Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεBaltsaros Sarris Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
JToNic H φυσική λύση για το πρόβλημα της ψηφιοποίησης και της τεκμηρίωσης στην εταιρεία σας... (εισάγεται από την Ιταλία)
2
JToNic Τονώστε την τεκμηρίωση σας Εκνευρισμός Από την έλλειψη οργάνωσης Αδυναμία Στην εύρεση των στοιχείων Καθυστέρηση Στην κυκλοφορία των πληροφοριών Αγανάκτηση από μείωση των πελατών και των κερδών Συμπτώματα ενός κλασικού συστήματος Τεκμηρίωσης / Ψηφιοποίησης
3
Ικανοποίηση Από την λειτουργία Ευελιξία Στην εύρεση των δεδομένων Αναζωογόνηση του ρυθμού διάδοσης των πληροφοριών Επιτυχία Στην επίτευξη των στόχων σας Οφέλη από την χρήση του Document Manager “JTonic” JToNic Τονώστε την τεκμηρίωση σας
4
Γιατί μια διαδικτυακή λύση (Web-based); To Internet είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος για να μοιράζεσαι και να παρουσιάζεις τις πληροφορίες σου. Γιατί μέσα από Portal ; Το portal σας επιτρέπει να παρουσιάσετε όποια τμήματα των πληροφοριών σας επιθυμείτε στο κοινό, ενώ προστατεύει με ασφάλεια τις πληροφορίες που θέλετε και δίνει πρόσβαση μόνο στους εξουσιοδοτημένους χρήστες Γιατί το JTONIC ; Το JTONIC είναι ένα Σύστημα Διαχείρισης της Πληροφορίας, που βασίζεται στο Web (Internet/extranet), και σας επιτρέπει να μοιρασθείτε τα αρχεία σας τις εικόνες σας και τις άλλες εφαρμογές πολυμέσων. Έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει ένα περιβάλλον εργασίας τέτοιο που να μπορείτε να μοιραστείτε τις ιδέες και τα δεδομένα σας ξεπερνώντας τα προβλήματα της εσωτερικής δομής της εταιρείας σας καθώς σας επιτρέπει να διανέμεται και να οργανώσετε με ευχέρεια τα δεδομένα σας και τις πληροφορίες σας. Για τον λόγο αυτόν παρέχει στον χρήστη τα εργαλεία που του επιτρέπουν να συγκεντρωθεί αποκλειστικά στα περιεχόμενα και να μην σπαταλά την ενέργειά του σε τεχνικά προβλήματα. JToNic Τονώστε την τεκμηρίωση σας
5
•Δυναμικά Μενού •Δυναμικά Περιεχόμενα •Εικόνες και αρχεία Πολυμέσων •Διαδικασίες Επίβλεψης και Έγκρισης •Καταγραφή εκδόσεων των περιεχομένων •Έρευνα περιεχομένων •Κατάλογος Αντικειμένων •Διαχείριση για γκάλοπ •Ενημερωτικά Newsletters •Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο •Ταχυδρομικές Λίστες •Διαχείριση σελίδων σε HTML •Εισαγωγή δεδομένων μέσω scanner •Διαχείριση εισερχόμενων/εξερχόμενων •Help Desk •Διαχείριση δικαιωμάτων στο σύστημα JToNic Τονώστε την τεκμηρίωση σας
6
To Jtonic σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα πλήρες σύστημα διαχείρισης των sites και των portals σας με δυναμικό τρόπο, έτσι ώστε τα δεδομένα σας θα είναι προσιτά από όλα τα PC που επιθυμείτε, κάθε στιγμή, σε κάθε χρήστη χωρίς να χρειάζεται τεχνικές ή προγραμματιστικές γνώσεις. Κάθε αρχείο που εισάγετε στο σύστημα μπορεί να συσχετιστεί με σειρά δεδομένων (μετα-δεδομένα) που αποθηκεύονται στην σχεσιακή βάση δεδομένων επιτρέποντας σας να έχετε άμεση πρόσβαση χωρίς να χάνετε την δυνατότητα εύρεσης. Τα κύρια χαρακτηριστικά του συστήματος είναι: Δυναμικά Μενού Οι διαχειριστές του συστήματος μπορούν να δημιουργήσουν τα μενού είτε αυτόνομα ή δομημένα ή σε δομή καταλόγου (δέντρο πλοήγησης) ανάλογα με τις ανάγκες σας. Δυναμικά Περιεχόμενα Κάθε αρχείο συνδέετε με μια βάση δεδομένων και μπορεί να συσχετιστεί με εικόνες, σχόλια και πολλά άλλα επισυναπτόμενα αρχεία. JToNic Τονώστε την τεκμηρίωση σας
7
Εικόνες και αρχεία πολυμέσων To JTonic έχει σχεδιαστεί ειδικά για να διαχειρίζεται ψηφιακό υλικό όπως εικόνες και άλλα πολυμέσα κάθε είδους (audio ή video), που θα σας είναι απαραίτητο αν η τεκμηρίωση σας περιλαμβάνει εικόνες, ήχους ή βίντεο. Διαδικασίες Επίβλεψης και Έγκρισης Σε όλες τις επιχειρήσεις πρέπει να υπάρχει μια διαδικασία επίβλεψης και ελέγχου, γνωστότερη ως «workflow», τουλάχιστον για τα επίσημα έγγραφα. Το JTonic προσφέρει την δυνατότητα να ορίσετε εσείς την διαδικασία αυτή με τα δικά σας στάδια. Είναι ακόμα δυνατόν να ορίσετε τον υπεύθυνο για το κάθε στάδιο. Καταγραφή εκδόσεων των περιεχομένων Το σύστημα χειρίζεται αυτόματα τις εκδόσεις όλων των αρχείων που εισάγονται σε αυτό. Έρευνα περιεχομένων Το σύστημα περιλαμβάνει μια πανίσχυρη μηχανή αναζήτησης των δεδομένων που επιτρέπει γρήγορη πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζεστε με έναν άμεσο, ασφαλή και αυτόνομο τρόπο. Είναι δυνατόν να αναζητήσουμε μετα-δεδομένα ή να ψάξουμε για κείμενο μέσα στα περιεχόμενα των αρχείων. JToNic Τονώστε την τεκμηρίωση σας
