Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Εισαγωγική διάλεξη στο NMS1
IST/UH Εβδομάδα 5
2
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
IST/UH ΝΜΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Αναγνώριση του προγραμματισμού που χρειάζεται για το ΝΜS1 Aναγνώριση των απαιτήσεων για το πρακτικό μέρος του ΝΜΣ1 Αναγνώριση των απαιτήσεων της γραπτής εργασίας Ιστορική αναδρομή στο manual therapy Βασικές αρχές του manual therapy Σημαντικά ονόματα στο manual therapy και η προσφορά τους
3
IST/UH ΝΜΣ NMS1
4
ΝΜΣ1 Βασικές Αρχές Ακολουθείτε τις οδηγίες για την πρακτική
Κατάλληλη ενδυμασία (φόρμα, shorts κτλ) Κομμένα νύχια Μαζεμένα μαλλιά Όχι κοσμήματα Όλοι θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι να γίνουν μοντέλα Σεβασμός IST/UH ΝΜΣ
5
Τι καλύπτεται από το ΝΜΣ1
Ανατομία, βιομηχανική και παθολογία της ΟΜΣΣ, λεκάνης και κάτω άκρου Αξιολόγηση ασθενών με νευρομυοσκελετική δυσλειτουργία κάτω ήμισυ του κορμού Αποκατάσταση ασθενών με νευρομυοσκελετική δυσλειτουργία κάτω ήμισυ του κορμού IST/UH ΝΜΣ
6
ΝΜΣ1- Αξιολόγηση Coursework 100% Feedback Βαρύτητα Γραπτή Εργασία 20/1
IST/UH ΝΜΣ Week Coursework 100% Feedback Βαρύτητα 16 Γραπτή Εργασία 20/1 20 35% 18 OSCE 3 Σταθμοί 22 45% 32-34 OSCE 4 Σταθμοί Ανατομία Πολλαπλής επιλογής και σύντομης απάντησης 20%
7
Προετοιμασία Οδηγός Μαθήματος Μαθησιακό πακέτο στήριξής
Οδηγός Μαθήματος Μαθησιακό πακέτο στήριξής Υλικό εκμάθησης IST/UH ΝΜΣ
8
Πηγές Βιβλιογραφία Anatomy TV Τεστ ανατομίας Οστά Εργασίες
IST/UH ΝΜΣ
9
Βιβλιογραφία Σύνδεσμοι στη βιβλιογραφία στο Πακέτο Βοήθειας
Σύνδεσμοι στη βιβλιογραφία στο Πακέτο Βοήθειας Στο τμήμα Learning Resources της ιστοσελίδας του ΝΜΣ1 Προτεινόμενη βιβλιογραφία: Οδηγός μαθήματος IST/UH ΝΜΣ
10
PowerPoint /Videos Ανατομίας
Πριν από το μάθημα της ανατομίας θα πρέπει να έχετε διαβάσει κάποια πράγματα που θα έχουν ανέβει Είστε υπεύθυνοι για το μεγαλύτερο τμήμα των ανατομικών σας γνώσεων IST/UH ΝΜΣ
11
Ανεξάρτητη Μελέτη Μαθήματα 30 διδακτικών μονάδων απαιτούν 300 ώρες ενασχόλησης 80 από αυτές διδάσκονται 220 ώρες απαιτούνται από ανεξάρτητη μελέτη Κατά τη διάρκεια των 15 εβδομάδων διδασκαλίας θα πρέπει να δεσμεύσετε περίπου 14 ώρες ανεξάρτητης μελέτης/εβδομάδα για το ΝΜΣ1. Αυτό περιλαμβάνει το χρόνο για ανασκόπηση. 42 ώρες πρέπει να αφιερωθούν στη μελέτη της ανατομίας οπότε προτείνουμε: το λιγότερο 2 ώρες/εβδομάδα για μελέτη της ανατομίας και την προετοιμασία για τα σεμινάρια IST/UH ΝΜΣ
12
Anatomy TV
13
Τεστ Ανατομίας Θα γίνουν κάποια τεστ πολλαπλής επιλογής ως επανάληψη της ανατομίας IST/UH ΝΜΣ
14
Οστά Η σχολή μπορεί να σας δανείσει οστά για 10 μέρες
Η σχολή μπορεί να σας δανείσει οστά για 10 μέρες IST/UH ΝΜΣ
15
IST/UH ΝΜΣ Βιβλία Αξιολόγηση Θεραπεία
16
