Εαρινό εξάμηνο 2014 ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.
«Επικοινωνία και ανταλλαγή πληροφοριών εξαρτώμενη από την τοποθεσία, μέσω του Google Earth»
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
themediabusiness.blogspot.com Νέα επιχειρηματικά μοντέλα στο χώρο
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Μεθοδολογία αναζήτησης. Χαρακτηριστικά των ερευνητών του διαδικτύου.
Παρατηρητήριο Media Terra
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ηλεκτρονικά μαθητικά περιοδικά: Ευαναγνώσεις, το περιοδικό της Ευαγγελικής Σχολής Γεώργιος Β. Θώδης.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
(C) 2005 Ioannis Kouraklis Πώς θα καταφέρουμε να κάνουμε την εργασία; ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Ι.Ε.Κ. ΚΟΖΑΝΗΣ.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Μια διαπίστωση που αποδίδεται στον Seymour Papert Μας δίδεται η δυνατότητα, να επαναφέρουμε στην ζωή από τον 19ο αιώνα, έναν πιλότο, έναν χειρουργό και.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Τα blogs στην ζωή μας. Υπάρχουν πολλών ειδών ιστολόγια. Η πλειοψηφία τους είναι προσωπικά, όπου εκφράζονται καθαρά προσωπικές απόψεις και συνήθως ο συγγραφέας.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ & ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΕΙΔΗΣΗΣ Εγγύτητα Σπουδαιότητα Επικαιρότητα Ενδιαφέρον Ψυχαγωγία; 2.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Τίτλος προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας : Δημιουργία μαθητικής εφημερίδας 1 Μαθητική εφημερίδα ΓΕΛ Σιδηροκάστρου efimeridapallatideio.wordpress.com.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
ΦΩΤΟΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ.
Δούκα Ανθίππη Υπ. Δρ. Γλωσσολογίας Πανεπιστημίου Πατρών
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
Αφήγηση αφήγηση.
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.
Ενότητα 4: Treatment Νίκος Μύρτου Σχολή ΟΠΕ Τμήμα ΕΜΜΕ
Πως γεννήθηκε η ιδέα της πρώτης επαγγελματικής
Προστασία Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Σταμάτης Πουλακιδάκος
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενημέρωση – Twitter
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Η ενημέρωση στην blogόσφαιρα
Μαρία-Άννα Τανάγια.
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1
Μια από τις σοβαρότερες κριτικές που γίνονται είναι πως: Ο ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Συνεδρία 5 Μέρος 2ο Ιστολόγια (Blogs)
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
Biz Experts
Ιστολόγια (Blogs) και οι εκπαιδευτικές τους χρήσεις
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εαρινό εξάμηνο 2014 ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ

Citizen journalism Δημοσιογραφία των πολιτών

Η δημοσιογραφία που ασκείται από μη δημοσιογράφους, στην οποία ο πολίτης συμμετέχει στην σύνταξη του περιεχομένου, παρακινούμενος αφ'ενός από την ανάγκη ή/και την ικανότητα να καλύψει ότι δεν καλύπτεται από τα κυρίαρχα ΜΜΕ και να παρουσιάσει μία διαφορετική οπτική γωνία των πραγμάτων, αφ'ετέρου από την αίσθηση της ενδυνάμωσης του ρόλου που μπορούν να διαδραματίσουν οι καθημερινοί ανθρωποι, και της δυνατότητάς τους να εμπλακούν ενεργά και να κάνουν τη διαφορά. Χριστόφορος Κόρακας, "The importance of e- Democracy experiments"The importance of e- Democracy experiments Δημοσιογραφία των πολιτών

 11 επίπεδα δημοσιογραφίας των πολιτών Δημοσιογραφία των πολιτών

 1.Το πρώτο βήμα: άνοιγμα των παραδοσιακών μέσων σε δημόσια σχόλια.  2.Δεύτερο βήμα: ο πολίτης ρεπόρτερ (οι επισκέπτες προσκαλούνται να δημοσιεύσουν τις εμπειρίες τους ή εικόνες ή videos).  3.Ρεπορτάζ ανοικτής πηγής (ζητώντας από τους αναγνώστες με γνώση ή εμπλοκή σε ένα θέμα, να κάνουν πραγματικό ρεπορτάζ, το οποίο στη συνέχεια ενσωματώνεται στο τελικό κείμενο). Δημοσιογραφία των πολιτών

 4.Δημιουργία blog, μέσω υπηρεσίας φιλοξενίας blog ή κάτω από το όνομα της ειδησεογραφικής ιστοσελίδας.  5.Newsroom citizen 'transparency' blogs:Ο ειδησεογραφικός οργανισμός επιτρέπει την παρουσία και την συμμετοχή του κοινού στις συναντήσεις των υπεύθυνων για την ύλη, ώστε οι πολίτες να συμβάλλουν στον καθορισμό των τελικών αποφάσεων (!).  6.Η ιστοσελίδα του μεμονωμένου πολίτη-δημοσιογράφου, κυρίως με τοπικού χαρακτήρα ειδήσεις, αλλά με την επιμέλεια του αρχισυντάκτη ή υπεύθυνου ύλης (editor) της ιστοσελίδας για τα άρθρα των συμμετεχόντων. Δημοσιογραφία των πολιτών

