ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ A’ ΤΑΞΗ - Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2Ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

Στιγμές του χωριού μας από το παρελθόν και το παρόν.
Διαχείριση Φυσικών Πόρων
Κάμπος Χίου- Περιδιαβαίνοντας το μυροβόλο δάσος των εσπεριδοειδών
Παραδοσιακή Αρχιτεκτονική
ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟΛΙΘΙΚΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΧΟΙΡΟΚΟΙΤΙΑΣ
Διαχείριση δασών Γιάννης Θεοχάρης Πέτρος Βαρελάς
Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά
Δριστέλα (υδροτριβείο) Καλλιπεύκη Κάτω Ολύμπου
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Όλυμπος Ο Όλυμπος είναι το ψηλότερο βουνό της Ελλάδας γνωστό παγκοσμίως κυρίως για το μυθολογικό του πλαίσιο, καθώς στην κορυφή του (Μύτικας μ.)
2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ
ΠΡΑΣΙΝΟ-ΕΞΥΠΝΟ ΣΠΙΤΙ.
Κωνσταντίνα Ηλιοπούλου
Εθνικό Δίκτυο Σχολείων «Γεωργία και Περιβάλλον» «Εναλλακτικές Καλλιέργειες – Αειφορική Γεωργία» Νάουσα 2012.
Ιστορία Γ΄Τάξης Η ανακάλυψη της φωτιάς
Εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό πρόγραμμα: «Τα ζώα του δάσους»
Μικροί μας φίλοι, Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας είναι μια υπηρεσία που φροντίζει για την ασφάλειά σας σε περίπτωση που συμβαίνει μια καταστροφή.
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
Μεσογειακή Οικονομία Καλλιέργειες και κτηνοτροφία –
Διαβίωση στη Φύση – Μικροί Κατασκηνωτές Περιβαλλοντική Ομάδα Δημοτικού Σχολείου Νέας Χηλής Στ1 τάξη Υπεύθυνη προγράμματος: Ελένη Δελίδου Υπεύθυνη τμήματος:
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ιωάννα Τσώνη Γ5 Σχολικό Έτος [ ]
Κυκλαδικός πολιτισμός
Ενδημικά Ζώα / Πουλιά Του Τόπου Μας
ΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ.
«Δρω εθελοντικά για ένα Αειφόρο Περιβάλλον, για ένα καλύτερο αύριο»
Περιβάλλον και Γεωργία ΤΕΕ Β’ Τάξη 1ου κύκλου Τομέας: Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος Σταμάτιος Τσικόγιας.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Η καταστροφή των δασών Η καταστροφή των δασών αποτελεί ένα τεράστιο περιβαλλοντικό και κοινωνικό πρόβλημα αφού είναι ένας από τους βασικούς λόγους του.
Τότε και Τώρα Μονοκατοικίες – Πολυκατοικίες
Η τέχνη και η γραφή.
Βρύσες - πηγάδια - στέρνες
Προϊστορία Η Εποχή του λίθου.
2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, ΗΠΕΙΡΟΥ, ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
(Παλιά εποχή της πέτρας)
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Τα παλαιά κτήρια της πόλης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Τα μεγαλύτερα ποτάμια και οι μεγαλύτερες λίμνες της Γης
Προτάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Αυτόχθονες Λαοί Αυτόχθονες ή ιθαγενείς ονομάζονται στις μέρες μας οι μειονοτικοί πληθυσμοί ενός κράτους, στην περίπτωση που κατοικούσαν στο έδαφός του.
Η κτηνοτροφία στις προστατευόμενες περιοχές NATURA.
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Ένταξη στο πρόγραμμα Σπουδών.
Διαγωνισμός Έκφρασης και Δημιουργίας
οικοσυστήματα της Ελλάδας!
Iστορία κ Θεωρία της Αποκατάστασης
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
ΤΟ ΔΑΣΟΣ.
Οικοσυστήματα Ελλάδας
ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΓΕΝΙΚΟ ΘΕΜΑ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ, ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΔΟΜΗΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ ΤΜΗΜΑ Α’3 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός Σχεδιασμός Μάθημα 1ο - Εισαγωγή
ΑΝΤΟΧΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΟΛΛΕΣ
Οι ερημικές περιοχές της Γης καταλαμβάνουν το 1/3 της ξηράς.
Επικρατεί εύκρατο κλίμα: βρέχει κυρίως το χειμώνα, η θερμοκρασία παρουσιάζει μεγάλες αλλαγές ανάλογα με τις εποχές και η ημέρα είναι μικρότερη το χειμώνα.
Εκπαίδευση και μειονότητες
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΓΓΕΛΑΝΟΥ ΓΙΑΠΑΛΗ ΜΕΛΙΝΑ. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
Προϊστορία Η Εποχή του λίθου.
Προϊστορία Η Εποχή του λίθου.
Η ΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
