Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning

2 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ  Παιδαγωγική διάσταση Παιδαγωγική διάσταση  Τεχνολογική διάσταση Τεχνολογική διάσταση  Σχεδίαση διεπαφής Σχεδίαση διεπαφής  Αξιολόγηση Αξιολόγηση  Διαχείριση Διαχείριση  Υποστήριξη Υποστήριξη  Ηθική διάσταση Ηθική διάσταση  Θεσμική διάσταση Θεσμική διάσταση

3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Παιδαγωγική διάσταση  Ανάλυση περιεχομένου  Ανάλυση της ομάδας - στόχου  Ανάλυση στόχων  Ανάλυση χρησιμοποιούμενων μέσων  Σχεδίαση προσέγγισης  Οργάνωση  Μέθοδοι και στρατηγικές

4 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Τεχνολογική διάσταση  Σχεδιασμός υποδομής (τεχνολογικό σχέδιο, standards, μεταδεδομένα, προσβασιμότητα, μαθησιακά αντικείμενα)  Υλικό  Λογισμικό

5 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Σχεδίαση διεπαφής  Σχεδίαση σελίδων και παρουσίαση του περιεχομένου  Πλοήγηση  Προσβασιμότητα  Έλεγχος ευχρηστίας

6 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Αξιολόγηση  Επιμορφούμενων  Διδασκαλίας και μαθησιακού περιβάλλοντος  Του όλου συστήματος

7 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ  Συντήρηση του μαθησιακού περιβάλλοντος  Κατανομή της πληροφορίας Διαχείριση

8 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Πρόσθετες υποστηρικτικές πηγές  Τεχνική υποστήριξη  Συμβουλευτική/ διδακτική υποστήριξη  Συμβουλευτική επαγγελματικής σταδιοδρομίας  Υποστήριξη online, offline

9 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ  Θέματα διαχειριστικά (χρηματοδότηση, απόσβεση επένδυσης, εγγραφές, δίδακτρα, συνεργασία με άλλα ιδρύματα)  Θέματα ακαδημαϊκά (τίτλοι σπουδών, επιστημονικό προσωπικό)  Παροχή υπηρεσιών στους εκπαιδευόμενους (συμβουλευτική, επαγγελματικός προσανατολισμός) Θεσμική διάσταση

10 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ  Κοινωνική και πολιτική επίδραση  Προκατάληψη  Πολιτισμική και γεωγραφική διασπορά  Κανόνες συμπεριφοράς  Λογοκλοπή  Πνευματικά δικαιώματα Ηθική διάσταση

11 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Πλεονεκτήματα  Ευελιξία στο χώρο, χρόνο, ρυθμό  Διαφορετικά μαθησιακά στυλ μέσα από ποικιλία δραστηριοτήτων  Ανάπτυξη γνώσεων για το Διαδίκτυο και για χρήση ΗΥ  Ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και της ατομικής ευθύνης  Υπέρβαση κατακτημένης ύλης

12 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Μειονεκτήματα  Έλλειψη άμεσης επαφής (μειωμένο κίνητρο)  Διαφορετική δομή από τα παραδοσιακά μαθήματα  Αίσθηση απομόνωσης από διδάσκοντα, συμμαθητές  Τεχνολογικά προβλήματα (χαμηλή ταχύτητα στο δίκτυο, διαχείριση αρχείων)


Κατέβασμα ppt "ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google