Μεθοδολογικές Επιλογές & Καλές Πρακτικές στα πολιτιστικά προγράμματα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Advertisements

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Εισαγωγή στη θεωρία και στην πράξη των πολιτιστικών προγραμμάτων
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Γνώση και κατανόηση της Παιδαγωγικής. Επεξεργασία της Εκπαιδευτικής Στρατηγικής. Επιλογή Εκπαιδευτικών μέσων και εργαλείων. Ψαθάκη.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Το ελληνικό παραδοσιακό παραμύθι, ως γνωστικό εργαλείο σε ένα πολιτιστικό πρόγραμμα για τα παραδοσιακά επαγγέλματα Δρ. Ανδρεάννα Κουφού Υπεύθυνη Τμήματος.
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Project.
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μεθοδολογικές Επιλογές & Καλές Πρακτικές στα πολιτιστικά προγράμματα Δρ. Ανδρεάννα Κουφού Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Αχαΐας

Ποιος είναι ο σκοπός της εκπαίδευσης; Μάθηση του πώς ο μαθητής μαθαίνει να μαθαίνει να ενεργεί να συμβιώνει να υπάρχει Learning the treasure within, 1996, UNESCO

Τι συνθέτει ένα πολιτιστικό πρόγραμμα Έμπνευση Επιστημονικότητα Συστηματικός & ευέλικτος σχεδιασμός Αλληλεπίδραση με τους μαθητές Διαθεματικότητα, Βιωματική μάθηση Συνεργασίες με πολιτιστικούς φορείς, γονείς, τοπική κοινωνία Εξωστρέφεια (συναξιολόγηση, αλληλοπαρουσιάσεις, ανταλλαγή καλών πρακτικών)

Ενδεικτική πορεία ενός πολιτιστικού προγράμματος Τοποθέτηση στο χρόνο και στο χώρο του θέματος Διερεύνηση του πριν και του μετά Ανακάλυψη και διερεύνηση των διαστάσεων του θέματος Διασύνδεσή του με τα βιώματα των μαθητών Εισαγωγή διαπολιτισμικών στοιχείων Ανάπτυξη συνεργασιών Υλοποίηση επισκέψεων Τελική Σύνθεση παραγόμενου έργου Εσωτερική Αξιολόγηση

Το παιχνίδι ως διαχρονική τα παιχνίδια στην αρχαιότητα Ιστορική γραμμή Το παιχνίδι ως διαχρονική ανάγκη τα παιχνίδια στην ελληνική παράδοση Κατασκευή παιχνιδιών& Ομαδικό παιχνίδι το ψηφιακό & εξ΄ αποστάσεως παιχνίδι Φύλο και παιχνίδι ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Ο παππούς και η γιαγιά παίζουν μαζί μας το παιχνίδι σε άλλες χώρες Επίσκεψη σ το Παιδικό Μουσείο Μουσειοσκευή, Κυκλαδικής Τέχνης «Παίζοντας στην αρχαία Ελλάδα» Σύνθεση σε ένα καλλιτεχνικό έργο: Έκθεση-λεύκωμα-δρώμενα-θεατρικά Εσωτερική Αξιολόγηση

Μεθοδολογικές επιλογές Μέθοδοι οργάνωσης της εκπαιδευτικής πράξης Μέθοδοι καταγραφής των νοητικών αναπαραστάσεων Μέθοδοι δόμησης των ομάδων και άσκησης στη συνεργασία Μέθοδοι εσωτερικής αξιολόγησης Μέθοδοι αυτοεπιμόρφωσης-επαγγελματικής ανάπτυξης

Μέθοδοι οργάνωσης της εκπαιδευτικής πράξης- Μέθοδος project_1 «Ομαδική διδασκαλία, στην οποία συμμετέχουν αποφασιστικά όλοι και η ίδια η διδασκαλία διαμορφώνεται και διεξάγεται από όλους όσους συμμετέχουν» (Frey, 1998).

