2013-2014 Α’ Τετράμηνο 2 ο Επάλ. 2013-2014 Α’ Τετράμηνο 2 ο Επάλ. Παραδοσιακά παιχνίδια Παραδοσιακά παιχνίδια Ονόματα Ομάδων: Ονόματα Ομάδων: Αντωνέλλη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Παιχνίδια που ταξιδεύουν στο χρόνο
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 1 ο.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε κάτι.
Το Μπριτζ είναι ένα παιχνίδι στατιστικής και η τεχνική της εμπάς ταιριάζει πολύ Οι πρωταθλητές προσπαθούν να ακολουθούν κάθε φορά το πλάνο με τις.
PROJECT ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Ζορμπαλά Βάγια
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα 2012 Κεφαλονίτικα παιχνίδια-Τα μήλα Έλλη Κουνάδη.
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
Παραδοσιακά παιχνίδια
Δημιουργικό Παιχνίδι Ερευνητική Εργασία της Α’ τάξης του
Δημιουργία παρουσίασης:
Άι- μπάι Πάολα Αλυσανδράτου.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΒΕΝΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 6
Εκπαίδευση και Διασκέδαση
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
Τα παιχνίδια στην αρχαία Ελλάδα και τα παραδοσιακά παιχνίδια
H ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΧΑΡΗΣ ΚΟΣΚΙΝΑΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ.
Πρόγραμμα Εκδήλωσης «Άνοιξη της Ευρώπης¨ Μέσα από το πρόγραμμα Άνοιξη της Ευρώπης γνωρίσαμε καλύτερα τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μας βοήθησε να.
Παραδοσιακά παιχνίδια
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Μάθημα ζωής από ένα παιδί.
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
Μαρία Φ, Ελισσώ Π, και Μαγδαλία Α.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το 90% της γνώσης μας προέρχεται από τους αρχαίους Έλληνες φιλόσοφους και επιστήμονες. Μόνο το υπόλοιπο 10% προέρχεται από τον υπόλοιπο.
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΛΚΟΥ… …ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Το πρόγραμμα «Ο Ιλυρρικός λαός από το χθες στο σήμερα» Μας έδωσε την ευκαιρία να…
ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΛΛΙΑ ΜΑΥΡΟΚΩΣΤΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΡΕΝΕΣΗ. ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ Το παιχνίδι και η κίνηση αποτελούν ζωτική ανάγκη για κάθε νεαρή ζωή μέσα στη φύση.
5 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΤΑΞΗ: Β2 ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΘΕΜΑ: Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας.
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
Πρώτη Εργασία: Βιβλία για το βιβλίο Θέλετε να εντάξετε ένα βιβλίο στη δανειστική βιβλιοθήκη. Συνοδεύετε το βιβλίο με μία δραστηριότητα για να πραγματοποιηθεί.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Παραδοσιακοί Χοροί. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Λ.ΑΙΔΗΨΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Παραδοσιακά παιχνίδια ονομάζονται τα παιχνίδια που έπαιζαν οι παλαιότεροι και μεταφέρονται από γενιά σε γενιά με προφορική περιγραφή ή επίδειξη των μεγαλύτερων.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Παραδοσιακά Παιχνίδια
OASIS PALACE.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Που και πως ψάχνουμε.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Αυτό το ποίημα γράφτηκε από μια έφηβη που πάσχει από καρκίνο.
Παιχνίδια από το παρελθόν
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Λεωνίδας Η. Ευαγγελία Κ. Σάκης Κ. Κατερίνα Η. ΣΤ1
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α’ Τετράμηνο 2 ο Επάλ Α’ Τετράμηνο 2 ο Επάλ. Παραδοσιακά παιχνίδια Παραδοσιακά παιχνίδια Ονόματα Ομάδων: Ονόματα Ομάδων: Αντωνέλλη Γ. Αντωνέλλη Γ. Βαζλά Δ. Βαζλά Δ. Γανώση Ε. Γανώση Ε. Γκριζιώτης Γ. Γκριζιώτης Γ. Ελευθερίου Λ. Ελευθερίου Λ. Ιρινέσκου Ι. Ιρινέσκου Ι. Καλα’ι’τζή Β. Καλα’ι’τζή Β. Κρούγιος Ν. Κρούγιος Ν. Λέτι Ν. Λέτι Ν. Λαπόυση Ρ. Λαπόυση Ρ. Παλάση Μ. Παλάση Μ. Πιτσιλαδή Δ. Πιτσιλαδή Δ. Ρωμυλιώτη Π. Ρωμυλιώτη Π. Σιμόνη Ρ. Σιμόνη Ρ. Τσιντρίδη Ε. Τσιντρίδη Ε. Χατζηνικολάου Ε. Χατζηνικολάου Ε.

