ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΥΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΔΥΚΤΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ Ανέστης Κυβράνογλου(1281) Επιβλέπων : Κ. Πεταλίδης Νικόλαος
Σκοπός του έργου Ανάγνωση δεδομένων μέσα από τα δίκτυα κοινωνικού Πραγματοποίηση αναζήτησης για λέξεις κλειδιά μέσα σε αυτά τα δεδομένα. Αναγνώριση πιθανών γεγονότων που λαμβάνουν χώρα Ενημέρωση του χρήστη.
Τα δίκτυα κοινωνικού ιστού Αποτελούνται από έναν αριθμό χρηστών οι οποίοι κατέχουν ένα προφίλ χρήστη Κάθε προφίλ περιέχει διάφορα πεδία πληροφορίας με τα προσωπικά στοιχεία του χρήστη. Οι χρήστες είναι διασυνδεμένοι αναμεταξύ τους αντιπροσωπεύοντας φιλίες και ομάδες. Υπάρχουν διάφορες δυνατότητες δημοσίευσης πληροφοριών πολλών μορφών όπως μηνύματα κειμένου, εικόνες και βίντεο. Οι πληροφορίες δημοσιεύονται προς έναν άλλο χρήστη,μια ομάδα χρηστών ή προς όλους τους αναγνώστες της πηγής.
Αξία της πληροφορίας των δικτύων κοινωνικού ιστού Στα δίκτυα κοινωνικού ιστού δημοσιεύεται ένα μεγάλο πλήθος πληροφοριών από διάφορους χρήστες διαφορετικών κοινωνικών τάξεων. Η πληροφορία δημοσιεύεται αμέσως από τον χρήστη Ο χρήστης είναι μάρτυρας των δρώμενων Πολλοί χρήστες μπορούν να γίνουν μάρτυρες του ίδιου γεγονότος προσφέροντας διαφορετικές οπτικές γωνίες. Η αναγνώριση ενός γεγονότος μπορεί να γίνει αμέσως πολύ πριν δημοσιευτεί από ένα ειδησεογραφικό πρακτορείο.
Σχεδιασμός έργου Χρήση των διαδικασιών που περιγράφονται στην μεθοδολογία ανάπτυξης λογισμικού της UP Εναρκτήρια φάση Επεξεργασία της λύσης Υλοποίηση Μετάβαση
Εργασίες που ανατέθηκαν κατά την εναρκτήρια φάση Εκμάθηση γλώσσας προγραμματισμού Java Εξοικείωση με ένα από τα περιβάλλοντα προγραμματισμού Netbeans ή Eclipse Μελέτη των διεπαφών προγραμματισμού των δικτύων κοινωνικού ιστού Facebook, Twitter, MySpace Εγγραφή αναφοράς σχετικά με τις διεπαφές που μελετήθηκαν.
Περιπτώσεις χρήσης που ορίστηκαν κατά την επεξεργασία της λύσης
Βασικές διαδικασίες για την υλοποίηση των περιπτώσεων χρήστης Χρήση των διεπαφών προγραμματισμού για την ταυτοποίηση του χρήστη και την ανάγνωση των πηγών δεδομένων από τα δίκτυα κοινωνικού ιστού. Κατάλληλη μορφοποίηση δεδομένων για περαιτέρω χρήση αυτών. Δημιουργία μηχανισμού αναζήτησης λέξεων κλειδιών Δημιουργία μηχανισμού υπολογισμού στατιστικών για την αναγνώριση γεγονότων. Δημιουργία γραφικής διεπαφής χρήστη για τον ορισμό επιλογών και ανάγνωσης αποτελεσμάτων.
Λειτουργία της εφαρμογής
Βασικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την εφαρμογή Java Netbeans Facebook Graph API Json-Lib Twitter API Τwitter4j
Αρχιτεκτονική της εφαρμογής Βασικά τμήματα Εισαγωγή επιλογών χρήστη Περιοδική ανάγνωση πηγών πληροφορίας σύμφωνα με τις επιλογές του χρήστη Διαμόρφωση πληροφορίας Αναζήτησης των λέξεων κλειδιών στα περιεχόμενα της πληροφορίας Υπολογισμός στατιστικών, εύρεση γεγονότων,εμφάνιση αποτελεσμάτων και ειδοποίηση του χρήστη.
Συνεργασία και ρόλος κλάσεων