Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ντία Γερμανού, Δασκάλα ΙΒ΄Δημοτικό Σχολείο Πάφου.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό Έτος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Δεν είναι μαγκιά. Δεν είναι αστείο. Σταματήστε το!
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Γονείς Εκπαιδευτικοί Μηχανισμοί ομάδας
ΒΙΡΜΑΝΙΑ: Ο Στρατοσ στην εξουσια Η δικτατορία της Βιρμανίας: Πώς και γιατί παραμένουν οι στρατιωτικοί στην εξουσία επί δεκαετίες;
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Πρόληψη & αντιμετώπιση Ερασμία Φείδη Ψυχοπαιδαγωγός – Αναπληρώτρια Επιστημονικά Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης «Σχεδία»
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Η αιγυπτιακή εξέγερση يناير25ثورة. Click to edit the outline text format  Second Outline Level Third Outline Level  Fourth Outline Level Fifth Outline.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Βία είναι κάθε συμπεριφορά ή συστηματική πολιτική συμπεριφοράς που χρησιμοποιείται για να εξαναγκάσει, να κυριαρχήσει ή να απομονώσει το θύμα.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
«Αραβική Άνοιξη».
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ερευνητική εργασία της Ά Λυκείου Υπεύθυνος καθηγητής: Σουσαμλής Παναγιώτης.
Η ΒΙΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Επιστημονικός Υπολογισμός Ι Τρίτο Εργαστήριο Αραιά Μητρεία 22 Δεκεμβρίου 2010.
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ - ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ π. Χ. Εργασία στην ιστορία Αθανασιάδη Δανάη Καραμανιώλα Συμεωνία.
ΗΝΙΟΧΟΣ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Καθ. Μαρία Λοϊζίδου website: &
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
Click to edit Master text styles Ευρετήρια & Πίνακες Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ Ευρετήρια & Πίνακες Υπεύθυνος Μαθήματος: Αλεξόπουλος Σεραφείμ Τμήμα: 4.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
Μεθοδολογία Έρευνας Δρ Ηλίας Αβραμίδης Tel:
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκφοβισμός στα σχολεία
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!!! ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΑΠΑΘΗΣ! ΟΧΙ ΒΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ!
Ερευνα για την σχολικη βια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Διαδικτυακός Εκφοβισμός (Cyberbullying)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh Outline Level  Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Δρ. ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΠΡΙΝΙΑ. Α.ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΝΟΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ: ΖΟΥΠΑΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΤΟΥΛΟΥΜΗ ΑΝΤΩΝΙΑ

Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh Outline Level  Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Βία- Αιτίες 1. Προβολή βίαιων προτύπων Το άτομο πιθανόν να υιοθετήσει αντίστοιχες συμπερφιφορές.

Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh Outline Level  Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Βία- Αιτίες 2. Κακές επιδράσεις από ομάδες συνομηλίκων Οι εφηβοι ακολουθουν τις παρέες τους σε βίαιες ενέργειες για:  Να μην υστερήσουν  Να μην αποκοπούν  Αποδοχή

Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh Outline Level  Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Βία- Αιτίες 3. Χαμηλή αυτοεκτίμηση  τα άτομα ασκούν βία για να δείξουν ότι κάτι αξίζουν μέσα από αυτές τις ενέργειες.

Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh Outline Level  Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Βία- Αιτίες 4. Έλλειψη παιδείας  Η καλλιέργεια του χαρακτήρα είναι αυτή που αποτελεί ανάσχεση σε τέτοια φαινόμενα και συμπεριφορές.

Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh Outline Level  Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Βία- Επιπτώσεις 1. Μείωση αυτοεκτίμησης του θύματος. 2. Η βία αναπαράγει βία  το θύμα αντιδρά με μεγαλύτερη βία

Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh Outline Level  Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Βία- Αντιμετώπιση 1. Εκπαίδευση Να κατανοήσουν τα άτομα ότι μέσω της βίας δεν λύνεται κανένα πρόβλημα

Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh Outline Level  Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Βία- Αντιμετώπιση Ξεκάθαρο πλαίσιο των επιπτώσεων Οι βίαιες συμπεριφορές πρέπει να αναφέρονται στις διωκτικές αρχές και να τιμωρούνται.

Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh Outline Level  Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level ΕΦΑΡΜΟΓΗ  Σε ομάδες 4-5 ατόμων να συζητήσετε και να περιγράψετε τον πίνακα, να αναφέρετε τα συναισθήματα που σας προκαλεί και να περιγράψετε το συσχετισμό του έργου με το περιεχόμενο της συγκεκριμένης διδακτικής ενότητας.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (1) Να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις με τη μέθοδο σωστό- λάθος, βάζοντας έναν κύκλο στο Σ ή στο Λ ανάλογα με την επιλογή σας 1. Η βία είναι πράξη η οποία έχει μόνο υλικές επιπτώσεις στο άτομο Σ Λ 2. Περιστατικά άσκησης βίας στα σχολεία παρατηρούνται μόνο από μαθητές προς άλλους μαθητές. Σ Λ 3. Η βία μπορεί να ασκηθεί ανάμεσα στους συζύγους και από τους συζύγους προς τα παιδιά. Σ Λ 4. Οι επιπτώσεις της αθλητικής βίας περιορίζονται εντός του χώρου του γηπέδου. Σ Λ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (2) Να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις: Α) Να αναφέρετε τρείς από τις βασικές αιτίες εκδήλωσης της βίας. Β) Να αναφέρετε τους δύο βασικούς τρόπους αντιμετώπισης της βίας.