ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Tι βλέπετε σε αυτή τη φωτογραφία;
Advertisements

Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
 Χρήσεις του νερού στην βιομηχανία: Παγκοσμίως καταναλώνεται το 20% του γλυκού νερού σε ένα χρόνο.  Από το 1970 έχει αναπτυχθεί σημαντικά διαχείριση.
Τρόποι εξοικονόμησης νερού
Ακολουθούμε απλές συμβουλές
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
PROJECT 3: ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
ΔΗΜΟΣΙO ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΟΡΕΙΝΗΣ
Ο φίλος μας το περιβάλλον
ΒΙΟΝΤΙΖΕΛ 2ης Γενιάς: «Το τηγανόλαδο που έγινε χρυσάφι»
«Τρόποι εξοικονόμησης
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ …
ΝΕΡΟ … ΕΙΣΑΙ ΘΗΣΑΥΡΟΣ.
Oπλανήτης γη κινδυνεύει
Τρέχει, τρέχει , τρέχει … το νερό.
Καθαρισμός παραλίας – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS. Ο κάμπος.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
Σώζω το νερό από την μόλυνση
Θέλεις να μάθεις τι είναι η ανακύκλωση; ΜΠΑΡΤΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
ΝΕΡΟ.
5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
‘’ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ’’
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Τεχνολογία –Υδρευση-Αρδευση Αειφορία
Η εξοικονόμηση του νερού
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
1ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων
ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΝΕΡΟ…
ΕΚΠΟΜΠΗ CO 2 ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ε΄ τάξη Εκπ/ός : Κανάτας Ευάγγελος Comenius Project “Creating Sustainable Schools”
Η υδατική κατάσταση της Κύπρου. Ανομβρία Ανομβρία!  Ένα φυσικό φαινόμενο που ταλαιπωρεί συχνά τον τόπο μας.  Φέτος, δυστυχώς, είναι και πάλι η χρονιά.
Φυσική <<Ο κύκλος του νερού>>
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
ΤΟ ΝΕΡΟ ….ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ H2O.
ΤΡΟΠΟΙ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
Με λένε Dolphin και μαζί θα μάθουμε για το νερό στη φύση !!!
Ο Κύκλος του Νερού Κωτσοπούλου Ελένη ο κύκλος του νερού.
Υ305 Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
Δεν επιτρέπεται να ρίχνουμε σκουπίδια στις ακτές
` 1ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής Εκπαιδευτικοί Μητσινιώτου Κατερίνα Χρύσανθου.
ΦΕ13: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ Δομές και υποδομές Ομάδα:1
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μορφές του νερού στη Γη.
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Βαγγέλης Ρούλιας
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Ο κύκλος του νερού. ήλιος σύννεφα θάλασσα νερό άνεμος.
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ 2014-2015 ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ 2014-2015

ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ Γνωριμία με το νερό, τις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά του Κατανόηση του κύκλου του νερού και του συστήματος ύδρευσης και άρδευσης Επαφή με τη δύναμη του νερού Ευαισθητοποίηση πάνω στα θέματα λειψυδρίας Διαμόρφωση περιβαλλοντικά υπεύθυνων και ενεργών πολιτών

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Tα παιδιά μέσα από διάφορες δραστηριότητες θα γνωρίσουν: Το νερό στη γη Τις ιδιότητές του Τον κύκλο του νερού Τη χρησιμότητά του Να παίξουν μαζί του και να χαρούν τη φύση

Να ανακαλύψουν τα προβλήματα που έχουν σχέση με το νερό Να προβληματιστούν και να αναλάβουν δράση Να γνωρίσουν τη λίμνη της περιοχής τους Να εξοικειωθούν με την αναζήτηση πληροφοριών ,την καταγραφή και την οργάνωσή τους

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ Ενεργητική Βιωματική Ομαδοσυνεργατική με τεχνικές Εργασία σε ομάδες Παιχνίδια ρόλων Ασκήσεις προσομοίωσης Καλλιτεχνική δημιουργία Επισκέψεις

ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗ ΓΗ ΣΤΟΧΟΙ Να διευρύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με την ύπαρξη του νερού πάνω στη γη Να εντοπίσουν την παρουσία του νερού στην υδρόγειο σφαίρα και στο χάρτη

Το νερό υπάρχει στη γη : Στο βουνό Στη θάλασσα Στους καταρράκτες

Στις λίμνες Στα ποτάμια Υπόγεια ( κάτω από τη γη) Στα χιόνια Στα σύννεφα

ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΟΧΟΙ Να διευρύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με τη χρησιμότητα του νερού για τον άνθρωπο Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα οικονομίας του νερού και προστασίας του από τη μόλυνση

Το νερό το χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να : χαλαρώσουν σε μια ακρογιαλιά ,να διασκεδάσουν σε μια νεροτσουλήθρα, να πλύνουν τα δόντια τους, να ποτίσουν τα λουλούδια

Να κάνουν μπάνιο για να είναι καθαροί, να κολυμπάνε στη θάλασσα για να γυμνάζονται, να σβήνουν φωτιές οι πυροσβέστες με τις μάνικες, να ξεδιψάνε

Να διασκεδάζουν κάνοντας τζετ σκι και σερφινγκ, να μαγειρεύουν , να μετακινούνται να πλένουν τα αυτοκίνητα τους

ΕΛΛΕΙΨΗ ΞΗΡΑΣΙΑ ΣΤΟΧΟΙ Να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με την έλλειψη νερού στον πλανήτη μας

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΚΑΝΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ Κλείνουμε τη βρύση όταν σαπουνίζουμε τα χέρια μας Κάνουμε ντους και δεν γεμίζουμε μπανιέρα Όταν στάζει το καζανάκι το λέμε στους γονείς Τα πλυντήρια πρέπει να είναι γεμάτα για να λειτουργήσουν

Ποτίζουμε τα λουλούδια νωρίς το πρωί ή το βράδυ Ποτίζουμε με το ποτιστήρι και όχι με το λάστιχο Δεν τραβάμε το καζανάκι δίχως λόγο Κλείνουμε τη βρύση όταν βουρτσίζουμε τα δόντια μας

ΜΟΛΥΝΣΗ ΝΕΡΟΥ

ΣΤΟΧΟΙ Να αποκτήσουν θετικές στάσεις για το περιβάλλον ΚΑΘΑΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΟΧΟΙ Να αποκτήσουν θετικές στάσεις για το περιβάλλον

ΔΙΑΤΗΡΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΘΑΡΟ Δεν πετάω σκουπίδια σε θάλασσες και ακτές Δεν πετάω σκουπίδια στο δρόμο Βάζω τα σκουπίδια μου σε σακούλα και τα πετάω στον κάδο Μαζεύω τα σκουπίδια και δεν πετάω άλλα

ΔΙΑΤΗΡΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΘΑΡΟ

ΣΤΟΧΟΙ Να μάθουν αθλήματα τα σχετικά με το νερό ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟΧΟΙ Να μάθουν αθλήματα τα σχετικά με το νερό

ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ

ΨΑΧΝΩ , ΒΡΙΣΚΩ, ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΗ ΛΕΞΗ ΝΕΡΟ ΨΑΧΝΩ , ΒΡΙΣΚΩ, ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΗ ΛΕΞΗ ΝΕΡΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Βιολάκη Χρυσή Αργυράκη Κωνσταντίνα Καρακάση Κυριακή