ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
ΠΡΙΝ την επίσκεψη: Αναζήτηση πληροφοριών για την ιστορία του κτηρίου (Κυπριακό Μουσείο). Έρευνα / Μελέτη / Κατανόηση της έννοιας ειδώλιο και άγαλμα. Εντοπισμός / Συλλογή / φωτογραφικού υλικού με ειδώλια από Κύπρο, Ελλάδα και από άλλα μέρη του πλανήτη. Χρήση εγχειριδίων της Ιστορίας και διαδιχτύου. Υπενθύμιση της ιστορικής γραμμής όπου εμφανίζονται οι ιστορικές εποχές που διερευνώνται στο μάθημα της Ιστορίας, στην Γ΄και Δ΄τάξη:
Ποιες ΕΠΟΧΕΣ μελετήσαμε στη Γ΄ τάξη; Ποιες θα μελετήσουμε στη Δ΄τάξη; Εποχή Χαλκού Σήμερα Παλαιολιθική Νεολιθική Άλλες εποχές Γεωμετρική Αρχαϊκή Κλασική Ποιες ΕΠΟΧΕΣ μελετήσαμε στη Γ΄ τάξη; Ποιες θα μελετήσουμε στη Δ΄τάξη; Ελληνιστική
Τι πρέπει να έχουμε υπόψη ΠΡΙΝ την επίσκεψη: Προσέχουμε τη συμπεριφορά μας μέσα στο μουσείο (δεν τρέχουμε, δεν αγγίζουμε τα εκθέματα και τις προθήκες – μόνο τα αντίγραφα – δεν ενοχλούμε τους άλλους επισκέπτες με δυνατές φωνές και γέλια). Χωριζόμαστε σε 2 ομάδες. Ενημερώνουμε εγκαίρως τα λεωφορεία. Τηρούμε με ακρίβεια το ωράριο, όπως αυτό αναγράφεται στο χρονοδιάγραμμα επισκέψεων. Γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει περιθώριο διαλείμματος κατά τη διεξαγωγή του προγράμματος. Τοποθετούμε σε ευδιάκριτο μέρος στο στήθος μας ετικέτες, όπου γράφουμε με μαρκαδόρο και μεγάλα γράμματα μόνο το μικρό μας όνομα. Δεν ξεχνούμε τη φωτογραφική του σχολείου!