Επιβλέποντες καθηγητές:Βελισσαρίου Ευστράτιος Επιβλέποντες καθηγητές:Βελισσαρίου Ευστράτιος Αφιερώσεις:Την εργασία αυτή την αφιερώνουμε στις οικογένειες μας, στους καθηγητές του 2ου Επάλ, στους συμμαθητές μας και σε όσους μας βοηθήσαν να βρούμε πληροφορίες για τα παραδοσιακά παιχνίδια. Αφιερώσεις:Την εργασία αυτή την αφιερώνουμε στις οικογένειες μας, στους καθηγητές του 2ου Επάλ, στους συμμαθητές μας και σε όσους μας βοηθήσαν να βρούμε πληροφορίες για τα παραδοσιακά παιχνίδια. Ευχαριστούμε τον Υποδιευθυντή του 2 ου Επάλ Κ.Αλτιπαρμάκη Ευστράτιο. Για το χρόνο που αφιέρωσε για να μας βοηθήσει να πετύχουμε το στόχο μας. Ευχαριστούμε τον Υποδιευθυντή του 2 ου Επάλ Κ.Αλτιπαρμάκη Ευστράτιο. Για το χρόνο που αφιέρωσε για να μας βοηθήσει να πετύχουμε το στόχο μας.

Πρόλογος Οι αρχαίοι μας έλεγαν >.Τι πιο φυσικό; Στη γλώσσα μας η λέξη παιδί και η λέξη παιχνίδι έχουν την ίδια ρίζα. Ο Πλάτωνας συνιστούσε να παίζουν τα παιδιά απερίσπαστα μέχρι και τα έξι τους χρόνια. Ο Αριστοτέλης εκθείαζε τη ροκάνα του Αρχύτα και ο Ηράκλειτος >,δηλαδή έπαιζε τα κότσια.******** Σε αντίθεση με τους μεγάλους αρχαίους Έλληνες φιλόσοφους, οι αρχάιοι Αιγύπτιοι ιερείς μας έψεγαν λέγοντας >, θεωρώντας το παιχνίδι σαν αποκλειστικό προνόμιο των παιδιών. Στα νεότερα χρόνια ο Μακρυγιάννης αναφέρει στα απομνημονεύματα του για τους αγωνιστές του Εικοσιένα ότι έπαιζαν, χόρευαν και τραγουδούσαν: >. >. Ο Ελύτης γράφει >. Ο λόγος λοιπόν για το παραδοσιακό παιχνίδι, που είναι μια βασική. του πολιτισμού μας, όπως βέβαια και κάθε άλλου λαού. Στις μέρες μας χάνεται σαν >, απλά επειδή δεν είχε διάφορο (κέρδος). Μήπως και εμείς οι νεοέλληνες καταντήσαμε μονοδιάστοι >, βλοσυρότεροι του ιερατείου; Στοιβαγμένοι στις αφιλόξενες μεγαλούπολεις, χωρίς ασφαλή τόπο και ελεύθερο χρόνο για παιχνίδι, αρκούμαστε στην αιχμαλωσία μιας παγκόσμιας ηλεκτρονικής αμπάριζας με σκλαβάκια εμάς και τα παιδιά μας; > για όλους! > για όλους!