8
Κατάλογος Αντικειμένων Το JTonic προσφέρει ένα ενσωματωμένο εργαλείο για να δημιουργήσετε καταλόγους των αντικειμένων σας που περιλαμβάνει κείμενα, φωτογραφίες, video και/ή ήχους, με αυτόματη αντίστοιχη παρουσίαση. Διαχείριση για γκαλόπ Το JTonic σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τα ερωτηματολόγια που επιθυμείτε για τους επισκέπτες ή τους χρήστες του συστήματος. Το σύστημα κρατάει μια βάση δεδομένων με ιστορικότητα για τα γκάλοπ αυτά και παρουσιάζει τα αποτελέσματα μέσα από εύκολα ιστογράμματα. Newsletters Το σύστημα παρέχει τα μέσα για να κρατούμε ενήμερους τους χρήστες μας μέσω της διανομής των πληροφοριών με συγκεκριμένους παραλήπτες, (για νέα ή σαν πίνακας ανακοινώσεων), ανάλογα με το θέμα και τους παραλήπτες που επιθυμείτε. Είναι ακόμα δυνατόν αν αποφασίσετε με ποιον τρόπο θα παρουσιάζονται τα δεδομένα. Με σωστή χρήση μπορείτε έτσι να μειώσετε την ροή χειρόγραφων και να αποσυμφορήσετε τον mail server. Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Το Jtonic έχει ενσωματωμένο ένα σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών σας ένα εναλλακτικό σύστημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το οποίο επιτρέπει να μην επιβαρύνεται το mail server του συστήματος σας. JToNic Τονώστε την τεκμηρίωση σας
9
Ταχυδρομικές Λίστες Tο JTonic σας προσφέρει τη δυνατότητα να εγγράψετε μέλη στις λίστες διανομής σας και να τους κρατάτε ενήμερους σχετικά με τον κύκλο ζωής των αρχείων σας για τις οποίες ενδιαφέρονται (καινούργια στοιχεία, αλλαγές, διαγραφή) Διαχείριση σελίδων σε HTML Το JTonic περιέχει και σύστημα διαχείρισης αρχείων HTML (web) που σας επιτρέπει να παρουσιάζεται τα στοιχεία σας μέσα από δικές σας ιστοσελίδες. Οι ειδικευμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν κώδικα ενώ οι υπόλοιποι χρήστες μπορούν χρησιμοποιήσουν τις δυνατότητες του κειμενογράφου που μοιάζει με το MS-Word της Microsoft. Εισαγωγή δεδομένων μέσω scanner Το JTonic επιτρέπει την απευθείας εισαγωγή μέσω scanner μας επιτρέπει να συνδέσουμε το αντικείμενο αυτό με επιπλέον πληροφορίες. Διαχείριση εισερχομένων/εξερχόμενων Το JTonic περιλαμβάνει την διαδικασία «πρωτοκόλλησης» των δεδομένων, είτε πρόκειται για εξερχόμενα είτε για εισερχόμενα. Για κάθε τέτοιο δεδομένο το σύστημα παράγει αυτόματα ένα μοναδικό κωδικό πρωτοκόλλου. Η διαδικασία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις φωτογραφίες, τις εικόνες και κάθε άλλο είδους αρχεία. JToNic Τονώστε την τεκμηρίωση σας
10
Help Desk Το JTonic σας επιτρέπει να οργανώσετε την διαδικασία «help-desk» δηλαδή την εξυπηρέτηση του κοινού. Αυτό είναι ένα εξαιρετικά παραμετρικό σύστημα, για να μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες σας και σας επιτρέπει να ορίσετε ανάλογα με το επίπεδο της απαίτησης συγκεκριμένες ομάδες για να το επεξεργαστούν και να το λύσουν/διαχειρισθούν. Η έννοια του λύνω/διαχειρίζομαι μια απαίτηση γίνεται μέσα από διαδοχικά στάδια που έχουν οριστεί στο σύστημα και μας επιτρέπουν να δούμε στατιστικά την αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας που προσφέρουμε και τα προβλήματα που παρουσιάζονται. Με το σύστημα αυτό επίσης μπορούμε να δούμε πώς χειριστήκαμε ανάλογες απαιτήσεις στο παρελθόν και έτσι δεν χρειάζεται να βρούμε ξανά λύσεις και πληροφορίες πού έχουμε ήδη επεξεργαστεί. JToNic Τονώστε την τεκμηρίωση σας
11
JToNic Διαχείριση δικαιωμάτων στο σύστημα Το JTonic παρέχει όλα τα εργαλεία για την διαχείριση του συστήματος, Μερικά από αυτά είναι : Εργαλείο για την δημιουργία και διαχείριση των χρηστών Εργαλείο για την δημιουργία και διαχείριση ομάδων χρηστών Εργαλείο για την δημιουργία και διαχείριση προφίλ Εργαλείο για την δημιουργία και διαχείριση εφαρμογών Καταγραφές (Logs) και στατιστικά πρόσβασης στο σύστημα Καταγραφές (Logs) πρόσβασης στα αρχεία Τονώστε την τεκμηρίωση σας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.