Η διατηρησιμότητα των πελατών στο γυμναστήριο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
Advertisements

Τμηματοποίηση της Αγοράς
Ρ Α Δ Ι Ο Φ Ω Ν Ο.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΖΔΡΑΓΚΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ Τακτικός Ερευνητής ΕΘΙΑΓΕ
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΣΤ τάξης 3ου Δ.Σ. Νάξου,
 Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον αθλητισμό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλλα και στο τρόπο.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!!!
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ (253) Τσίτσκαρη Έ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
NATiVuS.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΣΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ Ν 504 Μαζική Άσκηση 24/02/2015.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
Διατροφική Αγωγή Σταμπουλής Θεόδωρος Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc. Υποψήφιος Διδάκτωρ Σ.Ε.Φ.Α.Α. Δ.Π.Θ. ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Σ.Ε.Φ.Α.Α-Δ.Π.Θ.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ΧΑΛΟΦΤΗ ΕΛΙΝΑ. Π ΛΑΝΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ 2 ΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ Μεσογειακή Διατροφή Διατροφή και παράδοση Άνθρωπος και το ταξίδι της.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Τμήμα Επιστήμης Διατροφής-Διατροφολογίας Πρακτική άσκηση στην Κοινότητα Δημοτικό Γυμναστήριο Πετρούπολης ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ Α.Μ.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
Διατροφική Αγωγή ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Σ.Ε.Φ.Α.Α-Δ.Π.Θ.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Πρακτική στην Κοινότητα
Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Χρήστος Μπ. Ραφαήλ Γ. Δημήτρης Κ. Ιάσων Κ.
Η προοπτική Να αποτελέσει ένα ευέλικτο, προσιτό και πολυδιάστατο χώρο οργάνωσης εκδηλώσεων ικανοποιώντας ανάγκες έκφρασης πολιτιστικού, αθλητικού και κοινωνικού.
Το μαρκετινγκ του alia palace
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΛΩΝ (MEMBER MANAGEMENT)
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ Γιώργος Κώστα Καθηγητής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η διατηρησιμότητα των πελατών στο γυμναστήριο. ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΣΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ Π. ΘΡΑΚΗΣ

ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ στο χώρο των γυμναστηρίων διατηρώντας τους πελάτες στα γυμναστήρια

Διαφήμιση Κοστολόγηση Τοποθεσία / ωράριο Δημιουργία προγραμμάτων Ομάδα Στόχος Έρευνα Αγοράς

ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ Α) ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΟΝΟΥ Β) ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ Γ) ΤΙΜΗ Δ) ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ

ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΟΝΟΥ ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 30’ ΑΣΚΗΣΗ ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ OVERTRAINING ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ «ΝΕΡΑ»

ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΙΜΗ ΠΑΚΕΤΑ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ ΠΡΩΙΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΠΑΚΕΤΑ

ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΠΡΩΙ - ΒΡΑΔΥ ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜOI ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΥΓΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΔΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΕΚΔΡΟΜΕΣ

ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ Εάν δεν ικανοποιήσετε τις ανάγκες των πελατών σας, ο ανταγωνιστή σας θα το κάνει.

ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ GERSON F. G. (2009) Marketing Health/ Fitness Services. Human Kinetics IDEA (2011) Marketing and Retention Tactics for Fitness Facilities.

ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