Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 2 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (3) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 2 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (3) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 2 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (3) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο και διαμορφώστε μια σύντομη παρουσίασή του στην τάξη (ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία/συμμετέχοντες, σύντομη παρουσίαση των αποτελεσμάτων) Reform & traditional math programs Star et al 2008 JRME

2 Εισαγωγή – Ερευνητικά Ερωτήματα
Αναγκαιότητα της έρευνας: προσπαθεί να απαντήσει στο ερώτημα του πως οι μαθητές βιώνουν τα νέα προγράμματα σπουδών και συγκεκριμένα το Standards – based mathematics and reform calculus curricula Σκοπός της έρευνας: να διερευνηθεί και να τεκμηριωθεί, με ομοιόμορφο τρόπο, πώς μεγάλος αριθμός μαθητών λυκείου και πανεπιστημίου κρίνει το νέο πρόγραμμα σπουδών σε σχέση με τα παραδοσιακά προγράμματα Ερευνητικό ερώτημα 1: πώς οι μαθητές αντιλαμβάνονται τις διαφορές μεταξύ των παραδοσιακών προγραμμάτων και των μεταρρυθμίσεων. Τι σημειώνουν ως διαφορά Ερευνητικό ερώτημα 2: πώς η αίσθηση των διαφορών που έχουν σχηματίσει οι μαθητές για τα προγράμματα σχετίζεται με τις διαφορές που εντοπίζουν οι εκπαιδευτικοί και οι μεταρρυθμιστές Ερευνητικό ερώτημα 3: από τις διαφορές που εντόπισαν οι μαθητές ποιες φαίνεται να επιδρούν στην μαθηματική εμπειρία

3 Μεθοδολογία – συμμετέχοντες (1)
Σχηματισμός sites: σχηματίστηκαν 2 sites που περιγράφουν τις χρονικές στιγμές όπου έγινε απότομη αλλαγή μεταξύ των προγραμμάτων σπουδών. Δείγμα: μαθητές λυκείου και πανεπιστημίου με καταγεγραμμένες αναφορές της χρήσης του νέου υλικού (συνολικά 93 μαθητές)

4 Μεθοδολογία – συμμετέχοντες (2)
Συλλογή δεδομένων: Συνεντεύξεις διάρκειας λεπτά για μαθητές και λεπτά για φοιτητές. Έγιναν συνολικά 482 συνεντεύξεις στους 93 μαθητές και κατά Μ.Ο. περισσότερες από 5 συνεντεύξεις σε κάθε μαθητή. Συζητήθηκαν τα προγράμματα που έχουν εμπλακεί οι μαθητές και οι διαφορές που εντοπίζουν Journals: οι μαθητές έγραφαν για τις μαθηματικές εμπειρίες τους, χωρίς να είναι εκεί οι ερευνητές Class observation: έγιναν με στόχο να προσδιοριστεί ο τύπος και η διάρκεια κάθε διδακτικής δραστηριότητας και η σχέση του περιεχομένου που παρουσιάζεται με το πρόγραμμα σπουδών

5 Αποτελέσματα 5 βασικά αποτελέσματα
Οι μαθητές παρατήρησαν διαφορές κατά την μετακίνηση από παραδοσιακό σε σύγχρονο πρόγραμμα. 90 από τους 93 μαθητές εντόπισαν τουλάχιστον 4 από τις 26 πιθανές διαφορές Οι διαφορές που εντόπισαν οι μαθητές φάνηκε να επηρεάζουν τη μαθηματική εμπειρία Από site σε site αυτό που θεώρησαν οι μαθητές σαν βασική διαφορά διέφερε. Οι διαφορές που εντόπισαν οι μαθητές δεν ευθυγραμμίζονται τέλεια με αυτές που εντοπίζουν οι σχεδιαστές του προγράμματος και οι ερευνητές. Οι διαφορές που βρήκαν οι μαθητές δεν σχετίζονται άμεσα με το βασικό σχεδιασμό του προγράμματος. Εντοπίζουν διαφορές στη σχέση καθηγητή – μαθητή και στο άγνωστο νέο περιεχόμενο Κάποιες από τις αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών είχαν επίδραση στη μετακίνηση των μαθητών από site σε site Ευχαριστώ πολύ!


Κατέβασμα ppt "Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 2 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (3) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google