Μέθοδοι οργάνωσης της εκπαιδευτικής πράξης- Μέθοδος project_2 προβληματισμός επιλογή του θέματος ευαισθητοποίηση διερεύνηση σχεδιασμός διδακτικών δραστηριοτήτων συλλογή πληροφοριών διαλείμματα ενημέρωσης και ανατροφοδότησης σύνθεση και επεξεργασία εσωτερική αξιολόγηση: αυτοαξιολόγηση και ετεροαξιολόγηση

Μέθοδοι οργάνωσης της εκπαιδευτικής πράξης- Μέθοδος project_3 Έρευνα πεδίου Έρευνα επισκόπησης Πειράματα Εικαστικές αναπαραστάσεις Παιχνίδια ρόλων Θεατρικά δρώμενα

Έρευνα Πεδίου Οποιαδήποτε εκτός της αίθουσας επίσκεψη απαιτεί προετοιμασία πριν ανάθεση συγκεκριμένου έργου στις ομάδες σύνθεση μετά

Έρευνα Επισκόπησης Ανάπτυξη ερωτηματολογίων Συνεντεύξεις

Καταγραφή νοητικών αναπαραστάσεων-1 Για τον καθορισμό υποθεμάτων Για εύστοχη στοχοθεσία Για δόμηση λειτουργικών ομάδων Για εργαλείο αξιολόγησης της οικοδόμησης της γνώσης

Καταγραφή νοητικών αναπαραστάσεων-2 Καταιγισμός ιδεών Εννοιολογικοί χάρτες

Παράδειγμα καταιγισμού ιδεών-1 Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τη λέξη μουσείο; Πιθανές απαντήσεις: αρχαία αντικείμενα επίσκεψη ξεναγός Φύλακας Ακρόπολη Παραδοσιακά αντικείμενα

Παράδειγμα καταιγισμού ιδεών-2 Αποδελτίωση Υποθέματα: Είδη μουσείων Λειτουργοί των μουσείων Επίσκεψη σε ένα μουσείο Τα σημαντικότερα μουσεία της Ελλάδας

Παράδειγμα καταιγισμού ιδεών-3 Η μη καταγραφή κάποιων λέξεων/ εννοιών που σχετίζονται με το θέμα θα πρέπει να καθορίσει τη στοχοθεσία μας. Π.χ. δεν καταγράφονται οι λέξεις «φύλαξη, συντήρηση, εκπαίδευση, ψυχαγωγία» Αυτό μαρτυρά έλλειψη οικοδόμησης για το ρόλο του μουσείου Θα πρέπει να θέσω σχετικό στόχο και να υλοποιήσω αντίστοιχες δραστηριότητες

Παράδειγμα εννοιολογικού χάρτη-1

Παράδειγμα εννοιολογικού χάρτη-2 Πάλι διακρίνουμε υποθέματα Πλεονέκτημα η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ των λέξεων-εννοιών π.χ το μουσείο είναι κτήριο ψηφιακά μουσεία; αρχαιολόγοι εθνολόγοι;λαογράφοι;

Καταγραφή νοητικών αναπαραστάσεων-3 Η αποδελτίωση των απαντήσεων μπορεί να βοηθήσει στη δόμηση λειτουργικών ομάδων Βάλτε μαζί τα παιδιά με συγκλίνουσες αναπαραστάσεις!

Καταγραφή νοητικών αναπαραστάσεων-4 Εργαλείο αξιολόγησης Στις μικρές ηλικίες π.χ. Νηπιαγωγείο/Α΄ Δημοτικού οι αναπαραστάσεις καταγράφονται ατομικά ή ομαδικά από τον εκπαιδευτικό Αναρτώνται σε ταμπλό στην τάξη Στις μεγαλύτερες τάξεις τα ατομικά φύλλα των μαθητών θα πρέπει να διατηρούνται στο φάκελο της ομάδας (portfoglio)

Καταγραφή νοητικών αναπαραστάσεων-5 Μετά από κρίσιμα σημεία της διδακτικής παρέμβασης (ένα ή περισσότερα) Μετά το τέλος αυτής Το ταμπλό συμπληρώνεται Τα ατομικά φύλλα συμπληρώνονται/τροποποιούνται Θα εκπλαγείτε με το πόσο αβίαστα καταγράφεται η οικοδόμηση ή μη της γνώσης των μαθητών!

Ομάδες Επιλέγουν όνομα Επιλέγουν υπόθεμα Καταμερίζουν τις εργασίες τους Διατηρούν ημερολόγιο ή φάκελο (portfoglio) Ορίζουν τους κανόνες συνεργασίας τους

Ημερολόγιο/Φάκελος Φάκελος μπορεί να περιέχει υλικό εργασίες ζωγραφιές φύλλα διερεύνησης των αναπαραστάσεων φύλλα ημερολογίου των μελών της ομάδας

Παράδειγμα φύλλου ημερολογίου Σήμερα ασχολήθηκα με: Σημαντικότερο θεώρησα: Μου άρεσε: Ένιωσα να χάνω το ενδιαφέρον μου με: Στην ομάδα μου άρεσε ιδιαίτερα: Στην ομάδα με ενόχλησε: Με το δάσκαλο/α με ευχαρίστησε: Με το δάσκαλο/α με ενόχλησε:

