Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση, ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας 2017 Καθηγητής : Κος Παλαιγεωργίου Γεώργιος

2 Άξονες της εργασίας Αναφορά των προϊόντων τα οποία μπορεί να είναι χρήσιμα και να καλύπτουν τις πρακτικές ανάγκες εκπαιδευτικών/δασκάλων, φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων αλλά και τις δικές μας ανάγκες Ο σχεδιασμός ενός έργου 7 εβδομάδων - ακολουθώντας τις αρχές των μαθησιακών κοινοτήτων αλλά και εφαρμόζοντας την Παιδαγωγική 2.0 (3P) Η περιγραφή της εμπειρίας ενός συμφοιτητή μας, και η ανάδειξη των πολλαπλών τρόπων συμμετοχής, τις σχέσεις εξάρτησης με τους συναδέλφους του, το πως αξιοποιείτε την εμπειρογνωμοσύνη του, πως γίνεται η διαπραγμάτευση στα πλαίσια της κοινότητας καθώς και άλλα.

3 Προτεινόμενα προϊόντα
Προτείνεται η δημιουργία μιας ηλεκτρονικής εφημερίδας –ιστολόγιο . Το σημαντικό στοιχείο είναι η ανάπτυξη ενός συμμετοχικού ιστολογίου στο οποίο οι συμμετέχοντες δεν είναι καταναλωτές αλλά συνδημιουργοί και συμμετέχοντες στον διαμοιρασμό της γνώσης . Wiki : Τα κυριότερα πλεονεκτήματα που οδήγησαν στην χρήση των wiki στη συγκεκριμένη πρόταση ήταν ότι :  Είναι σχεδιασμένα ώστε να βοηθούν τα μέλη μιας ομάδας να συνεργάζονται να μοιράζονται και να δημιουργούν online περιεχόμενο  Τα wikis επιτρέπουν στους μαθητές να αλληλεπιδρούν σε σχέση με τη διαδικασία μαθήσεώς τους και έτσι να την καταλαβαίνουν. Αυτή η αλληλεπίδραση γίνεται συνεργατικά, πλησιάζοντας έτσι σε μια προσέγγιση κοινωνικού εποικοδομισμού της μαθήσεως.

4 Το Prezi είναι ένα εργαλείο που μας προσφέρει  εναλλακτικούς τρόπους παρουσίασης. Μπορούμε να εισάγουμε σ’ αυτό κείμενο, συνδέσμους, εικόνες, μουσική, video κ.α. να τα οργανώσουμε και να τα ομαδοποιήσουμε σε πλαίσια (frames). Η παρουσίαση μας γίνεται πιο διαδραστική και δυναμική, σε σχέση με το κλασικό PowerPoint, καθώς έχουμε τη δυνατότητα να πλοηγηθούμε εύκολα σ’ αυτή  ή να εστιάσουμε σε οποιαδήποτε περιοχή της, χάρη στο Zooming User Interface (ZUI) που διαθέτει.

5 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ 4 ομάδες
Ομάδα αναζήτησης και διερεύνησης ιστολογίων: Oμάδα περιεχομένου – συντονιστική Ομάδα αξιολόγησης και ανατροφοδότησης Ομάδα παρουσιάσεων

6 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ 1η Ομάδα αναζήτησης και διερεύνησης ιστολογίων
1η Ομάδα αναζήτησης και διερεύνησης ιστολογίων Αναζήτηση εκπαιδευτικών ιστολογίων Καταγραφή και ταξινόμηση με κριτήρια 2η Ομάδα περιεχομένου-συντονιστική Συλλέγει, συνθέτει, συντονίζει και προσφέρει ανατροφοδότηση για την εξέλιξη του έργου.

7 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ 3η Ομάδα αξιολόγησης και ανατροφοδότησης
Υπεύθυνη για την αξιολόγηση του έργου. Δημιουργεί ερωτηματολόγια που θα βοηθούν στην εξαγωγή συμπερασμάτων για την πορεία του έργου. Καταγράφει, κατηγοριοποιεί τα προβλήματα και δίνει λύσεις. 4η ομάδα παρουσιάσεων Ενημερώνεται από την ομάδα αξιολόγησης. Πραγματοποιεί τις παρουσιάσεις.

8 ΟΡΓΑΝΩΣΗ KAI ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Οργάνωση του wiki Κάθε ομάδα θα δημιουργήσει τη δική της σελίδα στο wikι. Σελίδα 1: Αρχική σελίδα της εφημερίδας με τα περιεχόμενα Σελίδα 2: της ομάδας αναζήτησης και διερεύνησης ιστολογίων Σελίδα 3: της ομάδας Περιεχομένου-Συντονιστική Σελίδα 4: της ομάδας αξιολόγησης και ανατροφοδότησης Σελίδα 5: της ομάδας παρουσιάσεων

9 ΟΡΓΑΝΩΣΗ KAI ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Οργάνωση της ηλεκτρονικής εφημερίδας –ιστολόγιο Οργάνωση της ηλεκτρονικής εφημερίδας –ιστολόγιο ΟΡΓΑΝΩΣΗ KAI ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Οργάνωση της ηλεκτρονικής εφημερίδας –ιστολόγιο Αρχική σελίδα-πρωτοσέλιδο: Ο σκοπός και ο στόχος της εφημερίδας foto, video, και λεζάντες για το τι θα περιέχουν οι σελίδες της εφημερίδας. Περιεχόμενα των σελίδων 1η σελίδα: Θα έχει θέματα που αφορούν την Α/θμια εκπαίδευση. 2η σελίδα: Θα αφορά την Β/θμια εκπαίδευση. 3η σελίδα: Θα συμπεριλαμβάνει το πανεπιστήμιο.

10 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ 1η εβδομάδα: 2η εβδομάδα: Δημιουργία των ομάδων
1η εβδομάδα: Δημιουργία των ομάδων Αποδοχή ενός εκπαιδευτικού συμβολαίου Επισημάνσεις και οι απορίες των μελών Συνεργασία και επικοινωνία μέσω του wiki 2η εβδομάδα: Θεματολογία της εφημερίδας και τίτλος Επιλογή ομάδας με βάση τα ενδιαφέροντα των μελών Συλλογή του υλικού από τις αντίστοιχες ομάδες

11 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ 3η εβδομάδα: 4η-5η-6η εβδομάδα:
3η εβδομάδα: Αναζήτηση ηλεκτρονικών εφημερίδων-ιστολογίων που καλύπτουν ανάγκες εκπαιδευτικών-δασκάλων, φοιτητών. Αξιολόγηση και ταξινόμησή τους. Λίστα με τα καλύτερα προτεινόμενα σε κάθε κατηγορία για ανατροφοδότηση των ομάδων. Η ομάδα περιεχομένου (συντονιστική) παρουσιάζει τα αποτελέσματα στο wiki. Τελική επιλογή θεμάτων της εφημερίδας 4η-5η-6η εβδομάδα: Όλες οι ομάδες εργάζονται για να δημιουργήσουν το προϊόν που έχουν αναλάβει. Τέλος εβδομάδας γίνεται αποτίμηση και αξιολόγηση από την ομάδα αξιολόγησης. Ανατροφοδότηση των μελών της κοινότητας

12 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ 7η εβδομάδα:
Τελική παρουσίαση του έργου από την ομάδα παρουσιάσεων. Έλεγχος του τελικού προϊόντος των ομάδων και διόρθωση λαθών Τελική μορφή και ανακοίνωση του τελικού προϊόντος Ολοκλήρωση του έργου. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ


Κατέβασμα ppt "Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google