ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διερευνητική Εργασία. Μετά το πέρας της διερευνητικής εργασίας οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν: Να αναφέρουν τα πλεονεκτήματα των ήπιων μορφών ενέργειας.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Εθνικό Δίκτυο Σχολείων «Γεωργία και Περιβάλλον» «Εναλλακτικές Καλλιέργειες – Αειφορική Γεωργία» Νάουσα 2011.
Διαχείριση απορριμμάτων
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Εθνικό Δίκτυο Σχολείων «Γεωργία και Περιβάλλον» «Εναλλακτικές Καλλιέργειες – Αειφορική Γεωργία» Νάουσα 2012.
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
Ομάδα εργασίας ( ΚΙΤΡΙΝΗ ) : Δημήτρης Γ. Βασίλης Κ. Μαρία Γ. Νεκταρία Λ. Συντονιστές καθηγητές : Καραΐσκου Ελισάβετ, Πιτσιλαδής Βασίλης.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
«Tα σκουπίδια μας Δεν είναι σκουπίδια»
Επιμέλεια Εργασίας: Χαράλαμπος Ζέππος, Βασίλης Αλλοίμονος.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Τι είναι η κομποστοποίηση Η κομποστοποίηση είναι μια φυσική διαδικασία η οποία μετατρέπει τα οργανικά υλικά σε μια πλούσια σκούρα ουσία.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ 1Ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ:
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
GREEN TEAM © Project Αειφόρο σχολείο Η Green Team © ασχολήθηκε με την διαχείριση των απορριμμάτων και ανακύκλωσης της Ελληνογερμανικής Αγωγής.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
9 Ο Δ ΗΜΟΤΙΚΟ Σ ΧΟΛΕΙΟ Κ ΑΣΤΟΡΙΑΣ Δ΄ΤΑΞΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ Α ΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ Ε ΥΤΥΧΙΑ ΡΑΤΣΟΣ Ν ΙΚΟΛΑΟΣ.
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Ορθολογική διαχείριση απορριμμάτων
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΚΑΛΕΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΖΕΡΒΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥΡΛΩΤΗΣ.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τα χαρτιά, τα γυαλιά, τα μέταλλα δεν είναι σκουπίδια
Ανακύκλωση Απορριμμάτων ‘Τα άχρηστα-Χρήσιμα’
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
Τουρισμός: Διαχείριση ΑΣΑ & Ξενοδοχεία Μηδενικών Αποβλήτων
Δημοτικό Σχολείο Περιστερώνας
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
Ανακύκλωση και Αειφόρος κατανάλωση
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
Ρύπανση του εδάφους.
Πρόγραμμα Κομποστοποίησης ΕΕΕΕΚ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
Από την θεωρία στην πράξη
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«Όταν ανακυκλώνω, Δημιουργώ…»
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Θέμα: Διαχείριση απορριμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ??

ΧΡΗΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥΣ(1) Απορρίμματα: έννοια, διαδρομή, προβλήματα σε κάδους και στις χωματερές Είδη απορριμμάτων: Α. χρήσιμα (θησαυροί) Β. άχρηστα (σκουπίδια) Άσκοπη εξάντληση φυσικών πόρων: επίπτωση στο περιβάλλον

ΧΡΗΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥΣ(2) Αντιμετώπιση προβλημάτων και εύρεση λύσεων Τρόποι αντιμετώπισης προβλημάτων Ανακύκλωση και τέχνη

ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ: ΕΝΝΟΙΑ, ΔΙΑΔΡΟΜΗ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Στόχος: Κατανόηση προβλημάτων από τη συσσώρευση σκουπιδιών Δραστηριότητα: Να γνωρίσουμε το θέμα «διαχείριση απορριμμάτων στην περιοχή μας και επίσκεψη στο σχολείο από την συνεργάτιδα του δήμου κ. Κωστίδου. Συζήτηση

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ Κ. ΚΩΣΤΙΔΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ Κ. ΚΩΣΤΙΔΟΥ

ΕΙΔΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ - ΕΠΙΠΤΩΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Στόχος: Να κατανοήσουμε τις συνέπειες ως προς την εξάντληση των φυσικών πόρων Δραστηριότητα: Παρουσίαση εποπτικών υλικών (κλαδί, μπουκάλι, πετρέλαιο, άμμος, κοκκινόχωμα) Συζήτηση

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΕΣΗ ΛΥΣΕΩΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΕΣΗ ΛΥΣΕΩΝ Στόχοι: Να γνωρίσουμε τη διαδικασία της ανακύκλωσης ώστε να μάθουμε να ανακυκλώνουμε σωστά Να γνωρίσουμε την ανακύκλωση ως παράγοντα μείωσης απορριμμάτων Δραστηριότητες: Χωρισμός σε 4 ομάδες, συζήτηση, ενημέρωση Κατασκευή κάδου ανακύκλωσης για το σχολικό περιβάλλον