Κινητοποιήσεις/ Manual therapy
IST/UH ΝΜΣ
17
8η εβδομάδα: Ομαδική εργασία (Student podcasts)
Ομαδική εργασία 26/11 Πρέπει να συμπληρώσετε μια φόρμα παθολογίας Μια πάθηση της οσφύος που θα σας ανατεθεί Video για να ενημερώσετε τον ασθενή σας σχετικά με την παθολογία στην οσφύ του IST/UH ΝΜΣ
18
IST/UH ΝΜΣ Ομαδική Εργασία Τη φόρμα παθολογίας πρέπει να τη στείλετε με mail μέχρι τις 2μμ 25/11
19
Ομαδική Εργασία Τα videos θα προβληθούν στη τάξη
Θα βαθμολογήσετε το καλύτερο IST/UH ΝΜΣ
20
2013-14 Εξάμηνο Α Προγραμματισμός του NMS1
Wk 5 Wk 6 Wk 7 Wk 8 Wk 9 Wk 10 Wk 11 Χριστουγ Wk 14 Wk 15 Wk 16 Wk 17 Ομαδική Εργασία- Φόρμα παθολογίας Φόρμα παθολογίας για τη γραπτή εργασία Γραπτή Εργασία Προετοιμασία για το OSCE Οδηγίες στο οδηγό μαθήματος και στο Μαθησιακό πακέτο στήριξης
21
Φόρμα Παθολογίας Αιτιολογία 2. Επιδημιολογία 3. Περιγραφή παθολογίας
4. Κλινικά σημεία και συμπτώματα ως αποτέλεσμα της παθολογίας 5. Φυσικοθεραπευτικά τεστ/ Ιατρικές εξετάσεις/διαγνωστικά εργαλεία 6. Χειρουργική/Συντηρητική/πολυ-παραγοντική αντιμετώπιση 7. Αναφορές UH NMS
22
Φόρμα Παθολογίας Ονοματολογία παθολογίας Αιτιολογία Επιδημιολογία
Περιγραφή παθολογίας Κλινικά συμπτώματα/ σημεία ως αποτέλεσμα της παθολογίας Φυσικοθε/κα τεστ Ιατρικές εξετάσεις/διαγνωστικά εργαλεία Χειρουργική/Συντηρητική/πολυ-παραγοντική αντιμετώπιση Αναφορές IST/UH ΝΜΣ
23
ΝΜΣ1 Μορφή Διδασκαλίας Διάλεξη Σεμινάριο ανατομίας 2 δίωρα εργαστήρια
IST/UH ΝΜΣ ΝΜΣ1 Μορφή Διδασκαλίας Διάλεξη Σεμινάριο ανατομίας 2 δίωρα εργαστήρια
24
IST/UH ΝΜΣ NMS1 Αρθρική Κινητοποίηση
25
IST/UH ΝΜΣ Άσκηση
26
IST/UH ΝΜΣ Μάλαξη
27
Συμβουλές Αποκατάστασης
IST/UH ΝΜΣ Συμβουλές Αποκατάστασης
28
Ιστορική Αναδρομή Από την εποχή του Ιπποκράτη και του Γαληνού
Χρήση τεχνικών στη μέση ανατολή Οι πρακτικοί κατηγορήθηκαν για μαγεία κατά τη διάρκεια του μεσαίωνα Τέλη 19ου αιώνα: ο Still εισήγαγε την οστεοπαθητική 1920 Atkinson 1960…Cyriax, Kaltenborn 1970…Maitland, Kendal, Elvey 1980 και μετά…έκρηξη ονομάτων και τεχνικών που ασχολήθηκαν με νευρο-μυο-σκελετική ολοκληρωμένη θεραπεία This time line will hopefully begin to set a context for you. As such the evolution of manual therapy is still in its infancy and no doubt through the passage of time during your course things will continue to develop/be modified and new ideas will be born IST/UH ΝΜΣ
29
ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ /GURUS
Mennell /Cyriax Kaltenborn Maitland McKenzie Butler / Gifford Mulligan Sarhmann / Janda McConnell Edwards Still The musculoskeletal theme at the University of Herts has based it’s philosophy upon the works of Geoff Maitland. It offers useful teaching aids and is widely used in clinical practice. It is useful to integrate others peoples work where we can but you may find exposure to some of these influences for the first time whilst on clinical placement. With so much to know it is unavoidable that some aspects of neuro-musculo-skeletal are left to postgraduate courses IST/UH ΝΜΣ
