<< ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ>>

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Advertisements

αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ερήμης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ:
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Παρουσίαση θέματος από τη νηπιαγωγό
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Συγκρότηση Επιτροπών Φωτογραφίες-επιμέλεια: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΥ.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ Δημοτικό Σχολείο Κωνσταντινουπόλεως Λευκωσία 22 Νοεμβρίου ος Στόχος υπό έμφαση : «Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Χαράλαμπος Δούκας Μηχανικός Πληροφοριακών &
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΤΕΚΕ Έλενα Πουλλή Επιστημονικός Λειτουργός Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
«Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων»
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

<< ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ>> << ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ>> Η βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων αναδεικνύεται ως ζητούμενο της κοινωνίας, αφού αποτελεί κοινή διαπίστωση τα τελευταία χρόνια ότι τα μαθησιακά αποτελέσματα δεν αντιπροσωπεύουν τις επενδύσεις της Πολιτείας στην Εκπαίδευση.

«μαθησιακά αποτελέσματα»; Τι εννοούμε με τον όρο «μαθησιακά αποτελέσματα»; «Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι με τον όρο μαθησιακά αποτελέσματα εννοούνται όχι μόνο οι γνώσεις αλλά και οι στάσεις, οι συμπεριφορές και οι δεξιότητες που επιδιώκεται να αποκτήσουν οι μαθητές μέσα από την εφαρμογή των Αναλυτικών Προγραμμάτων». Εγκύκλιος ΥΠΠ «Στόχοι υπό έμφαση της σχολικής χρονιάς 2014– 2015» (13.10.2014)

Πώς εργάστηκε η σχολική μας μονάδα για προώθηση του στόχου ; Συλλογή και ανάλυση δεδομένων-αρχικές γραπτές αξιολογήσεις κυρίως στα Ελληνικά και Μαθηματικά Καθορισμός αναγκών και προτεραιοτήτων ( φιλαναγνωσία) Συντονισμός /συνεργασία με αδελφά τμήματα ,κοινές αξιολογήσεις Δειγματικά μαθήματα Αξιολόγηση- Η αξιολόγηση μας στηρίχτηκε στις αρχές για την αξιολόγηση του μαθητή σύμφωνα με την ενδοσχολική επιμόρφωση από το ΠΙΚ τον Ιανουάριο του 2015. Κοινοποίηση συγκεντρωτικών αποτελεσμάτων στη διευθύντρια

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΣΕ 3 ΕΠΙΠΕΔΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΣΕ 3 ΕΠΙΠΕΔΑ Επίπεδο 1 : Πολιτική της σχολικής μονάδας Επίπεδο 2: Ποιότητα της διδασκαλίας στην τάξη Επίπεδο 3 :Συνεργασία της σχολικής μονάδας με εξωτερικούς φορείς

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ Εφαρμογή και κάλυψη των Βραχυπρόθεσμων στόχων μέσα από τον εβδομαδιαίο /δεκαπενθήμερο προγραμματισμό Μεγιστοποίηση του διδακτικού χρόνου Δημιουργία κατάλληλου μαθησιακού κλίματος στην τάξη Εφαρμογή της αρχής της διαφοροποίησης Υποστήριξη των παιδιών για την διεκπεραίωση της κατ' οίκον εργασίας και καθημερινός έλεγχος Υποστήριξη παιδιών με μη ικανοποιητική γνώση της ελληνικής Εφαρμογή και αξιοποίηση του κώδικα συμπεριφοράς της τάξης και του σχολείου Ανταλλαγή και εμπλουτισμός διδακτικού υλικού Αξιοποίηση πηγών μάθησης :ΤΠΕ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ Αξιοποίηση σχολικών εκδρομών Και επισκέψεων επίσκεψη στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής επίσκεψη στο δάσος Αθαλάσσας Βυζαντινό Μουσείο, Φυλακισμένα Μνήματα Αχυρώνας Λιοπετρίου ξενάγηση στην εντός των τειχών Λευκωσία ξενάγηση στην εκκλησία της ενορίας μας Μουσείο Λαϊκής Τέχνης επίσκεψη στο ταχυδρομείο θεατρικές παραστάσεις επίσκεψη στο Κ.Π.Ε Πεδουλά

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ Προσανατολισμός στην επίτευξη των στόχων Οργάνωση και Δόμηση του μαθήματος Εφαρμογή /χρήση εμπεδωτικών ασκήσεων Υποβολή ερωτήσεων Ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης Αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου Η τάξη ως μαθησιακό περιβάλλον Ποιοτική Διοίκηση της τάξης Διαφοροποίηση διδασκαλίας Αξιολόγηση

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ Επίσκεψη πολιτικών προσώπων στο σχολείο μας στην αρχή της σχολικής χρονιάς

