ΣΧΟΙΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ή ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελαστικότητα 4η Διάλεξη.
Advertisements

4-3 ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ.
Ενεργεια.
ΣΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
‘’ Η ιστορία των μηχανών και η συμβολή τους στην ανάπτυξη των κοινοτήτων και στη βελτίωση του επιπέδου ζωής (ευρεσιτεχνίες, εφευρέσεις, ρύπανση) ΜΠΛΕ ΟΜΑΔΑ.
Αρχή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΜΠΟΤ.
Τεχνολογικές Ενότητες
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Όνομα: Λεκάκης Κωνσταντίνος καθ. Τεχνολογίας
Δίνει τον ορισμό του βιομηχανικού ρομπότ.
«Οικονομικές επιπτώσεις». Σήμερα οι επιχειρήσεις βασίζονται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές,στα τηλέφωνα υψηλής τεχνολογίας, στα τηλεομοιότυπα, στα τοπικά.
Δύναμη: αλληλεπίδραση μεταξύ δύο σωμάτων ή μεταξύ ενός σώματος και του περιβάλλοντός του (πεδίο δυνάμεων). Δυνάμεις επαφής Τριβή Τάσεις Βάρος Μέτρο και.
Τι καθορίζει την φυσική κατάσταση ενός σώματος
Η Σάμος διαθέτει πολλά αξιοθέατα για τον επισκέπτη της, αυτό οφείλεται τόσο στην μεγάλη ιστορία της όσο και  στης φυσικές ομορφιές της. ΣΑΜΟΣ.
ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΟΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
7.1 Η εξέλιξη και οι μαρτυρίες της
Κεφάλαιο 5 Εφαρμογές των Νόμων του Νεύτωνα: Τριβή, Κυκλική Κίνηση, Ελκτικές Δυνάμεις Chapter Opener. Caption: Newton’s laws are fundamental in physics.
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
Ενέργεια Μορφές Ενέργειας Έργο 2 ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας.
ΜΙΡΑΝΤΑ ΝΕΣΤΟΡΑ Α3 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ.
Η πόλη της Κερύνειας – εισαγωγικά Θέση Ονομασία Ιστορία
13. ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΕΠΑΓΩΓΗ
Άραγε το αυτοκίνητο είναι χρήσιμο…….. … ή επιβαρύνει μόνο το περιβάλλον και δεν το χρειαζόμαστε.
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός 1 Ασκήσεις Επανάληψης στη Μηχανική του Στερεού.
Μεταφορές και επικοινωνία
5.1 ΕΡΓΟ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Αντωνία Ξεπαπαδάκη Πάτρα,  Μηχανή: Κάθε διάταξη που μετατρέπει ενέργεια μιας μορφής σε ενέργεια μιας άλλης μορφής.  Απλή Μηχανή: Η περίπτωση που.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Περιοδική τάση των στοιχείων Σε μια περίοδο του Π.Π. Οι ιδιότητες των στοιχείων και των ενώσεων τους μεταβάλλονται προοδευτικά από την αρχή ως το τέλος.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ
Βασίλης Μπιζάτης Θέμα Project: ταξιδεύοντας με τον τροχό
αναφέρει την ανάγκη ύπαρξης των μετασχηματιστών.
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Διαδικασία Αστικοποίησης - Αίτια Ανάπτυξης των Πόλεων n Δύο βασικές κατηγορίες αιτίων: –Αίτια απομάκρυνσης από την ύπαιθρο –Αίτια προσέλκυσης στην πόλη.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
Ολοκληρώνονται 510 παρεμβάσεις συνολικού προϋπολογισμού 1,37 δισ. € σε όλη την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Πορθμός Ο Πορθμός είναι ναυτικός γεωγραφικός όρος, με τον οποίο χαρακτηρίζεται η φυσική στενή λωρίδα θάλασσας που χωρίζοντας δύο ακτές ενώνει δύο μεγαλύτερες.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ……..  Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας.
Ρυθμός και μετρική: ρυθμός, μετρικά σχήματα και σχήματα λόγου μετρική: τα δύο μετρικά συστήματα τύποι στίχου: ο έμμετρος στίχος, ο ελευθερωμένος στίχος,
“Worm Gear”, από MGA73bot2 διαθέσιμο ως κοινό κτήμα
ΕΝ ΕΡΓΟ Δηλαδή κάποιος έχει μέσα του την ικανότητα να παράγει έργο
Ενέργεια Μορφές Ενέργειας Έργο.
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Περιστροφική κίνηση Κυκλική κίνηση Ροπή αδράνειας Ροπή δύναμης
Φυσική Mάλγαρης Σωτήρης Η Βαρύτητα
Φυσική: Η Βαρύτητα Πατσαμάνη Αναστασία
Φυσική Γκόγκας Αθανάσιος Η Βαρύτητα
(ΔΑΣΚΑΛΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΧ.Τ.)
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : κ.Μαυροματάκη
2η Εργαστηριακή Άσκηση Θέμα: Βαρύτητα Μιχαηλίδου Κυριακή Α.Ε.Μ.:4060
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΛΑΒΑΣΙΔΟΥ ΑΘΗΝΑ
Φυσική Παυλάτος Γιώργος Η Βαρύτητα
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής
<<Η Βαρύτητα>>ΗΕργασία πληροφορικής
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ.
Μιχάλης Γκριτζάπης Γ1 Σελ.11 ασκ.2
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΥΝΘΕΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΕΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ: ΣΥΝΘΕΤΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ – ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΣΤΡΩΜΑ ΡΕΥΣΤΟΥ Οι θερμικές.
PROJECT 3 ΘΕΜΑ: ΔΥΝΑΜΗ- ΡΟΠΗ ΑΠΛΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ.
Δίνει τον ορισμό του βιομηχανικού ρομπότ.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Μεταφορές και Επικοινωνία
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΙΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ή ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ Γιουμεδάκης Νικόλαος Τμήμα Α1 σχ. έτος 2012-2013 ΣΧΟΙΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ή ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ Πρόκειται για σιδηροδρομικό όχημα που κρέμεται από εναέριο τεντωμένο χαλύβδινο συρματόσχοινο και σύρεται με άλλο συρματόσχοινο. ΙΣΤΟΡΙΑ Είναι γενικά παραδεκτό ότι ο άνθρωπος κατόρθωσε να

