Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Advertisements

Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
 eTwinning Οι συμμετοχές του Ομίλου μας Οι μαθητές σ αυτήν την συνεργασία, βοηθούμενοι από τους καθηγητές τους σχεδιάζουν ένα μάθημα χρησιμοποιώντας την.
Καλές πρακτικές, υλοποιημένα wiki από σχολεία και εκπαιδευτικούς
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ WEBQUEST;.  Είναι μια εικονική διάταξη διδασκαλίας και μάθησης μέσα στο διαδίκτυο.  Όλες οι πληροφορίες γι’ αυτή τη διαδικασία προέρχονται.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
The great Comic of Greek Philosophers Τίτλος: The great Comic of Greek Philosophers Τάξη:Έκτη Δημοτικού Διάρκεια:6 μήνες Μάθημα: Ξένη Γλώσσα (Αγγλική)
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Τρέχει, τρέχει , τρέχει … το νερό.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Τίτλος Δραστηριότητας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Νηπιαγωγείο Λουσικών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: 2014-2015 Τάξεις: Δ1–Δ2 Εκπαιδευτικοί: Παπαγεωργίου Αθηνά(Δ1) Φόβου Μαρία (Δ2) Γρατσιώνη Σπυριδούλα (Αγγλικά)

Στο μάθημα των Ελληνικών… Κατά τη διάρκεια του προγράμματος σε συνεργασία με τους μαθητές προχωρήσαμε στη δημιουργία φύλλων εργασίας, με αντικείμενο το Νερό Πηγή Ζωής. Σε αυτά περιλαμβάνονταν ακροστιχίδες, παιχνίδια σταυρόλεξα κ.α. Στο πλαίσιο αυτό επισκέφθηκε το σχολείο μας εκπρόσωπος της ΜΚΟ – ΜΕDIES όπου με απλό και κατανοητό τρόπο (παιχνίδια και ασκήσεις) παρουσίασε στους μαθητές το πρόγραμμα Το Δώρο της Βροχής . Αξίζει να σημειωθεί το μεγάλο ενδιαφέρον των μαθητών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Ξεχωριστή ενότητα ήταν το πρόγραμμα Βιβλία σε Ρόδες όπου οι μαθητές δανείστηκαν βιβλία σχετικά με το θέμα του νερού. Αντάλλαξαν απόψεις, παρουσιάζοντας τις σκέψεις τους και αυτά που τους εντυπωσίασαν περισσότερο. Τέλος οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα διάβασαν βιβλία μέσα στην τάξη.

Projects μαθητών του Δ1 στο μάθημα των Ελληνικών:

Project μαθητών του Δ2 στο μάθημα των Ελληνικών:

Μέρος του υλικού που χρησιμοποιήσαμε στο μάθημα των Αγγλικών…

… και ενδεικτικές εργασίες μαθητών:

Διαβάσαμε και εργαστήκαμε πάνω σε μύθους για τα πλάσματα του νερού σε άλλες χώρες…

… αλλά και στη δική μας… Δ1 Δ2

Ασχοληθήκαμε με την εξοικονόμηση νερού…

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ… Το πρόγραμμα αναπτύχθηκε σε διάφορους άξονες, με βάση τις αρχές της διαθεματικότητας. Χρησιμοποιήσαμε στοιχεία από τα μαθήματα της Μελέτης Περιβάλλοντος, των Θρησκευτικών, της Ιστορίας, των Αγγλικών, των Καλλιτεχνικών και τηας Μουσικής. Τα παιδιά έμαθαν για τον Υδρολογικό Κύκλο τόσο στα Ελληνικά όσο και στα Αγγλικά. Συζήτησαν τις πολλαπλές χρήσεις του νερού στην καθημερινότητά τους και βρήκαν τρόπους εξοικονόμησής του σε συλλογικό αλλά και ατομικό επίπεδο. Είδαμε το νερό διαχρονικά μέσα από μύθους ελληνικούς και ξένους, μέσα από δημοτικά τραγούδια και γνωρίσαμε παλαιά επαγγέλματα σχετικά με το νερό που έχουν πια εξαφανιστεί. Τα παιδιά διασκέδασαν και ξεδίπλωσαν το ταλέντο τους στη ζωγραφική κάνοντας ομαδικές εργασίες που αναρτήθηκαν στο χώρο του σχολείου. Τέλος, με χαρά διαπιστώσαμε ότι με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι μαθητές μας έχουν αποκτήσει περισσότερη οικολογική συνείδηση και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στην Αγγλική γλώσσα.