Μαυρίδης Κωνσταντίνος Ιγνατιάδου Τατιανή Κοτσιάμπαση Κατερίνα Βουβούση Μαρία Γκάπη Ελένη Πρότζεκτ 1 Γενικό Λύκειο Νάουσα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Lambda-Sat Διαστημικές αποστολές 12 Γυμνάσιο Αχαρνών Γραπτή εργασία:
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Διδάσκοντας Φυσική Γυμνασίου με κινούμενα σχέδια
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ - Η Πρωτοβάθμια Επιτροπή έχει 28 σχολεία (14 Δημοτικά & 14 νηπιαγωγεία) - Η Δευτεροβάθμια έχει 14 σχολεία (5.
Μια αφορμή για προβληματισμό
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Πτυχίο Δημοσιογραφίας Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Έχετε παιδί από Ε΄ Δημοτικού μέχρι Γ΄ Λυκείου; Τότε σίγουρα σας ενδιαφέρουμε!!! Αφιερώστε, λοιπόν, λίγο από το χρόνο σας…
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΣΥΝΟΛΑ.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4186/2013. Το νέο Γενικό Λύκειο σχηματικά Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥΒ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής
Γυμνάσιο Μουζακίου Γ΄ τάξη Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας Σχολικό Έτος
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Δυναμικό του σχολείου μαθητές, Τμήματα Α=7,Β=6,Γ=5 33 Καθηγητές Κενά: 14 ώρες Γερμανικών 18 ώρες Καλλιτεχνικών 10 ώρες Φιλολογικών 15 ώρες.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Εκπαιδευτικό Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Yopp, H., & Yopp, R.(2000). Sharing informational text with young children The reading teacher,53(5), «Μοιράζοντας τα πληροφοριακά κείμενα στα.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Απολογισμός σχολικού έτους & Προγραμματισμός σχολικού έτους
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
EIKONIKO ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
1η Ομάδα: Σκούρτης Θανάσης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
έκθεση – έκφραση α΄ λυκείου
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Τεχνολογία και Επιστήμη
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαυρίδης Κωνσταντίνος Ιγνατιάδου Τατιανή Κοτσιάμπαση Κατερίνα Βουβούση Μαρία Γκάπη Ελένη Πρότζεκτ 1 Γενικό Λύκειο Νάουσα

 Εκπαιδευτικό Λογισμικό για Ά Θέματα  Εκπαιδευτικό Λογισμικό για Γυμνάσιο  Εκπαιδευτικό Λογισμικό για ΓΕΛ  Εκπαιδευτικό Λογισμικό για επαγγελματίες Λυκείου  Ένα συγκεκριμένο παράδειγμα για « Το πείραμα του Negroponte »  Συμπεράσματα  Βιβλιογραφία

 English Discoveries – Θεωρητικές Επιστήμες  Αγγλικά Δ΄ και Ε΄ Δημοτικού - Θεωρητικές Επιστήμες  Γεωγραφία Έ και ΣΤ΄ - Θεωρητικές Επιστήμες  Natural Are - Καλλιτεχνικά Μαθήματα  Γλώσσα Α΄ και Β΄ Δημοτικού - Θεωρητικές Επιστήμες

 Tabletop και Tabletop Jr - Διαθεματικά  Αγγλικά για Αρχάριους Α΄,Β΄,Γ΄ Γυμνασίου – Θεωρητικές Επιστήμες  Αγγλικά για Προχωρημένους Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου - Θεωρητικές Επιστήμες  Από το Παρόν στο Παρελθόν : Θέματα Βυζαντινής Ιστορίας - Θεωρητικές Επιστήμες  Θρησκευτικά για την Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου - Θεωρητικές Επιστήμες

 Αστέρες και Πλανήτες -Θετικές Επιστήμες  Γεωμετρικοί Μετασχηματισμοί - Θετικές Επιστήμες  Sim Calc - Θετικές Επιστήμες  Αρχαία Αττική Πεζογραφία – Θεωρητικές Επιστήμες