Ορίζοντας τους κανόνες-1 Πρόταση: κάθε μέλος της ομάδας γράφει Τι δε μου αρέσει στην ομαδική εργασία Φασαρία Αυθαίρετες κρίσεις Προσπάθεια επιβολής Τι μου αρέσει στην ομαδική εργασία Συζήτηση Πρωτοβουλία Αυτονομία

Ορίζοντας τους κανόνες-2 Η ομάδα μελετά τις καταγραφές Καταλήγει: Μιλάμε με τη σειρά Δεν προσπαθούμε να επιβληθούμε στην ομάδα Συναποφασίζουμε Είμαστε όλοι ισότιμα μέλη

«Δένοντας» την ομάδα-1 Το κάθε μέλος ζωγραφίζει τον κόσμο που θα ήθελε να ζει-Το παρουσιάζει στην ομάδα- Όλοι μαζί συζητούν και συνθέτουν ένα ενιαίο έργο Κάθε μέλος μιλά για τον εαυτό του-Συντίθεται το προφίλ της ομάδας-Παρουσιάζεται στις άλλες ομάδες

«Δένοντας» την ομάδα-2 Η ομάδα μας ονομάζεται «Χρονοταξιδιώτες». Αποτελείται από 2 αγόρια (τον….) και 3 κορίτσια (την…). Ο….διαβάζει πολλά βιβλία και ο …..είναι καλός ζωγράφος. Η …….παρουσιάζει ωραία και η….είναι διασκεδαστική. Έμφαση στα θετικά

Διδακτικό συμβόλαιο Εκπαιδευτικός και ομάδες καθορίζουν με σαφήνεια το διδακτικό τους συμβόλαιο Με τι θα ασχοληθούμε Πώς θα το κάνουμε Γιατί εμπλεκόμαστε με αυτό Τι περιμένει ο εκπ/κός από τους μαθητές Τι περιμένουν οι μαθητές από τον εκπαιδευτικό

Επιστολή στους γονείς Καταγράφουμε τι θα κάνουμε Με ποιο τρόπο Τι θα επισκεφθούμε Ποια θα πρέπει να είναι η συμβολή των μαθητών Ποια θα πρέπει να είναι η συμβολή των γονιών Ποια τα οφέλη για τους μαθητές και τη σχολική μονάδα

Ημερολόγιο Εκπ/κού Στόχοι Δραστηριότητες Χρονοδιάγραμμα Παρατηρήσεις

Παράδειγμα ημερολογίου εκπ/κου Ποια δραστηριότητα κέντρισε το ενδιαφέρον; Ποια δε βρήκε ανταπόκριση; Τι δυσκόλεψε; Ποια ομάδα λειτούργησε καλύτερα; Παρατηρήθηκε κάποια αλλαγή, βελτίωση, οπισθοδρόμηση στη συνεργασία; Ήταν επαρκής ο χρόνος; Τι θα άλλαζα αν επαναλάμβανα τη διαδικασία;

Διαλείμματα ανατροφοδότησης Ανά τακτά διαστήματα κάνουμε διάλειμμα: αλληλοπαρουσιάζουμε τη δουλειά μας στις ομάδες αναστοχαζόμαστε πάνω στο έργο μας βελτιστοποιούμε πριν την τελική σύνθεση

Εσωτερική Αξιολόγηση Από τον εκπαιδευτικό Από το μαθητή του προγράμματος του εαυτού του των συνεργασιών του μαθητή Από το μαθητή του εκπ/κου των επισκέψεων Από τους συνεργαζόμενους φορείς/γονείς

Το πλαίσιο της αξιολόγησης Για ποιον γίνεται η αξιολόγηση; Ποιος θα ωφεληθεί; Ποια θα είναι τα οφέλη;

Προτάσεις στην αξιολόγηση Αξιολόγηση της οικοδόμησης της γνώσης Χρήση των αναπαραστάσεων Μελέτη του πώς συμπληρώνονται Αποτίμηση του πώς καταλήγουν

Αμοιβαία ανατροφοδότηση Φύλλα παρακολούθησης μεταξύ εκπαιδευτικών για συγκεκριμένη διδακτική παρέμβαση, για συγκεκριμένα ζητήματα, με συγκεκριμένα κριτήρια

Θεμα: μουσείο και σχολείο Φύλλο παρακολούθησης Θεμα: μουσείο και σχολείο Ικανοποιητικό επίπεδο Καλό Επίπεδο Πολύ καλό Διαχείριση χρόνου Ανατροφοδότηση ομάδων Εξατομίκευση Ανταπόκριση ομάδων στο θέμα Συνεργασία ομάδων Παραγόμενο έργο

