Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Crisis Management Κατά τη διάρκεια της κρίσης
2
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Άμεση σύγκλιση της ομάδας διαχείρισης κρίσεων στο προκαθορισμένο ή το εναλλακτικό σημείο συνάντησης και άμεση εφαρμογή του εγχειριδίου Έλεγχος όλων των συστημάτων ασφαλείας
3
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Έλεγχος της ετοιμότητας του κέντρου ελέγχου κρίσεων (Incident Control Room) Γραμματειακή υποστήριξη/ άμεσα Νομική υποστήριξη/ άμεσα Αρμοδιότητες
4
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Εκτίμηση της κατάστασης Εκτιμήστε τα γεγονότα Εκτιμήστε ξανά τα γεγονότα Διατηρήστε την ψυχραιμία σας Αναλύστε το επίπεδο της κρίσης Προβλέψτε τις εξελίξεις Εκτιμήστε το χειρότερο σενάριο Αξιολογήστε τα εμπλεκόμενα μέρη
5
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Διαχείριση σημαντικών κοινών Καθορίστε ποιους αφορά η κρίση Ξεχωρίστε τα κοινά σας: σύμμαχοι και εχθροί Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να ενημερωθούν για το γεγονός από τον οργανισμό και όχι από τα ΜΜΕ Ενημερώστε και αξιοποιήστε ανθρώπους
6
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Διαχείριση σημαντικών κοινών Επικοινωνήστε στα εξωτερικά σας κοινά όταν είστε έτοιμοι και όποτε το κρίνετε απαραίτητο Ορίστε τα σωστά μηνύματα και χρησιμοποιήστε αποτελεσματικές τεχνικές επικοινωνίας Σκεφθείτε την επόμενη ερώτηση, την επόμενη απάντηση και την επόμενη κίνηση Follow up!
7
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Εσωτερικά Κοινά Διοίκηση Management Εργαζόμενοι Σωματείο εργαζομένων Προμηθευτές Μητρική εταιρία / κεντρικά γραφεία Μέτοχοι
8
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Εξωτερικά Κοινά Πελάτες / καταναλωτές Συνεργάτες Κυβέρνηση / υπουργεία Αστυνομία Τοπική Αυτοδιοίκηση Επαγγελματικές Ενώσεις ΜΜΕ ΜΚΟ
9
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Προϋποθέσεις Επιτυχίας Περιορισμένος αριθμός ατόμων που εμπλέκονται στους χειρισμούς αντιμετώπισης της κρίσης Εξασφάλιση εμπιστευτικότητας Πειθαρχία και Ψυχραιμία Πρώτης ποιότητας logistics – τόπος συνάντησης, εξοπλισμός, λίστες ενδιαφερομένων /εμπλεκομένων… κλπ
10
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Κακά αντανακλαστικά Η άμεση δράση χωρίς ανάλυση της κατάστασης Η ασυνεπής ανάλυση των πληροφοριών Η εστίαση σε βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα Η υποτίμηση των συνεπειών της κρίσης Η αδιαφορία για το πρόβλημα Η επιθετική αντίδραση στα γεγονότα
11
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Καλά αντανακλαστικά Η σωστή εκτίμηση της κατάστασης: Βρείτε τη χρυσή τομή ανάμεσα στην υπερβολή και την αδιαφορία Η ενδελεχής ανάλυση του ρίσκου και των πιθανών συνεπειών του Αμφισβητήστε τις βεβαιότητές σας και τις συνήθειές σας Υιοθετήστε αντικειμενική στάση απέναντι στην κατάσταση Ενημερώνετε συνεχώς τον Οργανισμό
12
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Αξιολόγηση της Απειλής-Κινδύνου Η αρχική αξιολόγηση της απειλής-κινδύνου θα πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν συντομότερα και να αναφέρεται αρχικά στην απάντηση της ερώτησης εάν και κατά πόσον απαιτείται άμεση δραστηριοποίηση (ενέργεια) ή εάν υπάρχει επαρκής χρόνος για μια πιο λεπτομερή αξιολόγηση
13
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Αξιολόγηση της Απειλής-Κινδύνου Θα πρέπει να εξετασθούν οι παρακάτω παράγοντες: Υπάρχει άμεσος κίνδυνος για τους καταναλωτές- πολίτες- εργαζομένους- ή την εμπορική δραστηριότητα του οργανισμού; Πoιά είναι τα χρονικά περιθώρια για δραστηριοποίηση; Έχουν ενημερωθεί ή εμπλακεί τα ΜΜΕ; Έχουν ενημερωθεί οι Αρμόδιες Αρχές;
14
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Ανάλυση του περιβάλλοντος Αξιόπιστη ανάλυση του πολιτικού, οικονομικού, κοινωνικού, πολιτισμικού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο εξελίσσεται η κρίση Υπάρχει κοινωνική αναταραχή;
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.