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ Συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού «Η Αξιολόγηση του μαθητή»-Διάλεξη από την Δρ Χριστίνα Σταύρου Λειτουργό Π.Ι ,στον Τομέα Επιμόρφωσης . «Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών »από την Δρ Ζωή Κανάρη . «Εκφοβισμός » από την εκπαιδευτική ψυχολόγο του σχολείου μας κ. Κατερίνα Ζόρα . 2.Συνεργασία με άλλα σχολεία – Δίκτυα Συνεργασία με γειτονικά σχολεία για διοργάνωση αθλητικών συναντήσεων ( Αγώνες Μαζικής Συμμετοχής , Καλαθόσφαιρας)

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ Μερική ένταξη παιδιών σε τμήματα της σχολικής μας μονάδας Συνεργασία με τη Σχολή Κωφών –Παρουσίαση καλλιτεχνικού Προγράμματος από τη Στ΄ του σχολείου μας σε εκδήλωση της Σχολής . Τα παιδιά ερμήνευσαν και τραγούδι στη νοηματική

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ Συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας : Διοργάνωση της Ημέρας Εθελοντισμού Επίσκεψη στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Συνάδελφοι μέντορες σε φοιτητές του Πανεπιστημίου. Ημερίδα Μαθηματικών Συνεργασία με το ΙΠΕ Συμμετοχή ομάδας παιδιών στο Διαγωνισμό <<Μαθητές στην έρευνα –Μέρα 2014- 2015>>Παρουσίαση της έρευνας σε ειδική επιτροπή και αξιολόγηση της.

Συνεργασία με CYMEPA-PLAY ME I'M YOURS

Συνεργασία με το Δήμο Λευκωσίας Παιδιά της Στ΄ μαζί με το μουσικό του σχολείου μας τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια στην οδό Χριστουγέννων. Συνεργασία με το Δήμο Έγκωμης .

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ Συνεργασία με τον επίτροπο εθελοντισμού κ. Γιάννη Γιαννάκη Συνεργασία με το ίδρυμα <<Σοφία>> Συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό

Γονείς Αξιοποίηση γονέων με ειδικές γνώσεις ή που ασκούν συγκεκριμένο επάγγελμα Μέλος Συμφωνικής Ορχήστρας –γνωριμία των παιδιών με τα όργανα της ορχήστρας Γιαγιάδες επισκέφτηκαν το σχολείο μας για να παρασκευάσουν ψωμιά στα πλαίσια της ενότητας για το ψωμί . Γονείς από άλλες χώρες για να παρουσιάσουν μαζί με τα παιδιά τους σχετικά με τη χώρα τους Σούλα Λειψού Γιάγκου – Ζωγράφος (στα πλαίσια του Μαθήματος της Τέχνης )

Γονείς Διατροφολόγος – Διατροφή -4η Ενότητα (Γλώσσα Στ΄). Διατροφολόγος – Διατροφή -4η Ενότητα (Γλώσσα Στ΄). Χάρης Χαραλάμπους – Κεραμική ,κατασκευή αγγείου . Ελένη Παστελλή – Θεατρικές σπουδές – Θεατρικό παιχνίδι. Ευγενία Πέτρου– Ποιητού παρουσίαση διατροφικών συνηθειών και εθίμων το Πάσχα. Νίτσα Ζαχαρία και Μαρία Αντρέου για τη χρήση του ελαιόλαδου στη διατροφή μας .

Προτεραιότητα –Φιλαναγνωσία Καθημερινό διάβασμα 10 λεπτών από δικό τους παραμύθι Έφεραν και Παρουσίασαν στην τάξη το αγαπημένο τους παραμύθι και το αντάλλαzαν με τους συμμαθητές τους Ανάγνωση ενός βιβλίου από τη δασκάλα κάθε λίγες μέρες .Το περίμεναν πάντα με αγωνία Δραματοποίηση παραμυθιών

Προτεραιότητα Φιλαναγνωσία Επίσκεψη στη Βιβλιοθήκη του σχολείου μας και δανεισμός βιβλίου Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Στροβόλου Μέρα Φιλαναγνωσίας - 29 Απριλίου Επίσκεψη από συγγραφείς ,κατασκευές , παντομίμα ,Παραμυθίες κλπ

Προτεραιότητα Φιλαναγνωσία Δημιουργία Σταθμού βιβλίων στην αίθουσα εκδηλώσεων Βαλίτσες –κινητές βιβλιοθήκες .Τα βιβλία ταξιδεύουν –τα βιβλία σε ρόδες .

Λογοδοσία Ενημέρωση γονιών για τον υπό έμφαση στόχο με θεωρητική υποστήριξη μέσα από την ενδοσχολική επιμόρφωση στην αρχή της χρονιάς Τρίπτυχο προς τους γονείς για την επίτευξη του στόχου Παρουσία του στόχου μέσα από την ιστοσελίδα του σχολείου .