Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεKatherine Arvanitis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Καλώς ήρθατε στην ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής εκπαίδευσης
2
IPE is..Δ.Ε.Ε... ΕΙΝΑΙ. •‘ Διαεπαγγελματική εκπαίδευση συμβαίνει όταν δύο ή περισσότερα επαγγέλματα μαθαίνουν μαζί ο ένας από τον άλλο και για τον άλλο για να διευκολύνουν την συνεργασία στην πράξη Barr, 1997, p32 2
3
Σημεία Κλειδιά για το μάθημα • Διδακτικές μονάδες 15 • Επίπεδο 6 • Τμήμα Φυσικοθεραπεία • Εξάμηνο Α • 30 Φοιτητές • Μαθήματα στο Ist / Αμφιθέατρο
4
Eκπαιδευτική ομάδα • Τραγέα Γιώτα (Φυσικοθεραπεύτρια,MSc) • Υπεύθυνη Ενότητας
5
Εβδομάδες Διδασκαλίας • Εξάμηνο Α – Εβδομάδες 2 & 12
6
Στόχοι Μαθήματος • Η ενότητα είναι σχεδιασμένη να δώσει στους φοιτητές παραπάνω ευκαιρίες εργασίας σε πολύ - επαγγελματικές ομάδες με σκοπό να βελτιώσει την κατανόηση των επαγγελματικών συνόρων και να ενθαρρύνει την μάθηση μέσω συνεργασίας που θα ωφελήσει τον ασθενή/ χρήστη υπηρεσιών. • Η αιτιολόγηση να συμπεριληφθεί η δια- επαγγελματική εργασία στην φροντίδα υγείας είναι απαραίτητη.
7
Στόχοι Μαθήματος Η ενότητα θα ασχοληθεί με • Δια-επαγγελματικές και στρατηγικές συλλογικής δουλειάς που συμπεριλαμβάνουν την κατάρριψη των συνόρων μεταξύ των επαγγελμάτων • Ισχύουσες κυβερνητικές πολιτικές που συγκρούονται με την προσφορά υγείας και πρόνοιας • Πρωτοβουλίες στην υγεία και πρόνοια και στρατηγικές σχετικές με την προσφορά υπηρεσιών και βελτίωσης των υπηρεσιών • Πρακτική βασισμένη στην μαρτυρία των χρηστών υπηρεσιών.
8
Μαθησιακά Αποτελέσματα Γνώση και κατανόηση • Αναλύουν στρατηγικές διαεπαγγελματικής και συλλογικής εργασίας που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να ξεπεραστούν τα σύνορα μεταξύ των επαγγελμάτων. • Αξιολογούν την παροχή υπηρεσιών σε σχέση με τον επαγγελματικό τους ρόλο • Εφαρμόζουν και αξιολογούν την έκταση στην οποία η εξειδικευμένη γνώση συμβάλλει στην εμπειρία ασθενούς/χρήστη υπηρεσιών
9
Μαθησιακά Αποτελέσματα Επιδεξιότητες και στάσεις Επιδείξουν τις δεξιότητες αυτονομίας και ότι είναι ικανοί να αντεπιδρούν αποτελεσματικά σε δια-επαγγελματικές συζητήσεις,
10
Προτεραιότητες για την εβδομάδα • Ασφάλεια • Μάθηση • Διασκέδαση
11
Τρόποι Διδασκαλίας • Δραστηριότητες σχεδιασμένες για να γίνουν ομαδικά • Ομαδική εργασία σε σενάριο, στα περιστατικά και δραστηριότητες που θα σας βάλουν σε σκέψη / ποιός ο ρόλος σας επαγγελματικά? Οι σκέψεις και οι ερωτήσεις για τα άλλα μέλη της ομάδας? • Αν θέλετε μπορείτε να φέρετε μαζί σας μαρκαδόρους και χαρτί
12
Αξιολόγηση • Κατάθεση 2 εργασιών σύμφωνα με τα μαθησιακά αποτελέσματα • Ημερομηνίες στο Study net • Περιορισμός λέξεων • Προετοιμασία • Βαθμολόγηση από την καθηγήτρια σας
13
Εσείς τι αναμένεται ?????
14
Student Viewpoint • Τι είναι? η γνώμη σας για τα μαθήματα Ποιός το συμπληρώνει? κάθε φοιτητής • Πότε ? στο τέλος κάθε ενότητας • Γιατί γίνεται? Για να βελτιωθεί ο τρόπος διδασκαλίας
15
Απορίες • Class discussion (για απορίες σχετικές με το μάθημα ή την εργασία) • Email tragea@ist.edu.gr & p.tragea@herts.ac.uk
16
Ας ξεκινήσουμε........
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.