Project 3 – Ακραία Καιρικά Φαινόμενα ● Θέμα :Υπερκύτταρες καταιγίδες-Σίφωνες ● Ομάδα 1: ● Λαζινός Ηλίας ● Μπουτσιουρής Παναγιώτης ● Συρόπουλος Νικόλαος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μια φυσιολογική μέρα πάνω από την Μάγχη. Και την Ιταλία.
Advertisements

Μια φυσιολογική μέρα πάνω από την Μάγχη. Και την Ιταλία.
ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑ ΑΕΡΙΕΣ ΜΑΖΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΩΠΑ
ΟΜΙΛΗΤΗΣ Λέκκας Εμμανουήλ Επάγγελμα : Αξιωματικός Πολεμικής Αεροπορίας
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Project α’ τετραμήνου Γελ.Θρακομακεδόνων.
ΠαναγιωτηΣ Χαραλαμπουσ
Κωνσταντίνος Βασιλόπουλος & Δημήτρης Μιχαλακόπουλος
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ.
Αναπληρωτής Καθηγητής, Τομέας Μετεωρολογίας-Κλιματολογίας, Α.Π.Θ.
AΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ
Τιτάνας: Η παγωμένη Γη.
Μετεωρολογια – Κλιματολογία
Η ατμόσφαιρα.
καυσαέρια: υγεία & περιβάλλον
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
γ) Αναφέρει εφαρμογές των σύγχρονων κινητήρων.
Βροχή ΤΟ ΝΕΡΟ σταγόνα Βροχή χαλάζι χιόνι.
Project 3 – Ακραία Καιρικά Φαινόμενα
Ο κύκλος του νερού (εργασία για το μάθημα της χημείας)
ΑΚΡΑΙΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ,ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
02. ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ – ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Η Αξία του Δάσους Τι είναι το δάσος διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα) διαφόρων ζώων Είναι σύνολο: διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα)
ΜΙΚΡΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΗΛΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Πέτρος Καϊναδάς Διημερίδα Αστρονομίας 4-5 Απριλίου 2009.
Θανάσης Αλμπάνης & Γιάννης Ρίζος. Ερευνητική εργασία με θέμα τον πλανήτη Δία O Δίας είναι ο μεγαλύτερος πλανήτης του Ηλιακού Συστήματος. Είναι ο πέμπτος.
Τροπικοί κυκλώνες. Χαρακτηριστικά Πολύ μεγαλύτερη ένταση και μικρότερη έκταση από εξωτροπικούς κυκλώνες. Πολύ μεγαλύτερη ένταση και μικρότερη έκταση από.
ΑΡΤΕΜΙΣ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ Α1α
MΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΕΣ MΕΤΡΗΣΕΙΣ. 1. Τι μετράμε-παρατηρούμε-εκτιμούμε 2. Γιατί μετράμε-παρατηρούμε-εκτιμούμε 3.Που μετράμε-παρατηρούμε-εκτιμούμε 4.Πότε μετράμε-παρατηρούμε-εκτιμούμε.
Εργασία στο μάθημα της Α.Α Ομάδα : Καψάλη Φωτεινή Μπαζούκη Βικτώρια Νούνη Ελισάβετ Γιανακάκης Χρήστος Ρουκάς Δημήτρης.
Ομάδα 4 η : Σιαφάκας Σπύρος Νικολάου Ευαγγελία Νικολακάκου Σοφία Σκαρλάτος Μενέλαος.
Ατμοσφαιρικές διαταράξεις
Ιωάννης Καραγιάννης 4216 Διεξοδική διερεύνηση του Κύκλου του Νερού, παρουσίαση των δομικών του στοιχείων και η επίδραση του στην ανθρώπινη καθημερινότητα.
Η ΓΗ ΚΑΙ Ο ΕΡΜΗΣ ΣΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ
Φυσική <<Ο κύκλος του νερού>>
Ο κύκλος του νερού ΡΟΣΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ-ΟΛΓΑ ο κύκλος του νερού.
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ(4215)
«Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»
ΧΑΛΑΖΙ Όλοι έχουμε δει αυτό το περίεργο φαινόμενο: το χαλάζι. Ακόμα και καλοκαιριάτικα! Είναι δυνατόν;! Ας δούμε, λοιπόν, τι είναι και πως δημιουργείται.
AΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ
Φυσική: Η Βαρύτητα Πατσαμάνη Αναστασία
Ο κυκλος του νερου Φωτεινη ΖΕΡΒΑ Α.Μ:4210 Ο Κύκλος του νερού.
γ) Αναφέρει εφαρμογές των σύγχρονων κινητήρων.
ΥΔΡΟΣΥΜΠΥΚΝΩΣΕΙΣ – ΝΕΦΗ - ΝΕΦΩΣΗ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Υπεύθυνος καθηγητής – Κ . Βαλανίδης
ΠΤΔΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΣΑΙΤΗ Α.Ε.Μ.: 3874
ΝΙΖΟΡΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
ΦΥΣΙΚΗ ΝΤΑΛΑΜΑΓΚΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Γεωγραφία Γ’ τάξης Θεοδώρα Ζάκου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Η παρουσίαση του κύκλου του νερού
ΚΛΙΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΥΝΟΥ
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Ονόματα μαθητών: Τζινευράκη Ειρήνη Τσάχαλη Ειρήνη
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ ΟΡΙΣΜΟΣ: Με τον όρο όξινη βροχή ονομάζουμε όλες τις ατμοσφαιρικές κατακρημνίσεις (δηλ. η βροχή, το χιόνι, το χαλάζι) οι οποίες έχουν pH (ενεργό.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Γεωργία Ταμβάκη
ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΣ.
Ο κύκλος του νερού ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ο κυκλος του νερου.
ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΝΕΡΟΥ
H AΡΚΤΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ
Μια φυσιολογική μέρα πάνω από την Μάγχη
Εργασία Γ΄ τριμήνου Γεωγραφίας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
Ο κύκλος του νερού Φυσική
PROJECT 4: ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος:2012 – 13
Αέριες μάζες – Μέτωπα – Βαρομετρικά συστήματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project 3 – Ακραία Καιρικά Φαινόμενα ● Θέμα :Υπερκύτταρες καταιγίδες-Σίφωνες ● Ομάδα 1: ● Λαζινός Ηλίας ● Μπουτσιουρής Παναγιώτης ● Συρόπουλος Νικόλαος

ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΙ- ΥΠΕΡΚΥΤΤΑΡΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ

Ορισμοί ● Υπερκύτταρες καταιγίδες: Υ ● Υπερκύτταρες καταιγίδες: Υπερκαταιγίδες εννοούμε τις τεράστιες περιστρεφόμενες καταιγίδες που έχουν ζωή αρκετών ωρών και προκαλούν μεγάλης έντασης βροχόπτωσης,μεγάλου μεγέθους χαλάζι όπου συνδέονται και με ανεμοστρόβιλους. ● Ανεμοστρόβιλος: Είναι ένας μικρής έκτασης μετεωρολογικό φαινόμενο στο οποίο ο αέρας περίστρέφεται με πολύ μεγάλη ταχύτητα γύρω από μια περιοχή με πολύ μικρή ατμοσφαιρική πίεση.

Είδη πολυκύτταρων καταιγίδων πού σχηματίζονται οι ανεμοστρόβιλοι ● Οι πολυκύτταρες καταιγίδες που σχηματίζονται οι ανεμοστρόβιλοι χωρίζονται σε 3 Κατηγορίες: ● Α)ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΥΠΕΡΚΥΤΤΑΡΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ● Β)ΥΨΗΛΟΥ ΥΕΤΟΥ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ● Γ)ΧΑΜΗΛΟΥ ΥΕΤΟΥΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ

Α)ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΥΠΕΡΚΥΤΤΑΡΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ● Οι κλασσικές υπερκύτταρες καταιγίδες είναι καλά οργανωμένες καταιγίδες που παράγουν έντονη βροχόπτωση,μεγάλου μεγέθους χαλάζι,επιφανειακούς ανέμους και ανεμοστρόβιλους.

Χαρακτηριστικό Παράδειγμα Κλασικής Υπερκαταιγίδας ● Εικόνα

Β)ΥΨΗΛΟΥ ΥΕΤΟΥ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ● Αυτού του τύπου οι καταιγίδες είναι και οι πιο επικύνδυνες οι οποίες παράγουν έντονη βροχοπτώσης και χαλάζι στο κέντρο της καταιγίδας.Τέτοιες καταιγίδες προκαλούν ακραία καθοδικά ρεύματα και πλυμμήρες,ενώ η αναγνώριση των ανεμοστρόβιλων είναι δύσκολη αφού εκδηλώνονται συνηθέστερα στην περιοχή της έντονης βροχόπτωσης

Χαρακτηριστικό παράδειγμα Υψηλού υετού υπερκαταιγίδας

ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΥΠΕΡΚΥΤΤΑΡΩΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΩΝ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΩΝ ● Η δομή μια υπερκύτταρης καταιγίδας για δημιουργία ανεμοστρόβιλων αποτελείται από μία στήλη περιστρεφόμενου αέρα στη νότια πλευρά της καταιγίδας όπου ονομάζεται μεσοκυκλώνας(mesocyclone).Το περιστρεφόμενο ανοδικό ρεύμα που συνδέεται είναι τόσο ισχυρό που η κατακρίμνηση υετού μέσα είναι αδύνατη.Αυτή η δομή δημιουργεί μια περιοχή όπου δεν σημειώνεται βροχή,ακριβώς κάτω από το ανοδικό ρεύμα.Οι ισχυροί άνεμοι που πνέουν ψηλά διασκορπίζουν συνήθως την βροχή.

● Το χαλάζι που τυχόν αιωρείται μέσα στο νεφός κατακρημνίζεται στο Β του ανοδικού ρεύματος,ενώ η εντονότερη βροχή σημειώνεται ακριβώς στην περιοχή οπου πέφτει το χαλάζι.Η ασθενέστερη βροχή σημειώνεται στο ΒΑ τεταρτημόριο της καταιγίδας.Στην περίπτωση που σχετικά ξηρός αέρας εισέλθει στο ανοδικό ρεύμα σχηματίζεται ένα περιστρεφόμενο νέφος που φαίνεται να κατεβαίνει από την βάση της καταιγίδας.Το νέφος αυτό ονομάζεται wall cloud.

Εικόνα δομής της υπερκύτταρης καταιγίδας

Περίληψης της δομής της υπερκαταιγίδας για ανεμοστρόβιλο ● Αποτελείται από 3 κύρια στοιχεία: ● 1) Εμφάνιση μεσοκυκλώνα μέσα στο σύννεφο ● 2)Εισροή ξηρού αέρα κάτω από το ανοδικό ρεύμα ● 3)Σχηματισμός wall cloud στην βάση της καταιγίδας

Χαρακτηρικά Παραδείγματα Ανεμοστρόβιλων

Επιπτώσεις των ανεμοστρόβιλων σε κατοικημένες περιοχές Δυστυχώς όταν ένας ανεμοστρόβιλος περάσει από μία κατοικοημένη περιοχή έχει τις επιτπτώσεις στις εικόνες

Μετρα Αντιμετώπισης