Ο σκοπός της έρευνας ήταν να θυμηθούμε παιχνίδια που δεν τα ακούμε πλέον και δεν τα παίζουμε. Eίναι ένα ενδιαφέρον θέμα που όλοι θα το έβρισκαν συναρπαστικό και ευχάριστο. Επίσης θέλουμε να προσθέσουμε ότι από μικρή ηλικία έως και μεγάλη τα παιχνίδια εξακολουθούν στους ανθρώπους να δίνουν χαρά, γέλιο ακόμα και μάθηση. Επιπλέον τα παιχνίδια μας κινούν το ενδιαφέρον ώστε να ψάξουμε για τα παιχνίδια που χάνονται στο χρόνο. Ο σκοπός της έρευνας ήταν να θυμηθούμε παιχνίδια που δεν τα ακούμε πλέον και δεν τα παίζουμε. Eίναι ένα ενδιαφέρον θέμα που όλοι θα το έβρισκαν συναρπαστικό και ευχάριστο. Επίσης θέλουμε να προσθέσουμε ότι από μικρή ηλικία έως και μεγάλη τα παιχνίδια εξακολουθούν στους ανθρώπους να δίνουν χαρά, γέλιο ακόμα και μάθηση. Επιπλέον τα παιχνίδια μας κινούν το ενδιαφέρον ώστε να ψάξουμε για τα παιχνίδια που χάνονται στο χρόνο. Για να βρούμε αυτά τα παραδοσιακά παιχνίδια, ψάξαμε σε βιβλία, στο internet επίσης ρωτήσαμε συγγενείς για να μας πουν τα παιχνίδια που παίζανε στα πολύ παλιά χρόνια. Όλα αυτά’ η συνεργασία, η αναζήτηση είχαν πολύ ενδιαφέρον για μας.Κύριος στόχος της έρευνας είναι να μείνουν ζωντανά στη μνήμη των νέων τα παραδοσιακά παιχνίδια. Για αυτό το λόγο αναβιώσαμε μερικά από αυτά ! Για να βρούμε αυτά τα παραδοσιακά παιχνίδια, ψάξαμε σε βιβλία, στο internet επίσης ρωτήσαμε συγγενείς για να μας πουν τα παιχνίδια που παίζανε στα πολύ παλιά χρόνια. Όλα αυτά’ η συνεργασία, η αναζήτηση είχαν πολύ ενδιαφέρον για μας.Κύριος στόχος της έρευνας είναι να μείνουν ζωντανά στη μνήμη των νέων τα παραδοσιακά παιχνίδια. Για αυτό το λόγο αναβιώσαμε μερικά από αυτά !

1)Κόκαλο ξεκόκαλο 1)Κόκαλο ξεκόκαλο 2)Μουσικές καρέκλες 2)Μουσικές καρέκλες 3)Αγαλματάκια ακούνητα 3)Αγαλματάκια ακούνητα 4)Ψείρες 4)Ψείρες 5)Μπίλιες 5)Μπίλιες 6)Μήλα 6)Μήλα 7)Κρυφτό 7)Κρυφτό 8)Αμπάριζα 8)Αμπάριζα 9)Αυγοδρομίες 9)Αυγοδρομίες 10)Σχοινάκι 10)Σχοινάκι 1)Κλέφτες και αστυνόμοι 2)Σβούρα 3)Κυνηγητό 4)Μπιζ 5)Μαντίλι 6)Τυφλόμυγα 7)Μακρυά γαϊδούρα 8)Τράτα 9)Κουτσό 10)Το χρώμα της άνοιξης.

Επιλέξαμε μερικά από αυτά να τα ξαναζωντανέψουμε μπροστά σας: 1)Περιγραφή αυγομαχίας. 1)Περιγραφή αυγομαχίας. 1)Περιγραφή αυγομαχίας. 1)Περιγραφή αυγομαχίας. 2)Παιχνίδι αυγομαχίας. 2)Παιχνίδι αυγομαχίας. 2)Παιχνίδι αυγομαχίας. 2)Παιχνίδι αυγομαχίας. 3)Περιγραφή Αμπάριζας. +1 3)Περιγραφή Αμπάριζας. +1 3)Περιγραφή Αμπάριζας.+1 3)Περιγραφή Αμπάριζας.+1 4)Επιλογή παιχτών. 4)Επιλογή παιχτών. 4)Επιλογή παιχτών. 4)Επιλογή παιχτών. 5)Νίκη παιχνιδιού. 5)Νίκη παιχνιδιού. 5)Νίκη παιχνιδιού. 5)Νίκη παιχνιδιού. 6)Περιγραφή μήλων. 6)Περιγραφή μήλων. 6)Περιγραφή μήλων. 6)Περιγραφή μήλων. 7)Παιχνίδι μήλων. 7)Παιχνίδι μήλων. 7)Παιχνίδι μήλων. 7)Παιχνίδι μήλων.