Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΝΗ» Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Καλαθέρη Μαγδαληνή Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Π.Ε. Ν. Εύβοιας.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Καθαρισμός ανάμεσα στα δόντια με νήμα
Οδηγίες για Έλεγχο της Στοματικής Υγείας των μαθητών και Φθορίωση
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Στοματική υγιεινή Τάξεις στις οποίες υλοποιήθηκε το πρόγραμμα: Α’ – Β’
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
Η Ψυχολογική αξία της βιωματικής μάθησης στην Αγωγή της Στοματικής Υγείας Ζωή Κασαπίδου Ψυχολόγος.
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Tα δόντια μας» Σχολικό έτος
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Στοματική υγιεινή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Δρ. Ιπποκράτης Δημόθυρας, Χειρουργός Οδοντίατρος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Λαμπερά Χαμόγελα »
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Υγιεινή διατροφή και υγιεινή σώματος
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Βασιλική Αρβανιταντώνη Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Π.Ε. Πειραιά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ – ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
«Προστατεύω το χαμόγελό μου»
ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα όπλα μας είναι η οδοντόβουρτσα και η οδοντόκρεμα» Σχολικό έτος /θέσιο Νηπιαγωγείο Φαρρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα όπλα μας είναι η οδοντόβουρτσα και η οδοντόκρεμα» Σχολικό έτος /ΘΕΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΑΡΡΩΝ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος 2012-2013 Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος 2012-2013 Δημοτικό σχολείο Βραχναιίκων

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Πιμπιλιτούδη Ελένη Τάξη Β΄ Τμήμα 1ο

Ο βασικός στόχος του προγράμματος ήταν να ενισχυθεί η επιθυμία και η ικανότητα των μαθητών να φροντίζουν αποτελεσματικά τα δόντια τους και το στόμα τους. Αφορμή για να ασχοληθούμε με το συγκεκριμένο θέμα ήταν ένα κείμενο του βιβλίου της Γλώσσας «Ο Αρμπέν χάνει το δόντι του» αλλά και οι προσωπικές εμπειρίες των παιδιών . Από τη συζήτηση που ακολούθησε έγινε διερεύνηση του επιπέδου των γνώσεων, των αντιλήψεων, των συνηθειών αλλά και του ενδιαφέροντος των μαθητών ως προς το θέμα της στοματικής υγείας. Ευαισθητοποιήθηκαν ως προς τη σημαντικότητα του θέματος και κινητοποιήθηκαν για ενεργή συμμετοχή στη διαδικασία.

Τα υποθέματα με τα οποία ασχοληθήκαμε ήταν: 1 Τα υποθέματα με τα οποία ασχοληθήκαμε ήταν: 1. Τα δόντια του ανθρώπου και η σημασία τους. 2. Οι κίνδυνοι που απειλούν τα δόντια μας. 3. Η φροντίδα των δοντιών. 4. Τροφές για γερά δόντια. Έγινε η συγκέντρωση των πληροφοριών από τους μαθητές σχετικά με το θέμα που είχαν αναλάβει. Ακολούθησαν παιδαγωγικές δραστηριότητες, επεξεργασία ερωτήσεων, ελεύθερη έκφραση (παιχνίδι ρόλων, τραγούδι , θέατρο, ζωγραφική) ανταλλαγή σκέψεων και συναισθημάτων, συζήτηση.

Αφίσα με χαμόγελα διαφορετικής εμφάνισης. Συζητήσαμε ποια χαμόγελα μας αρέσουν περισσότερο και γιατί.

Συζητήσαμε πόσο απαραίτητο είναι το στόμα και τα δόντια για τον άνθρωπο. π.χ ομιλία , μάσημα, αναπνοή, εμφάνιση

Μόνιμα και νεογιλά δόντια Μάθαμε τα ονόματα και τον αριθμό των δοντιών μας. Εντοπίσαμε τη συμμετρία. Είπαμε ποιηματάκια που λέμε όταν αλλάζουμε ένα δόντι και γνωρίσαμε τις συνήθειες που έχουν τα παιδιά σε άλλα κράτη.

Φτιάξαμε οδοντοστοιχίες με άσπρη και κόκκινη πλαστελίνη για να γνωρίσουμε καλύτερα την κατασκευή και τη λειτουργία των δοντιών.

Εκπαιδευτικό υλικό για τη αγωγή της στοματικής υγείας από την Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία. Είδαμε σχετικά βίντεο για το σωστό βούρτσισμα των δοντιών, ακούσαμε και μάθαμε τραγούδια , παίξαμε παιχνίδια στους υπολογιστές.

Η οικογένεια της λέξης δόντι Με τις λέξεις αυτές γράψαμε προτάσεις , βρήκαμε τις σύνθετες και είπαμε τα συνθετικά τους.

Το χαρούμενο και το λυπημένο δοντάκι Το χαρούμενο και το λυπημένο δοντάκι Συζητήσαμε για τις τροφές που ωφελούν και αυτές που βλάπτουν τα δόντια .

Διαβάσαμε βιβλία

Γράψαμε όλοι μαζί μια ιστορία με ήρωες δόντια , χαλασμένα και γερά, και την μετατρέψαμε σε κόμικς.

Λύσαμε σταυρόλεξα, κρυπτόλεξα και ακροστοιχίδες. Λεκτικά παιχνίδια Λύσαμε σταυρόλεξα, κρυπτόλεξα και ακροστοιχίδες.

Επίσκεψη στον οδοντίατρο. Δραματοποιήσαμε μια επίσκεψη στον οδοντίατρο Επίσκεψη στον οδοντίατρο. Δραματοποιήσαμε μια επίσκεψη στον οδοντίατρο. Συζητήσαμε πώς μπορούμε να φροντίζουμε τα δόντια μας, τι χρειαζόμαστε, πώς νιώθουμε όταν πηγαίνουμε στον οδοντίατρο.

Παιχνίδι ρόλων. «Ο οδοντίατρος εξετάζει και κάνει φθορίωση» Παιχνίδι ρόλων. «Ο οδοντίατρος εξετάζει και κάνει φθορίωση»

Γράψαμε τη δική μας διαφήμιση για μια οδοντόκρεμα.

Ο παιδοδοντίατρος κύριος Φουσέκης επισκέφτηκε το σχολείο μας, μας ενημέρωσε για τη σωστή φροντίδα των δοντιών και στη συνέχεια ακολούθησε εξέταση και φθορίωση.

Κατασκευάσαμε μια αφίσα για να ενημερώσουμε τους συμμαθητές μας για τη σπουδαιότητα του βουρτσίσματος των δοντιών μας μετά το πρωινό και το βραδινό φαγητό.