Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»
Πολιτική και Στρατηγική: Επικοινωνία Δημ. Κουτσοδόντης Κ.Α. Δημ. Τσίγκρος Κ.Ψ. HELLENIC AMERICAN EDUCATIONAL FOUNDATION

2 Το EFQM Μοντέλο έχει τη δυναμική

3 Η σπουδαιότητα της Επικοινωνίας
Η καθημερινή ροή σε ένα σχολείο απαιτεί πλήθος επικοινωνιακών δραστηριοτήτων. Η επικοινωνία είναι ένα από τα βασικότερα εργαλεία για την εξέλιξη ενός σχολικού οργανισμού. Οι καθηγητές, μαθητές, διοικητικό προσωπικό, επικοινωνούν διαρκώς ανταλλάσσοντας πληροφορίες.

4 Στόχοι…… Εξακρίβωση των αναγκών στον επικοινωνιακό τομέα
Βελτίωση της ποιότητας της επικοινωνίας Αναβάθμιση της ροής της πληροφορίας μέσα στο σχολείο Ανάπτυξη στρατηγικής

5 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Η ΡΟΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

6 Οι ενότητες: Κύκλοι Ποιότητας (EFQM) Mentoring
Προγράμματα Επαγγελματικής Εξέλιξης Τεχνολογία και Επικοινωνία με τη χρήση του Course Management System (CMS)

7 Ερωτήματα προς διερεύνηση:
Ποιος ο ρόλος της επικοινωνίας σε έναν εκπαιδευτικό οργανισμό; Ποια βήματα είναι απαραίτητα για την επίτευξη μιας ουσιαστικής επικοινωνίας; Ποια είναι τα εμπόδια μιας αποτελεσματικής επικοινωνίας; Ποια η επίδραση της σύγχρονης τεχνολογίας στην επικοινωνία;

8 Mentoring Αλληλοεπισκέψεις Συνεδριάσεις κλάδων Διάχυση εμπειρίας
Ενδοσχολική επιμόρφωση Εύρεση κοινού ελεύθερου χρόνου

9 Προγράμματα Επαγγελματικής Εξέλιξης
Διαρκής ενημέρωση Επιμόρφωση Καινοτόμος δράση

10 Τεχνολογία & Επικοινωνία
Επικοινωνιακές διαδικασίες με τη χρήση του CMS. Καθηγητής Το CMS μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα ενδιάμεσο εργαλείο επικοινωνίας, εξαρτώμενο πάντα από τη χρήση καθηγητών, μαθητών και προσωπικού. CΜS Nbvnmvnmvnmvnmnm bbjjkhnklnhkl jbkj Μαθητής Προσωπικό

11 Ζούμε στην εποχή της Πληροφορίας Είμαστε όμως πληροφορημένοι;

12 Ζητούμενα…. Καλύτερη τεχνική υποστήριξη
Χρήση του CMS για ανάρτηση πληροφοριών για τα έντυπα, τους ομίλους και άλλους τομείς της σχολικής δραστηριότητας Χρήση του CMS για διοικητικές εφαρμογές Ενεργοποίηση των «discussion groups» του CMS

13 Τα Επόμενα Βήματα: Διεύρυνση των ομάδων με σκοπό:
την περαιτέρω και σε βάθος διερεύνηση των αποτελεσμάτων την απόφαση για τη συλλογή πρόσθετων δεδομένων (επικοινωνία με γονείς) την ανάλυση αυτών των πρόσθετων δεδομένων την εξαγωγή τελικών συμπερασμάτων και την υποβολή προτάσεων για υλοποίηση.

14 Βασικές Αρχές... ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ !!!! ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
Εστίαση στόχων Ένταξη Ελευθερία λόγου Καλή διάθεση Κίνητρο απόδοσης ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ !!!! ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ

15 Οι διαστάσεις μιας αλλαγής…..
Στόχοι Δεξιότητες Κίνητρα Πηγές Σχεδιασμός Επιτυχία Δεξιότητες Κίνητρα Πηγές Σχεδιασμός Σύγχυση Στόχοι Κίνητρα Πηγές Σχεδιασμός Ανησυχία Στόχοι Δεξιότητες Πηγές Σχεδιασμός Αργές Αλλαγές Στόχοι Δεξιότητες Κίνητρα Σχεδιασμός Ανατροπή Στόχοι Δεξιότητες Κίνητρα Πηγές Λάθος Ξεκίνημα Knoster, T. (1991) Presentation to TASH Conference. Washington D.C.

16 “Είμαστε αυτό που κατ’ επανάληψη πράττουμε..
..…αριστεία λοιπόν δεν είναι μια πράξη, αλλά μια συνήθεια.” Αριστοτέλης

17 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! Δημ. Κουτσοδόντης – Δημ. Τσίγκρος 22 Ιανουαρίου 2010


Κατέβασμα ppt "«Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google