Ομάδα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ A’ ΤΑΞΗ - Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2Ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ “ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ” 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ: 1. Αλατσά Παναγιώτα 10. Παπαγεωργίου Ηλιάνα 2. Βεκράκου Φλωρεντία 11. Παπαδόγαννης Σπυρίδων 3. Βλαχάκη Κωνσταντίνα 12. Πιτσόι Μαρία 4. Ζορμπάς Κωνσταντίνος 13. Πρασίνου Δέσποινα 5. Ηλιοπούλου Κων/να Παν/τα 14. Σωτηριανάκου Αθηνά 6. Καναρά Χριστίνα 15. Τροχάτου Μαρία Ελισσάβετ 7. Κούτσαρη Μαριάννα 16. Τσαγκάρης Παναγιώτης 8. Λυμπέρης Φώτιος 17. Τσέτσεκας Αλέξανδρος 9. Μουζάκη Διονυσία ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Ελισσάβετ Κουτσαλιάρη Πολιτικός Τεχνολόγος Μηχανικός 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ Η εργασία μας αφιερώνεται στους ανώνυμους Έλληνες και Ελληνίδες του παρελθόντος που με πολύ κόπο έχτισαν την Ελλάδα μας. 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ ΠΡΟΛΟΓΟΣ Θα μελετήσουμε: το χώμα και την πέτρα σα δομικά υλικά και τις ιδιότητές τους. κατασκευές από χώμα και πέτρα στην Ελλάδα, που αποτελούν μνημεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. το γεγονός ότι είμαστε εξαρτημένοι από το φυσικό περιβάλλον. το ρόλο της εθελοντικής εργασίας και της αλληλεγγύης στο παρελθόν και στις μέρες μας. τις γνώσεις, την ευαισθητοποίηση, και τη στάση των κατοίκων της Σπάρτης σχετικά με τις κατασκευές από χώμα και πέτρα (με την έρευνα δημοσκόπησης που πραγματοποιήθηκε). 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ Σκοπός της έρευνας Σκοπός της έρευνας είναι οι μαθητές: Να γνωρίσουν τις κατασκευές από χώμα και πέτρα που χτίστηκαν στο παρελθόν στη χώρα μας, να ευαισθητοποιηθούν και να φροντίσουν για τη διατήρησή τους στο μέλλον ως κομμάτι της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, της λαϊκής μας παράδοσης. Να κατανοήσουν ότι ο άνθρωπος αντλεί από το περιβάλλον ότι του χρειάζεται, γι’ αυτό απαιτείται σεβασμός και ορθολογική διαχείριση. Να κατανοήσουν τον κόπο των ανθρώπων που τα έχτισαν δεδομένου ότι οι γνώσεις ήταν περιορισμένες και τα τεχνολογικά μέσα σχεδόν ανύπαρκτα. Να γνωρίσουν την αξία της εθελοντικής εργασίας και της αλληλεγγύης μεταξύ των ανθρώπων, ιδιαίτερα σε εποχές που οι δυσκολίες (π.χ. φτώχεια) είναι κύριο χαρακτηριστικό. 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ο άνθρωπος με την κατάκτηση της καλλιέργειας της γης εγκαθίσταται μόνιμα σε έναν τόπο, αφού η ανάγκη της αναζήτησης της τροφής δεν υφίσταται πλέον. Ο τόπος που εγκαταστάθηκε ήταν κατάλληλος για την καλλιέργεια της γης, ίσως όμως δεν του παρείχε φυσικά καταλύματα για την προστασία του από κινδύνους, όπως άγρια ζώα, καιρικές συνθήκες κ.τ.λ. Τότε εμφανίζεται η ανάγκη της μόνιμης κατοικίας και ξεκινά η ιστορία της. Γνώριζε ότι το φυσικό περιβάλλον θα τον βοηθήσει να λύσει το πρόβλημά του. Κοίταξε λοιπόν γύρω του και έχτισε το σπίτι του με τα ανάλογα υλικά. Παρατηρώντας (π.χ. όταν έβρεχε το χώμα γινόταν λάσπη και είχε κολλώδη μορφή ή τις φωλιές των ζώων) και αναπτύσσοντας τεχνικές με το πέρασμα πολλών χρόνων, έφτιαξε αρχιτεκτονικά αριστουργήματα που θαυμάζουμε ακόμα και σήμερα. 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ Έτσι, όσοι εγκαταστάθηκαν στον κάμπο έχτισαν το σπίτι τους με πηλό (λάσπη φτιαγμένη από χώμα και νερό) 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ στο δάσος με ξύλα 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

ή με άχυρο δηλ. ξερά χόρτα (Σαρακατσάνικη καλύβα) 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

σε ορεινά βραχώδη εδάφη με πέτρα 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

στην έρημο κάτω από το έδαφος 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ ή μέσα σε βράχια 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

Μήπως αντιγράψαμε τη φύση; Ακολουθούν μερικές φωλιές ζώων Φωλιές από πηλό και ξερά χόρτα, η γνωστή μας χελιδονοφωλιά 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

από ξύλα, η φωλιά του κάστορα 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ από ξερά χόρτα 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

φωλιές κάτω από το έδαφος, οι γνωστές μας μυρμηγκοφωλιές 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ

και φωλιά αρκούδας σε σπηλιά 2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