Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

The Smart House Project
ΡΟΤΑΡΥ ΡΟΤΑΡΙΑΝΟ ΙΔΡΥΜΑ & ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ
Εφαρμογές (G2C) Οργανισμού Εργατικής Εστίας Δημοσθένης Ε. Μεσσήνης.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Παρουσίαση του Hot Potatoes •Το Hot Potatoes μας επιτρέπει να δημιουργούμε ασκήσεις που μπορούν να δουλευθούν από οποιοδήποτε υπολογιστή που είναι συνδεδεμένος.
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Εγκατάσταση & Διαχείριση
CMS (Content Management System)
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Hot Potatoes. Είναι java scripts που δημιουργούνται με έναν ιδιαίτερα φιλικό τρόπο. Το Hot Potatoes (καυτές πατάτες) είναι πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού.
Hot Potatoes Παρουσίαση.
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Ανάπτυξη εφαρμογής διαδικτύου με σύγχρονες ανάγκες υπηρεσιών διαδικτύου για τους φοιτητές ERASMUS Πτυχιακή Εργασία Σπουδάστρια Γεωργιάδου Πολυξένη Επιβλέπων.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΥΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΔΥΚΤΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ Ανέστης Κυβράνογλου(1281) Επιβλέπων : Κ. Πεταλίδης Νικόλαος.
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Μαθηματική διδακτική ιστοσελίδα Πτυχιακή εργασία των φοιτητών : Κουφάκη Ιωάννα Μπαταρλής Δημήτρης Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Βασίλειος Σάλτας Μάιος 2015.
Web 2.0 (περιεχόμενο παραγόμενο από τον χρήστη) Forums (ομάδες συζήτησης) Web Blogs η Blogs (ιστολόγια) You Tube, Vimeo (Video Sharing) Social Networking.
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
Σχεδιασμός και διαχείριση ιστοσελίδας ανοιχτών μαθημάτων: opencourses.aua.gr Φοιτητής: Kωνσταντάς Πέτρος Α.Μ.: Δ15263 ΕΠΙΒΛΕΠΟΝ ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ: Θεόδωρος Τσιλιγκιρίδης.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 3211 ΙΑΚΩΒΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ 3182.
ΖΑΚΑΛΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2481 ΣΟΥΛΟΥΓΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2132 Επιβλέπων Καθηγητής: κ. ΟΥΤΣΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016 ΣΕΡΡΕΣ.
Λογισμικό Γονικού Ελέγχου
Κεφάλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Συμβουλές για ασφάλεια στο FACEBOOK
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Εργασία στο μάθημα «Προγραμματισμός ΙΙ»
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Πρότυπος Σχολικός Ιστότοπος Πτυχιακή Εργασία Ευσταθιάδης Πασχάλης
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Hot Potatoes.
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Μαρία-Άννα Τανάγια.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Social Media Apostolos Sinioris.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Εισαγωγή στην υλοποίηση δικτυακού τόπου
Εφαρμογές ιστού και δημιουργία ιστοσελίδων
Λογισμικό Γονικού Ελέγχου
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών ασκήσεων πολλαπλής επιλογής

Σκοπός Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη και η παρουσίαση των πιο δημοφιλών διαδικτυακών πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης. Η ανάπτυξη μιας εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης όμοιας με το facebook με δυνατότητες εγγραφής χρήστη, δημιουργίας χρονολογίου, ανταλλαγής μηνυμάτων με τους χρήστες, ανεβάσματος εικόνων, βίντεο, link και προβολή αυτών στο προσωπικό χρονολόγιο καθώς και στον κοινόχρηστο τοίχο, αποδοχή- απόρριψη αιτήματος φιλίας. Επίσης στα ζητούμενα είναι και η ανάπτυξη μικροεφαρμογής για την δημιουργία από τον χρήστη, ασκήσεων πολλαπλής επιλογής και διαφόρων άλλων, ποικίλου περιεχομένου με έλεγχο των απαντήσεων και ένδειξη σωστού-λάθους καθώς και τελικής απόδοσης. Η δημιουργία και η ενσωμάτωση σε κατηγορίες ικανού πλήθους τέτοιων ασκήσεων για μαθήματα του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας.