Αυτοαξιολόγηση μαθητή Πόσο θεωρείς ότι σε ενδιαφέρει το θέμα της Λαϊκής Τέχνης; Βάλε ένα Χ Πολύ Λίγο Καθόλου Πώς νιώθεις μετά από αυτή τη φάση δουλειάς; Συμφωνώ με τον τρόπο που παίρνονται οι αποφάσεις. Πάντα Μερικές φορές Σχεδόν ποτέ Συνεργάζομαι με τους συμμαθητές μου Άριστα Πολύ Καλά Μέτρια Επέλεξα αυτή την ομάδα εργασίας γιατί... γράψε τους δικούς σου λόγους Πού νομίζεις ότι θα σε βοηθήσει η ενασχόληση με αυτό το θέμα; γράψε τη γνώμη σου Ποιος νομίζεις ότι επηρεάζει περισσότερο τις αποφάσεις σου; ο δάσκαλος η ομάδα ο αρχηγός της ομάδας κάποιος άλλος κύκλωσε

Τι σου κίνησε περισσότερο το ενδιαφέρον από το πρόγραμμα αυτό; Γιατί; γράψε τη γνώμη σου Αντιμετώπισες δυσκολίες και πού; Πόσο ενεργή ήταν η συμμετοχή σου στην ομάδα; Βάλε ένα Χ Πάρα πολύ Μέτρια; Μικρή Τι δυσκολίες συνεργασίας με την ομάδα σου αντιμετώπισες; Πόσο συχνά χρειάστηκες τη βοήθεια του δασκάλου; Πολύ συχνά Αρκετά συχνά Σπάνια Πόσο συχνά είχατε ως ομάδα την πρωτοβουλία των αποφάσεων; Πώς θα χαρακτήριζες τη συμβολή σου στην ομάδα; Απαραίτητη Σημαντική Ανύπαρκτη Προτιμάς τη συμμετοχή σου σε τέτοια προγράμματα ή στο υπόλοιπο πρόγραμμα του σχολείου και γιατί; Πώς θα περιέγραφες την εμπειρία σου από το πρόγραμμα; Νομίζεις ότι έμαθες τι είναι «Λαϊκή Τέχνη»; Ναι Όχι Αρκετά Θεωρείς ότι θα σου χρησιμεύσουν όσα έμαθες από το πρόγραμμα και που;

Profiling Δώστε ένα φύλλο αξιολόγησης στους γονείς Δώστε ένα φύλλο αξιολόγησης στους συνεργαζόμενους φορείς

Πώς θα χαρακτηρίζατε το ενδιαφέρον του παιδιού σας για το πρόγραμμα ; Αγαπητοί γονείς, έχοντας παρακολουθήσει τη διαδικασία συμμετοχής του παιδιού σας στο πολιτιστικό πρόγραμμα, όπως και την παρουσίαση των τελικών εργασιών της τάξης, θα θέλαμε και τις δικές σας απόψεις. Πώς θα χαρακτηρίζατε το ενδιαφέρον του παιδιού σας για το πρόγραμμα ; Πολύ μεγάλο Μεγάλο Μέτριο Καθόλου ενδιαφέρον Πόσο χρόνο διέθετε στο σπίτι το παιδί σας για το πρόγραμμα; Σημειώστε με ένα Χ Πάρα πολύ Πολύ Αρκετά Λίγο Καθόλου Με ποιο τρόπο σας μετέφερε τις εμπειρίες του από το πρόγραμμα; Θετικό Αρνητικό Αδιάφορο Δε μετέφερε εμπειρίες Πόσο σημαντική θεωρείται την εμπλοκή του παιδιού σας σε αυτό το πρόγραμμα; Πάρα πολύ σημαντική Τι νομίζετε ότι αποκομίζει από το πρόγραμμα; εκθέστε τη γνώμη σας Ποια υπόδειξη / σύσταση θα θέλατε να κάνετε; Ποιος συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιο; μητέρα πατέρας και οι δυο γονείς Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας.

Εσωτερική δικτύωση & Δικτύωση σχολικών μονάδων Ανάπτυξη κουλτούρας συνεργασίας και εξωστρέφειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς Διασύνδεση και αλληλεπίδραση των τάξεων και των βαθμίδων της εκπαίδευσης Ανταλλαγή καλών πρακτικών Δημιουργία ψηφιακών αποθετηριών/forum/ψηφιακή δικτύωση Αυτοεπιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη

ΣΤΟ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να περάσουμε από το… ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΤΑΞΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (www.protovoulia.org)