 Tina Pro - Θετικές Επιστήμες  Βοτανικός Κήπος -Θετικές Επιστήμες  Marketing Plan - Θετικές Επιστήμες  Auto CAD - Θετικές Επιστήμες  Autohall – Θετικές Επιστήμες

Τη χώρα με το μεγαλύτερο αναλφαβητισμό έψαξε να βρει ο Έλληνας καθηγητής του ΜΙΤ, Νίκολας Νεγροπόντε, στην προσπάθειά του να ενδυναμώσει τα φτωχότερα παιδιά του κόσμου μέσα από την εκπαίδευση. Για το σκοπό αυτό, έχει ιδρύσει την OLPC ( One Laptop Per Child, ή αλλιώς «Ένα λάπτοπ για κάθε παιδί») με στόχο να παρέχει σε κάθε παιδί ένα στιβαρό, χαμηλού κόστους, χαμηλής ισχύος, συνδεδεμένο λάπτοπ. Στόχος του ήταν το χωριό Αντίς Αμπέμπα στην Αιθιοπία, ένα απομακρυσμένο χωριό, που δεν έχει ούτε ρεύμα και τα παιδιά ελλείψει σχολείου δεν γνωρίζουν καν την έννοια του γραπτού λόγου ή των γραμμάτων.

Αναλφάβητα 5χρονά χακάρουν το android

 Αφού τους έριξαν δέκα πακέτα χωρίς καμιά οδηγία και καμιά βοήθεια ώστε να κατανοήσουν τι είναι αυτά και σε τι χρησιμεύουν, στην αρχή πίστευαν ότι τα παιδιά θα έπαιζαν με τα κουτιά μόνο. Όμως η περιέργεια τα ώθησε να τα ανοίξουν και μέσα σε 4 λεπτά, ένας πιτσιρικάς είχε βρει το κουμπί on/off και έθεσε ένα σε λειτουργία χωρίς να έχει ξαναδεί ποτέ του τέτοιο κουμπί. Αμέσως το έδειξε και στους άλλους. Σε δύο εβδομάδες τα παιδία που δεν είχαν ξαναδεί γραπτή λέξη στη ζωή τους, αναγνώριζαν την αγγλική αλφάβητο και μάλιστα τη δίδαξαν και σε κάποιους μεγάλους. Επίσης σε 5 μέρες κατάφεραν να χακάρουν προγράμματα.

Αφού ο Νίκολας Νεγρεπόντε και η OLPC φιλοδοξούν να εφοδιάσουν με ένα ηλιακό laptop κάθε παιδί του αναπτυσσόμενου κόσμου δίνοντάς του πρόσβαση στη μάθηση τους με τους ηλιακούς φορτιστές. Που κάθε παιδί αντιλήφτηκε το τρόπο φορτίσεις με τους ηλιακούς φορτιστές. Οι φορητοί αυτοί υπολογιστές κοστίζουν περίπου 100 ευρώ ο καθένας και περιέχουν όλες τις βασικές λειτουργίες ενός σύγχρονου υπολογιστή, καθώς και τη δυνατότητα σύνδεσης στο ίντερνετ. Το πρόγραμμα μετά από πολλά έτη δουλειάς και προώθησης, με τη βοήθεια επενδυτών, δωρητών αλλά και πολλών εθελοντών έχει πραγματοποιηθεί και αποφέρει καρπούς, σε αρκετές χώρες και πόλεις, όπως η Μαδαγασκάρη, η Αρμενία, η Ινδία, η Αργεντινή, η Κολομβία η Ουρουγουάη, η Παραγουάη, η Νικαράγουα, η Ρουάντα, η Αιθιοπία, η Γάζα κι η Ραμάλα, το Αφγανιστάν, το Νεπάλ, το Περού, η Κένυα και άλλες.