Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΓιώργος Δασκαλόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2016 Θέματα: 1. Στόχοι της σχολικής χρονιάς 2. Αξιολόγηση του μαθητή με βάση τους Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας: α. Διαμορφωτική αξιολόγηση β. Διαφοροποίηση της διδασκαλίας στην τάξη 3. Διδακτικά σενάρια με βάση τους Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας του μαθήματος Σχεδιασμός και Τεχνολογία. 4. Τρισδιάστατοι εκτυπωτές και εκπαιδευτικά ρομπότ. 5. Άλλα Θέματα (αναλώσιμα υλικά / ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελίας υλικών, μητρώο εξοπλισμού, κονδύλια, Παγκύπριες εξετάσεις – Εξεταστικά Δοκίμια, Βιβλία Α΄, Β΄ Λυκείου κ.ά.). Γιώργος Κουτσίδης, ΕΜΕ Σχεδιασμού και Τεχνολογίας
2
Στόχοι της Σχολικής Χρονιάς 2016 - 2017
Στόχοι (παρουσίαση) 1ος στόχος: Η βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων με έμφαση στην εφαρμογή κατά τη διάρκεια της διδακτικής διαδικασίας (προγραμματισμός, διδασκαλία, αξιολόγηση), των Αναδομημένων Αναλυτικών Προγραμμάτων και, ιδιαίτερα, των Δεικτών Επιτυχίας και Δεικτών Επάρκειας. 2ος στόχος: Η ευαισθητοποίηση κατά του ρατσισμού και της μισαλλοδοξίας και η προώθηση της ισότητας και του σεβασμού. 3ος στόχος: Η αξιοποίηση του πολιτιστικού πλούτου του συνόλου των κατοίκων της Ευρώπης και η ανάδειξη των κοινών στοιχείων και της πολυμορφίας των ευρωπαϊκών πολιτισμών, μέσα από πολιτιστικές δράσεις, στo πλαίσιo του θεσμού της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης «Πάφος 2017».
3
Αξιολόγηση του μαθητή με βάση τους Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας:
α. Διαμορφωτική αξιολόγηση β. Διαφοροποίηση της διδασκαλίας στην τάξη Διαγωνίσματα Α΄ Γυμν. και Α΄ Λυκ. …Οι διδάσκοντες να αποστείλουν ταχυδρομικώς αντίγραφα των διαγωνισμάτων του μαθήματος Σχεδιασμός και Τεχνολογία/Τεχνολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς για τις τάξεις Α΄ Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου (1 αντίγραφο από κάθε διαγώνισμα), στο γραφείο του Επιθεωρητή Σχ. και Τεχνολογίας στο ΥΠΠ. Οι καταληκτικές ημερομηνίες παράδοσης για το Α’ Τετράμηνο είναι στις 20/01/2017 και για το Β’ Τετράμηνο στις 28/4/2017.
4
Άλλα θέματα … Ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και διαγωνισμοί
Προαιρετικά Σεμινάρια Ηλεκτρονική Υποβολή Ωρολογίου Προγράμματος Ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελίας υλικών Μητρώο εξοπλισμού Κονδύλια Αναλώσιμα υλικά Παγκύπριες εξετάσεις – Εξεταστικά Δοκίμια Βιβλία (Α΄, Β΄ Λυκείου …) …
5
Εμπλοκή σε Ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και διαγωνισμούς
Ερευνητικά προγράμματα ERASMUS+: 1. MENTEP (Mentoring Technology Enhanced Pedagogy ) Θα εγγραφείτε στα 4 MOOCs (Ανοιχτά Διαδικτυακά Σεμινάρια) για να μάθετε περισσότερα για την ενσωμάτωση των τεχνολογιών στη διδακτική πράξη, το εργαλείο αυτο-αξιολόγησης, τα αποτελέσματα και τα διδάγματα. 2. ATS2020 (Assessment of Transversal Skills 2020) …προτείνει ένα ολοκληρωμένο μοντέλο μάθησης προκειμένου να ενισχύσει τους μαθητές με απαραίτητες κομβικές δεξιότητες. Συστήνεται η συμμετοχή όλων μας… 3. Εκπαιδευτικό συνέδριο MASS… (ΚΥΚΠΕΕ)
6
ATS2020 (Assessment of Transversal Skills 2020)
…έχει δοθεί περαιτέρω παράταση υποβολής αίτησης συμμετοχής στο Πρόγραμμα μέχρι και την Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2016. …Για επιβεβαίωση ή δήλωση νέας συμμετοχής παρακαλώ όπως αποστείλετε συμπληρωμένο το επισυναπτόμενο έντυπο στον κ. Νικόλα Κανάρη, στην ηλεκτρονική διεύθυνση μέχρι την Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2016.