οικογένεια των τεχνολογικών επιτευγμάτων του 19ου και 20ου αιώνα. πραγματοποιήσει κατά το 19ο και 20ο αιώνα όλα όσα υπήρχαν στη φαντασία του. Έτσι λοιπόν θα μπορούσαμε να πούμε ότι το πρώτο είδος τελεφερίκ είναι αυτό που δημιουργήθηκε από ξυλοκόπους . Η συνεχής μελέτη του ανθρώπου οδήγησε στην τελειοποίηση του τελεφερίκ. Πολλοί βέβαια θα έλεγαν ότι η ανίκητη επιθυμία του ανθρώπου να φτάσει ψηλά αποτέλεσε και αυτή κινητήρια δύναμη για να το κατασκευάσει. Το τελεφερίκ λοιπόν είναι από τα μετέπειτα μεταφορικά μέσα που τελειοποιήθηκαν μετά το αυτοκίνητο και το τρένο που αναμφίβολα ανήκει στη οικογένεια των τεχνολογικών επιτευγμάτων του 19ου και 20ου αιώνα.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Μια τροχαλία διακρίνετε σε πάγια ή σταθερή και σε κινητική ή ελεύθερη. Η πάγια τροχαλία περιστρέφεται γύρω από έναν άξονα που είναι στερεωμένος σε ένα σημείο. Ο αυλακωτός τροχός μπορεί να περιστρέφεται χωρίς η τροχαλία να μπορεί να μετακινείται στο χώρο. Με την πάγια τροχαλία δε μειώνουμε τη δύναμη που χρειάζεται για να ανυψώσουμε ένα βάρος. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι αλλάζουμε τη διεύθυνση της δύναμης που απαιτείται αφού για να σηκώσουμε το βάρος τραβάμε το σχοινί προς τα κάτω. Όταν η ανύψωση του βάρους γίνεται πιο εύκολα επειδή είναι πιο εύκολο και πιο πρακτικό το τράβηγμα προς τα κάτω από το σήκωμα προς τα πάνω. Άρα με την πάγια τροχαλία πετυχαίνουμε την ευκολότερη ανύψωση βαρών μόνο με την αλλαγή της διεύθυνσης της ελκτικής δύναμης και όχι με την μείωση της απαιτούμενης δύναμης. Ενώ με συνδυασμό πάγιων και ελεύθερων τροχαλιών μπορούμε να μειώσουμε τη δύναμη ανύψωσης και να διευκολυνόμαστε κιόλας. ΤΟ ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ ΣΗΜΕΡΑ

Στη σημερινή κοινωνία το τελεφερίκ αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των αστικών συγκοινωνιών. Έτσι λοιπόν σήμερα έχουμε εγκατάσταση τελεφερίκ σε -χιονοδρομικά θέρετρα όπου αποτελούν πόλο έλξης -τουριστικές περιοχές φημισμένες για τα αξιοθέατα τους κ.α. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η τουριστική και οικονομική ανάπτυξη των περιοχών αυτών άρα και η άνοδος του βιοτικού επιπέδου των κατοίκων. Ακόμη τελεφερίκ συναντούμε στις μεγάλες αστικές πόλεις προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι καθημερινές ανάγκες των ανθρώπων για τη μετάβαση τους στην εργασία τους ή προκειμένου να πραγματοποιήσουν κάποια επίσκεψη σε αρχαιολογικούς τόπους και μνημεία. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας ενός αξιόλογου τόπου.