ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Music: Nightengale Serenade
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΑΓΑΠΗ.
Το γέλιο στην ζωή μας !!! Γέλιο και χιούμορ !!!.
Η Φ ι λ ί α.
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
Το αγαπημένο μου μάθημα
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
Τα συναισθήματα :.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ο ΕΠΑΛ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Τα 5 στάδια του πένθους Το 1969 η ψυχίατρος Kübler-Ross εισήγαγε για πρώτη φορά «τα 5 στάδια του πένθους». Τα στάδια αυτά αποτελούν τις υγιείς ψυχικές.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
H ευτυχία των παιδιών, οδηγός για την επιτυχία Ελιζάνα Πολλάτου, αναπ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΘΕΜΑ : «ΜΑΓΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ»
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & ΑΝΑΠΗΡΙΑ.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Music: Nightengale Serenade
6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας Project με τα τμήματα Α2 & Α Υπεύθυνη καθηγήτρια: Λιάτζουρα Κ. ΠΕ 07.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μανάλη Αθανασία ΠΕ 05

Θεματική ενότητα: ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ- ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ 2014-2015 Θεματική ενότητα: ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ- ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΒΙΩΜ.ΔΡΑΣΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΜΑΣ ΟΜΑΛΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΜΕ «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ» ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ

ΠΡΟΒΟΛΗ ΒΙΝΤΕΟ: «ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΦΥΛΕΤΙΚΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΗ» «ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ» ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ: ΠΡΟΒΟΛΗ ΒΙΝΤΕΟ: «ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΦΥΛΕΤΙΚΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΗ» «ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ»

ΕΝΟΤΗΤΑ-ΦΙΛΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΤΙΧΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΑ

ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΦΙΛΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΗΡΕΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ! ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ!

ΑΓΧΟΣ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ! ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ;;;

ΑΓΧΟΣ Λέξη γνωστή σε όλους, μικρούς, μεγάλους!! Πότε και σε ποιες περιπτώσεις εμφανίζεται το άγχος; Το άγχος εμφανίζεται σε διάφορες περιπτώσεις. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: στα κοινωνικά θέματα σε περίοδο εξετάσεων φόβος αργοπορίας στα αθλητικά θέματα π.χ πριν από έναν αγώνα όταν ξεκινάμε κάτι καινούριο άγχος εγκυμοσύνης όταν περιμένουμε αποτελέσματα οικονομικός παράγοντας οι ανθρώπινες σχέσεις φροντίδα για την οικογένεια πίεση έλλειψη ποιοτικού χρόνου δουλειά παντού και πάντα εμμονή με την τελειότητα έλλειψη ενδιαφέροντος όταν δεν λες ποτέ όχι μια δουλεία που δεν σου αρέσει πίεση των διακοπών οικογενειακός παράγοντας πίεση από συμμαθητές

φροντίδα για την οικογένεια πίεση έλλειψη ποιοτικού χρόνου δουλειά παντού και πάντα εμμονή με την τελειότητα έλλειψη ενδιαφέροντος όταν δεν λες ποτέ όχι μια δουλεία που δεν σου αρέσει πίεση των διακοπών οικογενειακός παράγοντας οικονομικός παράγοντας πίεση από συμμαθητές

Συγνώμη Γράμματα συγνώμης

Χαρά Η χαρά είναι ένα συναίσθημα που νιώθει κανείς όταν του συμβαίνει κάτι ευχάριστο στη ζωή του. Η χαρά μας προκαλεί ένα συνεχόμενο χαμόγελο, ζωγραφισμένο στα χείλη και αισθανόμαστε μια ζωντάνια να ρέει στις φλέβες μας. Επίσης νιώθουμε ικανοί να κατακτήσουμε τα πάντα και να πετύχουμε τους στόχους μας.

Θυμός Ο θυμός είναι ένα έντονο συναίσθημα πάθους, προκαλούμενο συνήθως από κάποια ταραχή, προσβολή ή άρνηση. Ως αποτέλεσμα μπορεί να είναι η αντεκδίκηση (που μπορεί να καταλήξει σε κάτι μοιραίο) ή η σιωπή. Γενικά οι συνέπειες που μπορεί να υπάρχουν είναι ψυχικές (όπως οι ενοχές) ή σωματικές (όπως ένα καρδιακό επεισόδιο). Ο καθένας μπορεί να θυμώσει - αυτό είναι εύκολο. Αλλά το να θυμώσει κανείς με το σωστό άτομο, στο σωστό βαθμό και στη σωστή στιγμή, για τη σωστή αιτία και με το σωστό τρόπο - αυτό δεν είναι εύκολο.

Λύπη Η λύπη είναι ψυχικό συναίσθημα με έκδηλα τα χαρακτηριστικά της στενοχώριας, του πόνου ή της οδύνης. Προέρχεται από την αναντιστοιχία που παρατηρείται μεταξύ πραγματικότητας και επιδιώξεων του ατόμου. Το άτομο λυπάται, επειδή αισθάνεται ότι η φορά των πραγμάτων δε δικαιώνει τις υλικές, πνευματικές ή ψυχικές προσδοκίες του. Δεν είναι ενιαία ως συναίσθημα και έχει κάποιες διαβαθμίσεις. Μπορεί να πάρει το χαρακτήρα παροδικής δυσαρέσκειας, μονιμότερης θλίψης ή και επίμονης μελαγχολίας.

ΤΑΞΗ:Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μανάλη Αθανασία ΠΕ 05

Θεματική ενότητα:ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΕΣΩ ΤΕΧΝΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ 2014-2015 Θεματική ενότητα:ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΕΣΩ ΤΕΧΝΗΣ ΤΑΞΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΣΤΟΧΟΙ ΒΙΩΜ.ΔΡΑΣΗΣ ΠΟΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ; ΠΟΙΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ; ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ; ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΜΕ;

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ-ΤΕΧΝΗ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ ΜΙΣΟΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΖΗΛΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΘΥΜΟΣ ΛΥΠΗ ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΜΟΝΑΞΙΑ ΧΑΡΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΔΥΣΤΥΧΙΑ

ΜΟΡΦΕΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ; ΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ! ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ,ΠΑΙΞΑΜΕ ΣΚΕΤΣΑΚΙΑ,ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΑΜΕ,ΧΟΡΕΨΑΜΕ,ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΑΜΕ!

ΘΕΑΤΡΟ-ΛΥΤΡΩΣΗ   Παατηρείστ

ΧΟΡΟΣ-ΧΟΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΛΑΙΚΑ ΕΝΤΕΝΧΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ: ΜΟΝΑΞΙΑ,ΑΓΑΠΗ, ΔΥΣΤΥΧΙΑ,ΟΡΓΗ,ΠΟΝΟ,ΕΥΤΥΧΙΑ

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Παρατηρείστε Τι νιώθει το πρόσωπο που βλέπετε; Χαρά; Λύπη; Φόβο; Που το καταλαβαίνετε; Από που φαίνεται; Τι μπορεί να σκέφτεται; Τι μπορεί να λέει; Τι μπορεί να του συνέβη;

ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