7
Διαγωνισμοί Δράση για την Ενέργεια (ΕΤΕΚ και Σύνδεσμος Καθηγητών Σχεδιασμού και Τεχνολογίας) Μαθητικός Διαγωνισμός για έργα/εργασίες μαθητών για θέματα ΑΠΕ και ΕΞΕ (Υπηρεσία Ενέργειας του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού ) Αγώνας Μοντέλων Ηλιακού Αυτοκινήτου (Γυμν. Λινόπετρας) Πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» (JA Cyprus) Διαγωνισμοί (ΙΠΕ): Μαθητές στην Έρευνα - ΜΕΡΑ και Τεχνολογία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση - ΤΕΚΕ Παγκύπριος Διαγωνισμός Science on Stage
8
Προαιρετικά Σεμινάρια (Λεμεσό και Λευκωσία) Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Η πλατφόρμα αναμένεται να ανοίξει μετά τα μέσα του Σεπτέμβρη (θα υπάρξει σχετική εγκύκλιος). Εφαρμογές του αναλυτικού προγράμματος (Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας) του Σχεδιασμού και Τεχνολογίας στα Λύκεια. Εφαρμογές του αναλυτικού προγράμματος (Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας) του Σχεδιασμού και Τεχνολογίας στα Γυμνάσια.
9
Ωρολογίου Προγράμματος
Ηλεκτρονική Υποβολή Ωρολογίου Προγράμματος Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πρέπει να υποβάλλεται Ηλεκτρονικά το Ωρολόγιο Πρόγραμμα όλων των Εκπαιδευτικών του Σχεδιασμού Και Τεχνολογίας.
10
Υποβολή Ωρολογίου Προγράμματος
13
Τρισδιάστατοι εκτυπωτές
ΝΕΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΕ ΛΥΚΕΙΑ και σχετικές επιμορφώσεις… Τρισδιάστατοι εκτυπωτές 1η Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση, σχεδίαση και προγραμματισμό τρισδιάστατων εκτυπωτών (3D printers) Χρόνος Διεξαγωγής Τόπος Διεξαγωγής Καθηγητές/τριες Σχεδιασμού και Τεχνολογίας των Λυκείων… Δασούπολης , Αρχαγγέλου Απ. Μάρκος, Λατσιών, Αγ. Γεωργίου Λακατάμειας, Παλαιομετόχου, Αγ Γεωργίου Λάρνακα, Αραδίππου, Παραλιμνίου, Πολεμιδιών, Αγ. Σπυρίδωνα, Απ. Πέτρου και Παύλου, Αγ. Ιωάννη, Αγ. Νεοφύτου, Έμπας. 27/06/16 Λύκ. Δασούπολης 29/06/16 Λύκ. Πολεμιδιών 2η Επιμόρφωση: Ο χρόνος και ο τόπος διεξαγωγής των σεμιναρίων, που θα γίνουν κατά Επαρχία, θα καθοριστούν σε συνεργασία με την εταιρεία, που κέρδισε την προσφορά, σε εύθετο χρόνο στη σχολική χρονιά
14
3D Εκτυπώσεις ( .stl .cube3)
45 λεπτά 25 λεπτά 1 ώρα
15
3D Εκτυπώσεις ( .stl .cube3) 1,5 ώρα 3 ώρες 25 λεπτά 1,5 ώρα