Κάδος ανακύκλωσης που τοποθετήσαμε στο σχολείο

ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ Ανακύκλωση Βιοδιάσπαση Μείωση ειδών 1 χρήσης Επαναχρησιμοποίηση υλικών

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Στόχος: Κατανόηση της σημασίας της ανακύκλωσης για την προστασία του περιβάλλοντος Δραστηριότητες: Φύτευση διαφόρων υλικών και παρατήρηση

ΦΥΤΕΥΣΗ

ΒΙΟΔΙΑΣΠΑΣΗ Στόχος: Να ενημερωθούμε για τα οργανικά απόβλητα και την βιοδιάσπαση Να υιοθετήσουμε πρακτικές συντελούν στη μείωση παραγωγής οργανικών απορριμμάτων Δραστηριότητα: Εγκατάσταση κάδου κομποστοποίησης στο σχολείο μας

ΚΑΔΟΣ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΜΕΙΩΣΗ ΕΙΔΩΝ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ Στόχος: Να κατανοήσουμε την σχέση των καταναλωτικών μας συνηθειών και της παραγωγής απορριμμάτων Δραστηριότητες: πικ-νικ: καλάθι με είδη μιας χρήσης (α’ ομαδα) καλάθι με επαναχρησιμοποιούμενα είδη (β’ ομάδα)

ΠΙΚ-ΝΙΚ Α’ ομαδα Β’ομαδα

ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ Στοχος: Να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν είναι άχρηστο ότι έχει χρησιμοποιηθεί Συζήτηση: τι κάνουμε τα παλιά πράγματα που έχουμε στο σπίτι; Δραστηριότητες: Εμπλουτισμός σχολικής βιβλιοθήκης με παλιά βιβλία Κατασκευή μολυβοθήκης

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ Στόχος: Συνειδητοποίηση των αριστουργημάτων που μπορούν να κατασκευαστούν από απορρίμματα Δραστηριότητές: Επίσκεψη στο μουσείο Βορρε Κατασκευή μασκών από μπαλόνια

ΕΠΙΛΟΓΟΣ   Καθώς τελειώσαμε την παρουσίασή μας θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε ποιοι από τους στόχους μας επιτεύχθηκαν. Αρχικά γνωρίσαμε το θέμα των απορριμμάτων, την παραγωγή και τη διαχείρισή τους. Επίσης συνδέσαμε μεταξύ τους διάφορους τομείς που φαινομενικά είναι άσχετοι, αλλά ουσιαστικά όλοι σχετίζονται με τα απορρίμματα όπως η ενέργεια, οι συσκευασίες, οι καταναλωτικές συνήθειες κ.τ.λ. Επιπλέον διαπιστώσαμε τη σχέση απορριμμάτων με το βιοτικό επίπεδο. Και την οικονομική ανάπτυξη των χωρών, καθώς και στις ανισότητες στη χρήση αγαθών ανάμεσα στις οικονομικά αναπτυγμένες χώρες και στις αναπτυσσόμενες χώρες. Ακόμη συνειδητοποιήσαμε τη στενή σχέση ανάμεσα στις δικές μας καταναλωτικές συνήθειες και την παραγωγή απορριμμάτων. Συνεπώς καλλιεργήσαμε άλλη στάση απέναντι στις συσκευασίες, υιοθετήσαμε ένα καταναλωτικό πρότυπο με συνήθειες και τρόπους συμπεριφοράς που να εκτιμά τα υλικά και να αναγνωρίζει την αξία της , γνωρίσαμε το θέμα διαχείρισης απορριμμάτων στην περιοχή μας και επικοινωνήσαμε με φορείς που σχετίζονται με το θέμα. Τέλος κατανοήσαμε τις συνέπειες εξάντλησης των φυσικών πόρων, συνειδητοποιήσαμε την αλληλοσύνδεση που υπάρχει στο περιβάλλον και ότι μια απλή ενέργεια μπορεί να το επηρεάσει με πολλούς τρόπους. Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων καθοριστική ήταν η βοήθεια της κας Μυτάκη τη οποία ευχαριστούμε πολύ. Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κο Βορρέ που μας υποδέχτηκε θερμά στο μουσείο του, την κα Κωστίδου, επιστημονικό σύμβουλο του Δήμου μας,για την σημαντική της παρουσίαση γύρω από το θέμα μας και τέλος το Δήμο Κορωπίου για όλη του τη βοήθεια.