Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Επιστημονική.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Επιστημονική."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Επιστημονική Υπεύθυνη προγράμματος Γιασεμή - Όλγα Σαραφίδου « Δίκτυο Σχολείων Έρευνας »

2 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Ένα χρόνιο πρόβλημα της εκπαίδευσης: το χάσμα μεταξύ έρευνας και πράξης Ο χώρος της παραγωγής νέας γνώσης και αυτός της εκπαιδευτικής πράξης είναι ασύνδετοι και δεν αλληλοτροφοδοτούνται Επιπτώσεις:  Η θεματολογία της εκπαιδευτικής έρευνας δεν προσανατολίζεται επαρκώς στις ανάγκες των σχολείων  Εκπαιδευτικοί και σχολεία βασίζουν τις αποφάσεις τους για αλλαγές και καινοτομίες περισσότερο στην εμπειρία παρά στις ενδείξεις της σύγχρονης έρευνας  Η δημιουργία και διατήρηση ερευνητικής κουλτούρας στα σχολεία είναι δυσχερής έως ανύπαρκτη

3 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 πρωτοβουλία του ΠΤΔΕ για άνοιγμά του στην εκπαιδευτική κοινότητα της περιφέρειας Θεσσαλίας με τη δημιουργία και υποστήριξη Δια-σχολικών κοινοτήτων διερεύνησης Το πρόγραμμα «Δίκτυο Σχολείων Έρευνας»

4 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ να φέρει σε επαφή πανεπιστημιακούς ερευνητές και εκπαιδευτικούς της πράξης για την από κοινού διεξαγωγή ερευνών, που οι εκπαιδευτικοί θεωρούν χρήσιμες Ειδικότερα:  να δημιουργηθεί ένα μοντέλο συνεργασίας μεταξύ σχολείων και πανεπιστημίου που βασίζεται στην αλληλεπίδραση έρευνας και πράξης  τα σχολεία να αξιοποιήσουν την ερευνητική εμπειρία των πανεπιστημιακών για να μπεί η έρευνα στην ‘καρδιά’ του σχολείου (research engaged schools)  η ακαδημαϊκή έρευνα να συντονιστεί με τις ανάγκες των εκπαιδευτικών

5 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 1η φάση: δημιουργία κοινής ατζέντας ερευνητικών θεματικών Έναρξη του διαλόγου  1η Ημερίδα (Απρίλιος 2013) «Διευρύνοντας τους ορίζοντες: Έρευνα και Σχολείο»  Πρόσκληση σε όλα τα Δημοτικά σχολεία της περιφέρειας Θεσσαλίας  Συμμετοχή, από όλους τους νομούς, 200 Εκπαιδευτικών, Δ/ντών σχολείων, Σχολικών Συμβούλων και μελών του Πανεπιστημίου

6 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 2η φάση: Προκρινόμενα θέματα  Ανάρτηση του καταλόγου προτεινόμενων ερευνητικών θεματικών και των εισηγήσεων στο διαδίκτυο  Ψηφοφορία (πρόσκληση προς όλα τα σχολεία) ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΡΙΘΗΚΑΝ 1. Οι σχολικές εργασίες για το σπίτι 2. Σχέσεις σχολείου - οικογένειας / Συνεργασία εκπαιδευτικών - γονέων 3. Ερευνητικές παρεμβάσεις για τη διδασκαλία / παραγωγή γραπτού λόγου 4. Διαφοροποιημένη διδασκαλία και ένταξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην τυπική τάξη / μέθοδος project 5. Διαχείριση επιθετικότητας και προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολικό πλαίσιο 6. Επίλυση ανοιχτών προβλημάτων, συνεργατικά, σε περιβάλλον Η / Υ και επίδραση εναλλακτικών διδακτικών μεθόδων στη μαθησιακή διαδικασία

7 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 3η φάση: Συγκρότηση μεικτών ερευνητικών ομάδων  Δηλώσεις συμμετοχής σε ερευνητική ομάδα (Ιούνιος 2013)  δημιουργία πλατφόρμας διαδικτυακής επικοινωνίας http://schoolresearch.pre.uth.gr/main/ Οι εκπαιδευτικοί που δήλωσαν συμμετοχή στο Δίκτυο προέρχονται από 40 διαφορετικά σχολεία Κάθε ερευνητική ομάδα συντονίζεται από μέλη ΔΕΠ του τμήματος και περιλαμβάνει κατά μέσο όρο 10 εκπαιδευτικούς και 1 Σχολικό Σύμβουλο. Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη διαδικασία εμπλοκής με την έρευνα και πώς αυτή επηρεάζει όλα τα εμπλεκόμενα μέλη καθώς και τα σχολεία

8 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 4η φάση: Σχεδιασμός ερευνών Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων ξεκινούν να σχεδιάσουν την έρευνά τους σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς και με την υποστήριξη των σχολικών συμβούλων  Αναρτήσεις υλικού  Συναντήσεις και διαδικτυακές συζητήσεις

9 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 5η φάση: Υλοποίηση Το «Δίκτυο Σχολείων Έρευνας» είναι πλέον πραγματικότητα 2η Ημερίδα (Δεκέμβριος 2013) «Τα σχολεία πρωταγωνιστές στην έρευνα: μια καινοτόμος σύμπραξη» Θα παρουσιαστούν οι διαδικασίες εργασίας των διαφόρων ομάδων ο σχεδιασμός των ερευνών και η πορεία υλοποίησής τους


Κατέβασμα ppt "Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Επιστημονική."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google