16
3D Εκτυπώσεις ( .stl .cube3) 8 ώρες 6 ώρες
17
Εκπαιδευτικό ρομπότ (σχετική εγκύκλιος- ) Οδηγίες για κατέβασμα και εγκατάσταση του λογισμικού (LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 Software / Teacher Edition) Θέμα - Περιγραφή Σε ποιους απευθύνεται Χρόνος Διεξαγωγής Τόπος Διεξαγωγής Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη συναρμολόγηση και προγραμματισμό του εκπαιδευτικού ρομπότ LEGO Mindstorms EV3 Καθηγητές/τριες Λυκείων Σχεδιασμού και Τεχνολογίας 12/9/2016 Λύκ. Αραδίππου 13/9/2016 Λύκ. Δασούπολης 14/9/2016 15/9/2016 Λύκ. Πολεμιδιών 16/9/2016 19/9/2016 Λύκ. Γεροσκήπου
18
Ηλεκτρονική Πλατφόρμα υποβολής παραγγελίας αναλωσίμων υλικών Σχεδιασμού και Τεχνολογίας
19
Υποστηρικτικό υλικό Σχεδιασμού κ Τεχνολογίας και
Παραγγελία αναλωσίμων υλικών
21
Link Ηλεκτρονική Πλατφόρμα υποβολής παραγγελίας αναλωσίμων υλικών Σχεδιασμού και Τεχνολογίας
22
Είσοδος στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα αναλωσίμων υλικών Σχεδιασμού και Τεχνολογίας
23
Ηλεκτρονική Πλατφόρμα αναλωσίμων υλικών Σχεδιασμού και Τεχνολογίας
(διαδικασία παραλαβής υλικών)
24
1 2
26
Διαφοροποιήσεις στις παραγγελίας αναλωσίμων υλικών…
BC108 - μείωση παραγγελθείσας ποσότητας κατά περίπου 5 ανά σχολείο. BFY51 - μείωση παραγγελθείσας ποσότητας κατά περίπου 17 ανά σχολείο. Καλάι (δεν κατακυρώθηκε προσφορά)
27
Θα ανακοινωθεί σχετική εγκύκλιος για υποβολή παραγγελίας υλικών για το 2017-2018…
ΒΗΜΑ 1, 2, 3
28
Θέματα εργαστηρίου Έλεγχος εξοπλισμού και παραλαβή εργαστηρίου (Παρακαλούμε όπως αποστείλετε το έντυπο παραλαβής και το Μητρώο εξοπλισμού (μόνο τις σελίδες 14 και 19 με αλλαγές για τα ρομπότ Lego ev3 και 3d printers αντίστοιχα) μέχρι της 30 Οκτ. 2016, στο fax )
29
Σελ. 14 / LM-67 EV3 : Νέα παραλαβή.
Σελ. 19 / LM-71 3D Printer : Νέα παραλαβή.
30
Αναλώσιμα Υλικά και Μηχανήματα
Εξοπλισμός εργαστηρίων / Αναλώσιμα Υλικά Αναλώσιμα Υλικά και Μηχανήματα Διαθέσιμα κονδύλια Προϋπολογισμοί/κονδύλια Σχολικών Εφορειών (για τη Σχολική Χρονιά ) σχετική επιστολή… Αγορά για Αναλώσιμα = €2,50 ανά μαθητή Αγορά εξοπλισμού = €0,50 ανά μαθητή Συντήρηση εξοπλισμού (σχολική εφορία) Επιτρέπονται αγορές μέσω διαδικτύου ή οποιουδήποτε εμπορικού καταστήματος μετά από ενημέρωση και έγκριση από την εφορία.