30
MAITLAND Αυστραλός Επηρεάστηκε από τους προκάτοχους του Σκεπτικό:
Υποκειμενική Αξιολόγηση Κλινική Αξιολόγηση Κλινική Διάγνωση Παρέμβαση Επαναξιολόγηση Η κινητοποίηση χωρίζεται σε βαθμούς I - IV IST/UH ΝΜΣ
31
MCKENZIE Νεοζηλανδός Επηρεάστηκε από τους προκάτοχους του
Εισήγαγε έννοιες για την αποκατάσταση σπονδυλικών προβλημάτων Βασισμένος γύρω από το «δίσκο» Αξιολόγηση για την αναγνώριση του προβλήματος Κλειδί στη θεραπεία είναι η αυτό-θεραπεία IST/UH ΝΜΣ
32
IST/UH ΝΜΣ MULLIGAN Νέοζηλανδός Βασισμένος στους Maitland και McKenzie, δημιούργησε τη δική του θεραπεία Κινητοποίηση με κίνηση Σπονδυλικών και περιφερικών αρθρώσεων
33
BUTLER Αυστραλός Επηρεάστηκε από τους προκάτοχούς του
IST/UH ΝΜΣ BUTLER Αυστραλός Επηρεάστηκε από τους προκάτοχούς του Αξιολόγηση και αποκατάσταση κινητικότητας νευρικών ιστού και των περιβαλλόμενων ιστών Ένθερμος υποστηρικτής της κλινικής λογικής Θιασώτης του βιο-ψυχο-κοινωνικού μοντέλου αποκατάστασης
34
Κλινική Λογική Είναι ο όρος κάτω από τον οποίο λύνουμε ένα πρόβλημα
Είναι ο όρος κάτω από τον οποίο λύνουμε ένα πρόβλημα Πρέπει να συνδυάσουμε την επιστημονική μας γνώση με το πρόβλημα του ασθενή Our tool box is large… as you have begun to see. We need to have a strategy which helps us identify our patients problems, develop a unique management package and assess the outcome with a view to potentially changing future strategies for the benefit of future patients. This strategy will be explored throughout the course. IST/UH ΝΜΣ
35
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕ ΕΡΕΥΝΗΤΗΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ
Έρευνα Πρακτική εφαρμογή Evidence based practice is a driving force both from a best practice perspective where the interests of the patient are foremost in the mind of the clinician but are also driven by economics. Historically Physiotherapy has been very under represented but with the development of masters programmes things are changing rapidly. IST/UH ΝΜΣ
36
IST/UH ΝΜΣ Reference List Maitland G et al (2001). Maitland’s vertebral manipulation. 6th Ed. Butterworth Heinemann McKenzie R (1988). Treat your own back. 4th Ed. Spinal Publication Ltd Mulligan B. R (1995). Manual therapy, ‘nags’, ‘snags’ ‘MWM’s etc. 3rd Ed. Plane View Services Ltd. Butler D (2000). The sensitive nervous system NOI Group Publications Sahrmann S (2002). Diagnosis and treatment of movement impairment syndromes. 1st Ed. Elsevier
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.