Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ουρανία Βρόντου, PhD

2 Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Στρατηγική Διοίκηση

3 Στρατηγική ‘Η πορεία της εταιρείας μέσα σ΄ένα δυναμικό περιβάλλον’
Επηρεάζει την κατεύθυνση των δραστηριοτήτων της εταιρείας Συνταιριάζει τους πόρους της εταιρείας με τις δραστηριότητες Επηρεάζεται καθοριστικά από το ήθος και ύφος της διοίκησης Καθορίζει μακροχρόνια την ζωή της εταιρείας

4 Στρατηγική διοίκηση στον αθλητισμό
Η περιπλοκότητα του αθλητισμού Η παράδοξη σχέση: ανάγκης για μακροχρόνιο σχεδιασμό & αντιμετώπισης ενός διαρκώς διαμορφούμενο αθλητικό περιβάλλον Μακροχρόνιοι στόχοι v τωρινή επιτυχία Συναίσθημα, πάθος και παράδοση στον αθλητισμό περιπλέκει την εφαρμογή και τήρηση μιας στρατηγικής γραμμής

5 Η διαδικασία της στρατηγικής διοίκησης
Χάραξη πορείας μέσα σ΄ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον - εκμεταλλευόμενοι τις ευκαιρίες - αξιολογώντας τις συνθήκες - αναλύοντας τον ‘εχθρό’ - θέτοντας το περιβάλλον μάχης - με αυτοκριτική στις δυνάμεις και αδυναμίες

6 Βασικές αρχές στρατηγικής
Ανάλυση: Εσωτερική εξέταση των δυνατοτήτων και αδυναμιών Έρευνα του εξωτερικού περιβάλλοντος και αξιολόγηση των ευκαιριών αλλά και απειλών που παρουσιάζονται = SWOT analysis

7 Βασικές αρχές στρατηγικής
Κατεύθυνση της στρατηγικής - Δημιουργία οράματος: που θα εμπνεύσει - Έκφραση αποστολής: που θα κατευθύνει - Θέσπιση στόχων: που θα ορίσει τις δραστηριότητες - Τοποθέτηση επιπέδων απόδοσης: που θα αξιολογήσει επιδόσεις

8 Βασικές αρχές στρατηγικής
Ανάπτυξη στρατηγικής - Επιλογή μεθόδων και σεναρίων στρατηγικής: ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ηγεσία κόστους (min κόστος παραγωγής σε max πελάτες) δημιουργία διαφοροποιημένου προϊόντος (που οι ανταγωνιστές δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν) Η κάλυψη ενός μικρού συγκεκριμένου τμήματος της αγοράς με στόχο τη συνολικότερη κάλυψη

9 Βασικές αρχές στρατηγικής
Εφαρμογή της στρατηγικής - δράση κάθε τμήματος και μονάδας σύμφωνα με τους στόχους και τη στρατηγική γραμμή - συμμετοχή των τμημάτων στη χάραξη της στρατηγικής - δημιουργία πλάνων βασισμένων στη στρταηγική - συνεχή διαμόρφωση των στρατηγικών εργαλείων για την αποτελεσματικότερη τήρηση της αρχικής γραμμής

10 Βασικές αρχές στρατηγικής
Αξιολόγηση στρατηγικής - Απόδοση αθλητών? Ρεκόρ? Επίδοσης? Συναισθήματος? Θέασης? Κριτήρια μέτρησης απόδοσης: Ποσότητα Ποιότητα Κόστος-κέρδος Αποτελεσματικότητα Επίδοση προσωπικού

11 Αξιολόγηση στρατηγικής στον αθλητισμό
Δυνατότητα μέτρησης: Οικονομικής σταθερότητας / ανάπτυξης Εταιρική υποστήριξη Τηλεοπτικά δικαιώματα Έκθεση στα ΜΜΕ Δημοτικότητα Κάλυψη Αγωνιστική επίδοση Ανάπτυξη προγραμμάτων / αθλημάτων

12 Διοίκηση έργου - βασικά μέρη
Διοίκηση έργου - βασικά μέρη Σύνοψη Παράθεση μιας περιγραφής του συνολικού έργου και της σημασίας του Συνολική καταγραφή των παραδοτέων που απαιτούνται Συμπερίληψη μιας λίστας με τις κύριες απαράβατες προθεσμίες ολοκλήρωσης του έργου

13 Στόχοι Λεπτομερειακή περιγραφή των έργων, υποέργων και των παραδοτέων Έκφραση του οράματος, αποστολής και των θεσπισμένων στόχων Αναλυτική παράθεση των στόχων μέσα από τα έργα και υποέργα

14 Δεσμεύσεις Απαιτήσεις – υποσχέσεις προς τους πελάτες Δεσμεύσεις από διεθνείς οργανισμούς, ‘μαμά’ εταιρεία Συμβόλαια με εργολάβους, συνεργάτες και πιθανές ποινές που μπορεί να προκύψουν σε περίπτωση μη τήρησης χρονοδιαγραμμάτων

15 Πόροι Υπολογισμών απαιτούμενων πόρων για το σύνολο και τα υποσύνολα του έργου Καθορισμός του κόστους κεφαλαίου και λειτουργικών διαδικασιών Σύνταξη συνολικού προϋπολογισμού έργου

16 Προσωπικό Καθορισμός αριθμού θέσεων ανά έργο και υποέργο Θέσεις και ανάλογα προσόντα προς κάθε θέση Απαιτούμενες νομικές - λογιστικές ενέργειες για πρόσληψη, εκπαίδευση & μισθοδοσία/ασφάλιση προσωπικού

17 Αξιολόγηση Περιγραφή ‘standards’ απόδοσης Ανάλυση διαδικασιών για την παρακολούθηση, συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών για την απόδοση του οργανισμού Καθορισμός διαδικασιών αναδιαμόρφωσης του πλάνου και μετακίνηση προθεσμιών και έργων

18 Πρόβλεψη Υπολογισμός πιθανών προβλημάτων, δυσκολιών αλλά και περιβαλλοντικών συνθηκών που θα εμποδίσουν την επιτυχή ολοκλήρωση του έργου Καταγραφή όλων των πιθανών καθυστερήσεων λόγω εξάρτησης του έργου από εργολάβους, συνεργάτες, διαθεσιμότητα υλικών κτλ.

19 Προγραμματισμός έργου
Κερματισμός έργου σε υποέργα και υποσύνολα Υπολογισμός διάρκειας καθενός απ’ αυτά Υπολογισμός απαραίτητης σειράς/αλληλουχίας μεταξύ έργων Ορισμός βασικών προθεσμιών Καθορισμός ημερομηνίας έναρξης και ολοκλήρωσης της δράσης Δημιουργία γραφήματος με απεικόνιση το συνολικό έργο και της αλληλεξαρτήσεις των υποέργων

20 Ονομασία έργου: ολοκλ. ΓΗΠΕΔΩΝ
Προ- δράση Διάρκ. Έργου Από Ως 1ο τετρ 2ο τετρ 3ο τετρ 1 Σχεδιασμός γηπέδων 1 μήνα 2 Κατασκευή γηπέδων 10 μήνες 3 Τεχνολογικός εξοπλισμός 1,2, 4 2 μήνες 4 Εκπόνηση λειτουργικών πλάνων 6 μήνες 5 Εξασφάλιση προσωπικού 4 μήνες

21 Case study


Κατέβασμα ppt "Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google