31
Προϋπολογισμοί/κονδύλια ΥΠΠ
Αγορά για Αναλώσιμα (παραγγελίες μέσω πλατφόρμας και διάθεση μέσω Αποθήκης ΥΠΠ) Αγορά εξοπλισμού (αίτημα μέσω fax και πιθανή διάθεση μέσω Αποθήκης ΥΠΠ)
32
Αναλώσιμα Υλικά και Μηχανήματα
Εξοπλισμός εργαστηρίων / Αναλώσιμα Υλικά Αναλώσιμα Υλικά και Μηχανήματα Παραλαβή αναλωσίμων υλικών ΠΡΟΣΟΧΗ (διαφορετική μορφή) ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ BC108
33
ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ BC108 C B E
34
ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ BC108 c b e Επιβεβαιώστε την ορθή συνδεσμολογία – τοποθέτηση στο pcb προτού το εφαρμόσουν οι μαθητές…
35
Ανασκόπηση αποτελεσμάτων των Παγκύπριων Εξετάσεων της Τεχνολογίας 2016
Ανασκόπηση αποτελεσμάτων των Παγκύπριων Εξετάσεων της Τεχνολογίας 2016 Υποψήφιοι 477 Μέσος όρος 11,26 Τυπική Απόκλιση 5,63
36
Αποτελέσματα (μέσος όρος) σε σύγκριση με προηγούμενα χρόνια
2012 2013 2014 2015 2016 M.O. 11,45 11,85 10,53 11,16 11,26 Υποψήφιοι 427 497 468 538 477
37
Αποτελέσματα (μέσος όρος) σε σύγκριση με άλλα μαθήματα
2012 2013 2014 2015 2016 Νέα Ελληνικά 8,88 9,52 9,48 7,97 9,56 Μαθηματικά 8,34 10,55 9,79 10,32 10,25 Μαθηματικά Κ.Κ. 11,54 9,9 10,88 10,53 11,71 Φυσική 11 10,74 10,33 10,78 Πληροφορική 13,89 13,38 13,03 13,21 13,47 Τεχνολογία 11,45 11,85 11,16 11,26
38
Ιστόγραμμα Βαθμολογιών υποψηφίων
39
Μέσος Όρος Βαθμολογίας ανά ερώτηση
40
Άσκηση 1 (Αντοχή Υλικών - Κατασκευές) Μ.Ο.: 3,05
Άσκηση 1 (Αντοχή Υλικών - Κατασκευές) Μ.Ο.: 3,05
41
Άσκηση 2 (Εργονομία) Μ.Ο.: 3,42
Άσκηση 2 (Εργονομία) Μ.Ο.: 3,42
42
Άσκηση 3 (Ηλεκτρικές Μηχανές) Μ.Ο.: 2,87
Άσκηση 3 (Ηλεκτρικές Μηχανές) Μ.Ο.: 2,87
43
Άσκηση 4 (Τελεστικός Ενισχυτής) Μ.Ο.: 2,43
Άσκηση 4 (Τελεστικός Ενισχυτής) Μ.Ο.: 2,43
44
Άσκηση 5 (Μνήμη και Μικροελεγκτές) Μ.Ο.: 2,91
Άσκηση 5 (Μνήμη και Μικροελεγκτές) Μ.Ο.: 2,91
45
Άσκηση 6 (Πνευματικά Συστήματα) Μ.Ο.: 3,28
Άσκηση 6 (Πνευματικά Συστήματα) Μ.Ο.: 3,28
46
Άσκηση 7 (Γραφική επικοινωνία) Μ.Ο.: 4,44
Άσκηση 7 (Γραφική επικοινωνία) Μ.Ο.: 4,44
47
Άσκηση 8 (Ηλεκτρικές Μηχανές) Μ.Ο.: 3,29
Άσκηση 8 (Ηλεκτρικές Μηχανές) Μ.Ο.: 3,29
48
Άσκηση 9 (Αντοχή Υλικών - Κατασκευές) Μ.Ο.: 3,26
Άσκηση 9 (Αντοχή Υλικών - Κατασκευές) Μ.Ο.: 3,26
49
Άσκηση 10 (Πνευματικά Συστήματα) Μ.Ο.: 3,42
Άσκηση 10 (Πνευματικά Συστήματα) Μ.Ο.: 3,42
50
Άσκηση 11 (Μνήμη και Μικροελεγκτές)
Μ.Ο.: 3,84
51
Άσκηση 12 (Αντοχή Υλικών - Κατασκευές) Μ.Ο.: 4,48
Άσκηση 12 (Αντοχή Υλικών - Κατασκευές) Μ.Ο.: 4,48
52
Άσκηση 13 (Τελεστικός Ενισχυτής) Μ.Ο.: 5,16
Άσκηση 13 (Τελεστικός Ενισχυτής) Μ.Ο.: 5,16
53
Άσκηση 14 (Πνευματικά Συστήματα) Μ.Ο.: 5,38
Άσκηση 14 (Πνευματικά Συστήματα) Μ.Ο.: 5,38
54
Άσκηση 15 (Μνήμη και Μικροελεγκτές)
Μ.Ο.:5,08
55
Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας Αναλυτικό Πρόγραμμα/ Πρόγραμμα Σπουδών
Σχεδιασμός και Τεχνολογία Πρόγραμμα Σπουδών …η εφαρμογή Επιμόρφωση ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΛΥΚΕΙΑ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.