 7.Η ιστοσελίδα του μεμονωμένου πολίτη-δημοσιογράφου, αλλά χωρίς λογοκρισία και επιλογή κειμένων: καθε αρθρογράφος μπορεί να δεί το κείμενό του χωρίς περικοπές και διορθώσεις.  8.Έντυπη μορφή που διανέμεται δωρεάν μία φορά την εβδομάδα, ως ένθετο σε εφημερίδα, ή από πόρτα σε πόρτα ή από συγκεκριμένα σημεία διανομής.  9.Η υβριδική μορφή: επαγγελματική + δημοσιογραφία των πολιτών (συνδυασμός κειμένων από τα δύο είδη στο ίδιο μέσο) (όπως το OhmyNews)OhmyNews  10.Ολοκληρωμένη συνδυασμένη δημοσιογραφία κάτω από την ίδια στέγη.  11.Δημοσιογραφία τύπου wiki (π.χ. Wikinews): όταν οι αναγνώστες είναι και υπεύθυνοι για το περιεχόμενο. Δημοσιογραφία των πολιτών

 Drudge Report Drudge Report  OhmyNews OhmyNews  "κάθε πολίτης είναι ένας ρεπόρτερ“  OhmyTV 2.0 OhmyTV 2.0 Δημοσιογραφία των πολιτών

 Center for Citizen Media Center for Citizen Media Δημοσιογραφία των πολιτών

 Aρχές της δημοσιογραφίας των πολιτών Aρχές της δημοσιογραφίας των πολιτών Δημοσιογραφία των πολιτών

 Ακρίβεια: σημαίνει να διορθώνεις ότι κάνεις λάθος και ότι κάνεις να το κάνεις σωστά, να ανατρέχεις στις αυθεντικές πηγές, να κατηγοριοποιείς και να οργανώνεις το υλικό, να ελέγχεις όλες τις πλευρές του κάθε θέματος και να αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου για τα λάθη σου. Τελικά ακρίβεια=αξιοπιστία. Δημοσιογραφία των πολιτών

 Εντιμότητα:ανεξάρτητα αν παρουσιάζεις μία ιστορία ισορροπημένα ή αν επιχειρηματολογείς τοποθετούμενος στη μία πλευρά, οι αναγνώστες σου θα αισθανθούν εξαπατημένοι αν παραποιείς τα γεγονότα ή αν παρουσιάζεις χωρίς ειλικρίνεια την αντίθετη άποψη. Δημοσιογραφία των πολιτών

 Διαφάνεια:αποκάλυψε τα κίνητρά σου, το ιστορικό σου, τα οικονομικά σου συμφέροντα (!) γράφοντας για ένα θέμα. Δημοσιογραφία των πολιτών

 Ανεξαρτησία:αξιότιμη δημοσιογραφία σημαίνει να ακολουθείς την ιστορία προς την κατεύθυνση που σε οδηγεί. Δημοσιογραφία των πολιτών

 Ο δημοσιογράφος και blogger JD Lasica προσθέτει και το σεβασμό στην ιδιωτικότητα των πολιτώνJD Lasicaσεβασμό στην ιδιωτικότητα των πολιτών Δημοσιογραφία των πολιτών

 Διαφήμιση  Bayosphere Bayosphere  Χρηματοδότηση  Backfence Backfence  Σκοπιμότητες  YourHub YourHub Δημοσιογραφία των πολιτών

 ΜΜΕ και δημοσιογραφία των πολιτών  Bloggers know best Δημοσιογραφία των πολιτών

 The Euro RSCG/Columbia  51% των δημοσιογράφων διαβάζουν blogs ανελλιπώς  28% βασίζεται σε αυτά για το καθημερινό ρεπορτάζ τους. Δημοσιογραφία των πολιτών

 The Euro RSCG/Columbia  αναζήτηση θεματολογίας (53%)  την έρευνα και την αναζήτηση παραπομπών (43%)  την αναζήτηση πηγών ειδήσεων (36%)  την αποκάλυψη σημαντικών ειδήσεων και σκανδάλων (33%) Δημοσιογραφία των πολιτών

Aντεπίθεση ή Ενσωμάτωση Δημοσιογραφία των πολιτών

 Συμμετοχή μέσω κεφαλαίων,  εξαγορά ή  συγχώνευση μικρών ειδησεογραφικών ιστοσελίδων από επιχειρηματικά κεφάλαια Δημοσιογραφία των πολιτών

 Αντικειμενικότητα Δημοσιογραφία των πολιτών

 Αντικειμενικότητα Δημοσιογραφία των πολιτών

 Δίκτυα Ανεξάρτητης Ενημέρωσης (όπως τα Indymedia)  BBCWATCH reports BBCWATCH reports  Bildblog Bildblog  Fair Fair Δημοσιογραφία των πολιτών

 Προτεραιότητες Δημοσιογραφία των πολιτών

 Project for Excellence in Journalism Project for Excellence in Journalism Δημοσιογραφία των πολιτών

 Ιστοσελίδες εναλλακτικής ενημέρωσης  μόνο το 5% των θεμάτων τους ασχολούνταν με τις 10 σημαντικότερες ειδήσεις των παραδοσιακών μέσων. μόνο το 5% των θεμάτων τους  Το 40% των πληροφοριών αφορούσαν την τεχνολογία και την επιστήμη. Δημοσιογραφία των πολιτών

 Gizmodo Gizmodo  Slashdot Slashdot  Metafilter Metafilter  Kuro5hin Kuro5hin Δημοσιογραφία των πολιτών

 Πετυχημένα παραδείγματα Δημοσιογραφίας Πολιτών Δημοσιογραφία των πολιτών

 “Kibera Νews Network” Δημοσιογραφία των πολιτών

 “Huffington Post” Δημοσιογραφία των πολιτών

 Η δημοσιογραφία πολιτών στο Υoutube Δημοσιογραφία των πολιτών

 YouTube News : ερασιτεχνικό «ειδησεογραφικό κανάλι» με ήχο και εικόνα από όλα τα έκτακτα γεγονότα που εκτυλίσσονται ανά την Υφήλιο. Δημοσιογραφία των πολιτών

Εαρινό εξάμηνο 2014 ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