Project 2013 Α΄ Ομάδα : Η πειθώ στον διαφημιστικό λόγο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Η ΠΕΙΘΩ ΕΙΔΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ.
Η Θεματική Ταξινόμηση και η Συμβολή της στην Αναζήτηση Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Δεδομένων.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Έρη Τσούνη Μ Ο Ρ Φ Ε Σ Π Ε Ι Θ Ο Υ Σ Εκτός από τους τρόπους άσκησης πειθούς δεχόμαστε στην καθημερινότητά.
O έλεγχος της διαφήμισης
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου
«Δείπνο για τέσσερις» Κατσαρίδου Σοφία Ευθιμιάδου Αλεξάνδρα
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
Έντυπη ειδησεογραφία.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Ομάδα 1 η Καραμέρος Γιατσάι Αναστοπούλου Ν. Διαμαντόπουλος Ομάδα 2 η Κανελλοπούλου Άλλκα Εσκέιφ Μαρία Διαμαντόπουλος Γ. Ομάδα 3 η Αναστόπουλος Θεοφιλοπούλου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ VODAFONE
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΒΛΕΠΩ 19 ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Συμμετέχουν οι μαθητές: Εμμανουήλ Γρηγοριάδης Ελευθερία ΔρεστηλιάρηΓρηγόρης ΔρίλλιαςΠαναγιώτης ΚεραμιδάςΓιώργος Νασόπουλος.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΥΠΕΡΡΕΑΛΙΣΜΟΣ/ ΣΟΥΡΡΕΑΛΙΣΜΟΣ
κειμενικά είδη αφήγηση περιγραφή οδηγίες επιχειρηματολογία
2o ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.
Β’τετράμηνο, Γ’ Λυκείου, Έκφραση – Έκθεση ΕΠΑΛ Ζακύνθου.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Γ ΡΑΜΜΑ ΑΠ ' ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Ε ΥΡΩΠΑΙΟΥΣ. ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ: τη χρήση της γλώσσας, την οργάνωση της επιχειρηματολογίας, τα χαρακτηριστικά του κειμενικού.
ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΝΟΤΗΤΑ 6 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Διάλεξη 10 η (2015 – 16) Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας.
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
 Η γλώσσα του κειμένου είναι ποιητική, με αποτέλεσμα τη συναισθηματική φόρτιση του αναγνώστη. Π.χ. «Κρατώ αυτά τα τσαλακωμένα από τους κρυψώνες χαρτιά.
ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΤΡΑΓΟΎΔΙ Το ελληνικό δημοτικό τραγούδι ως λογοτεχνικό είδος αντλεί το υλικό του από την προφορική λογοτεχνική παράδοση, δηλαδή αυτήν που αναπτύσσεται.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 7η ( ) Αναπτύσσοντας το κατάλληλο μείγμα και σχέδιο μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Γραμματισμός και σχεδιασμός γλωσσικού μαθήματος: 1. Βασικές έννοιες
Ο σκοπός της και οι επιπτώσεις της στην καθημερινή μας ζωή
ΕΙΔΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ της Αναστασίας Κάλφα, Mst Φιλόλογος
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΩΝ ΒΡΑΣΝΩΝ
Τι είναι η Επιχειρηματικότητα;
ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ ΔΕΚΤΗ.
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
Επίκληση στο «ήθος» του πομπού
Σημειολογία και σχεδιασμός
Τα όρια της υπακΟΉς (Ε.Παπανούτσος)
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Σοφία Γκόγκου, Ειρήνη Ζήση, Ηλίας Κυριακούλιας, Γιώργος Λαζαρίδης
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ  επίκληση στη λογική εεπίκληση στο συναίσθημα (του δέκτη) εεπίκληση στο "ήθος" (του πομπού)
ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ  επίκληση στη λογική εεπίκληση στο συναίσθημα (του δέκτη) εεπίκληση στο "ήθος" (του πομπού)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project 2013 Α΄ Ομάδα : Η πειθώ στον διαφημιστικό λόγο Μιχαλακίδου Μαρίνα Μπαλταγιάν Αγκόπ Φέτσιος Δημήτρης Καλλιτσουνάκη Χαρίκλεια Κατσαμακίδου Έλενα Μανδήλας Μιλτιάδης Μέκος θωμάς

Η ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ Η ΠΕΙΘΩ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ Ερευνητική εργασία: Λόγος – Αντίλογος

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΕΙΘΩ Οι διάφορες διαφημιστικές εταιρείες κάνουν χρήση: Οι διάφορες διαφημιστικές εταιρείες κάνουν χρήση: Συνειρμικών ιδεών (επίκληση στο συναίσθημα) Των ιδιοτήτων και προτερημάτων των προϊόντων τους (επίκληση στη λογική) Γνωστών προσώπων για την προώθηση των προϊόντων (επίκληση στη αυθεντία)

Εξυπνοι οδηγοΥν μΟνο Renault Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΕΙΘΩ Ζωντανών εικόνων και ήχου, ώστε να γίνει πιο πειστική η διαφήμιση (πολυτροπικότητα) Των μέσων επίδειξης των προτερημάτων των προϊόντων τους (επίκληση στη λογική) Του λανθάνοντα αξιολογικού χαρακτηρισμού (επίκληση στο ήθος π.χ. Οι έξυπνοι οδηγούν Renault) Εξυπνοι οδηγοΥν μΟνο Renault

Η ΔΙΑΦΗΜΗΣΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Η διαφημιστική γλώσσα χαρακτηρίζεται από: Η διαφημιστική γλώσσα χαρακτηρίζεται από: Την επανάληψη, την αντίθεση, την ομοιοκαταληξία και τις παρηχήσεις για την άμεση εντύπωση του μηνύματος στον δέκτη. Πολλά σχήματα λόγου φορτίζοντας συναισθηματικά και στοχεύοντας στο υποσυνείδητο του δέκτη.

Η ΔΙΑΦΗΜΗΣΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Τη χρήση οριστικής ενεστώτα (βεβαιότητα και αποφασιστικότητα) και προστακτικής (έντονη παρότρυνση) Οικείο, άμεσο, λιτό και καθημερινό ύφος με στοιχεία προφορικότητας Λεκτικό πληθωρισμό (εντυπωσιασμός) Νεολογισμούς (δημιουργία νέων λέξεων και παραλλαγή ήδη υπαρχόντων)