Κοινωνικά δίκτυα Social media συνηθίζεται να ονομάζονται μόνο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social networks), όπως το facebook και το Linkedin, τα συγκεκριμένα δεν είναι παρά μόνο δύο από αυτά. Στα social media περιλαμβάνονται και πολλά άλλα όπως τα blogs και media sharing sites

Δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα Facebook MySpace Youtube Blogger Flickr Twitter LinkedIn

Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου cms To Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου είναι λογισμικό το οποίο επιτρέπει στον οποιονδήποτε, ακόμα και αν δεν έχει ιδιαίτερες γνώσεις προγραμματισμού και γλώσσας HTML, να δημιουργήσει και να διαχειριστεί με τρόπο εύκολο και γρήγορο την ιστοσελίδα του.

BP Registration:login, new member Envolve Chat: chat rooms Simple Image Upload: Post Images Like Posts and Comments BuddyPress: Posts,Activity, members WORDPRESS JOOMLADRUPAL HotPotatoes Ασκήσεις Html JQUIZ( σύντομη απάντηση) JCROSS( σταυρόλεξο ) JMIX( μπερδεμένη πρόταση ) JCLOZE( συμπλήρωση κενών ) JMATCH( αντιστοίχιση )

Βασικά αρχεία του WordPress Από όλα τα παραπάνω αρχεία που βλέπουμε τα σημαντικότερα είναι: το wp-config.php, το οποίο είναι απαραίτητο γιατί περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία σύνδεσης της βάσης δεδομένων μας. Αυτό το αρχείο μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για να ρυθμίσουμε λειτουργίες της βάσης δεδομένων, να βελτιώσουμε την απόδοση του WordPress, καθώς επίσης να αυξήσουμε τα επίπεδα ασφάλειας. το index.php, το οποίο είναι βασικό αρχείο σε κάθε template στην κατασκευή wordpress theme.

Δημιουργία πινάκων μέσω WordPress

Περιήγηση στην σελίδα μας Πίνακας έλεγχου

Κεντρική σελίδα

Προφίλ χρηστών

Συμπεράσματα Έπειτα από έρευνα και δοκιμή άλλων συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου, όπως το joomla και το drupal καταλήξαμε στην χρησιμοποίηση του wordpress, για την υλοποίηση της εφαρμογής μας, διότι με τα δύο προηγούμενα υπήρξαν προβλήματα συμβατότητας. Ξεκινώντας τη διαδικασία μελέτης της πτυχιακής μας εργασίας είχαμε ήδη ένα βασικό επίπεδο γνώσεων όσον αφορά το wordpress Cms. Στην πορεία, διερευνώντας όλο και περισσότερο τις δυνατότητες χρήσης και κυρίως επέκτασης, τις οποίες έχει, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το wordpress είναι ένα καταπληκτικό δωρεάν εργαλείο διαχείρισης περιεχομένου ιστοσελίδων. Είναι σχετικά εύκολο για κάποιον αρχάριο να εισέλθει στον κόσμο και στο περιβάλλον του wordpress, καθώς υπάρχει πληθώρα πληροφοριών, διαθέσιμες στο διαδίκτυο, όπως επίσης και σχετικά βίντεο με οδηγίες εγκατάστασης και χρήσης. Μια χρονοβόρα διαδικασία, ήταν η εύρεση των κατάλληλων plugins και η υποστήριξη αυτών, ώστε να επιτευχθεί το κατάλληλο αποτέλεσμα, παρ’ όλα αυτά με τη χρήση του wordpress καταφέραμε να το πετύχουμε.