρουσίασης
17
Απλούστερη μορφή τέτοιου εργαλέιου είναι το Powerpoint. Ενώ στην εικόνα φαίνεται η οθόνη συγγραφής από το Toolbook της Asymetrix Εργαλεία συγγραφής 17 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα
18
Γλώσσες προγραμματισμού για τη δημιουργία εφαρμογών πολυμέσων είναι εκδόσεις της C, της Basic κ. α. Προγραμματιστικά περιβάλλοντα για τη δημιουργία εφαρμογών πολυμέσων 18 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.